Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
Advertisements

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΛΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
Τίτλος μαθήματος: Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκων: Σ. Καπιδάκης
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Next Generation Networking
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΑ: ΤΣΑΒΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΥΡΜΑΚΕΣΗΣ
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ: ΠΡΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΔΑ
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Εισαγωγή στο ηλεκτρονικό και κινητό επιχειρείν Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε.)
Η-Εμπόριο: Ψηφιακές Αγορές, Ψηφιακά Αγαθά
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Αριστοτέλης Σάββα - Κλάδος Βιώσιμης Κινητικότητας, Τμήμα Δημοσίων Έργων 5 Ιουλίου Βιώσιμη Κινητικότητα για Εξοικονόμηση Ενέργειας στις Μεταφορές.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων ‘’Μ.Π.Σ Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων’’ Καθηγήτρια: Καρύδα Μαρία Φοιτήτρια.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ – Μ.Β.Α.» Χίος, Δεκέμβριος 2013 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΠΕ στη ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Εισαγωγή στο ηλεκτρονικό και κινητό επιχειρείν Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
0.1 Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων Εισαγωγή Μαρία Καρύδα Γραφείο Β13, Κτήριο Λυμπέρη Ώρες Γραφείου: Δευτέρα 10-12, Πέμπτη
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων 1.1 Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων Μαρία Καρύδα Γραφείο Β13, Κτήριο Λυμπέρη Ώρες Γραφείου: Τρίτη 11-1,
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Χάρης Κονδυλάκης Ηλεκτρονικό Εμπόριο. 4 Διείσδυση Facebook.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
52 ΧΡΗΣΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ Η/Υ. 53 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Έρευνα έτους Συνοψίζοντας…. Έρευνα έτους Χρήση Internet στο 100% των επιχειρήσεων. Πολύ μεγάλη χρήση , LAN, Website, Intranet.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ α ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με.
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Κεφάλαιο 1 Εισαγωγή στο ψηφιακό επιχειρείν και το ηλεκτρονικό εμπόριο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων Μαρία Καρύδα mka@aegean.gr ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

Κεφάλαιο 4ο: Η Ψηφιακή Επιχείρηση: Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ηλεκτρονικό Εμπόριο Στόχοι του 4ου Κεφαλαίου: Πώς η τεχνολογία του Internet άλλαξε τις προτάσεις αξίας και τα επιχειρηματικά μοντέλα; Τι είναι ηλεκτρονικό εμπόριο; Πώς το ηλεκτρονικό εμπόριο άλλαξε το καταναλωτικό λιανικό εμπόριο και τις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων; Ποια είναι τα κύρια συστήματα πληρωμών στο ηλεκτρονικό εμπόριο; Πώς μπορεί η τεχνολογία του Internet να διευκολύνει τη διαχείριση και το συντονισμό των εσωτερικών και των διεπιχειρησιακών επιχειρηματικών διεργασιών; Ποιες είναι οι βασικές διοικητικές και οργανωσιακές προκλήσεις που τίθενται από το ηλεκτρονικό επιχειρείν και το ηλεκτρονικό εμπόριο;

To Internet: Μετατρέπεται με ταχείς ρυθμούς στην κατ’ εξοχήν υποδομή για Ηλεκτρονικό Εμπόριο Οικουμενικό και εύχρηστο σύνολο τεχνολογιών και προτύπων Οι τοποθεσίες Ιστού είναι διαθέσιμες 24 ώρες την ημέρα Επεκτείνει τους διαύλους διανομών Μειώνει το κόστος συναλλαγών Μειώνει τα κόστη για δραστηριότητες συντονισμού

Νέα επιχειρηματικά μοντέλα Στο παρελθόν: Οι πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες συνδέονται με τη φυσική αλυσίδα αξίας Σήμερα: Η πληροφορία έχει αποδεσμευθεί από την παραδοσιακή αλυσίδα αξίας Αλλαγή επιχειρηματικών μοντέλων Δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων

Νέα επιχειρηματικά μοντέλα Ασυμμετρία πληροφόρησης Η κατάσταση κατά την οποία τα συναλλασσόμενα μέρη δεν έχουν την ίδια πληροφόρηση. Η διαπραγματευτική ισχύς του μέρους που γνωρίζει σημαντικές πληροφορίες για τη συναλλαγή είναι μεγαλύτερη. Τo Internet μειώνει την ασυμμετρία στην πληροφόρηση.

