Λογισμικό για την εκπαιδευτική πράξη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Λογισμικό για την εκπαιδευτική πράξη. ΚατηγορίαΕφαρμογήLink 1) ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ISEEK-Educationhttp://education.iseek.com/iseek/home.page 2) ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ.
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και δικτύων Εργασία για το μάθημα: Διδακτική της πληροφορικής.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Διδακτική της Πληροφορικής
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ WIKI ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ PROJECTS ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ.
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
Inspiring Science Education : Ένταξη Σχολικών Μονάδων,
BLOGS ΚΑΙ WIKIS Εργαλεία WEB 2.0. Blogs  Το Βlog λέξη είναι η συντομευμένη εκδοχή του weblog.  Blog είναι το είδος της ιστοσελίδας, που συνήθως συντηρείται.
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Οι ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών) ως εργαλεία για την ανάπτυξη κριτικής ιστορικής σκέψης: εκπαιδευτικό λογισμικό, χρήση διαδικτύου ΜΕ.
Εφαρμοσμένη Πληροφορική για εκπαιδευτικούς Δημήτρης Αντωνόγλου Νοε 2010.
Τρόποι χρήσης του διαδραστικού πίνακα. Μάιος 2014.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Αρμάος Κωνσταντίνος Βίνος Μιχάλης
Λογισμικό για την εκπαιδευτική πράξη
Εισαγωγή στο Blackboard
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Εκπαιδευτικό υλικό και εφαρμογές για μαθητές με αναπηρία » Κ. Μπούκουρας.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στην Εκπαίδευση Σερέτη Μάρθα ΑΕΜ: 695
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
‘’Online Εργαλεία Επικοινωνίας εκπ/σης και μάθησης’’
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Επιμόρφωση Β1.1 επιπέδου ΤΠΕ Θεωρητικές Επιστήμες & Καλλιτεχνικά: 1 η εργασία «Κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικού περιβάλλοντος» Μοσχονά Στυλιανή (ΠΕ 02) Πανώτα.
Αυθεντικό πλαίσιο μάθησησ και αξιολόγησησ για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα Βουδούρη Γεωργία Α.Μ.:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λογισμικό για την εκπαιδευτική πράξη

ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Κατηγορία Εφαρμογή Link 1) ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ISEEK-Education http://education.iseek.com/iseek/home.page 2) ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ ONLINE ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ collaborize classroom http://www.collaborizeclassroom.com 3) ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ SChoolOGY Wikispaces Wiggio https://www.schoology.com/home.php http://www.wikispaces.com/ http://wiggio.com 4) ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ TikaTok http://www.tikatok.com 5) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Game classroom Learning Games For Kids Quiz Busters http://www.gameclassroom.com/ http://www.learninggamesforkids.com/ http://www.teachers-direct.co.uk/resources/quiz-busters/ 6) ΓΕΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ GeoGebra Mathisis.org http://www.geogebra.org/cms/el/ http://www.mathisis.org/moodle 7) ΧΑΡΤΕΣ ΕΝΝΟΙΩΝ Popplet Bubb.us http://popplet.com https://bubbl.us/ 8) ΣΧΕΔΙΑΣΗ Board800 http://board800.com 9) ΚΟΜΙΚ MakeBeliefsComix http://www.makebeliefscomix.com/Comix

iSeek Education http://education.iseek.com/iseek/home.page

Χαρακτηριστικά Λειτουργικότητα Μηχανή αναζήτησης τόσο για τους μαθητές όσο και για τους δασκάλους Ευρεία αναζήτηση για όλα τα γνωστικά πεδία Γλώσσα Αναζήτησης: Αγγλικά και Ελληνικά Λειτουργικότητα Παρέχει ένα πλήθος ιστοσελίδων σε κάθε αναζήτηση Οι παρεχόμενες ιστοσελίδες κατηγοριοποιούνται ανάλογα με την Πηγή από όπου αντλήθηκε η ιστοσελίδα, το Γενικό Θέμα, το Μάθημα, κλπ. Δυνατότητα δημιουργίας προσωπικής βιβλιοθήκης, μέσα από την αποθήκευση χρήσιμων συνδέσμων στο φάκελο αγαπημένα.

