ΥΠΟΕΡΓΟ 3: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής. Η εκπαιδευτική πύλη του ΠΕΑΠ, το ηλεκτρονικό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Advertisements

CytaInfo+ 1 ένα application για τη Cyta….. Αυτή είναι η όψη του CytaInfo+ 2.
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Σελ. 1 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτημάτων μέσω web Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης.
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕΑΠ ΣΕ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ-ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Το Δίκτυο Ηλεκτρονικής Μάθησης για την Τάξη
Οδηγός του Εκπαιδευτικού των Ξένων Γλωσσών
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Τρία χρόνια ΠΕΑΠ: Η συνέχεια….
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Το προφίλ των εκπαιδευτικών του ΠΕΑΠ και.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Επιμορφωτική Διημερίδα για τους Σχολικούς Συμβούλους Ξένων Γλωσσών Η εκπαιδευτική πύλη του ΠΕΑΠ και το ηλεκτρονικό πρόγραμμα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Έργο του Υπουργείου Παιδείας Υλοποιείται από το Πανεπιστήμιο Αθηνών Κέντρο Έρευνας για την Αγγλική Γλώσσα Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας Ιδρυματική.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Σχεδιάζοντας μαθησιακές ενότητες στη λογική της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΕΠΣ-ΞΓ.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Beta English Tο ΠΕΑΠ πάει και στη Β’ Δημοτικού…
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Εισαγωγή στο Blackboard
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
Οδηγίες συμπλήρωσης της φόρμας 3 Προθεσμία συμπλήρωσης μέχρι και 16 Ιουνίου.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Διδακτική Πληροφορικής
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Εγγραφή στην πλατφόρμα του eclass. Πιστοποίηση μέσω UPnet Η είσοδός σας στην πλατφόρμα του eclass προϋποθέτει την ύπαρξη λογαριασμού της μορφής
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Google docs Google docs forms
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΥΠΟΕΡΓΟ 3: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής. Η εκπαιδευτική πύλη του ΠΕΑΠ, το ηλεκτρονικό πρόγραμμα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης και η «Γωνιά του Γονιού» Νοέμβριος 2012

2 Περιεχόμενο και Υπηρεσίες της Πύλης ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ Διεύθυνση: Διεύθυνση:

3 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ Α’, Β’ & Γ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ Α’, Β’ & Γ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

4 EXTRA! Συμπληρωματικές δραστηριότητες για κάθε κύκλο EXTRA! Συμπληρωματικές δραστηριότητες για κάθε κύκλο

5 Επιπρόσθετο Εκπαιδευτικό Υλικό ‘ΑΒC‘ μέσα στις δραστηριότητες!!! Επιπρόσθετο Εκπαιδευτικό Υλικό ‘ΑΒC‘ μέσα στις δραστηριότητες!!!

6 Κάρτες με γράμματα Φύλλα εργασίας Τραγούδια για κάθε φθόγγο Κάρτες με γράμματα Φύλλα εργασίας Τραγούδια για κάθε φθόγγο

7 Εκπαιδευτικό Υλικό Γ’ Δημοτικού ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ

8

9 Πολλαπλές μορφές επιμόρφωσης Δια ζώσης σεμινάρια σε εκπαιδευτικούς κατά τη διάρκεια του έργου από ειδικά επιμορφωμένους επιμορφωτές /Σχολικούς Συμβούλους Δια ζώσης σεμινάρια από επιμορφωτές της ομάδας έργου σε συνεργασία με τον Σχολικό Σύμβουλο Ηλεκτρονικά εξ αποστάσεως σεμινάρια (tele-training) από επιμορφωτές της ομάδας έργου σε συνεργασία με τον Σχολικό Σύμβουλο Το ηλεκτρονικό πρόγραμμα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης

10 Οι θεματικές ενότητες του προγράμματος 1) Εισαγωγική ενότητα που προσφέρει το γενικό θεωρητικό πλαίσιο για διδασκαλία σε τάξεις μικρών μαθητών 2) 4 θεματικές ενότητες που αφορούν παιδαγωγικές πρακτικές και χρήση υλικού για μικρές ηλικίες μαθητών. Τα θέματα των ενοτήτων έχουν βασιστεί σε παιδαγωγικές πρακτικές που προωθούνται συστηματικά στο υλικό του ΠΕΑΠ (χρήση παραμυθιών/ιστοριών, θεατρικού παιχνιδιού, τραγουδιών κλπ) 3) 1 θεματική που αφορά την ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη διδασκαλία της Αγγλικής σε μικρούς μαθητές

11 ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

12 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών

13 Χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού προγράμματος επιμόρφωσης Όλες οι ενότητες έχουν κοινή δομή και ακολουθούν παρόμοιους τρόπους πλοήγησης. Οι ενότητες μπορούν να μελετηθούν με οποιαδήποτε σειρά Ο εκπαιδευτικός μπορεί να μελετήσει μια ενότητα όσες φορές επιθυμεί. Στο πρόγραμμα επιμόρφωσης έχουν δικαίωμα πρόσβασης όλοι οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν Αγγλικά στη Α’, Β’ και Γ’ Δημοτικού αφού εγγραφούν στην πλατφόρμα και αποκτήσουν κωδικό. Δεν απαιτείται κωδικός πρόσβασης για την πρώτη εισαγωγική ενότητα. Είναι «ανοιχτή» σε όλους τους εκπαιδευτικούς, προκειμένου να εξοικειωθούν με το αντικείμενο και τη μορφή του ηλεκτρονικού προγράμματος επιμόρφωσης.

14 Η κάθε ενότητα περιέχει πληροφορίες σχετικά με τους στόχους της και τα μαθησιακά αποτελέσματα

15 Αναλυτικές πληροφορίες για την πλοήγηση και τις οπτικοακουστικές ρυθμίσεις του υλικού κάθε ενότητας, βρίσκονται στην πάνω δεξιά γωνία κάθε ενότητας πατώντας το σύνδεσμο βοήθειας (ΗΕLP link ).

16 Η κάθε ενότητα περιέχει πληροφορίες σχετικά με τις θεωρητικές αρχές του θέματος που πραγματεύεται

17 Η κάθε ενότητα περιέχει δραστηριότητες αυτοαξιολόγησης

18 Όλες οι δραστηριότητες συνοδεύονται από απαντήσεις ή ανατροφοδότη ση στους εκπαιδευτικούς

19 Η κάθε ενότητα περιέχει και δραστηριότητες κριτικής παρατήρησης της διδασκαλίας βασισμένες σε αποσπάσματα από πραγματικά μαθήματα ΠΕΑΠ

20 Στο τέλος κάθε θεματικής υπάρχει σχετική με το θέμα βιβλιογραφία και πηγές για ανεύρεση υλικού

21 Στο τέλος της θεματικής, οι εκπαιδευτικοί καλούνται να αποστείλουν τα σχόλιά τους συμπληρώνοντας το ερωτηματολόγιο, το οποίο βρίσκεται στο τελευταίο πεδίο του πίνακα περιεχομένων κάθε ενότητας, και ως σύνδεσμος στην πάνω αριστερή γωνία (SEND US FEEDBACK link).

22 Εγγραφή στην Πύλη του ΠΕΑΠ ● Για την είσοδο σε συγκεκριμένες περιοχές της Πύλης και την πρόσβασή σας στο πλήρες εκπαιδευτικό και επιμορφωτικό υλικό απαιτείται ΕΓΓΡΑΦΗ ως ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕΑΠ. ● Για να εγγραφείτε στην Πύλη χρειάζεται να προβείτε στη Δημιουργία Λογαριασμού με τον εξής απλό τρόπο: Βήμα 1 ο : Στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας κάνετε κλικ στο πεδίο «Δημιουργία Λογαριασμού»

23 Βήμα 2 ο : Συμπληρώνετε τα πεδία της φόρμας που θα εμφανιστεί. Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία που δηλώνετε είναι ακριβή. Να επαληθεύετε το που δηλώνετε γιατί εκεί θα σταλεί ο κωδικός σας. Αναλυτικές οδηγίες για τη συμπλήρωση της φόρμας μπορείτε να βρείτε κάνοντας κλικ στο «Οδηγίες Εγγραφής»

24 Βήμα 3 ο : Μόλις ολοκληρώσετε τη συμπλήρωση των στοιχείων σας στη φόρμα, θα αποσταλεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει μήνυμα με τον ΚΩΔΙΚΟ (PASSWORD) σας. Ο λογαριασμός σας έχει δημιουργηθεί! Βήμα 4 ο : Για την είσοδο στην πύλη συμπληρώνετε το Όνομα Χρήστη (Username) που ορίσατε και τον Κωδικό (Password) που λάβατε, στα αντίστοιχα πεδία στην αρχική σελίδα.

