Rethinking Learning in the Digital Age Oμάδα Κ. Ομάδα Κ Δαλαγιώργος Γιώργος Ζαμπούνης Φίλιππος Κράντα Μαριέτα Λαγανάς Χρήστος Νικολοπούλου Ανυσία Νικολοπούλου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Advertisements

DILIGENT A DIgital Library Infrastructure on Grid ENabled Technology Proposal/Contract no.: Γιάννης Ιωαννίδης Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
•Ίδρυση Έδρα Θεσσαλονίκη •Αντικείμενο η αξιοποίηση της χρήσης των Τεχνολογιών Πληροφορικής •Εφαρμογές για όλους τους κλάδους της οικονομίας •Σύστημα.
“Η ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΔΟΜΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ LEGO WEDO KAI SCRATCH”   Εισηγήτριες: Σούκουλη Γεωργία.
Crazy machines Θερμός Σπύρος Φλώρος Γιώργος Κυρίτσης Κων/νος
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Διδακτική της Πληροφορικής Ι Ο Στόχος του Μαθήματος Χαρίκλεια Τσαλαπάτα 27/9/2011.
Χριστίνα Σολομωνίδου ΠΤΔΕ Παν. Θεσσαλίας
Εφαρμογές Πληροφορικής Β’ & Γ’ Λυκείου Γεωργαλλίδης Δημήτρης 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
Η Δημόσια Βιβλιοθήκη της Βέροιας και η συμμετοχή της σε ευρωπαϊκά προγράμματα : Δημιουργικότητα, Καινοτομία και Πειραματισμός, Ιωάννης Τροχόπουλος.
Σιδηρόπουλος Δημήτρης
Το Διαδίκτυο (Internet) Καθηγητής : Πέτρου Στέφανος (B.Sc, HnD, SRIOHA) University of East London – U.E.L Department of Computer Science & I.T. Tel: ++30.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Σχολική Σύμβουλος 34ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Ψηφιακό Χάσμα O αναλφαβητισμός στον 21 ο αι. 15 Μαρτίου 2010 Ντέπη Τζιμέα Δ/νση Εταιρικής Επικοινωνίας.
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
H ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Ανατροφοδότηση /Μαρία Κωνσταντινίδου)
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ο τομέας της Πληροφορικής
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
DIGITAL LIBRARIES TECHNOLOGIES Του Πανεπιστημίου του Stanford Μπαρμπαδάκη Αικατερίνη Καραδέμητρου Βιολέττα.
This project has been funded with support from the European Commission. Mathematical literacy and basic competences in science and technology Μαθηματική.
Mathematical literacy and basic competences in science and technology Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα.
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Εισαγωγή-Παρουσίαση Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
ΤΠΕ - ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος -ιστορικός1 « Ελλάδα: Χώρα των μουσείων, τόπων ανάδειξης της ιστορικής και πολιτιστικής μας κληρονομιάς » στο πλαίσιο Εκπαιδευτικού.
Digital Universal Library of Carnegie Mellon University.
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
«Για δέντρα και φυτά μαθαίνω χίλια μυστικά…» Νηπιαγωγείο Δαμαριώνα Νάξου Υπεύθυνη Περιβαλλοντικού προγράμματος: Παντελέων Μιχαλίτσα.
H θεωρία της διασυνδεδεμένης μάθησης (connectivism) E ργαλεία Web 2.0.
Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία Ορισμοί και Ιστορική Αναδρομή.
Σαράντος Ψυχάρης ΑΣΠΑΙΤΕ
LITERATURE REVIEW IN CREATIVITY, NEW TECHNOLOGIES AND LEARNING
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
M. Πατρινόπουλος.
Η Ρομποτική στην Εκπαίδευση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Διδακτικές δραστηριότητες με τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Διδακτική της Πληροφορικής
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ERASMUS IP GiMar GeoInformation and ICT in Market Research Πρόγραμμα ERASMUS από την πλευρά των φοιτητών.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρώτη γνωριμία με διαθέσιμο εκπαιδευτικό λογισμικό. Το Εκπαιδευτικό Λογισμικό που παρουσιάζεται έχει παραχθεί για λογαριασμό του.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ «ΦΙΛΟ-ΣΟΦΕΙΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΣ ΠΕΡΙ ΗΘΙΚΗΣ»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Η λογική πίσω από τα περιβάλλοντα LOGO
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Rethinking Learning in the Digital Age Oμάδα Κ

Ομάδα Κ Δαλαγιώργος Γιώργος Ζαμπούνης Φίλιππος Κράντα Μαριέτα Λαγανάς Χρήστος Νικολοπούλου Ανυσία Νικολοπούλου Λουίζα Σιδηρόπουλος Δημήτρης Τσαρτσαράκης Αντώνης

Λίγα λόγια για το paper Mitchel Resnick, The Media Laboratory Massachusetts Institute of Technology The LEGO Company, IntelCorporation, and the National Science Foundation Η ιδέα του Creative Society αναπτύχθηκε μέσω της ανασχόλησης του συγγραφέα με το Next Generation Forum.

