Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Advertisements

Φυσικά - Ερευνώ και Ανακαλύπτω Φως
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Φυσικά Δημοτικού Ερευνώ και Ανακαλύπτω Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση •Μικρή Περιγραφή: •Λεξιλόγιο: •Κοινό που απευθύνεται:Σε μαθητές της ΧΥΖ τάξης (γυμνασίου,
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Παρουσίαση Eκπαιδευτικού Yλικού: Αγωγή Υγείας - Κυκλοφοριακή Αγωγή - Ατυχήματα του Γεωργ. Θεοφ. Καλκάνη καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Τίτλος. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση Μικρή Περιγραφή: Λεξιλόγιο: Κοινό που απευθύνεται: Ηλικία: Περιβάλλον: Χρονική διάρκεια: Πριν την επίσκεψη.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Εργαστήριο.
O ΜΑΓΝΗΤΗΣ.
Η θερμότητα διαδίδεται με ακτινοβολία
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
Ο Εκπαιδευτικός και Παιδευτικός Χαρακτήρας και Ρόλος της ΕκΠαίδευσης στη-με τη Φυσική Επιστήμη / Φυσική - – Τα Πρότυπα, οι Τεχνολογίες, η Μεθοδολογία Γεωργ.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
Γενικό πλαίσιο παρουσιάσεων Διάρκεια παρουσιάσεων: 10 λεπτά με 5 λεπτά για ερωτήσεις Φόρματ παρουσιάσεων: PowerPoint ή αντίστοιχο πρόγραμμα Αριθμός ομιλητών:
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ. Βασίλειος Δημόπουλος,
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Υπ. Δρ Κοσμάς Δενδρινός,
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
1 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Υπ. Δρ Ουρανία Γκικοπούλου,
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ Ματθαίος Πατρινόπουλος,
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ Ματθαίος Πατρινόπουλος,
Νέο Λύκειο / μέθοδος Project
Αξιολόγηση του έργου των Εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152/2013)
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Υπ. Δρ Κοσμάς Δενδρινός,
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Πρόληψη και αντιμετώπιση ασθενειών. Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ Δέσποινα Ιμβριώτη,
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Διάθλαση του φωτός. Διάθλαση του φωτός Έναυσμα Ενδιαφέροντος.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Υπ. Δρ Ουρανία Γκικοπούλου,
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ. Όγκος Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Πειραματικός Υπολογισμός της Πυκνότητας Στερεού Σώματος
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τα οξέα και οι βάσεις στην καθημερινή ζωή μας
Μάζα. Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων ΠειραματισμόςΠειραματισμός 500 g g 200 g 100 g Ζάχαρη, ρύζι, γιαούρτι, πατατάκια, σοκολάτα, βαμβάκι.
Πώς βλέπουμε.
Βιολογία Γυμνασίου.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ Η σχολική χρονιά που πέρασε, υπήρξε πλούσια σε αθλητικά γεγονότα, με τους μαθητές μας να συμμετέχουν σχεδόν σε όλα τα αθλητικά.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Εφαρμογές, πειράματα, εμπειρίες που σχετίζονται με τις θεωρίες μάθησης
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Μέση και Στιγμιαία ταχύτητα κινούμενων σωμάτων   Μιλτιάδης Συμεωνίδης Φυσική Β’ Γυμνασίου Μ. Συμεωνίδης.
Από τη μεταφορά της γνώσης στην οικοδόμηση των ιδεών
B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2 Κωδικοποίηση 9/12/2018 B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2.
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ Σοφία Στράγκα, Δρ Ματθαίος Πατρινόπουλος, Δρ Δέσποινα Ιμβριώτη Δρ Εμμανουήλ Αποστολάκης, Υπ. Δρ Κοσμάς Δενδρινός, Υπ. Δρ Σαράντος Οικονομίδης, Υπ. Δρ Ουρανία Γκικοπούλου

ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ 1. Όγκος Μάζα … Πυκνότητα … ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ 1. Όγκος Μάζα … Πυκνότητα …

ΒΙΒΛΙΟ ΔΑΣΚΑΛΟΥ (σελ ) ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (σελ ) ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ (σελ )

Προγραμματισμός Διδασκαλίας μελέτη θεωρίας (σελ.65-66) μελέτη θεωρίας (σελ.65-66) επισήμανση διδακτικών στόχων επισήμανση διδακτικών στόχων μελέτη επισημάνσεων φύλλου εργασίας μελέτη επισημάνσεων φύλλου εργασίας (σελ.67-68) (σελ.67-68) Από το Βιβλίο Δασκάλου: Προετοιμασία οργάνωση μαθητών σε ομάδες καταγραφή των απαραίτητων πειραματικών υλικών σχηματοποίηση της διαθεματικής συστημικής ανάλυσης / συσχέτισης του θέματος (από τον/την εκπαιδευτικό) Προετοιμασία οργάνωση μαθητών σε ομάδες καταγραφή των απαραίτητων πειραματικών υλικών σχηματοποίηση της διαθεματικής συστημικής ανάλυσης / συσχέτισης του θέματος (από τον/την εκπαιδευτικό) Χρονικός Καταμερισμός Έναυσμα Ενδιαφέροντος (~ 15% του χρόνου) Έναυσμα Ενδιαφέροντος (~ 15% του χρόνου) Διατύπωση υποθέσεων (~ 10% του χρόνου) Διατύπωση υποθέσεων (~ 10% του χρόνου) Πειραματισμός (~ 45% του χρόνου) Πειραματισμός (~ 45% του χρόνου) Καταγραφή Συμπερασμάτων (~ 20% του χρόνου) Καταγραφή Συμπερασμάτων (~ 20% του χρόνου) Γενίκευση, Εμπέδωση (~ 10% του χρόνου) Γενίκευση, Εμπέδωση (~ 10% του χρόνου)

ΈναυσμαΈναυσμα Από το Τετράδιο Εργασιών Ποιο από τα αυτοκίνητα χωρά περισσότερες αποσκευές;

ΥποθέσειςΥποθέσεις Από το Τετράδιο Εργασιών Ερώτηση σχετική με τους διδακτικούς στόχους Μια χαρακτηριστική ιδιότητα των σωμάτων είναι ο όγκος τους. Η δασκάλα ή ο δάσκαλός σου έχει συγκεντρώσει διάφορα υλικά. Πώς μπορούμε να μετρήσουμε τον όγκο τους ;

ΠειραματισμόςΠειραματισμός 1 ΌγκοςΌγκος Πλαστελίνη Γυάλινη σφαίρα Μπαλάκι ping pong Πλαστελίνη Γυάλινη σφαίρα Μπαλάκι ping pong Προσαρμογή υλικών

Πιθανή σύγχυση με τους αριθμούς στη συσκευασία Πιθανή σύγχυση με τους αριθμούς στη συσκευασία ΌγκοςΌγκοςΠειραματισμόςΠειραματισμός Πείραμα επίδειξης

ΣυμπέρασμαΣυμπέρασμα Μετά από συζήτηση ΌγκοςΌγκος

ΕφαρμογέςΕφαρμογές Εφαρμογές

Γενίκευση - Εμπέδωση μικροΕρμηνεία

μικροΕρμηνεία

Γενίκευση

Συσχετίσεις

Συσχετίσεις

Εμπέδωση