ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ, ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ και ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ – ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ – ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Εκπαιδευτικές Τεχνικές Ι Θανάσης Καραλής Ενότητα: Μεθοδολογία Επιμόρφωσης
ΙΙ. Εκπαιδευτικές τεχνικές Εκπαιδεύοντας ενηλίκους....
Η πρώτη (εναρκτήρια) συνάντηση πρώτη για τον εκπαιδευτή ή εναρκτήρια διαφορετικές τεχνικές γνωριμίας διερεύνηση αναγκών
Jarvis: beginner's toolkit Εισήγηση;;; Jarvis: beginner's toolkit Γιατί και πότε εξοικείωση των εκπαιδευτών και των εκπαιδευομένων έλεγχος της εκπαιδευτικής διαδικασίας ευκολότερος προγραμματισμός «οικονομική τεχνική»
Εισήγηση - με ποιόν τρόπο η σημασία της μη λεκτικής συμπεριφοράς υψηλού επιπέδου ικανότητα αντίληψης της ομάδας ανεξαρτησία από σημειώσεις επιτυχής χρήση των εποπτικών μέσων παραδείγματα και συζήτηση Noye-Piveteau: η τριπλή επανάληψη Jarvis: σχέση συμμετοχής
Ομάδες εργασίας - γιατί και πότε προάγει τη συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευομένων ανάπτυξη παράπλευρων ικανοτήτων δημιουργική αντιπαράθεση απόψεων εμπειρίες και προηγούμενη εκπαίδευση των συμμετεχόντων προωθεί τη συμμετοχή των «απομακρυσμένων» εκπαιδευομένων διαφορετικές οπτικές για ένα ζήτημα
Ομάδες εργασίας - με ποιόν τρόπο διασφάλιση της συναίνεσης χωρισμός σε μικρές υποομάδες διασφάλιση άνετων συνθηκών εργασίας προσδιορίζεται σαφώς το έργο και ο χρόνος παρουσία του εκπαιδευτή παρουσίαση στην ολομέλεια σύνθεση από τον εκπαιδευτή fishbowl