ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Μαθαίνοντας να παίρνουμε...
FACEBOOK ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΑ
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ FACEBOOK ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
O Σωκράτης και το τεστ του φιλτραρίσματος
Έχεις ένα τουλάχιστον προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο;
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
 Ρατσισμός είναι η αντίληψη ότι οι άνθρωποι δεν είναι όλοι ίσοι μεταξύ τους, αλλά διαχωρίζονται σε ανώτερους και κατώτερους, διακρινόμενοι είτε από το.
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ευθείες και πλάγιες ερωτήσεις
Παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (1)
Γιώργος Κωσταρέλας|Στέφανος Κεραμάρης|Κώστας Καλογερόπουλος Λευτέρης Κοτζαμπασούδης|Γιώργος Κουγιουμτζίδης|Δέσποινα Καραπέτσα.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
1 4 Ερωτήσεις σε ένα Τετράγωνο B A Δ Γ Κοίταξε προσεκτικά το σχήμα. Θα σου κάνω 4 ερωτήσεις. Είσαι έτοιμος;
ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Ν. Κορινθίας.
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και διαδικτυακή φήμη #2.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Ασφαλής χρήση του διαδικτύου
ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΦΗΜΗ
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος.
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
GHANDI Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
Λίγα λόγια για τα προσωπικά δεδομένα
Μεθοδολογικά εργαλεία για το μάθημα της Πληροφορικής
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Project Β΄ Γενικού Λυκείου Νιγρίτας Θέμα: Ηλεκτρονική Παρενόχληση
Ασφαλές Internet Ιοί Παραπληροφόρηση Ακατάλληλα Άχρηστα Ψαράδες
Κριτήρια επιλογής του θέματος
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Η ασφάλεια του διαδικτύου
του διαδικτύου Η ασφάλεια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ:
Προστασια ΠροσωΠικων δεδομενων στο διαδικτυο
21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας ΣΤ τάξη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!! ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ! ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Σήμερα η κοινωνική δικτύωση έχει μπει στην ζωή μας και έχει γίνει πολύ δημοφιλής!Επίσης έχει και πλεονεκτήματα αλλά κρύβει και παγίδες!Γιατί ασκεί τόση έλξη?Η απάντηση είναι απλή:<<Οι άνθρωποι έχουν την έμφυτη επιθυμία να επικοινωνούν μεταξύ τους.Σε αυτή την ανάγκη στηρίζονται στα κοινωνικά δίκτυα.>>Κάποιοι λόγοι για τους οποίους μπαίνουν σε πειρασμό για να ενταχθούν σε αυτά είναι οι εξής:1)ΕΥΚΟΛΙΑ{π.χ ανεβάζουμαι ένα σχόλιο και το βλέπουν όλοι},2)ΠΙΕΣΗ ΑΠΌ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΥΣ{π.χ αν πεις ότι δεν έχεις δικό σου λογαριασμό σου λένε όλοι –πας καλά;-},3)ΠΙΕΣΗ ΑΠΌ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ{π.χ τα μέσα μαζικής ενημέρωσης προάγουν την άποψη ότι αν δε δικτυωθείς δεν θα έχεις φίλους άρα δεν ζεις},4)ΣΧΟΛΕΙΟ{π.χ οι καθηγητές ανεβάζουν μηνύματα για να πουν στους μαθητές πότε θα γράψουν διαγώνισμα},5)ΕΡΓΑΣΙΑ{π.χ κάποιοι ψάχνουν δουλειά και χρησιμοποιούν το κοινωνικό δίκτυο και αυτό τους βοηθάει να βρουν κάποια θέση εργασίας.Ένα παράδειγμα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για την χρήση του Ίντερνετ είναι η οδήγηση.Δεν είναι υπεύθυνοι οδηγοί όσοι έχουν δίπλωμα.Μάλιστα πολλοί έχουν προκαλέσει φρικτά ατυχήματα με την απροσεξία τους ή την αμέλεια τους.Κάτι παρόμιο ισχύει και για τους χρήστες του Ίντερνετ.Μερικοί οδηγούν υπεύθυνα,ενώ άλλοι απρόσεκτα.Θα πρέπει λοιπόν να αναρωτηθούμε εμείς οι νεαροί:Τι είδους οδηγός είμαι;

Μέσα από την κοινωνική δικτύωση προκύπτουν τέσσερα σημαντικά ερωτήματα,όπως,:1]Πώς επηρεάζει την ιδιωτική μου ζωή;Η απάντηση είναι η εξής:η ιδιωτική ζωή ίσως είναι το τελευταίο πράγμα που σκεφτόμαστε σε σχέση με την κοινωνική δικτύωση.Όμως αν δεν πάρουμε κάποιες προφυλάξεις θα δημιουργηθούν προβλήματα.Αν δεν προσέχουμε,οι πληροφορίες του προφίλ μας,οι φωτογραφίες,οι ενημερώσεις κατάστασης και τα σχόλια μας θα μπορούσαν να αποκαλύψουν περισσότερα από όσα πρέπει.Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να προσέχουμε τις κινήσεις μας ώστε να διατηρούμε σε ένα βαθμό την ιδιωτική μας ζωή στο κοινωνικό δίκτυο έτσι δεν θα δημιουργούνται προβλήματα,εκτός αν το επιτρέψουμε εμείς!

Η δεύτερη ερώτηση είναι:Πώς επηρεάζει τον χρόνο μου;Η απάντηση είναι η εξής:η κοινωνική δικτύωση απορροφά από τον χρόνο μας και μας αποσπά από πιο σημαντικές δραστηριότητες,γίνεται κάτι σαν έμμονη ιδέα.Επειδή ο χρόνος είναι ένα αγαθό που δεν πρέπει να χαραμίζεται είναι καλό να κάνουμε έναν προϋπολογισμό για το χρόνο που χαραμίζουμε και να κάνουμε προσαρμογές αν χρειάζεται.Η ειρωνεία είναι ότι χωρίζει τα μέλη μιας οικογένιας ενώ ζουν στο ίδιο σπίτι.Το συμπέρασμα είναι να ξέρουμε πότε χρειάζεται να σταματήσουμε.

Το τρίτο ερώτημα που πρέπει να αναρωτηθούμε είναι:Πώς επηρεάζει την υπόληψη μου;Η απάντηση είναι η εξής:τα όσα δημοσιεύουμε σε ένα κοινωνικό δίκτυο συνθέτουν μια εικόνα για εμάς την οποία είναι δύσκολο να σβήσουμε.Οι άνθρωποι όταν μπαίνουν σε κοινωνικό δίκτυο χάνουν κάθε αίσθηση λογικής.Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να κοιτάξουμε την σελίδα μας στο κοινωνικό δίκτυο και να προσπαθήσουμε να την δούμε με τα μάτια των άλλων και πρέπει να αναρωτηθούμε αν θέλουμε στα αλήθεια να μας βλέπουν έτσι.

Το τελευταίο ερώτημα είναι:Πώς επηρεάζει τις φιλίες μου;Η απάντηση είναι η εξής:αν είχαμε ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο θα βάζαμε μέσα τον οποιοδήποτε;Έτσι ακριβώς είναι και οι φίλοι τους οποίους δεχόμαστε στο κοινωνικό δίκτυο.Εφόσον οι φιλίες μας επηρεάζουν τον τρόπο τον οποίο σκεφτόμαστε και ενεργούμε είναι καλό να δούμε αν τα άτομα που έχουμε κάνει φίλους μας στο κοινωνικό δίκτυο αν ασκούν θετική επιρροή πάνω μας και πόσο καλά το γνωρίζουμε αυτό το άτομο και εκτός δικτύου.Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να δεχόμαστε φίλους μόνο άτομα που γνωρίζουμε!

Αυτοί είναι μερικοί τρόποι που μας βοηθούν να προστατευτούμε Αυτοί είναι μερικοί τρόποι που μας βοηθούν να προστατευτούμε!!!Και αυτά που χρειάζεται να ξέρουμε για την κοινωνική δικτύωση!!

ΤΜΗΜΑ :Γ΄4 ΤΕΛΟΣ!!! ΔΑΝΑΗ