Σενάρια Αξιοποίησης της Εφαρμογής Ο δάσκαλος δημιουργεί μία βιβλιοθήκη με ποικίλες ιστοσελίδες, τις οποίες παρέχει στους μαθητές του και τους αναθέτει ομαδική εργασία. Στο μάθημα της γλώσσας, ο κάθε μαθητής αναζητεί πληροφορίες για την αρχαία Ελλάδα και παράγει γραπτό κείμενο για ένα ενδιαφέρον θέμα. Οι μαθητές δουλεύουν ομαδικά για το μάθημα της φυσικής και παρουσιάζουν έναν σπουδαίο επιστήμονα στην ολομέλεια της τάξης

ShcoolOGY https://www.schoology.com/home.php Σύστημα διαχείρισης της μάθησης ευέλικτο , εύκολα προσβάσιμο και δωρεάν. Ηλεκτρονική πλατφόρμα εκπαίδευσης, που επιτρέπει τη βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας μέσα από τη συλλογική προσπάθεια.

Οι μαθητές : έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν, να εξάγουν αλλά και να δημιουργήσουν δικά τους αρχεία σχετικά με το μάθημα. Για την ευκολότερη διαχείριση μεγάλων ομάδων ανθρώπων μπορούν να οριστούν ρόλοι από τον εκπαιδευτικό. Χαρακτηριστικό του είναι ότι συνδέει τους μαθητές μεταξύ τους αλλά και με τον εκπαιδευτικό, αφού παρέχει τη δυνατότητα ανταλλαγής μηνυμάτων, συνομιλίας (τύπου e-mail) και ανάρτησης ανακοινώσεων καλλιεργώντας το συνεργατικό περιβάλλον μάθησης και την κοινωνική δικτύωση. Ο εκπαιδευτικός : μπορεί να δημιουργήσει στο SchoolOGY την δική του ιστοσελίδα, με τα δικά του μαθήματα . Μπορεί, επιπλέον, να δημιουργήσει διαφορετικές σελίδες για κάθε μάθημα όπως και να έχει ένα είδος δικού του ημερολογίου. Το σύστημα αυτό παρέχει, επίσης, ένα πλούσιο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου και διαχείρισης εργαλείων όπως και τη δυνατότητα να βλέπουν όλοι τις εργασίες που ανατέθηκαν σ’ έναν συγκεκριμένο μαθητή από κάθε μάθημα, ώστε να καθορίζονται τα όρια του φόρτου εργασίας του. Επιτρέπει την εύκολη καταγραφή ήχου και βίντεο απευθείας από τον υπολογιστή, την πρόσβαση σε έγγραφα της Google και την υποβολή εργασιών απευθείας από το Google Docs. Οι χρήστες του μπορούν να δουν την αξιολόγηση τους σε κάθε μάθημα. Ακόμη, δίνει στον διαχειριστή της ομάδας τη δυνατότητα να παρακολουθεί πιο αυστηρά τη δραστηριότητα του κάθε χρήστη (εργασίες, συχνότητα εισόδου στην πλατφόρμα, παρατηρήσεις, προβολές σελίδων). Τέλος, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και μέσω κινητού τηλεφώνου.

