Κ. Αλεξανδρής. Υπαίθρια Αναψυχή Οργανωμένη Μορφή Ελεύθερη Αναψυχή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συμπράξεις Δημόσιου - Ιδιωτικού Τομέα: Η νέα πρόκληση για τη Δημόσ ι α Διοίκηση Δέσποινα Τωμαδάκη Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ, Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών.
Advertisements

Τμηματοποίηση της Αγοράς
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ "ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ"
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
Προώθηση / Επικοινωνία
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Εγκεκριμένο Θεματικό Δίκτυο Π.Ε. του ΥΠ.Ε.Π.Θ. με αρχή λειτουργίας το 2003 Επανέγκριση λειτουργίας Δικτύου το Σκοπός του Δικτύου Το Δίκτυο.
Προώθηση / Επικοινωνία
Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού Ορισμός της Αθλητικής Βιομηχανίας
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Είναι η Ελλάδα ανταγωνιστικός προορισμός αθλητικών ταξιδιών;
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΑΠΕ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΠΩΣ ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (CLUSTERS) ΜΠΟΡΟΥΝ.
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
ΚΠΕ ΚΙΣΣΑΒΟΥ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ «Ήπιες Εναλλακτικές Αθλητικές Δραστηριότητες ως στοιχείο Αειφορικής Ανάπτυξης της Νοτιοδυτικής παρα-ολύμπιας Περιοχής» Εισηγητής:
Tο Περιβάλλον του Οργανισμού
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
«Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2013 Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Εισαγωγικές Έννοιες του Μάνατζμεντ
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Βιογραφικό – Εύρεση Εργασίας Κ. Αλεξανδρής Επικ. Καθηγητής ΑΠΘ.
Οργάνωση και Μάρκετινγκ Ακαδημιών Πετοσφαίρισης
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ Τα τελευταία χρόνια τα σωματεία οργανώνουν τα τμήματα υποδομών δημιουργώντας ακαδημίες με νεαρούς επίδοξους.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
Μονογραφία Επαγγέλματος
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ N126
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΒΙΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΡΕΣ – Μάθημα 8ο Άσκηση στο χώρο εργασίας. Το πρόγραμμα: Η Ευρώπη σε κίνηση “Move Europe”
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 2: Αθλητικός Οργανισμός Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 2 η Ανάπτυξη της Στρατηγικής «Just in Time» στις Πωλήσεις ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΣΙΤΗ ΙΩΑΝΝΑ Α.Μ: 401.
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ Α. Ε
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Χρήστος Γαντζίδης Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Τσίτσκαρη Ε. ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ Μάθημα 263 Τσίτσκαρη Ε.
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΙΔΕΕΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ο1: Βασικές Αρχές Διοίκησης & Τεχνική Νομοθεσία
ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ (PERSONAL TRAINING)
Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κ. Αλεξανδρής

Υπαίθρια Αναψυχή Οργανωμένη Μορφή Ελεύθερη Αναψυχή

Υπαίθρια Αναψυχή - Οργανωμένη Εταιρίες Υπαιθρίων Δραστηριοτήτων Μορφή Νομικό Πλαίσιο Δραστηριότητες Αγορά Ομάδες Στόχου Παραδείγματα

Υπαίθρια Αναψυχή - Οργανωμένη Σωματεία – Σύλλογοι Παραδείγματα Πλαίσιο Νομοθεσία Εξέλιξη

Υπαίθρια Αναψυχή - Οργανωμένη Υπαίθρια Events Μαραθώνιοι Ποδηλασίας Τριάθλου Show off events Promotional events Παραδείγματα

Υπαίθρια Αναψυχή - Οργανωμένη Κατασκηνώσεις Τύποι Αριθμός Εξέλιξη Ομάδες Στόχου Μάρκετινγκ

Υπαίθρια Αναψυχή - Οργανωμένη Υπαίθρια Πάρκα Θεματικά Αναψυχής Εποχιακά Δραστηριότητες Ομάδες Στόχου

Υπαίθρια Αναψυχή - Οργανωμένη Δραστηριότητες Ξενοδοχείων Resorts Αυτόνομα Συνεργαζόμενα Δραστηριότητες Πλαίσιο Λειτουργίας

Υπαίθρια Αναψυχή - Οργανωμένη Προγράμματα Δήμων Πλαίσιο Δραστηριότητες Αρχές Λειτουργίας Εξέλιξη

Υπαίθρια Αναψυχή - Οργανωμένη Ακαδημίες – Υπαίθριες Δραστηριότητες Αθλήματα Μορφή Προϊόν Εξέλιξη Ομάδες Στόχου

Υπαίθρια Αναψυχή - Οργανωμένη Outdoor Fitness – Personal Training Μορφή Πλαίσιο Ομάδες Στόχου Δραστηριότητες

Υπαίθρια Αναψυχή - Οργανωμένη Χιονοδρομικά Κέντρα Δραστηριότητες Νομικό Πλαίσιο Εξέλιξη Ομάδες Στόχου

Υπαίθρια Αναψυχή - Οργανωμένη Ιδιωτικά Σχολεία Πλαίσιο Συνεργασίες Ευκαιρίες Δραστηριότητες

Ζητήματα Πλαίσιο Συνεργασίες Δίκτυο Μάρκετινγκ Επικοινωνία Ομάδες Στόχου Αγορά Χρηματοδότηση Προσόντα Προσωπικού

Μη Οργανωμένη Πόλεις Εκτός Πόλεων Βουνά Θάλασσα Επωνυμία; Μάνατζμεντ Στατιστικά Στοιχεία Αριθμός Συμμετεχόντων

Εργασία Για κάθε μία από τις κατηγορίες που παρουσιάστηκαν να βρείτε 1. Τρία πραγματικά παραδείγματα 2. Διοικητική Διάρθρωση 3. Δραστηριότητες 4. Ομάδες Στόχου 5. Ιστοσελίδα 6. Επικοινωνία 7. Προοπτικές Εξέλιξης