2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ Τετράμηνο Β΄

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Advertisements

Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
ο Σύστημα Ψηφιακής Διαδραστικής Ξενάγησης σε ανοικτούς χώρους Το Xenagos city είναι ένα ισχυρό εργαλείο που αναβαθμίζει την αξία του Ασύρματου δικτύου.
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Επανομή.
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ 11 ΕΡΓΩΝ ΠΟΥ ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΑΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ - ΜΑΙΟΣ 2007 ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΑΙΔΑΛΟΣ» «ΕΦΑΡΜΟΓΗ.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΣΔΕ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Project: Το Αγρίνιο στο χρόνο
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
«Περισσότερες Εμπειρίες, Περισσότερες Γνώσεις, Περισσότερη Χαρά»
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Ερευνητική Εργασία ‘Σπάρτη, η πόλη που ζω’:
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
ΧΡΟΝΙΑ UNESCO.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ!!!
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
«Project» Διερευνητική εργασία. Σκοπός  Για να μάθουν οι μαθητές καλύτερα  Βιώματα – ενδιαφέροντα – μάθημα  Παιδαγωγικό κέρδος.
Διεξαγωγή πολιτιστικού προγράμματος με τίτλο:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
«Το σχολείο μας: εργαστήρι ανάπτυξης κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας και συνεργασίας των δύο φύλων»
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
Η ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ Αναστασία Σπηλιοπούλου Μαρία Κοτσίρη Νεφέλη Τσαούση ΤΑΞΗ Δ2 Εργασία 4 ΤΠΕ 2016.
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Γ ΤΡΙΜΗΝΟΥ
Φανή Λαζάρου-Τρανού 1ο Π.Π.Δ.Σ. Θεσσαλονίκης ΠΤΔΕ- ΑΠΘ Ε
ΜΝΗΜΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥ
Ο όρος Αρχαία Ελλάδα χρησιμοποιείται για να περιγράψει τον ελληνικό κόσμο κατά την περίοδο της αρχαιότητας. Αναφέρεται όχι μόνο στις περιοχές του σύγχρονου.
5ο Δημοτικό Σχολείο Κω Το κοινωνικό Σχολείο, το πράσινο Σχολείο, το Σχολείο που καινοτομεί, το συνεργατικό Σχολείο.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Πρόταση τριήμερης εκδρομής
Εκπαίδευση και μειονότητες
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Αγα-Πάμε Αρχαιολογικό Μουσείο Μεγάρων;
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
ΠΑΙΔΕΙΑ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ Τετράμηνο Β΄ 2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ Τετράμηνο Β΄ 'ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ'

Ερευνητική Εργασία: ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ Ερευνητική Εργασία: ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ 'ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ'

Παιδαγωγική Διαδικασία: ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ & ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ Βαρελάς Παναγιώτης Βαρτσάκης Δημήτριος Βαχί Αλέξανδρος Βελισσάρης Λάζαρος Γατέας Ιωάννης Ζούζουλα Αμαλία Κανελλοπούλου Αντριάννα Καραγιαννάκος Βασίλειος Καρκαμπάσης Δημήτριος Κάτσαρης Γεώργιος Κερασιώτης Νικόλαος Λαμπρινός Γεώργιος Πιερράκου Παναγιώτα Σάλαρη Μαρία Σουχλέρη Παναγιώτα Τούμπλης Χρήστος Τροχάτος Χρήστος Τσιρίλα Γεωργκιάνα 'ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ'

Παιδαγωγική Διαδικασία: ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Παιδαγωγική Διαδικασία: ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Η πόλη της Σπάρτης ανέκαθεν αποτελούσε ορόσημο στην ίδια τη χώρα, αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο Η ενότητα 2 του ‘Travellers’ (αγγλικού σχολικού εγχειριδίου) που διδάσκεται στην Α’ Λυκείου, αφορά το θέμα «Places (Τόποι)» Η επίσκεψη στο Μουσείο Νεότερης Σπάρτης (στην ερευνητική εργασία του Α’ τετραμήνου) 'ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ'

Παιδαγωγική Διαδικασία: Σκοπός Παιδαγωγική Διαδικασία: Σκοπός Να εμπλακούμε δημιουργικά στην παραγωγή της γνώσης για την πόλη μας, βασιζόμενοι στις δυνάμεις και τις σκέψεις μας 'ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ'

Παιδαγωγική Διαδικασία: Μαθησιακά οφέλη κερδίσαμε κερδίσαμε Την απόκτηση πολύτιμης πείρας από τη διεξαγωγή έρευνας Τη διατήρηση της πολιτισμικής ταυτότητας της τοπικής κοινωνίας Τη συσχέτιση με διδασκόμενα μαθήματα Τη σύνδεση διδασκαλίας + καθημερινής πραγματικότητας τη δημιουργία διαύλων επικοινωνίας του σχολείου με την τοπική κοινωνία Τη χρήση πολύ-μεσικής & επί τόπου έρευνας Τη άσκηση στην παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου 'ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ'

Παιδαγωγική Διαδικασία: Περιγραφή Μεθόδου δουλέψαμε με ανταλλαγή απόψεων και ένα «συμβολαίου» το οποίο η καθηγήτρια και οι μαθητές συν-διαμορφώσαμε. θετική αλληλεξάρτηση και η αποδοχή κοινών τρόπων δράσης Τον προσδιορισμό από κοινού στην τάξη των μεθοδολογικών εργαλείων καθώς και τη μορφή των τελικών προϊόντων της ερευνητικής εργασίας (εποικοδομητική επίσκεψη εκτός του σχολικού χώρου, κατάρτιση δημοσκόπησης, δημιουργίες και προβολές φύλλων παρουσίασης, σύνταξη γραπτών εργασιών σε ένα ολοκληρωμένο σύνολο). ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ: τρόπο σκέψης που περιλαμβάνει την ενεργό συμμετοχή σε ομάδες, την αλληλεπίδραση, την ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ και τη ΣΥΝ-ΔΡΑΣΗ για το καλό όλων & έχουμε και πειστήρια για αυτό.. 'ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ'

τους παιδαγωγικούς τρόπους, Και με αυτούς τους παιδαγωγικούς τρόπους, ερευνήσαμε τα εξής ερωτήματα: 'ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ'

Παιδαγωγική Διαδικασία: Ερευνητικά Ερωτήματα ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ Παιδαγωγική Διαδικασία: Ερευνητικά Ερωτήματα 'ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ'

Αποτελέσματα Ερευν. Ερωτημάτων 'ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ'

1. Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΣΥΝΗΘΕΙΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ 1. Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΣΥΝΗΘΕΙΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ Η Σπάρτη από την αρχή της πορείας της είχε μια ένδοξη ιστορία. Οι παραδόσεις, τα έθιμα (όπως τα φιδίτια, κοινά γεύματα), η εκπαίδευση, η στρατιωτική πολιτική (δεξιά εικόνα, νομοθέτης Λυκούργου), η νομοθέτηση της πόλης-κράτους συνέβαλλαν στην διαμόρφωση ενός αξιοθαύμαστου και σπουδαίου πολιτισμού και το Σπαρτιάτη κάτοικο απελευθερωμένο από το φόβο του θανάτου, με σεβασμό στη γυναίκα και τη μάχη, την άνθιση των τεχνών . Πολλούς αιώνες αργότερα ήρθε και η παρακμή της. Οι Λακεδαιμόνιοι εγκατέλειψαν την περιοχή και όπως ήταν αναμενόμενο η πόλη χάθηκε. Σήμερα στην Σπάρτη ένας καινούριος πολιτισμός με νέες παραδόσεις, έθιμα και συνήθειες δημιουργήθηκαν. 'ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ'

Κύρια αποτελέσματα δημοσκόπησης: 'ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ'

2. Ενδιαφέροντα στοιχεία (‘LIKE’) Σαϊνοπούλειο Αμφιθέατρο Κουμαντάρειος Πινακοθήκη Ψηφιδωτά (η ‘Ευρώπη’) Αρχαιολογικοί Χώροι (Ιερό Ορθίας Αρτέμιδος, Θολωτός Τάφος Βαφειού, Αρχαίο Θέατρο, Λεωνιδαίον) Εκκλησίες/Μονές (Μυστράς, Ιερή Μονή Ζερμπίτσας) Μουσεία (Μουσείο Ελιάς και Λαδιού, Αρχαιολογικό Μουσείο, Μουσείο Νεότερης Σπάρτης) 'ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ'

Η Σπάρτη σε αριθμούς  3.100 χρόνια ιστορίας από την εποχή που εγκαταστάθηκαν στην περιοχή οι Δωριείς, περίπου το 1100 π.χ.  300 Σπαρτιάτες επιλεγμένοι συμπολεμιστές του Λεωνίδα χάραξαν ανεξίτηλα την εικόνα και της σύγχρονης πόλης. Στην Ελλάδα και το εξωτερικό η λέξη «Σπάρτη» παραπέμπει άμεσα στους 300 και στις Θερμοπύλες.  1864 Με διάταγμα του Όθωνα αποφασίζεται η οικοδόμηση της πόλης επάνω στην αρχαία θέση της. 6 χιλιόμετρα βορειοδυτικά βρίσκεται ο Μυστράς, η βυζαντινή καστροπολιτεία που ερήμωσε οριστικά γύρω στο 1840, όταν άρχισε να δημιουργείται η νεότερη Σπάρτη.  82 χιλιόμετρα μήκος καλύπτει ο ποταμός Ευρώτας.  18.184 πραγματικό πληθυσμό έχει ο Δήμος Σπάρτης μαζί με τους οικισμούς γύρω από την πόλη. 'ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ'

Εκπαίδευση + Ψυχαγωγία των νέων (μέρος α΄) Εκπαίδευση: από το 1862 έως το 1912, η μέση εκπαίδευση ήταν οργανωμένη στο νομό Λακωνίας σε 36 δημόσια σχολεία το 1835 ιδρύθηκε το 1ο πλήρες Δημοτικό σχολείο στη Σπάρτη μαζί με άλλα εννέα σε όλη τη χώρα Η ιστορία του βασιλιά Λεωνίδα Ο πρώτος τόπος που πρέπει να επισκεφτούν οι νέοι που θα  καταλύσουν στην Σπάρτη είναι το κενοτάφιο του Λεωνίδα, ο χώρος τιμής του μυθικού βασιλιά Λεωνίδα. 'ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ'

Εκπαίδευση + Ψυχαγωγία των νέων (μέρος β΄) Αρχείο Νικηφόρου Βρεττάκου Η επιλογή της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Σπάρτης ως φορέα υπεύθυνου για τη συγκέντρωση, καταγραφή, διαφύλαξη, αξιοποίηση και προβολή του αρχείου Νικηφόρου Βρεττάκου έγινε από τον ίδιο τον ποιητή λίγο πριν τον θάνατό του. 'ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ'

Εκπαίδευση + Ψυχαγωγία των νέων (μέρος γ΄) Άθληση: Ο Αθλητικός Οργανισμός του Δήμου Σπαρτιατών (ο οποίος δημιουργήθηκε το 2007) διοργανώνει δράσεις όπως το GRAND PRIX Στίβου "ΛΕΩΝΙΔΕΙΑ" , το Γύρο της πόλης, τον Ποδηλατικό Γύρο, τη Σπαρτακιάδα (ποδηλατικός αγώνας), που προσελκύουν κάθε χρόνο μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων και αποτελούν προπομπό Μεγάλων Πανελληνίων και Διεθνών Οργανώσεων. Συμμετοχή σχολικών ομάδων σε τοπικά, περιφερειακά, αλλά και σε πανελλήνια πρωταθλήματα. Πρόσφατο παράδειγμα η πρόκριση της ομάδας Βόλεϊ του σχολείου μας στις 8 καλύτερες ομάδες της Ελλάδας! 'ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ'

Εκπαίδευση + Ψυχαγωγία των νέων (μέρος δ΄) Εστίαση/διασκέδαση: Η Σπάρτη εκτός από μία πόλη με έναν αμύθητο ιστορικό θησαυρό είναι και ένας χώρος που μπορεί να ψυχαγωγήσει νέους με διαφορετικά είδη προτιμήσεων. Ο επισκέπτης δύναται να δοκιμάσει παραδοσιακά γλυκά ή φαγητά, να επισκεφθεί μια από τις δεκάδες ταβέρνες που υπάρχουν, εστιατόρια ή ακόμα και μαγαζιά γρήγορης εστίασης. Καφέ / Κέντρα Διασκέδασης Υπάρχουν διάφορα μέρη που μπορούν να ψυχαγωγηθούν οι νέοι / νέες στη Σπάρτη, με τα καφέ ή τα κέντρα διασκέδασης στην πόλη να ποικίλουν. Και όπως είπαν μέλη της ομάδας της ερευνητικής εργασίας «με μια παρέα και ένα καφεδάκι, πάει κάτω το φαρμάκι». 'ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ'

‘ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ’ αρνητικές ειδήσεις Προβλήματα του Νοσοκομείου Νεκρός από Ελονοσία στη Λακωνία Κυκλοφοριακά προβλήματα Η εγκληματικότητα μαστίζει και το Δήμο Σπάρτης Πλαστά χαρτονομίσματα Ληστεία σε παράρτημα των ΕΛ.ΤΑ. Σαφής η καταδίκη της εγκληματικότητας των Ρομά στο Δημοτικό Συμβούλιο Σπάρτης Ο Δήμος δεν πληρώνει νυχτερινό μεροκάματο και γι αυτό δεν γίνεται η αποκομιδή των σκουπιδιών το βράδυ 'ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ'

‘ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ’ καλές ειδήσεις Οι Σπαρτιατικές ομάδες βόλεϊ κοριτσιών και αγοριών αναδείχθηκαν σε πρωταθλήτριες της Πελοποννήσου και Ιονίων νήσων καθώς και μια από τις οχτώ καλύτερες ομάδες της Ελλάδας. Το 1ο Δημοτικό Σχολείο της πόλης κέρδισε το πρώτο βραβείο στο διαγωνισμό << Γαλλοφωνία 2012>> όπου το πρώτο . Στις Σχολές Γονέων της Λακωνίας, διοργανώθηκαν εκπαιδευτικά προγράμματα για τους ενήλικους Σπαρτιάτες δίνοντάς τους μια δεύτερη ευκαιρία. Διαδηλώσεις κατά του μνημονίου και στη Σπάρτη Επιτυχή έκβαση των επιχειρήσεων ομάδων διάσωσης Αντιπλημμυρική θωράκιση 2,5 εκατ. ευρώ στον Ευρώτα 'ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ'

Παιδαγωγική Διαδικασία: Το τέχνημά μας (και καλή επιτυχία) Παιδαγωγική Διαδικασία: Το τέχνημά μας (και καλή επιτυχία) Τι γίνεται στην πόλη μας; 'ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ'

Από τους μαθητές και τις μαθήτριες της ερευνητικής εργασίας ‘Σπάρτη, η πόλη που ζω’ και την καθηγήτρια Ιωάννα Πασταρματζή, 'ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ'

Ευχαριστούμε θερμά για την προσοχή σας! Ευχαριστούμε θερμά για την προσοχή σας! 'ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ'

Ήταν μια Ερευνητική Εργασία για τη ΣΠΑΡΤΗ την πόλη που ζούμε και πηγαίνουμε σχολείο, μια πόλη ορόσημο. 'ΣΠΑΡΤΗ, Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΩ'