Δημιουργός Μοντέλων Εκδ. 2.07.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Ανάπτυξη Διαδραστικών Συστημάτων
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Πολλαπλασιαστική συσχέτιση •Δύο ή περισσότερες ιδιότητες μπορούν να επιδρούν «πολλαπλασιαστικά» σε μια τρίτη. •Στην περίπτωση αυτή έχουμε δυο ανεξάρτητες.
Δημιουργός Μοντέλων & ModellingSpace
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Μια μικρή βοήθεια με εικόνες. Σίγουρα θα λάβατε κάποιο mail από τη Μαρία στο οποίο θα είδατε κάτι σαν τη παρακάτω εικόνα Διπλό κλικ στο “diktyoklima”
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Πως βάζουμε τίτλους και κείμενα στα video μας σε 8 βήματα.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα
ΣΧΕΣΙΑΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΑΘΗΜΑ 3.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
4.2 Βασικές κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων με τη χρήση τους Ως εκπαιδευτικό λογισμικό ορίζεται το εξειδικευμένο.
Διδακτικά σενάρια.
Εκπαιδευτικό μάθημα Αναζητηςη ςτη βαςη δεδομενων CINAHL
ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΑΦΟΡΑ.
ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Kindspiration
Δημιουργία Παρουσίασης
1 6.Εισαγωγή γραφικού 6.1 Εισαγωγή γραφικού Στο μενού «Εισαγωγή» τοποθετούμε τον κέρσορα στην επιλογή «Εικόνα»
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
Εννοιολογική αναπαράσταση δεδομένων. Οντότητα Είναι κάθε αντικείμενο, πρόσωπο, γεγονός κατάσταση ή και αφηρημένη έννοια που προσδιορίζεται από την ανεξάρτητη.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
«Πλακόστρωση» Μαρίνα Πάλλα.
XERTE TUTORIAL - ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΜΕΛ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Xerte Interaction – Διάδραση Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Σημειώσεις Εργαστηρίου.
Η συγκέντρωση ή μοριακότητα κατ’ όγκο (c) εκφράζει τον αριθμό των moles της διαλυμένης ουσίας σε 1L διαλύματος.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
«Υλοποίηση παρουσίασης στo PowerPoint»
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ.  1. Το υπολογιστικό σύστηµα επιτρέπει στον χρήστη να αναπαραστήσει ένα φυσικό φαινόµενο ή µια κατάσταση στην οθόνη.
1. 1. Εισαγωγή Φωτογραφίας Τοποθετούμε με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο το σημείο που θέλουμε να εισάγουμε την εικόνα Στην καρτέλα Insert πατούμε το κουμπί.
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
EXCEL – λογιστικά φύλλα. Χρήση επεξεργασία, αναπαράσταση και επικοινωνία αριθμητικών (η γενικότερα ποσοτικών) δεδομένων Ειδικότερα Εφαρμογή εκπαιδευτικών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Γραφήματα και Παρουσιάσεις Λέξεις Κλειδιά: Γραφήματα, Λογισμικό Παρουσίασης Β΄ τάξη Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο Εικόνα.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣ ΜΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΡΟΛΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥ Το μανθάνον υποκείμενο δεν κατασκευάζει την προσωπική του γνώση μέσα σε ένα πολιτισμικό και επικοινωνιακό.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Χριστοδουλίδης Αντώνης
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Παρουσίαση: Ευτυχία Γιαννάκη
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Παρουσίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Πώς να φτιάξω το δικό μου
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Ενότητα # 10: Εισαγωγή στο Ms Powerpoint Τμήμα Ιστορίας
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΕνΟτητα # 6: Ms Word IΙΙ CLAUDIA BOETTCHER ΤμΗμα ΙστορΙαΣ
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
Γραφικές παραστάσεις με το Excel 2007
Γραφικές παραστάσεις με το Excel 2007
ΕΦΕΙΑ – 3ο Μάθημα Οι ιδέες των μαθητευόμενων και τα χαρακτηριστικά τους.
Παρουσιάσεις Β’ Γυμνασίου
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΠΕ03
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Μάθημα 3ο Οι ιδέες των μαθητευόμενων και τα χαρακτηριστικά τους
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Γραφικές παραστάσεις με το Excel 2007
Τεχνολογία και Επιστήμη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημιουργός Μοντέλων Εκδ. 2.07