Δειγματικά Σενάρια «Επίλυση Μαθηματικού Προβλήματος»: Ο εκπαιδευτικός ανεβάζει στην ιστοσελίδα του μαθήματος «Μαθηματικά» ένα πρόβλημα ανοιχτού τύπου με πολλές λύσεις. Ζητά από τους μαθητές να χωριστούν σε ομάδες των 8 ατόμων και κάθε ομάδα θα πρέπει να βρει όσες περισσότερες λύσεις μπορεί. Στο τέλος, ο αρχηγός της κάθε ομάδας, που έχει οριστεί στην αρχή, θα γράφει κάτω από το πρόβλημα τις πιθανές λύσεις που βρήκε με την ομάδα του, συζητώντας ταυτόχρονα με τον εκπαιδευτικό και τις υπόλοιπες ομάδες για τον τρόπο σκέψης. «Ψάχνοντας το “Αλάτι”»: Στα πλαίσια του μαθήματος της Γεωγραφίας ο εκπαιδευτικός ζητά από τους μαθητές να βρουν στο διαδίκτυο έναν γεωγραφικό χάρτη της Ελλάδας, να τον εισάγουν στον λογαριασμό τους και να σημειώσουν πάνω σ’ αυτόν τις περιοχές όπου βρίσκονται οι αλυκές (τόποι παραγωγής αλατιού) στην Ελλάδα. Ακολουθεί συζήτηση μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικού για τον τρόπο παραγωγής αλατιού. «Ιστορικές Προσωπικότητες»: Ο εκπαιδευτικός αναθέτει σε κάθε μαθητή έναν ήρωα της επανάστασης του 1821. Ο κάθε μαθητής πρέπει να κατεβάσει τον δικό του σύνδεσμο, να τον μελετήσει και να γράψει μια σελίδα για τον ήρωα αυτό (πότε, που, με ποιο τρόπο συνέβαλλε στην Ελληνική Επανάσταση). Κάθε μαθητής θα ανεβάσει την εργασία του στην αντίστοιχη σελίδα. Στο τέλος, θα συλλεχτούν όλες οι εργασίες και θα αποτελέσουν υλικό για τον εορτασμό της επετείου της 25ης Μαρτίου.

Game Classroom http://www.gameclassroom.com/

-Δωρεάν και εύκολα προσβάσιμο -Απευθύνεται σε μαθητές για όλες τις τάξεις του δημοτικού αλλά και του νηπιαγωγείου -Υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικά παιχνίδια για αδύναμους μαθητές -Παρέχει μαθηματικά παιχνίδια, φύλλα εργασίας, υποστηρικτικό υλικό, videos και γλωσσικά παιχνίδια -Εξάσκηση σε μαθήματα όπως: γλώσσα, μαθηματικά, ιστορία και λογοτεχνία

Διδακτική Αξιοποίηση -«Κλασματικές Ασκήσεις»: Εξάσκηση στο δύσκολο για τα παιδιά κεφάλαιο των κλασμάτων.Αναθέτουμε στους μαθητές να μπουν στο συγκεκριμένο site και κάνοντας τις υπάρχουσες ασκήσεις, εξασκούνται περισσότερο πάνω στην θεωρία που διδάχθηκαν και μέσω αυτών ο εκπαιδευτικός μπορεί να καταλάβει τις αδυναμίες των μαθητών. -«Ώρα για video!»: Ξέροντας πως τα παιδιά μαθαίνουν καλύτερα με τη χρήση οπτικοακουστικών μέσω, αξιοποιούμε αυτή τη δυνατότητα που μας προσφέρει το gameclassroom και χρησιμοποιούμε ένα βίντεο σχετικό με τους μήνες. Μέσω αυτού η αποτύπωση και η μάθηση των μηνών γίνεται σαφώς και πιο εύκολα αλλά και πιο διασκεδαστικά. -«Αριθμητικά παιχνίδια»: Αφού οι μαθητές διδαχθούν τις πράξεις (πρόσθεση, αφαίρεση, πολλαπλασιασμό και διαίρεση) να εξασκηθούν σε αυτές και συγχρόνως να διασκεδάζουν. Αυτό μπορεί να γίνει είτε μέσω του δασκάλου, είτε στο σπίτι για περαιτέρω εξάσκηση.

GEOGEBRA http://www.geogebra.org/cms/el/ Δυναμικά Μαθηματικά για την εκμάθηση και διδασκαλία των θετικών επιστημών Βραβευμένο και ελεύθερο λογισμικό!

Με την επιλογή “Basic Geometry” μπορούν να διδαχθούν τα βασικά στοιχεία της γεωμετρίας, όπως: Χάραξη ευθείας Ευθεία μοναδική που διέρχεται από δύο σημεία Α Ευθύγραμμο τμήμα Ημιευθεία Χάραξη καθέτου σε μία ευθεία Εύρεση μεσοκαθέτου Χάραξη παραλλήλου Τρίγωνα και είδη τριγώνων ανάλογα με τις γωνίες Κάθετοι, διαγώνιοι και ύψη, διχοτόμοι και διάμεσοι του τριγώνου Πολύγωνα και χαρακτηριστικά τους Κύκλος, διάμετρος και ακτίνα Συμμετρικό σημείο ως προς μία ευθεία Συμμετρικά σχήματα και εικόνες ως προς ευθεία

Διδακτική Αξιοποίηση της εφαρμογής Με την εργασία “Χτίσε το δικό σου σπίτι” οι μαθητές του δημοτικού μπορούν να χτίσουν ένα σπίτι με σχήματα, όπως οξυγώνιο τρίγωνο, πολύγωνο, κύκλο και άλλα. Χρησιμοποιούν τα σχήματα ελεύθερα, για να φτιάξουν ένα σπίτι, αλλά και να εξοικειωθούν με το λογισμικό. Με τη δραστηριότητα “Καθρέφτης” οι μαθητές αρχικά σχεδιάζουν σ' ένα χαρτί τα συμμετρικά κάποιων γραμμών, σχημάτων και εικόνων και έπειτα χρησιμοποιούν το geogebra, για να δουν αν τα σχεδίασαν σωστά Με την άσκηση “Στοιχεία του τριγώνου” οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες και σχηματίζουν διάφορα είδη τριγώνων. Έπειτα δίνουν σε μία άλλη ομάδα αυτά που σχεδίασαν και η άλλη ομάδα καλείται να σχεδιάσει τα ύψη, τις διχοτόμους και τις διαμέσους όσο πιο γρήγορα, αλλά και σωστά μπορεί . Έπειτα θα μπορούσε να γίνει αξιολόγηση των μαθητών με τη χρήση του λογισμικού αυτού χωρίς να βάζει τα παιδιά στην τυπική διαδικασία των εξετάσεων.

Mathisis. org http://www.mathisis.org/moodle/

Χαρακτηριστικά Λειτουργικότητα Αποτελεί ένα on-line σχολείο Είναι δωρεάν και εύκολα προσβάσιμο στα παιδιά Οι μαθητές μπορούν να αποκτήσουν εύκολα και γρήγορα πρόσβαση σε ένα εύρος βοηθητικού και διδακτικού υλικού Λειτουργικότητα Η δομή του βοηθάει στην καλύτερη οργάνωση της πορείας της διδασκαλίας Ο κάθε μαθητής ασχολείται με τα θέματα που τον ενδιαφέρουν -> προωθείται η διαφοροποίηση της διδασκαλίας Ο δάσκαλος είναι συντονιστής. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να δουλέψουν ομαδικά πάνω σε ένα θέμα.

Σενάρια Αξιοποίησης της εφαρμογής Αξιοποίηση πολλών διαφορετικών πηγών για το μάθημα της ιστορίας. Πλούσιο εποπτικό και ηχητικό υλικό, αλλά και βίντεο ή ντοκιμαντέρ Στο μάθημα της γλώσσας, παρουσίαση πρότυπων κειμένων που θα βοηθούν τους μαθητές στην παραγωγή γραπτού λόγου Εισαγωγή της διαθεματικότητας στο μάθημα της γεωγραφίας, μέσα από ανάδειξη πολιτιστικών στοιχείων του κάθε τόπου και τοπικούς διαλέκτους.

MAKEBELIEFSCOMIX http://www.makebeliefscomix.com/