25 Η Γωνιά του Γονιού Λίγα λόγια για τους μικρούς μαθητές Λίγα λόγια για το ΠΕΑΠ Ο ρόλος σας στο ΠΕΑΠ Οι 10 συμβουλές μας για εσάς Δουλεύοντας μαζί στο σπίτι Τι μας είπαν οι γονείς

26 ΠΕΑΠ & ΓΟΝΕΙΣ Η συνεργασία με τους γονείς είναι καθοριστικός παράγοντας για την επιτυχία του προγράμματος και για καλύτερα παιδαγωγικά αποτελέσματα. Για το λόγο αυτό κρίνεται απαραίτητη η ενημέρωσή τους σχετικά με τους στόχους και τη φιλοσοφία του προγράμματος. Οι γονείς πρέπει επίσης να γνωρίζουν ότι: όσο νωρίτερα ξεκινήσει η εκμάθηση της ξένης γλώσσας, τόσο το καλύτερο δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος σύγχυσης της μητρικής γλώσσας των μικρών μαθητών με την Αγγλική

27 ΠΕΑΠ & ΓΟΝΕΙΣ Οι γονείς πρέπει επίσης να κατανοήσουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μικρών μαθητών ώστε: ● να ξέρουν τι μπορούν να περιμένουν από τα παιδιά τους ● και να κατανοούν τη διδακτική προσέγγιση στο ΠΕΑΠ και τους μαθησιακούς και παιδαγωγικούς στόχους των δραστηριοτήτων. Τα παιδιά σε αυτή την ηλικία: μαθαίνουν γρήγορα αλλά ξεχνούν εύκολα συγκεντρώνονται με δυσκολία και εστιάζουν την προσοχή τους σε κάτι για λίγη ώρα μόνο μαθαίνουν καλύτερα «παίζοντας» μαθαίνουν ευκολότερα χρησιμοποιώντας τη γλώσσα και όχι ακούγοντας παθητικά τα πώς και τα γιατί των δομών και της λειτουργίας της γλώσσας δυσκολεύονται να μάθουν εάν δεν έχουν κίνητρο είναι θαυμάσιοι μίμοι και αρέσκονται στο να παριστάνουν ρόλους

28 ΓΟΝΕΙΣ & ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Αρκετοί γονείς αναρωτιούνται εάν πρέπει να εγγράψουν τα παιδιά σε Κέντρο Ξένων Γλωσσών. Πρέπει λοιπόν να τονιστεί ότι: Δεν υπάρχει καμία ανάγκη να παρακολουθούν οι μικροί μαθητές μαθήματα σε φροντιστήριο ταυτόχρονα με τα μαθήματα στο σχολείο, όπου η πρώτη επαφή με την ξένη γλώσσα αφορά το στάδιο της ευαισθητοποίησης. Στο δημόσιο σχολείο, στην τάξη του ΠΕΑΠ, τα παιδιά έρχονται σε επαφή με την αγγλική γλώσσα σταδιακά, καθώς το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους, στο μαθησιακό τους προφίλ αλλά και στο ρυθμό με τον οποίο μαθαίνουν. Οι στόχοι της εκμάθησης της Αγγλικής στην πρώιμη παιδική ηλικία στο δημόσιο σχολείο διαφέρουν από αυτούς των προγραμμάτων στα Κέντρα Ξένων Γλωσσών και η παράλληλη διδασκαλία μπορεί να δημιουργήσει σύγχυση στο παιδί.

29 ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΓΟΝΙΟΥ ΣΤΟ ΠΕΑΠ Κάθε γονιός, που γνωρίζει το πρόγραμμα, θα πρέπει: Να υποστηρίζει και να ενθαρρύνει το παιδί του στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας χωρίς να το εξετάζει Να ενθαρρύνει και να επιβραβεύει το παιδί για ό,τι καταφέρνει να κάνει με την ξένη γλώσσα Να έχει ρεαλιστικές προσδοκίες από αυτά που μπορεί να μεταφέρει στο σπίτι το παιδί από το μάθημα στην τάξη Να επισκέπτεται τον/την εκπαιδευτικό της Αγγλικής και να ενημερώνεται για την πρόοδο του παιδιού, καθώς και να συζητάει τις απορίες του Να αρκείται σε όσα μαθαίνει το παιδί στο σχολείο, χωρίς να προσπαθεί να «του μάθει περισσότερα»

Το έργο υλοποιείται από το ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ Την ευθύνη για το περιεχόμενο αυτής της εισήγησης έχει η ομάδα εμπειρογνωμόνων του ΠΕΑΠ. Επιστημονική υπεύθυνη για το πρόγραμμα επιμόρφωσης του ΠΕΑΠ ΕΥΔΟΚΙΑ ΚΑΡΑΒΑ