Νέα επιχειρηματικά μοντέλα Πλούτος και εμβέλεια πληροφορίας Σε σχέση με τα παραδοσιακά επιχειρηματικά μοντέλα, το Internet επιτρέπει τη διεύρυνση του πλούτου και της εμβέλειας της πληροφορίας.

Νέα επιχειρηματικά μοντέλα Επιχειρηματικά Μοντέλα που βασίζονται στο Internet Εικονικό κατάστημα: Απευθείας πώληση φυσικών προϊόντων σε πελάτες (άτομα ή επιχειρήσεις). Διαμεσολαβητής Πληροφοριών: Προσφέρει πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα και τις τιμές των προϊόντων. Έχει έσοδα από διαφημίσεις και από την κατεύθυνση πελατών σε επιχειρήσεις. Διαμεσολαβητής Συναλλαγών: Εκτελεί ηλεκτρονικές συναλλαγές και αμείβεται για αυτό.

Νέα επιχειρηματικά μοντέλα Επιχειρηματικά Μοντέλα που βασίζονται στο Internet Ηλεκτρονική (ή δικτυακή) αγορά: Παρέχει το (ψηφιακό) περιβάλλον που χρησιμοποιούν οι πωλητές και οι αγοραστές συναλλάσσονται. Πάροχος περιεχομένου: Πώληση ψηφιακού περιεχομένου Πάροχος διαδικτυακών υπηρεσιών: Προσφέρει υπηρεσίες διαδικτύου και κερδίζει από τέλη, συνδρομές, διαφημίσεις, συλλογή στοιχείων μάρκετινγκ για τους πελάτες.

Νέα επιχειρηματικά μοντέλα Επιχειρηματικά Μοντέλα που βασίζονται στο Internet Εικονική κοινότητα: Προσφέρει ψηφιακό περιβάλλον για την επικοινωνία ατόμων με κοινά ενδιαφέροντα. Διαδικτυακή Πύλη: Σημείο πρόσβασης, συγκέντρωση πληροφοριών, εξειδικευμένες υπηρεσίες. Πρακτορείο περιεχομένου: συγκεντρώνουν και πωλούν ψηφιακό περιεχόμενο ή εφαρμογές.

Κατηγορίες συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου Μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών (Business-to-consumer - B2C) Μεταξύ επιχειρήσεων (Business-to-business - B2B Μεταξύ καταναλωτών (Consumer-to-consumer - C2C Μεταξύ επιχειρήσεων και διοίκησης (Business-to-Government – B2G) Μεταξύ καταναλωτών και διοίκησης (Consumers-to-Government) Κινητό εμπόριο (m-commerce): Ηλ. εμπόριο μέσω ασύρματης πρόσβασης (πχ κινητά τηλέφωνα, PDAs)

Απομεσολάβηση & Επαναμεσολάβηση Άμεσες πωλήσεις μέσω Internet Η εξάλειψη διαμεσολαβητών από την αλυσίδα αξίας, σε ορισμένους επιχειρηματικούς κλάδους, με την απευθείας πώληση στους πελάτες μειώνει το κόστος συναλλαγών. Σε άλλους επιχειρηματικούς κάδους η ανάγκη διαμεσολάβησης μετατοπίζεται στην αλυσίδα αξίας, δημιουργώντας νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες.

Τα οφέλη της απομεσολάβησης για τον καταναλωτή

Αλληλεπιδραστικό μάρκετινγκ και εξατομίκευση Συλλογή πληροφοριών για τους πελάτες με χρήση λογισμικού ελέγχου ιστοσελίδων με σημαντικά χαμηλότερο κόστος σε σύγκριση με τις παραδοσιακές έρευνες αγοράς. Τεχνολογία εξατομίκευσης δικτυακών σελίδων σύμφωνα με το προσωπικό προφίλ και τις προηγούμενες συναλλαγές του πελάτη.