Ψηφιακές Τεχνολογίες Τα καλά νέα: I. Μείωση κόστους II. Προσιτή III. learning revolution Τα κακά νέα: I. Καμία εγγύηση II. Ενίσχυση ξεπερασμένων μεθόδων μάθησης III. Αμετάβλητες

Ένα βήμα μετά τη πληροφορία Σύνδεση ηλεκτρονικών υπολογιστών – εκπαίδευσης μέσω πληροφορίας ξεπερασμένο Υπολογιστές κάτι περισσότερο από μηχανές πληροφορίας finger paint Resnick: παγκόσμιο δομικό υλικό

Ψηφιακή εξοικείωση Τι σημαίνει να είσαι ψηφιακά εξοικειωμένος; Mπορείς να χρησιμοποιήσεις τις γνώσεις αυτές για να συνθέσεις νέα γνώση να φτιάξεις ή να εξελίξεις πράγματα που δεν υπάρχουν ή δεν ήταν αρκετά. “Ψηφιακό χάσμα” “ Χάσμα εξοικείωσης”

Computer Clubhouse ΜΙΤ + Μουσείο επιστημών της Βοστώνης: δίκτυο κέντρων μάθησης σε κοινωνίες που ήταν οικονομικά ασθενείς Τα μέλη τους ασχολούνταν με: τέχνη, animations, προσομοιώσεις,παρουσιάσεις, σύνθεση μουσικής, websites,και κατασκευή ρομπότ Το πρώτο κέντρο δημιουργήθηκε στη Βοστώνη 1993 με ηλικίες παιδιών

Σκοπός και κατόρθωμα των Computer Clubhouse Ο στόχος είναι να παρέχουν ελευθερία για να μπορέσει η νεολαία να ακολουθήσει τα ονειρά της, αλλά και υποστήριξη για να μετατραπούν σε πραγματικότητα Τα clubhouses κατάφεραν να πετύχουν μια ισορροπία μεταξύ δομής και ελευθερίας στη μαθησιακή διαδικασία Νέος τρόπος αντιμετώπισης της μαθησης

Παράδειγμα Η ιστορία του Μike Lee Είχε πάθος με τη ζωγραφική Aνέπτυξε νέες τεχνικές-μεθόδους Έναρξη συνεργατικών project στο Clubhouse Νέες δεξιότητες Κατανόηση εννοιών που παλαιότερα θα ήταν άγνωστες

Νέο Τρόποι Μάθησης Ανάπτυξη νέων τεχνολογιών Τα “Προγραμματιζόμενα Τούβλα” Ικανοποίηση της υλοποίησης Νέοι ορίζοντες στη γνώση και τη δημιουργικότητα

Αναπλάθωντας τις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις (1) Αναβαθμίζοντας την παιδεία αναβαθμίζεται η ποιότητα της κοινωνίας Ο αριθμός των ατόμων που αποφοιτούν απο τα σχολεία είναι ενδεικτικός για να θεωρηθεί κάποιος μορφωμένος; Οι μεταρρυθμίσεις ακόμα και σήμερα στο χώρο της εκπαίδευσης είναι επιφανειακές

Πρέπει να αναθεωρίσουμε το : πως οι άνθρωποι μαθαίνουν τι μαθαίνουν και τι πρέπει να μαθαίνουν που και σε ποια ηλικία πρέπει να μαθαίνουν Σε αυτή την εποχή μπορούμε να απαντήσουμε στα ερωτήματα με τη βοήθεια της ψηφιακής τεχνολογίας Αναπλάθωντας τις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις (2)

Προς την κατεύθυνση της δημιουργικής κοινωνίας ‘8 0 : συζήτηση για τη μετάβαση από τη βιομηχανική κοινωνία στην κοινωνία της πληροφορία ‘90: συζήτηση για τη μετάβαση στην κοινωνία της γνώσης Δημιουργική κοινωνία Κυρίαρχο ρόλο στη μετάβαση από την κοινωνία της γνώσης στην δημιουργική κοινωνία πρέπει να παίξουν τα παιδιά

References Martin, F., B. Mikhak, and B. Silverman. “MetaCricket: A Designer’s Kit forMaking Computational Devices.” IBM Systems Journal 39, 3 & 4 (2000):795–815. Papert, S. The Children’s Machine: Rethinking School in the Age of theComputer. New York: Basic Books, Papert, S., and M. Resnick. “Technological Fluency and the Representation of Knowledge.” Proposal to the National Science Foundation. MIT Media Laboratory (1995). Resnick, M., F. Martin, R. Sargent, and B. Silverman. “Programmable Bricks: Toys to Think With.” IBM Systems Journal 35 (1996):443–452. Resnick, M. “Technologies for Lifelong Kindergarten.” Educational Technology Research and Development 46, 4 (1998). Resnick, M., N. Rusk, and S. Cooke. “The Computer Clubhouse: Technological Fluency in the Inner City.” In High Technology and LowIncome Communities, edited by D. Schon, B. Sanyal, and W. Mitchell. Cambridge: MIT Press, 1998: 266–286. Resnick, M., R. Berg, and M. Eisenberg. “Beyond Black Boxes: Bringing Transparency and Aesthetics Back to Scientific Investigation.” Journal of the Learning Sciences 9 (2000): 7– 30.

Ερωτήσεις-Απορίες