ΚΟΥΜΑΡΙΑ ΒΕΡΟΙΑΣ 20-21/11/2010 Αρχηγός: Ελίζα Σιδερίδου Ομάδες: Βέροιας, Θεσσαλονίκης & Κοζάνης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βάσεις Δεδομένων II Ευαγγελία Πιτουρά 1 ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΙΙ.
Advertisements

1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
Aναπτυξιακό Κλάδεμα Ίρις Θεοδωρίδου, 2010.
Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έργου Ε*CARE Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 7 Ιουνίου
Πρωτότυπη προσέγγιση της χριστιανικής πίστεως ……! ?
ΒOΛOΣΒOΛOΣ 28/11/2010 A ρχηγός : Aμ άντα Στά μ ου Oμ άδες : A γριάς, Βόλου & Φαρσάλων.
Βουφαβεντο Δημήτρης Ιωάννου, Γεωργία Καστανιά Στ΄ τάξη
Συγγραφέας: Ευγένιος Τριβιζάς
Ελληνικά στο ΤΕΠΑΚ1 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΚΕΝΤΡΟ ΓΛΩΣΣΩΝ • ΣΗΜΕΡΑ • ΑΥΡΙΟ • ΧΤΕΣ.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Παρουσίαση του βιβλίου Τα κοριτσάκια με τα ναυτικά
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Η περιγραφή της μάχης του
 Σάββατο πρωί. Μόλις ξημέρωσε, όλα τα παιδιά στον δρόμο με τις σάκες στον ώμο έτοιμα για το σχολείο. Με την αγωνία στα μάτια τους και το τραχύ βήμα στα.
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Πρόγραμμα Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ. Ε
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
Το κάστρο της Καντάρας Από την ομάδα Μάρκο Πόλο της ΣΤ’
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Κώστας Διαμαντάρας Τμήμα Πληροφορικής ΤΕΙ Θεσσαλονίκης 2011 Συστολικοί επεξεργαστές.
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
ΟΙ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥ ΧΘΕΣ.
Θέμα:”Σεξουαλικώς μεταδιδόμενα Νοσήματα και επιπτώσεις στην οικονομία”
Βασίλης Πλαχούρας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών 15/11/2011.
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
ήταν ένα κοριτσάκι που το έλεγαν...
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς.
1 4η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Λειτουργία των ΚεΠληΝεΤ Εργαστήρια Πληροφορικής Ελεύθερο λογισμικό GNU.
Χάλκινα Πνευστά Μαρία Στυλιανού Δ/λα.
ΛΑΜΙΑ 20-21/11/2010 Αρχηγός: Λίνα Μαρμαρά Ομάδες: Χαλκίδας & Λαμίας.
ΚΡΗΤΗ 9 Ιανουαρίου ΧΑΝΙΑ Αρχηγός: Κατερίνα Πορτελάνου Ομάδες: Χανιά & Ηράκλειο.
Στην τάξη μου.
ΘΕΜΑ : ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 περίοδος ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΕΜΒΟΛΟΥ
Οδηγικό Παιδαγωγικό Πρόγραμμα. Στόχος του θέματος: Η μετάδοση γνώσεων και τρόπου ζωής μέσα από τη διαδικασία σωστής ταξινόμησης ενεργειών και δραστηριοτήτων.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
21 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης
Θεσσαλονίκη, 20-21/9/2012 ΚΕΔΕΑ ΑΠΘ
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
Τα Ζώα της Φάρμας! ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή ανθρωπιστικών επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία: «Συνέντευξη από έναν λαικό αφηγητή» Διδάσκων: Κατσαδώρος.
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης
ΙΣΤΟΡΙΑΙΣΤΟΡΙΑ. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14 Ο ΣΟΛΩΝΑΣ (μέρος 1) Ο λαός της Αθήνας ζητούσε να καταργηθούν τα χρέη και να ξαναμοιραστεί η γη. Έτσι ο Σόλωνας έφτιαξε ένα.
ΧΟΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Σπίτι για πέντε Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
ΚΟΥΡΤΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ. ΜΟΛΙΣ ΒΡΗΚΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟ ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΙ ΕΙΔΕ ΜΕΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ. ΤΟΥ ΦΑΝΗΚΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΠΟΥ ΕΙΔΕ, ΕΤΣΙ.
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ « Τα ανοίγματα 1  και 1  »
Εργασία Ιστορίας Είστε ενας ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΟΣ. Να παράξετε ενιαίο κείμενο στον επεξεργαστή κειμένου σε α΄ ενικό πρόσωπο με νοσταλγικο-φιλικο υφος α) Ποιος είσαι.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Ποια είναι η πρωτεύουσα του Μπουργκίνα Φάσο Α. Αντίς Αμπέμπα Β. Κάιρο Γ. Αθήνα Δ. Ουγκαντούγκου.
Άτομα με ειδικές ανάγκες, άτομα με ψυχικές διαταραχές. Άτομα εξαρτημένα από ουσίες, αλκοολικοί. Άτομα που βιώνουν την φτώχεια, άστεγοι. Μετανάστες,
Τα ΠΛΗΚΤΡΑ του πιανου Όταν το πιάνο εφευρέθηκε ως ένα μουσικό όργανο, είχε εντελώς διαφορετική όψη από ότι στις μέρες μας. Έβλεπες μόνον άσπρα πλήκτρα.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
ᅠ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ''ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ''.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι προσθετέος
ΠΟΣΟ ΚΑΛΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ;
Η Κοκκινοσκουφίτσα.
Γεια σας παιδιά! Καλωσορίσατε στα παιχνίδια μας.
Script στησίματος των γρίφων
Αρχιτεκτονικοσ σχεδιασμοσ και νεεσ τεχνολογιες ι
Εβραϊκό μουσείο Θεσσαλονίκης
Κυρτση χαν - «υψιλον».
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΟΥΜΑΡΙΑ ΒΕΡΟΙΑΣ 20-21/11/2010 Αρχηγός: Ελίζα Σιδερίδου Ομάδες: Βέροιας, Θεσσαλονίκης & Κοζάνης

13 Ενωμοτάρχες & Υπενωμοτάρχες

7 Ενωμοτίες

6 Στελέχη

Οι Αστεράτοι είναι μια ομάδα παιδιών που κατάγονται από διαφορετικούς πλανήτες και συναντιούνται στον «PlanitisToXo».Σκοπός τους είναι να εκπαιδευτούν για να μπορέσουν να λειτουργήσουν όλοι μαζί σωστά και να ενταχθούν στην κοινωνία που θα μεγαλώσουν. Ο PlanitisToXo είναι κάτι πολύ διαφορετικό από αυτό που ζούσαν πριν τον ερχομό τους. Έτσι, λοιπόν, οι Αστεροκόκκινοι και οι Αστερορογάλανοι,οι νέες ενισχυμένες ενωμοτίες, έτοιμες για όλα, προσπαθούν για το καλύτερο!

Μπαίνουν από την πόρτα που μιλάει και μόνο με το σωστό σύνθημα ανοίγει, ώστε να φύγουν από το κάθε «εκπαιδευτικό κέντρο» και να συνεχίσουν στο άλλο! Αυτό το σύνθημα θα είναι ένας κωδικός-γρίφος που θα δίνεται στο τέλος κάθε θέματος και θα είναι το «κλειδί» για να βγουν από την κλειστή μέχρι τότε πόρτα. Περάσαμε πολύ ωραία και για του λόγου το αληθές: