 Σμίκρυνση της αγοράς σε αξίες και όγκο  Προβλήματα Ρευστότητας  Μείωση Περιθωρίων  Μακροχρόνιες Συνθήκες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Ελληνική Βιομηχανία: Προς την Οικονομία της Γνώσης 4/7/2006 Δίκτυα συνεργασιών επιχειρήσεων με ερευνητικούς φορείς: Προσδιοριστικοί παράγοντες συμμετοχής.
Επιτυχής Διεπιχειρησιακή Συνεργασία. Μέτρηση Απόδοσης Δικτύου Συνεργασιών. Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Επιστημών της Διοίκησης Μ. Ν. Γαρρή Παρουσίαση: Χ.Φ.
ΑΝΟΙΚΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Ανάλυση Ανταγωνισμού.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΕΕ ΓΣΕΒΕΕ ΕΣΤΕ Κοινή Συνέντευξη Τύπου Αθήνα, 24/4/2013.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ – ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ - ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ – ΠΡΟΕΔΡΟΣ.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ασφάλεια Ενεργειακού Εφοδιασμού: Τρίτη Ενεργειακή Δέσμη και Οικονομική Συγκυρία Διεθνές Συνέδριο : "Ασφάλεια Ενεργειακού Εφοδιασμού στην ΕΕ - κύρια ενεργειακά.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
HELLAS PHARM 2012 Συνεργισμός: Αναγκαία και ικανή συνθήκη στη γεωγραφία της νέας φαρμακευτικής αγοράς. 1.
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Leading for value. I. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η διαμόρφωση στρατηγικής δεν είναι ζήτημα κάποιων συγκεκριμένων βημάτων αλλά κυρίως τακτοποίησης και οργάνωσης γνώσεων.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
3 Ο ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στο Στρατηγικό σχεδιασμό αναφέρονται:  Το όραμα  Η αποστολή  Οι αντικειμενικοί στόχοι  Το προσδοκώμενο.
Η επιχειρηματική στρατηγική ανάπτυξη. Παρουσίαση Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 21 : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εξωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
Κεφάλαιο 6 Επιλογή Στρατηγικής: Στρατηγική σε επίπεδο αγοράς ή κλάδου Θα ασχοληθούμε με την στρατηγική σε επίπεδο αγοράς ή κλάδου (business level strategy)
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος Δυτικής Μακεδονίας Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας Regional Operational.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Ενοτητα 8. οικονομικεσ θεωριεσ διεθνων επιχειρησεων
Επιχειρηματική / Εταιρική Στρατηγική (Corporate Strategy)
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
Αξιολόγηση εναλλακτικών επιλογών.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Σμίκρυνση της αγοράς σε αξίες και όγκο  Προβλήματα Ρευστότητας  Μείωση Περιθωρίων  Μακροχρόνιες Συνθήκες

α) Στρατηγικές Διάσωσης / Αναστροφής (Turnaround ) β) Στρατηγικές Σταθερότητας (Stability) γ) Στρατηγικές Ανάπτυξης (Growth)

Ανεξέλεγκτοι Εξωτερικοί Παράγοντες Κακή Προσαρμογή Επιχείρησης στο Περιβάλλον Απουσία εσωτερικού Ελέγχου – Ανυπαρξία Εργαλείων Συνδυασμός όλων των ανωτέρω

 α. Συρρίκνωση (downsizing) – Μείωση Κόστους  β. Σταθεροποίηση (stabilization) – Βελτίωση Απόδοσης Κεφαλαίου, Εστίαση σε αποδοτικές αγορές, Βελτίωση μίγματος προϊόντων, υπηρεσιών τ/χ  Αναδόμηση (rebuilding) – Στρατηγικές Ανάπτυξης, Αντιμετώπισης μελλοντικών προβλημάτων Εκτιμώμενη χρονική διάρκεια 2 – 3 χρόνια

Καμία σημαντική αλλαγή Μείωση Κόστους, Καλύτερος έλεγχος, Διατήρηση μεριδίου αγοράς Πολιτικές προσεκτικών βημάτων Συγκέντρωση πόρων στις υπάρχουσες δραστηριότητες Περιμένουμε (τι;) και βλέπουμε (πότε;)

Κάθετη ολοκλήρωση (Vertical Integration) Οριζόντια ολοκλήρωση (Horizontal) Διαφοροποίηση (Diversification) Συγκέντρωση / Διείσδυση Αγοράς (Penetration) Ανάπτυξη Αγοράς (Development) Εταιρική κουλτούρα και διακριτότητα

Επέκταση είτε προς τα πίσω (προμηθευτές) Είτε προς τα εμπρός (σημεία πώλησης) ΔΙΚΤΥΟ

Μακροχρόνιες συνεργασίες με προμηθευτές Στρατηγικές Συμμαχίες Συνεργασίες Προστιθέμενης Αξίας (Value – Adding): από πολλές επιχειρήσεις που συνεργάζονται σε όλα τα στάδια της αλυσίδας, αξίας (προμηθευτές, διανομείς, σημεία πώλησης) Επίτευξη οικονομιών κλίμακας Προσθήκη νέων συσχετισμένων προϊόντων και υπηρεσιών Logiscoop S.A., ΠΑΝ.ΣΥ.ΦΑ., ΣΥ.ΦΑ., Green Pharmacy!

Απόκτηση πληροφοριών, διάχυση εργαλείων Οικονομίες κλίμακας Αύξηση δύναμης στην Αγορά Αξιοποίηση πόρων και ικανοτήτων, μεταβίβασης σε όλο το Δίκτυο Αναγνωρισιμότητα Σήματος (Branding) Προσαρμοστικότητας στις ανάγκες του καταναλωτή Συνδυασμένη απόδοση Κοινών δραστηριοτήτων σε όλη την αλυσίδα αξίας Σταυροειδής Επιχειρηματική Συνεργασία, για πολύτιμες δυνάμεις πόρων και ικανοτήτων (Cross – business collaboration) Εκμετάλλευση του πλεονεκτήματος: Φαρμακείο της Γειτονιάς.

Ξεχάστε το Παρελθόν της Αγοράς και της Χώρας ΠΟΤΕ δεν θα γυρίσει ! Μαζί Μπορούμε !