Κριτήρια Επιλογής Λιμένων Κρουαζιέρας Γεώργιος Κ. Βαγγέλας * Ινστιτούτο Λιμενικής Κατάρτισης «ΕΞΑΝΤΑΣ» * Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Χ Ο υπό έκδοση νόμος για τις υπηρεσίες πληρωμών στην εσωτερική αγορά Χρήστος Βλ. Γκόρτσος Αναπληρωτής Kαθηγητής Διεθνούς Οικονομικού Δικαίου, Πάντειο.
Advertisements

 Τρέχουσα Διαχείριση των επιπτώσεων της κρίσης.  Στρατηγικός σχεδιασμός για τον περιορισμό των συνεπειών της.  Αντιστροφή του κλίματος στο μέλλον.
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
Ελαστικότητα 4η Διάλεξη.
« Ο ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΙΓΝΙΤΗ » Νοέμβριος 2013 Κοντολέων Αντώνης Μέλος Δ.Σ.
 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ( ΑΠΟ ) ΤΟΥΣ ΛΙΜΕΝΕΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ ΘΑΝΟΣ ΠΑΛΛΗΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΛΙΜΕΝΩΝ & ΛΙΜΕΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ &
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
Αγορά Ενέργειας στην Ελλάδα Π. Κάπρου Προέδρου της ΡΑΕ Καθηγητή ΕΜΠ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΠΙΧΕΙΡΩ 2009» ΔΡΑΣΕΙΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Οικονομική κρίση και καταναλωτική συμπεριφορά
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Ελληνικό Επαγγελματικό Ποδόσφαιρο & Επιχειρηματικότητα Αναγνωστόπουλος Χρήστος ( PhD cand ) Salford Business School.
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
Δημόσια διαβούλευση Επιχειρησιακού Σχεδίου για τα έτη
1 Εταιρική Υπευθυνότητα και Βιώσιμη Ανάπτυξη Ο ρόλος των εργαζομένων 10ο ετήσιο συνέδριο Ελληνο-Αμερικάνικου Εμπορικού Επιμελητηρίου «Κτίζοντας Υπεύθυνες.
Ημερίδα:H νεοφιλελεύθερη επίθεση στο Δημόσιο Τομέα,τη Δημόσια Περιουσία και τους Εργαζομένους:η απάντηση της αριστεράς Ενότητα 2 η :Oι επιπτώσεις της νεοφιλελεύθερης.
Μοντέλο μέτρησης καινοτομίας σε Ευρωπαϊκές Περιφέρειες Measuring INnovation among EURopean Subregions ΜΟΝΤΕΛΟ SHAPES Αναπτυξιακή Εταιρεία Περιφέρειας Νοτίου.
Κεντρική ιδέα Μετά από κοινή απόφαση της ΕΛΙΜΕ και του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου Κρήτης, δημιουργείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα το clustering των.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
Χωρικά διαφοροποιημένη διαχείριση νερού στη Μεσογειακή Γεωργία Ιωάννης Μανάκος και Χρήστος Καρυδάς Μεσογειακό Αγρονομικό Ινστιτούτο Χανίων, Τμήμα Διαχείρισης.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Διάσκεψη Σερρών Ιουνίου 2004 Ερίκ Γκαζόν Σύμβουλος σε θέματα Εργασιακών Σχέσεων & Απασχόλησης Ποιές είναι οι προοπτικές απασχόλησης στους νόμους.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Γιάννης Παπαδάκης Υπουργείο Ανάπτυξης Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας Δ/νση Τεχνολογικής.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
ΑΚΕΡΑΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ & ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Ενότητα 6 Γεώργιος Κ.Δ. Σαχαρίδης Λάμπρος Μπίζας Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT II – CHAPTER 11 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΔΙΕΘΝΩΣ.
Πανεπιστήμιο δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης Μάθημα: Εκπαιδευτική πολιτική Διδάσκουσα : Σοφία Ηλιάδου-Τάχου Φοιτήτρια : Ντέλη.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Μελέτη βιωσιμότητας ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά Χρηματοδότηση Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
Ο ΚΛΑΔΟΣ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΓΚΑΓΚΑ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΚΑΡΑΜΠΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΕΣΜΟΣ α.Σ - β.Σ - γ.Λ - δ.Σ - ε.Λ. ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΕΣΜΟΣ 1.β – 2.α – 3.β – 4.β – 5.α – 6.α – 7.β – 8.α – 9.β – 10.β.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ Θ. Ε. Κ
Εταιρική Διακυβέρνηση
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Τυπολογία τουριστικών προορισμών
Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Ερευνητική Εργασία. Στη πόλη μας ο τουρισμός αποτελεί μία από τις σημαντικότερες οικονομικές δραστηριότητες και κατέχει κυρίαρχη θέση στον τριτογενή τομέα.
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Ακτοπλοΐα και Τουρισμός
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Διεθνείς Επιχειρήσεις και Επενδύσεις
ΘΕΜΑ 2015 μη κληρωθέν α) Ποιες επιδράσεις επιφέρει στο εγχώριο εμπορικό ισοζύγιο μια υποτίμηση του εγχώριου νομίσματος σε μια μεγάλη χώρα με ανεξάρτητη.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κριτήρια Επιλογής Λιμένων Κρουαζιέρας Γεώργιος Κ. Βαγγέλας * Ινστιτούτο Λιμενικής Κατάρτισης «ΕΞΑΝΤΑΣ» * Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Κρουαζιέρα: Συνεχής ανάπτυξη σε παγκόσμια κλίμακα Source: CLIA 9/11