Εξατομίκευση Τοποθεσιών Ιστού

Πελατοκεντρικές Λιανικές Πωλήσεις Οι απαντήσεις μέσω του Ιστού στις ερωτήσεις πελατών στοιχίζουν ένα κλάσμα του κόστους της ζωντανής τηλεφωνικής εξυπηρέτηση του πελάτη Υπάρχουν σημαντικές εξοικονομήσεις από τη χρήση εφαρμογών αυτοεξυπηρέτησης πελατών μέσω του Ιστού, όπως π.χ. ιστότοποι πληροφοριών αεροπορικών πτήσεων Τα παραδοσιακά, βασισμένα στο τηλέφωνο, κέντρα κλήσεων (call centers) έχουν ενοποιηθεί με τον Ιστό

Ηλεκτρονικό εμπόριο μεταξύ επιχειρήσεων Ηλεκτρονικές προμήθειες μέσω Internet αντικαθιστούν χρονοβόρες διαδικασίες που βασίζονται στην ανταλλαγή εγγράφων. Οι επιχειρήσεις πωλούν σε άλλες επιχειρήσεις μέσω των Web sites, των ιδιωτικών κλαδικών δικτύων και των ηλεκτρονικών αγορών. Τα ιδιωτικά κλαδικά δίκτυα αποτελούν την ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου Ιδιωτικά ανταλλακτήρια

Παράδειγμα: Lightnin Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση λογισμικού διευθέτησης παραγγελιών του βασίζεται στον ιστό; Πώς παρέχει αυτό το σύστημα αξία στη Lightnin και τους πελάτες της;

Ηλεκτρονικό εμπόριο μεταξύ επιχειρήσεων Ιδιωτικό κλαδικό δίκτυο

Δικτυακή αγορά

Συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών Συστήματα πληρωμών με πιστωτική κάρτα μέσω Internet. Το ηλεκτρονικό πορτοφόλι αποθηκεύει προσωπικά στοιχεία και στοιχεία της πιστωτικής κάρτας για τη διευκόλυνση των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Μικροπληρωμές Συστήματα πληρωμών συσσωρευμένου υπολοίπου: συγκεντρώνουν τις χρεώσεις και η πληρωμή γίνεται μέσω πιστωτικής κάρτας ή συνδρομής (πχ. κινητής τηλεφωνίας)

Συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών Συστήματα πληρωμών αποθηκευμένης αξίας (Stored value payment system): άμεσες πληρωμές μέσω ψηφιακού λογαριασμού. Ψηφιακό χρήμα: ρευστό για πληρωμή μικρών ποσών Συστήματα πληρωμών μεταξύ ομοτίμων: δε χρειάζονται κατοχή πιστωτικής κάρτας Έξυπνες κάρτες ...

Ροή πληροφορίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Χρήση Ενδοδικτύων (intranets) Συνδεσιμότητα πολλών διαφορετικών τεχνολογιών Επεκτασιμότητα σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησης Συνδυασμός διαφορετικών μορφών δεδομένων (κείμενο, ήχος, εικόνα) Κοινή διεπαφή web Μειωμένο κόστος διανομής πληροφορίας

Εφαρμογές intranet για το ηλεκτρονικό επιχειρείν Χρηματοοικονομική και λογιστική Ανθρώπινοι πόροι: γρήγορη ενημέρωση εργαζομένων, εκπαίδευση Πωλήσεις και μάρκετινγκ: συντονισμός πωλητών Συντονισμός και έλεγχος Παραγωγής

Εφαρμογές intranet για το ηλεκτρονικό επιχειρείν

Ενοποίηση επιχειρηματικών διαδικασιών Το κόστος της ενοποίησης των επιχειρηματικών διαδικασιών είναι σημαντικό. Η τεχνολογία του Internet είναι οικονομικά συμφέρουσα σε σχέση με την ανάπτυξη επιχειρησιακού συστήματος. Τα Intranets βελτιώνουν το συντονισμό των επιχειρηματικών διαδικασιών στο εσωτερικό της επιχείρησης. Τα Extranets επιτρέπουν το συντονισμό των διαδικασιών μεταξύ επιχειρήσεων και των πελατών – συνεργατών τους.

Προκλήσεις και ευκαιρίες Βιωσιμότητα επιχειρηματικών μοντέλων Απαιτήσεις αλλαγών στις επιχειρησιακές διαδικασίες. Συγκρούσεις καναλιών διανομής Νομικό πλαίσιο ηλεκτρονικού εμπορίου Ζητήματα ασφάλειας και προστασίας της ιδιωτικότητας.

Παράδειγμα: τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές ..\..\..\..\Material\e-Commerce\EUROPA - Consumer Affairs - Enforcement - Sweep - Electronic Goods Sweep.htm