ΜΕΛΛΟΥ ΡΟΖΑ – ΜΑΡΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
Advertisements

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΛΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ "ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ"
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
Project part-financed by ERDF #1 ΔΙΑΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ -16 Ι0ΥΛΙΟΥ 2012 “Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ.
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
Επιχειρηματικό σχέδιο
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Τμημα αγγλικησ γλωσσασ και φιλολογιασ
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
ΤΑΜΕΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΞΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ (Export Fund) Παναγιώτης Αλεξάκης Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών Θεσσαλονίκη, 4/5/2012.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
SWOT ANALYSIS.
kpmg kpmg Αειφόρος ανάπτυξη και οικονομία – πρότυπα μοντέλα επιχειρησιακών / επενδυτικών φορέων.
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Επιχειρηματική Αξιοποίηση Ερευνητικών Αποτελεσμάτων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Πρόγραμμα «Έργο Αθήνα» ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
« Καταπολέμηση των διακρίσεων και της ανεργίας με τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ » ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Top of the Edge Bio-industry Consulting, Technology Transfer & Communication Services.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
Κενταύρια Α.Ε. Ξενώνες. Λαυρεωτική Κενταύρια Η ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ  Η εταιρεία ΚΕΝΤΑΥΡΙΑ Α.Ε. ιδρύθηκε το 2009 με τη συνεργασία πέντε μελλοντικών.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Μελέτη βιωσιμότητας ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά Χρηματοδότηση Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 18 η, 27/5/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
Χρηματοοικονομική Ανάλυση …η διαδικασία άντλησης οικονομικών πληροφοριών από τα χρηματοοικονομικά στοιχεία μιας εταιρείας. Η χρηματοοικονομική ανάλυση.
Πέτρος Ροδακινιάς, Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας, ΜΟΚΕ ΠΘ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (ΜΟΚΕ) Συμβουλευτική Επιχειρηματικότητας.
ΣΤΟΧΟΙ της ΠΥΛΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Κώστας Γαλιάτσος Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνων Σύμβουλος ΕΤΕΑΝ
Στάδια προώθησης του 1ου στόχου
Αξιολόγηση Εναλλακτικών Επιλογών.
Ετερόρρυθμη Εταιρεία (Ε.Ε.)
Ετερόρρυθμη Εταιρεία (Ε.Ε.)
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Χρηματοδότηση της Επιχείρησης σας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Christos Iordanidis Mechanical Engineer N.T.U.A.
ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT Α. Κουτσούρης.
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
BUSINESS FUNDING PLATFORM
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΕΛΛΟΥ ΡΟΖΑ – ΜΑΡΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Classfund ΜΕΛΛΟΥ ΡΟΖΑ – ΜΑΡΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ 9/7/2014

Τι είναι το classfund; To classfund είναι μια ηλεκτρονική πλατφόρμα βασισμένη στη νοοτροπία του crowd funding Crowd funding :διαδικτυακός τρόπος υλοποίησης ιδεών με άντληση πόρων από το κοινό.

Σκοπός της πλατφόρμας Δημιουργία μιας νέας διαδικασίας υλοποίησης ιδεών προσφέροντας τροποποιήσεις στις ήδη υπάρχουσες λύσεις . Τμηματοποίηση επενδυτών σε κατηγορίες Δημιουργία επιστημονικού υπόβαθρου υποστήριξης εφευρετών- χρηματοδοτών Συνεχή συνεργασία εφευρετών- χρηματοδοτών Κατάργηση ανωνυμίας χρηματοδοτών και μετατροπή τους σε μετόχους

Γιατί είναι μοναδική ή διαφορετική η υπηρεσία που παράγεται Classfund: έμφαση στην κατηγοριοποίηση των επενδυτών με βάση τα κοινά τους χαρακτηριστικά Κοινές πλατφόρμες crowd funding : έμφαση στην κατηγοριοποίηση ιδεών

Γιατί είναι μοναδική ή διαφορετική η υπηρεσία που παράγεται Classfund: έμφαση στην κριτική των ιδεών και ανάλυση τους από οικονομικούς αναλυτές και νομικούς συμβούλους. Κοινές πλατφόρμες crowd funding : απλή εισδοχή και ανάρτηση ιδεών

Γιατί είναι μοναδική ή διαφορετική η υπηρεσία που παράγεται Classfund: δημιουργία επενδυτικού κοινού που θα είναι ενεργό στη συμμετοχή της επιχείρησης μέσω μεριδίων. Κοινές πλατφόρμες crowd funding: εφευρέτης ιδέας μοναδικός ιδιοκτήτης, καμία ευκαιρία συμμετοχής στους χρηματοδότες .