Με καλές προοπτικές… Μικρή διείσδυση αγοράς – μεγάλες ευκαιρίες

Περιοχές ανάπτυξης του στόλου Πηγή: Medcruise

Τι συμβαίνει στην γειτονιά μας;

Typical Mediterranean monthly variations Source: B&A, Πηγή: Medcruise

Κρουαζιέρα: “Ικανοποίηση επιβατών”: ένας παράγοντας που επηρεάζει τόσο τις υπηρεσίες που παρέχονται στο κρουαζιερόπλοιο, όσο και τον σχεδιασμό του δρομολογίου και την επιλογή προορισμών  Το πλήθος των υπηρεσιών που παρέχονται σε ένα κρουαζιερόπλοιο εξαρτάται από το είδος της κρουαζιέρας και από τον τύπο και το μέγεθος του κρουαζιερόπλοιου.  Τα δρομολόγια σχεδιάζονται με βάση την «ελκυστικότητα» του προορισμού που με την σειρά του στηρίζεται σε μία σειρά παραγόντων

Ελκυστικότητα προορισμού Γενική και ταυτόχρονα σύνθετη έννοια… Η ύπαρξη λιμένα από μόνη της δεν υποστηρίζει ένα προορισμό. Σημείο κλειδί: Αναγνωρισιμότητα προορισμού  Για τους επιβάτες κρουαζιέρας  Για τις εταιρείες κρουαζιέρας

Πάντα σε συνδυασμό με τα «θέλω» των εταιρειών κρουαζιέας Slow steaming Αύξηση εσόδων ανά επιβάτη Αποδοτικότητα Χαμηλά λιμενικά κόστη Περιβαλλοντικές πολιτικές Εταιρικές στρατηγικές (συνεργασίες, οριζόντια και κάθετη ολοκλήρωση κτλ).

Λιμένες κρουαζιέρας Τρεις κατηγορίες: 1. Homeport- Ο λιμένας έναρξης ή λήξης μίας κρουαζιέρας 2. Ports of call - λιμένες που επισκέπτονται τα κρουαζιερόπλοια κατά την διάρκεια του δρομολογίου 3. Hybrid ports – Μείγμα homeports & ports of call

Homeports-Γιατί μας ενδιαφέρουν τόσο;  Τα λιμάνια που διαθέτουν τα κατάλληλα στοιχεία στοχεύουν στο να καταστούν λιμένες βάσης.  Η κρουαζιέρα είναι παραγωγός εισοδήματος για τους λιμένες και τις περιοχές που επισκέπτονται. Συνεπώς…  Περισσότερες ημέρες στο λιμάνι= περισσότερο εισόδημα  Ένας επιβάτης κρουαζιέρας δαπανά περίπου 6-7 φορές περισσότερα χρήματα σε ένα homeport από ότι σε ένα port of call  Τρεις πηγές εισοδήματος:  Εταιρείες κρουαζιέρας  Επιβάτες κρουαζιέρας  Πλήρωμα κρουαζιερόπλοιων (συχνά το αγνοούμε…)

Homeports-Γιατί μας ενδιαφέρουν τόσο;  Ας έχουμε υπόψη μας: ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΙΜΕΝΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΟΥΝ HOMEPORTS, ΕΝΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΟΥΝ ΩΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ  Συνεπώς πρώτα απ’ όλα απαιτείται μία αξιολόγηση του λιμένα και του προορισμού από το ίδιο το λιμάνι…

Πάντα πρέπει να θυμόμαστε ότι Τα μοντέρνα κρουαζιερόπλοια δεν είναι έτσι

Συνεπώς: Αλλά είναι αυτό αρκετό; Χρειαζόμαστε εξειδικευμένες τερματικούς σταθμούς κρουαζιέρας, ικανούς να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των εταιρειών και στις ανάγκες των κρουαζιερόπλοιων και των επιβατών