Εισαγωγικά Ο Δημιουργός Μοντέλων (Δ.Μ.) είναι ένα εκπαιδευτικό λογισμικό το οποίο αναπτύχθηκε για να προσφέρει στους μαθητές της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ευκαιρίες για να πειραματιστούν με έννοιες και τις μεταξύ τους σχέσεις και αλληλεπιδράσεις κατασκευάζοντας μοντέλα από στοιχειώδη δομικά στοιχεία και μ’ αυτό τον τρόπο να μπορέσουν να κατανοήσουν και να ερμηνεύσουν φαινόμενα σημαντικά για τη μόρφωσή τους.

Σκοπός Ο σκοπός του Δ.Μ. είναι να αποτελέσει ένα εργαλείο το οποίο θα βοηθήσει τους μαθητές να ξεπεράσουν τις διαισθητικές αντιλήψεις που έχουν για τα διάφορα ζητήματα που αφορούν τον κόσμο στον οποίο ζουν και να οικοδομήσουν επιστημονικές έννοιες μέσα από τη μελέτη φαινομενικά απλών θεμάτων.

Έναρξη του Δημιουργού Μοντέλων Κάνουμε «κλικ» σε μια από τις δύο επιλογές: «μαθητής» ή «δάσκαλος»

Στο πλαίσιο διαλόγου που αναδύεται, γράφουμε «t» αν μπαίνουμε ως δάσκαλοι και «s» αν μπαίνουμε ως μαθητές

Τα δομικά στοιχεία του Δ.Μ. Οντότητες Ιδιότητες Σχέσεις

Οντότητες: Είναι τα αντικείμενα ή οι έννοιες που συγκροτούν ένα μοντέλο

Ιδιότητες Ιδιότητες είναι τα εσωτερικά χαρακτηριστικά των οντοτήτων τα οποία μεταβάλλονται προσδίδοντας στο μοντέλο δυναμική συμπεριφορά.

Οι Σχέσεις ορίζουν τους τρόπους σύμφωνα με τους οποίους οι ιδιότητες των οντοτήτων αλλάζουν και αλληλοεπηρεάζονται

Δημιουργία ημιποσοτικού μοντέλου Έστω ότι θέλουμε να μελετήσουμε τη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στο χρόνο και στον όγκο ενός υγρού που μπαίνει σ’ ένα δοχείο με τη βοήθεια ενός μοντέλου.

Μεταφέρουμε τις οντότητες, ευρόντας τες στο χώρο δημιουργίας μοντέλων

Επιλέγουμε τις ιδιότητες των οντοτήτων, δηλαδή τον όγκο του υγρού, το χρόνο και την παροχή.

Από τη βιβλιοθήκη των σχέσεων, επιλέγουμε και τοποθετούμε τη σχέση αναλογίας, ανάμεσα στον «χρόνο» και στον «όγκο»

Από τη βιβλιοθήκη των σχέσεων, επιλέγουμε και τοποθετούμε τη σχέση αναλογίας, ανάμεσα στον «χρόνο» και στον «όγκο»

…και επιλέγουμε μια σταθερή παροχή

Μπορούμε επίσης να εμφανίσουμε τις τιμές των ιδιοτήτων

Στη συνέχεια δοκιμάζουμε τη συμπεριφορά του μοντέλου μεταβάλλοντας την τιμή της ανεξάρτητης μεταβλητής δηλαδή του χρόνου.

Μπορούμε τέλος να απεικονίσουμε γραφικά τη σχέση της αναλογίας

Για να βάλουμε τις ιδιότητες μέσα στο πλαίσιο του γραφήματος, κάνουμε απλό κλικ στην ιδιότητα της οντότητας και αυτή εισάγεται αυτόματα

Πατάμε «εντάξει» και μετά επιλέγουμε να εμφανιστεί το γράφημα

Πατάμε το «play» και το διάγραμμα εμφανίζεται στην οθόνη