ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
«Μαθητές σε εθελοντική δράση» 2 ο Γυμνάσιο Καλλιθέας.
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ Της ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ. Μαρία Σωτηράκου Προϊσταμένη Τμήματος Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής.
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Εθνικό Δίκτυο Σχολείων «Γεωργία και Περιβάλλον» «Εναλλακτικές Καλλιέργειες – Αειφορική Γεωργία» Νάουσα 2011.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ανωγείων
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΠΕ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ 5 ο Δ. Σχ. Κιλκίς Υπεύθυνη προγράμματος: Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11) Σχ. έτος (1 η χρονιά)
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Διακρίσεις και ο ρόλος του σχολείου Το πρόγραμμα PROGRESS και εμείς.
9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας «Μάνος Χατζιδάκις»
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Πρόγραμμα Comenius Σύμπραξη σχολείων Ελλάδας – Τουρκίας - Ισπανίας - Γερμανίας.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ICTs and Project based method in Secondary Education - Οι ΤΠΕ και η μέθοδος project στη Δ/θμια Εκπαίδευση» Τσιροπούλου Σοφία, Βιολόγος Υπεύθυνη Σχολικών.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Περιβαλλοντική εκπαίδευση Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Ένταξη στο πρόγραμμα Σπουδών.
Η Δια Βίου Μάθηση στις Σέρρες
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
«Προστασία περιβάλλοντος & βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της κατασκευής
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Χρήση της πλατφόρμας moodle για συντονισμό περιβαλλοντικών προγραμμάτων 43ο ΓΕΛ Αθηνών
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
2 /Θ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ Δ.Σ. ΠΟΡΠHΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Παιδαγωγική συνάντηση για ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων διδασκαλίας των νέων μαθημάτων Α΄και Β΄ΕΑΠΛ Προυποθέσεις λειτουργίας και υποστήριξη.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ 2011-12 Περιβαλλοντικά, Αγωγής Υγείας και Πολιτιστικά Ελένη Σαραβάνου, Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Δ.Δ.Ε. Δράμας

Βασικές αρχές στην επεξεργασία Προγραμμάτων Διεπιστημονική θεώρηση Βιωματική προσέγγιση Άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία Ομαδική εργασία Δημοκρατικός διάλογος Ανάπτυξη κριτικής σκέψης

Θεσμικό πλαίσιο Προγραμμάτων Διάρκεια προγράμματος Υποβολή αίτησης Συνεργασίες Εκπαιδευτικές επισκέψεις

ΘΕΜΑΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Διαχείριση Φυσικών Πόρων Διατήρηση του Φυσικού Περιβάλλοντος Υποβάθμιση του Περιβάλλοντος Περιβαλλοντικοί Κίνδυνοι Χώρος, Οργάνωση και Χρήση Ανθρωπογενές Περιβάλλον – Παράμετροι & Υποβάθμιση Ποιότητα Ζωής

ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ α. Μαθαίνω για τη ζωή Υγεία Ψυχική Υγεία Υγεία, Ιστορία και Τέχνη Υγεία και Λογοτεχνία β. Αγωγή του Ενεργού Πολίτη Ανθρώπινα Δικαιώματα – Δημοκρατία Ποιότητα Ζωής Κυκλοφοριακή Αγωγή Αγωγή του καταναλωτή

Πολιτιστικά Προγράμματα Θεατρικό εργαστήριο Μουσικό / χορευτικό Εικαστικό εργαστήριο Λογοτεχνικό εργαστήριο Μαθητικός τύπος Λέσχη φωτογραφίας Θέματα πολιτιστικής κληρονομιάς και τοπικής ιστορίας και Δημιουργία Κινηματογραφική Λέσχη

«Αλλάζω το σχολείο μου»

Ενδεικτικές δράσεις Φύτευση δένδρων, θάμνων, λουλουδιών Δημιουργία συνθηκών εξοικονόμησης ενέργειας στους χώρους των σχολείων. Σχεδιασμός επιδαπέδιων παιχνιδιών στην αυλή του σχολείου Ζωγραφική και γκράφιτι σε τοίχους Διαμόρφωση χώρων προβολής των προγραμμάτων που διεξάγονται στο σχολείο ώστε όλοι οι μαθητές να επωφελούνται. Αισθητικές παρεμβάσεις και παρουσιάσεις στο χώρο έργων των μαθητών όπως γλυπτά φωτογραφίες, αφίσες κλπ. Κατασκευές που έχουν σχέση με γνωστικά αντικείμενα των μαθητών συνδεόμενα με πεδία των μαθημάτων όπως φυσικής, βιολογίας, ιστορίας, γεωγραφίας, κλπ.

«Ευαισθητοποιούμαι για το σχολείο μου» Διάχυση αποτελεσμάτων σε μαθητικές ομάδες. Διαρκής ανίχνευση αναγκών μαθητών μέσω των Υπευθύνων καθηγητών σε κάθε σχολείο. Μηνιαίες συναντήσεις καθηγητών για ενημέρωση, αλληλοβοήθεια και ανταλλαγή εμπειριών. Συνεργασία και ενημερωτικές-βιωματικές συναντήσεις των καθηγητών με ειδικούς. E-learning

Διαδικασία σχεδιασμού-υλοποίησης των Καινοτόμων Προγραμμάτων Συγκρότηση εθελοντικής Ομάδας μαθητών Eπιλογή θέματος Kαθορισμός περιεχομένου Μεθοδολογία Χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης Πεδία σύνδεσης με τα αναλυτικά προγράμματα Συνεργασίες Ημερολόγιο δραστηριοτήτων

Δεκαετία της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη, Τα σχολικά έτη της Δεκαετίας 2005-2014, έχουν οριστεί ως η Δεκαετία της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη και έχουν χαρακτηριστεί με θεματικό περιεχόμενο ως εξής : 2006 Νερό – Γαλάζιος Πλανήτης 2007 Καταναλωτισμός & Περιβάλλον 2008 Δάσος – Πράσινος Πλανήτης 2009 Γεωργία, Διατροφή & Ποιότητα Ζωής 2010 Ενέργεια- Ανανεώσιμες Πηγές & Τοπικές Κοινωνίες 2011 Εκπαίδευση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα 2012 Υγεία & Παραγωγικές Διαδικασίες 2013 Ανθρωπογενές Περιβάλλον & Αειφόρος Διαχείριση 2014 Ενεργοί Πολίτες

Εκπαιδευτικά Προγράμματα Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Εκπαιδευτικά Προγράμματα Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Συμμετοχή σχολικών ομάδων σε προγράμματα ΚΠΕ Υποστήριξη και προβολή σχολικών προγραμμάτων Π.Ε. Επιμόρφωση εκπαιδευτικών

Περιβαλλοντικά δίκτυα Διαδικασία συμμετοχής σε Δίκτυα Πλεονεκτήματα συμμετοχής σε Δίκτυα Εγκεκριμένα Δίκτυα

Συνεργασίες Κυβερνητικοί φορείς Μη κυβερνητικοί φορείς Δημόσιοι οργανισμοί Φορείς τοπικής ή νομαρχιακής αυτοδιοίκησης Α.Ε.Ι. ,Τ.Ε.Ι.κ.ά, Φυσικά πρόσωπα

Εκπαιδευτικές Επισκέψεις 1πολυήμερη -1 μονοήμερη Συνοδοί Έγκριση από ΣΕΠΕΔ και ΔΔΕ Φιλοξενία σε ΚΠΕ

Παρουσίαση προγράμματος Κείμενα Ζωγραφική Θέατρο Τραγούδι Εκπαιδευτικά παιχνίδια Φωτογραφία Ταινία μικρού μήκους

Αξιολόγηση προγράμματος

Καλή επιτυχία στα προγράμματα σας!