Από τι εξαρτάται η ελκυστικότητα ενός προορισμού  Τι ψάχνουν οι εταιρείες κρουαζιέρας όταν επιλέγουν ένα λιμάνι ως homeport;  Οι πλέον κατάλληλοι να μας απαντήσουν οι εταιρείες κρουαζιέρας αλλά και οι εμπειρογνώμονες του χώρου  81 παράγοντες αναγνωρίστηκαν ότι διαδραματίζουν ρόλο στην επιλογή ενός homeport.  Οι παράγοντες αξιολογήθηκαν από εκπροσώπους εταιρειών κρουαζιέρας αλλά και από experts

Σημασία για κατηγορίες παραγόντων Κατηγορία Average (n=22) St. Deviation SkewnessKyrtosis 1 Λιμενικές υπηρεσίες στα κρουαζιερόπλοια 4,500,512-0,6990,429 2 Φυσικά χαρακτηριστικά λιμένα (μικρή απόκλιση από δρομολόγια κρουαζιερόπλοιων, προστασία από καιρικά φαινόμενα κτλ) 4,410,667-0,6990,429 3 Λιμενικές υπηρεσίες στους επιβάτες 4,360,4920,609-1,802 4Λιμενικές υποδομές4,360,581-0,200-0,621 5 Ελκυστικές «τουριστικά» περιοχές - δραστηριότητες 4,291,007-0,967-0,597 6Κόστη λιμενικών υπηρεσιών4,180,907-0,811-0,205

Οι 12 πιο σημαντικοί παράγοντες AAΠαράγονταςAverage 1 Διαθεσιμότητα διεθνούς αεροδρομίου4,77 2Ασφαλές και προστατευμένο περιβάλλον4,59 3Αεροπορικές συνδέσεις4,55 4Αξιόπιστες αεροπορικές μεταφορές4,50 5 Δυνατότητα λιμένα να διαχειριστεί μεγάλο αριθμό επιβατών ταυτόχρονα 4,45 6Βύθισμα λιμένα4,41 7Υποδομές για την από-επιβίβαση των επιβατών4,41 8Ύπαρξη κανόνων καμποτάζ4,36 9Υπηρεσίες security4,36 10Χωρητικότητα αεροδρομίου4,32 11 Περιοχές ιστορικού ενδιαφέροντος (!!!) 4,32 12 Κίνητρα στις εταιρείες κρουαζιέρας για να ξεκινήσουν διαδικασίες homeporting 4,32

Resume… Οι σημαντικότεροι παράγοντες συνδέονται με κάθε στοιχείο της κρουαζιέρας (ελκυστικότητα προορισμού, λιμενικές υπηρεσίες σε κρουαζιερόπλοια και επιβάτες, νομοθετικό πλαίσιο, κόστη κτλ.). Η διαθεσιμότητα ενός διεθνούς αεροδρομίου με επαρκείς αεροπορικές συνδέσεις δείχνει να είναι ζωτικής σημασίας για κάθε λιμάνι που θέλει να αναπτύξει δραστηριότητες homeport. Τα «αξιοθέατα» δείχνουν να μην διαδραματίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Σε μικρότερο βαθμό ισχύει και σε πολλές περιπτώσεις ports of call.

Να μην ξεχνάμε

Προχωράμε σε επενδύσεις; Ένα λιμάνι πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εταιρείας και του κρουαζιερόπλοιου Ακόμη όμως και αυτή η στρατηγική μπορεί να κρύβει ρίσκο. Το τρίπτυχο Sea, Sun and Fun δεν είναι πλέον αρκετό

Costa → Costalina island Disney Cruise → Castaway Cay Holland America → Half Moon Cay MSC Cruises → Cay Levantado Norwegian Cruise → Great Stirrup Cay Princess Cruises → Princess Cay Royal Caribbean & Celebrity Cruises → Coco Cay and Labadee

Στα δικά μας… Το θέμα «Κρουαζιέρα στην Ελλάδα» για τα περισσότερα λιμάνια προέκυψε ως αποτέλεσμα:  Κεντρικής πολιτικής απόφασης  Οικονομικής κρίσης  «Πιασάρικο» θέμα Χρειάζεται κάθε λιμάνι να κάνει μία αυτό- διάγνωση όπως και συνολικά το Ελληνικό λιμενικό σύστημα.

Στα δικά μας… Δεν είναι σίγουρο ότι κάθε λιμάνι μπορεί να καταστεί προορισμός κρουαζιέρας ή homeport για κρουαζιερόπλοια. ΣΤΗΝ ΑΠ'ΕΞΩ" ΤΟ SEABOURN ODΥSSEY"

Στα δικά μας… Σημαντικό σημείο: Χρειάζεται η διασφάλιση ενός κλίματος «ειρήνης» και συνεργασίας με τους τοπικούς φορείς. Σε διαφορετική περίπτωση το όλο αποτέλεσμα τίθεται σε κίνδυνο.

Στα δικά μας… Συνεργασία και μεταξύ λιμένων (σε τοπικό-υπό όρους- και περιφερειακό επίπεδο)

Ποιος ξέρει.. Στο κοντινό μέλλον μπορεί τα λιμάνια να είναι αχρείαστα

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας