12/12/2014Κοινότητες Μάθησης με τη Χρήση Ρομποτικής Μάριος Κυριακόπουλος Γιώργος Σμαρδάς.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημιουργικότητα και κοινωνικότητα μέσω της ρομποτικής
Advertisements

3o ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
1 ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΉ ΓΕΩΜΕΤΡΊΑ. 2 Πρόβλημα:  Δυναμική διατήρηση N διαστημάτων με διαφορετικά ανά δύο σημεία αρχής και τέλους (σύνορα) έτσι ώστε να απαντάμε.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
25/6/2014Κοινότητες Μάθησης με τη Χρήση Ρομποτικής Ομάδα~>P2KG2
Ερευνητική Εργασία Πως εργαζόμαστε κατά τις ομαδικές εργασίες;
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ερευνητική Εργασία Πως εργαζόμαστε κατά τις ομαδικές εργασίες;  Πρώτα από όλα, το κάθε μέλος της ομάδας αναλαμβάνει έναν ρόλο. Μα ποιοι είναι αυτοί οι.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Εκπαιδευτική Ρομποτική
Γνωστικές θεωρίες μάθησης
Το Web 2.0. Τι είναι; Τι κάνουμε με αυτό; Τι κερδίζουμε; Συμμετέχουμε Εφαρμογές και περιβάλλοντα στο Διαδίκτυο Συνεργαζόμαστε, σχολιάζουμε, μοιραζόμαστε,
Κατασκευή προγραμμάτων στον υπολογιστή με τη βοήθεια του MSWLogo
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Γνωριμία με το Scratch.
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού Κωνσταντίνος Ανδρέου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Δ.Ε.. Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ & Η ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ.
ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
8oς Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Τεχνολογία B΄ Γυμνασίου
Πανηγύρι Επιστήμης Παρουσίαση για γονείς
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ (ΑΣΚΗΣΗ) Λάμπρος Πόλκας.
Πρόγραμμα Kidspiration
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Ρομποτική – Ηλεκτρική Κιθάρα
 Το archer fish ανήκει σε μια ομάδα θαλάσσιων οργανισμών γνωστοί και ως Toxotidae. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά των οργανισμών αυτών είναι ότι.
Η Τάξη μας (E’1)
Διασκεδάζω Προγραμματίζοντας στο code.org
Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Συμμετοχή στην Παγκόσμια Ολυμπιάδα ΚορέαWRO 2009 Κορέα WRO 2009.
Τα προβλήματα στην διαχείριση της πληροφορίας μέσα στην επιχείρηση
129ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
ΤΕΧΝΗ καινοτομώ και δημιουργώ. Σεμινάρια Μνημειακής Τέχνης Με στόχο την αισθητική διαμόρφωση του περιβάλλοντα σχολικού χώρου. Οι καθηγητές παρακολούθησαν.
6 ο Γυμνάσιο Πατρών Καλώς ήρθατε στη wiki τάξη του Γ 2.
Μια σύγχρονη πόλη η οποία δεν κατασπαταλά τον ορυκτό πλούτο της Γης και δεν επιβαρύνει το περιβάλλον.
Εκπαιδευτική Ρομποτική: Διαστάσεις και Εμπειρίες
ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΣΠ. ΠΑΚΕ 7 1 παρουσίαση του πρώτου σεναρίου προς τους συναδέλφους.
Βασικες Εννοιες Φυσικης _2
E-ProBotLab Εργαστήριο κατασκευής και προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών Βασίλης Κόμης, Καθηγητής, πρόεδρος Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Χριστόφορος Καραχρήστος, Κώστας.
Θερινό σχολείο Εκπαιδευτική Ρομποτική και διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη.
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Ανεβοκατεβάσματα Ζευγαρά Βάλια Καρανάσιου Κων/να Καστανούλια Γεωργία Σφίγγας Νάσος Φούκα Μελίνα Χαρκοπλιά Αναστασία Εκπ/κός Πληροφορικής: Μαυραντζάς Νικόλαος.
5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
Τι μαθαίνει αυτός που μαθαίνει προγραμματισμό;
KAINOTOMA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
1ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας
Ερευνητικη Εργαςια Α1 ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ
Η Ρομποτική στην Εκπαίδευση
1 ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Πλήρης αναφορά Βιβλιογραφίας θα αναρτηθεί με την ολοκλήρωση των σημειώσεων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
Μέθοδος Project Μάντω Βροντίση
Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση
έννοια και λειτουργια της εκπαιδευσησ
Περίληψη - Στόχος Εργασίας Αρχιτεκτονική - Υλοποίηση
Δύο πρωτότυπα προβλήματα από το σχολικό βιβλίο της Ά Γυμνασίου
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Εκπαιδευτική ρομποτική
Σώζοντας το νερό για ένα καλύτερο μέλλον!
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΜΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ
Δημοτικό Σχολείο Λυκαβηττού (Κ.Α’ )
Μεταγράφημα παρουσίασης:

12/12/2014Κοινότητες Μάθησης με τη Χρήση Ρομποτικής Μάριος Κυριακόπουλος Γιώργος Σμαρδάς

Είμαστε ο Μάριος Κυριακόπουλος και ο Γιώργος Σμαρδάς μαθητές του Β΄2 και του Β΄4 αντίστοιχα και είμαστε τα μέλη της ομάδας TERMINATOR 12/12/2014Κοινότητες Μάθησης με τη Χρήση Ρομποτικής

Τι κατασκευάσαμε: Κατασκευάσαμε ένα spider-bot που θα χρησιμοποιεί το προγραμμα το οποίο θα δούμε παρακάτω Αλλά για να πάρουμε μια πρώτη ιδέα σας λέμε ότι θα εκτελεί μία λογική παρόμοια με αυτή που κάνει μία κανονική αράχνη. 12/12/2014Κοινότητες Μάθησης με τη Χρήση Ρομποτικής

Εικόνες κατασκευής: 12/12/2014Κοινότητες Μάθησης με τη Χρήση Ρομποτικής

Κι’άλλες εικόνες 12/12/2014Κοινότητες Μάθησης με τη Χρήση Ρομποτικής

Πως φτάσαμε εδώ; Φτάσαμε μέχρι εδώ με κόπο με όρεξη και πολύ δουλειά για να πετύχουμε το επιθυμιτό αποτέλεσμα.Επίσης συναντήσαμε πολλά προβλήματα ως προς το κατασκευαστικό τα οποία λύσαμε στην πορεία 12/12/2014Κοινότητες Μάθησης με τη Χρήση Ρομποτικής

Εικόνα προγράμματος 12/12/2014Κοινότητες Μάθησης με τη Χρήση Ρομποτικής

Τι μάθαμε:  Μάθαμε να κατασκευάζουμε robot με τα Lego και να τα προγραμματίζουμε να κάνουν διάφορες λειτουργείες.  Όμως το ποιο σημαντικό είναι ότι μάθαμε να συνεργαζόμαστε όλοι μαζί αρμονικά χωρίς διαμάχες και τελικά να φτάσουμε στον στόχο μας. 12/12/2014Κοινότητες Μάθησης με τη Χρήση Ρομποτικής