ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
Advertisements

Whistle-Blowing =Καταγγελία δυσλειτουργιών
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
I.I.E.K DATA Τμήμα: Μαγειρικής Τέχνης Μάθημα: Στοιχεία Κοστολόγησης
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΥΠΡΟΥ
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 3
O έλεγχος της διαφήμισης
Μερικά ακόμη παραδείγματα
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
Η Τέχνη της Διοίκησης των Επιχειρήσεων.
ΛΟΥΣΙΜΟ-ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
Staff Appraisal/Αξιολόγηση Προσωπικού
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Τρόποι και βήματα διευθέτησης των εργασιακών διαφορών (Β) ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ 4.
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 4
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
Secretarial Duties I.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Μάθημα: Μπαρ - Φλαμπέ Ενότητα: 2 Προσωπικό του Μπαρ.
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Βιογραφικό – Εύρεση Εργασίας Κ. Αλεξανδρής Επικ. Καθηγητής ΑΠΘ.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Ι - Το περιβάλλον εργασίας
Απαιτητικός, εχθρικός, φιλικός, παιδιά
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
Κοστολόγηση Μάθημα 3ον.
Πολυτεχνείο Κρήτης, Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης1 ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ & ΑΝΑΛΗΨΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ Η αρμοδιότητα αυτή του τμήματος ανθρωπίνων πόρων.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Κοστολόγηση Μάθημα 17.
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Η Εκπαίδευση του Ασθενή. Στόχοι της Εκπαίδευσης του Ασθενή Πρόληψη της ασθένειας Προαγωγή της υγείας Προαγωγή γνώσεων που αφορούν την ασθένεια, τη διατροφή,
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΟΙ ΗΘΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ KEΦΑΛΑΙΟ 3. Η μελέτη της ηθικής παίζει σπουδαίο ρόλο σήμερα στην διοίκηση και μπορεί να καθορίσει τις δραστηριόητες.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Η διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων ή η διεύθυνση επισιτιστικών τμη­μάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ασχολείται.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
Advanced Secretarial Duties I. Σκοπός του μαθήματος: Να βοηθήσει τον σπουδαστή να αναπτύξει την ικανότητα να μπορεί να κατανοήσει τον ρόλο μιας ιδιωτικής.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 15 ΙΣΧΥΣ – ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
1 Σχέσεις με τους εργαζόμενους & τα μέλη Εσωτερικές Επικοινωνίες.
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Τιμές Μεταφοράς.
Νίνα-Αικατερίνη Καλαβά-Μυλωνά
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Σχέσεις με τους εργαζόμενους & τα μέλη
Εκφοβισμός/ Παρενόχληση από Διευθυντή
Οδηγός καλής συμπεριφοράς και χρήσης
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Νοσηλευτική Δεοντολογία
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Να είμαι καλός Πολίτης και να συμμετέχω στην Πολιτεία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Με το τέλος του μαθήματος ο μαθητής/τρια θα είναι ικανός/ή: Να αναλύει τις αξίες και τους κανόνες ηθικής συμπεριφοράς απέναντι στην επιχείρηση/διεύθυνση και στους προϊστάμενους

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ / ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Οι εργαζόμενοι έχουν υποχρεώσεις απέναντι στους: Πελάτες Συναδέλφους Προϊστάμενους Υφιστάμενους αλλά και απέναντι στην Επιχείρηση *διότι τους παρέχει*  ΕΡΓΑΣΙΑ  ΑΣΦΑΛΕΙΑ  ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΕΛΙΞΗ

ΒΑΣΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΜΙΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ: ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΚΕΡΔΟΣ Άρα κάθε υπάλληλος οφείλει να συμπεριφέρεται με ευπρεπή τρόπο και να υποδηλώνει επαγγελματική αγωγή

ΣΤΟΧΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΚΟΙΝΟΙ

ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟΙ ΚΑΛΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΚΑΚΗΣ ΠΑΡΑ ΚΑΛΗΣ ΦΗΜΗΣ. ΕΝΑΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ. ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑ ΝΟΥ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥΣ. ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΠΩΛΗΤΗΣ ΔΙΝΕΙ ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΙΘΕΙ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΑΛΟΓΙΣΤΕΣ ΣΠΑΤΑΛΕΣ (ΥΛΙΚΑ, ΡΕΥΜΑ ΚΤΛ) Η ΠΡΟΟΔΟΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ, ΤΙΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΕΣ ΤΟΥ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΣΥΝΤΕΛΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ. Η ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΙΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ  

ΚΑΛΟ ΟΝΟΜΑ ΚΕΡΔΟΣ ΠΡΟΟΔΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΛΟ ΟΝΟΜΑ ΚΕΡΔΟΣ ΠΡΟΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΗ - ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟ Να αποφεύγει να δυσφημεί τη διεύθυνση ή το ξενοδοχείο, στο οποίο εργάζεται ή εργάζονταν προηγουμένως Να δέχεται τις οδηγίες για τα καθήκοντα του προσεκτικά και θετικά, χωρίς παράπονα, έστω και αν μερικές από τις οδηγίες του είναι ήδη γνωστές. Να σέβεται το χρόνο των προϊσταμένων και συναδέλφων του Να αφήνει τα προσωπικά του συμφέροντα μακριά από το χώρο της εργασίας. Να αποτρέπει τους φίλους και συγγενείς του να τηλεφωνούν στην εργασία του, παρά μόνο για λόγους ανάγκης

ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟ Να προσέρχεται και να αποχωρεί από την εργασία του στην καθορισμένη από το πρόγραμμά του ώρα. Να τηρεί τους εσωτερικούς κανονισμούς της μονάδας που τον εργοδοτεί. Να είναι ιδιαίτερα συντηρητικός στις φιλικές του σχέσεις με τους πελάτες και των δύο φύλων. Να είναι ευγενικός με όλους και να σέβεται ιδιαίτερα τους προϊσταμένους του. Να φροντίζει έτσι ώστε η συμπεριφορά του να μη γίνεται αιτία για επίπληξη. Να υποστηρίζει πάντοτε τα συμφέροντα και την πολιτική της επιχείρησης

ΚΩΛΥΣΙΕΡΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΚΛΗΣΕΙΣ

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥΣ

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥΣ Ένας καλός ξενοδοχοϋπάλληλος πρέπει να έχει άψογη συμπεριφορά προς τους προϊσταμένους του. Όπως μια κοινωνία για να μπορέσει να λειτουργήσει σωστά πρέπει να έχει νόμους που εφαρμόζονται από όλους και αρχές ηθικής και δικαίου, έτσι και μια σοβαρή επιχείρηση για να λειτουργήσει σωστά πρέπει να έχει κανονισμούς που πρέπει να ακολουθούνται από όλους. Πρέπει να εκτελούνται πιστά οι οδηγίες των προϊσταμένων αφού ο κάθε προϊστάμενος αντιπροσωπεύει τη διεύθυνση της επιχείρησης και όχι το άτομό του και τα προσωπικά του συμφέροντα.  Εκτός από τα επαγγελματικά προσόντα που πρέπει να διαθέτουν οι υπάλληλοι πρέπει να έχουν και μερικά άλλα προσόντα όπως:

ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΟΠΩΣ: Ικανότητα για συνεργασία, Ικανότητα για προσαρμοστικότητα, Αίσθημα ευθύνης, Ευσυνειδησία, Πρωτοβουλία, Νομιμοφροσύνη, Ενδιαφέρον, Ζήλο

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ Να γράψετε τους κοινούς στόχους του εργοδότη και του προσωπικού σε μια επιχείρηση. Ποιος κατά τη γνώμη σας είναι ο πιο σημαντικός στόχος και γιατί;  Να δώσετε 2 παραδείγματα που δηλώνουν: Α. Συνεργασία  Β. Προσαρμοστικότητα Γ. Αίσθημα ευθύνης Δ. Νομιμοφροσύνη Να εξηγήσετε με δικά σας λόγια τι εννοούμε όταν λέμε ότι ‘‘είναι ευκολότερο μια επιχείρηση να αποκτήσει κακή παρά καλή φήμη’’.