Ποια βασική ανάγκη επιθυμούμε να καλύψουμε η βασική διάσταση που επιθυμούμε να δομήσουμε τη δημιουργία του classfund πάνω σ’ αυτήν είναι ένας διαδικτυακός τόπος , υψηλών προδιαγραφών και ασφάλειας , όπου άνθρωποι με κοινή μόρφωση, επαγγελματική δραστηριότητα και σταδιοδρομία θα έρχονται σε επαφή, με σκοπό να υλοποιήσουν και να χρηματοδοτήσουν σχέδια τα οποία εμπίπτουν στο άμεσο ενδιαφέρον τους. Με άλλα λόγια , δημιουργείται ένας ηλεκτρονικός χώρος συνάντησης ανθρώπων με σκοπό την ανταλλαγή ιδεών, ενοποίησης των γνώσεων τους και εξέλιξης του αντικειμένου τους μέσω της χρηματοδότησης έργων που θα τους αποφέρει μια υπεραξία και που μετέπειτα γνωρίζουν πώς θα τα διαχειριστούν και θα τα εξελίξουν. Άμεσο συμπέρασμα όχι απλή χρηματοδότηση μέσω πλήθους διαφορετικών ανθρώπων ( κοινό crowd funding) , αλλά μέσω πλήθους σχετικού με το αντικείμενο. Επιπλέον , με αυτό τον τρόπο , διασφαλίζουμε τους χρήστες που μετατρέπονται σε μετόχους , από την ύπαρξη χρηματοδοτών που δεν έχουν κάποια γνώση πάνω στο αντικείμενο

Επιπρόσθετες ανάγκες που επιθυμούμε να καλύψουμε μέσω της ύπαρξης μας Παροχή επιστημονικής στήριξης των χρηστών μας και ανάλυσης ιδεών από οικονομική και νομική σκοπιά . Εξέταση βιωσιμότητας των ιδεών , επιστροφής επενδυμένου κεφαλαίου στους χρηματοδότες , ποσοστά κερδών και ευκαιρίες ανάπτυξης σύμφωνα με τις τρέχουσες τάσεις της αγοράς. Κατοχύρωση νομικής αυτοτέλειας ιδεών και σύναψης συμβάσεων μεταξύ των συμβαλλόμενων μερών . Δυνατότητα συμμετοχής χρηματοδοτών στην υπό σύσταση εταιρεία μέσω μεριδίων, με σκοπό τη δημιουργία εισοδήματος και υπεραξίας , και όχι απλή χρηματοδότηση μιας ιδέας .

Τρέχουσα κατάσταση αγοράς και ανταγωνισμός Η τρέχουσα κατάσταση αγοράς σε δικτυακούς τόπους crowd funding είναι ακόμη σε πρώιμο στάδιο χωρίς να αμφισβητούμε την ύπαρξη της. Κύριοι ανταγωνιστές μας είναι οι ιστοσελίδες : groopio.com και efund.gr Που όμως δεν εφαρμόζουν τις καινοτομίες που προσφέρουμε εμείς κι απλά επικεντρώνονται στην παρουσίαση ιδεών.

Groopio.com

Efund.gr

ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ (STRENGTHS) Swot analysis ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ (STRENGTHS) ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ (WEAKNESSES) κατηγοριοποίηση επενδυτών με βάση τα κοινά τους χαρακτηριστικά Ήδη χτισμένο πελατολόγιο ανταγωνιστών Ιδέες συγκεκριμένου αντικειμένου κατευθύνονται στην συγκεκριμένη κατηγορία επενδυτών Εδραιωμένα ονόματα ανταγωνιστών Επιστημονική – χρηματοοικονομική ανάλυση ιδεών Αδυναμία αποκλεισμού ανταγωνιστών Δυνατότητα συμμετοχής χρηματοδοτών στην ιδέα μέσω μεριδίων Ύπαρξη κερδών για τους επενδυτές Ύπαρξη χρηστών από όλες τις ομάδες και μορφωτικά επίπεδα του πληθυσμού Νομική κάλυψη συμβαλλόμενων μερών Εξέλιξη του τομέα crowd funding

Swot analysis ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ (OPPORTUNITIES) ΑΠΕΙΛΕΣ (THREATS) Εξέλιξη του crowd funding σε επιστημονικό επίπεδο Αύξηση του αριθμού των ανταγωνιστών μετά την εμφάνιση μας Γρήγορη εδραίωση ονόματος ως αποτέλεσμα κάλυψης του κενού της αγοράς Υιοθέτηση και τακτική των δικών μας τεχνικών Δημιουργία μόνιμου πελατολογίου που θα απολαμβάνει τις υπηρεσίες μας Αυξανόμενα κέρδη μέσω των υπηρεσιών μας

Τιμολογιακή Πολιτική Τα έσοδα της πλατφόρμας classfund προκύπτουν από χρέωση ποσοστού ύψους 5% επί των συνολικών χρηματικών ποσών που συγκεντρώνονται για την υλοποίηση των ιδεών, ως αμοιβή για τις οικονομικές, νομικές και διαμεσολαβητικές υπηρεσίες που προσφέρουμε. Έσοδα από διαφημίσεις