1. ΒΟΛΟΣ Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011, 17.00’ - 21.00’ Ξενοδοχείο ΞΕΝΙΑ ΒΟΛΟΥ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (NQF): ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΗΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Κλάδος Μαρμάρου σε Αναζήτηση Διεξόδων από την Κρίση Ανάγκες σε Εκπαίδευση – Κατάρτιση Ανθρώπινου Δυναμικού στον κλάδο Μαρμάρου ΟΣΜΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ.
Advertisements

1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 8/12/2010 Εύη Αποστολάκη Δ.Σ. Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων (NQF): Θεωρία και Πράξη - Η ανάπτυξη του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων και η εφαρμογή του στους κλάδους του Εμπορίου και του Αγροτικού.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Από τον Βαγγέλη Καπετανάκη, Γεωπόνο Πρόεδρο του ΤΕΙ Κρήτης
ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Θεσμοθετείται η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση ως ισότιμη με την Γενική Εκπαίδευση και συγκροτείται από τα Τεχνικά.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
«Θωράκιση της ανταγωνιστικότητας της εξωστρεφούς επιχείρησης στην εποχή της κρίσης Ημερίδα ΣΕΒΕ εις Ξάνθη «Έλεγχος της αγοράς. Προστασία καταναλωτή – προάσπιση.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 26/11/2010 Βάλια Αρανίτου, Πανεπιστήμιο Κρήτης, ΙΝ. ΕΜ.Υ Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού.
Μηχανολογικός Τομέας / Τομέας Οχημάτων
Άννα Μίχου 1 ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ο Ρόλος του μηχανικού από την κρίση στην ανάπτυξη Άννα Μίχου Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ της ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ 158 ΜΕΤΡΟ 4.3 (ΕΤΠΑ) ΕΠ ΚτΠ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Της ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Π158 13/7/2006 ΠΕΛΚΑ ΛΙΝΑ ΕΥΔ.
Ηλεκτρονικός-Μηχανικός(Η/Υ)
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ημερίδα REACH & CLP, Αθήνα Νομοθεσία REACH & CLP – το στήσιμο του οικοδομήματος Δημήτριος Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
Ε παγγελματική Ε κπαίδευση.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΒΟΛΟΣ 21/03/ Νέα νομοθεσία χημικών Reach – πρώτη φάση εφαρμογής Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
ΕΠΑ.Λ & ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΠ.ΑΣ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος ΔΑΣΤΑ Δημήτριος Π. Παναγιωτόπουλος Αν Καθηγητής, Πανεπιστημίου Αθηνών Αντιπρόεδρος Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδος.
ΚΕ.ΣΥ.Π ΠΟΡΟΥ ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΠΕ 09 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Σ.Ε.Π
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/2013 Φ.Ε.Κ. 193 τ.Α'
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «Παρουσίαση ειδικοτήτων ΕΠΑΛ Ξάνθης»
Εσπερίδα REACH & CLP, Πάτρα Δραστηριότητες της Δ/νσης Περιβάλλοντος στον τομέα των χημικών – προοπτικές για τις επιχειρήσεις και το ευρύ κοινό.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκη
ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΠΙΠΛΟΥ
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ
ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΕΠΑΛ.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 11: Διδακτική των Τεχνικών Μαθημάτων. Η Πληροφορική στην Τεχνική Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής.
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
360funding.gr Μάϊος 2017.
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
(Marketing) Εμπορίας & Διαφήμισης ΑΤΕΙ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα
ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
Στάδια του επιχειρηματικού κύκλου
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

ΒΟΛΟΣ Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011, 17.00’ ’ Ξενοδοχείο ΞΕΝΙΑ ΒΟΛΟΥ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (NQF): ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2

Κυριάκος Δογάνης Προϊστάμενος κέντρου ¨ΔΗΜΗΤΡΑ¨ Θεσσαλονίκης «Ο Αγρότης – Επαγγελματίας του Μέλλοντος» 3

Ο.Γ.Ε.Ε.Κ.Α. «ΔΗΜΗΤΡΑ» ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ 4

Έχει την ευθύνη της εκπαίδευσης, της κατάρτισης και της ενημέρωσης του αγροτικού πληθυσμού. Προσφέρει σύγχρονη και έγκαιρη πληροφόρηση και επίκαιρες επαγγελματικές γνώσεις στις αγρότισσες και στους αγρότες Βελτιώνει τις δεξιότητές τους, προκειμένου να αντεπεξέλθουν με επιτυχία στις απαιτήσεις του αγροτικού επαγγέλματος. Ρόλος του ΟΓΕΕΚΑ «ΔΗΜΗΤΡΑ» 5

Η ολοκληρωμένη ανάπτυξη της Ελληνικής υπαίθρου. Η αξιοποίηση των νέων τάσεων που αναπτύσσονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης. Η αποτελεσματική χρήση των νέων τεχνολογιών και της πληροφορικής μέσω της επαγγελματικής εκπαίδευσης, κατάρτισης και ενημέρωσης. Στρατηγική του ΟΓΕΕΚΑ «ΔΗΜΗΤΡΑ» 6

Βελτιωμένο αγροτικό προϊόν & υπηρεσίες + Υγιές Περιβάλλον Σωστά εκπαιδευμένος Καταρτισμένος Αγρότης Καλύτερος Αγρότης Ο ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ Στόχος του ΟΓΕΕΚΑ «ΔΗΜΗΤΡΑ» 7

Προσόντα Μελλοντικού Επαγγελματία Αγρότη (Καλύτερος Αγρότης → Επαγγελματίας Αγρότης)  Στροφή προς την παραγωγή ποιοτικών προϊόντων  Αποτελεσματική οργάνωση και διαχείριση της αγροτικής του εκμετάλλευσης  Κατανόηση του οικονομικού περιβάλλοντος στο οποίο κινείται ( εκμετάλλευση όλων των ευκαιριών χρηματοδότησης)  Προσαρμογή στις απαιτήσεις της εποχής και δυνατότητα διαφοροποίησης της παραγωγής του  Χρήση νέας τεχνολογίας (π.χ. Η/Υ για καλύτερη οργάνωση της δουλειάς του και άντληση πληροφοριών)  Συμμόρφωση σύμφωνα με τις Εθνικές και Ευρωπαϊκές Οδηγίες και Πολιτικές 8

Για την επίτευξη των προσόντων δεν αρκεί η απλή παροχή τεχνικών γνώσεων. Είναι απαραίτητη και η ανάπτυξη γενικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων που θα ενισχύσουν το επιχειρηματικό του πνεύμα και θα βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα του 9

ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Η μαθησιακή διαδικασία πρέπει να οδηγεί σε: Παροχή εξειδικευμένων τεχνικών γνώσεων Ανάπτυξη κριτικής σκέψης Ανάπτυξη της επαγωγικής σκέψης Ανάπτυξη συμπερασματικής σκέψης Ανάπτυξη του επιχειρηματικού πνεύματος Ανάπτυξη τεχνικών δεξιοτήτων – ικανοτήτων που σχετίζονται με την παραγωγική του διαδικασία 10

Μελέτη Περίπτωσης: Τεχνίτης Αμπελουργίας - Οινοτεχνίας Ορισμός: Ορισμός: Ο εκπαιδευμένος επαγγελματίας, ο οποίος απασχολείται σε αμπελουργικές, οινοποιητικές ή μεικτές αμπελοοινικές επιχειρήσεις διαφόρων μορφών με αντικείμενο την καλλιέργεια αμπελώνων και την παραγωγή κρασιού υπό την καθοδήγηση επιστημονικού προσωπικού 11

ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΙΑΣ – ΟΙΝΟΤΕΧΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ. Απόφοιτοι ΤΕΛ Απόφοιτοι ΤΕΣ Απόφοιτοι ΕΠΛ Απόφοιτοι ΤΕΕ Α΄ κύκλου Απόφοιτοι ΤΕΕ Β΄ κύκλου Απόφοιτοι ΕΠΑ.Σ Απόφοιτοι ΕΠΑ.Λ 12

Υφιστάμενη κατάσταση Τεχνίτης Αμπελουργίας - Οινοτεχνίας Πρόγραμμα Εκπαίδευσης ΕΠΑ.Σ A΄ ΤΑΞΗ Β΄ ΤΑΞΗ Α/ Α ΜΑΘΗΜΑΤΑ 1 Εισαγωγή στη Γεωργική ΠαραγωγήΠοιότητα - Ποιοτικός έλεγχος 2 Εισαγωγή στη Γεωργική Οικονομία Οινοποιητικές Εγκαταστάσεις & Μηχανολογικός Εξοπλισμός 3Γεωργική Τεχνική Εμπορία (marketing) Προϊόντων Αγροτουρισμού και Αγροβιοτεχνίας 4Αμπελουργία ΙΑμπελουργία ΙΙ 5Οινοτεχνία ΙΟινοτεχνία ΙΙ 6 Εργασιακό Περιβάλλον του Αγροτικού χώρου Εφαρμογές H/Y 7 13

Υφιστάμενη κατάσταση Τεχνίτης Αμπελουργίας - Οινοτεχνίας   Δεν υπάρχει μέχρι στιγμής Νομοθετικό Πλαίσιο για τα επαγγελματικά δικαιώματα του Τεχνίτη Αμπελουργίας – Οινοτεχνίας.   Δεν είναι απαραίτητη η ύπαρξη κάποιας Άδειας Ασκήσεως Επαγγέλματος για την απασχόληση με αυτό   Τα μαθήματα που διδάσκονται οι μαθητές στην ΕΠΑ.Σ. είναι θεωρητικά και εργαστηριακά   Η φοίτηση είναι διετής   Στους μαθητές χορηγείται πτυχίο επιπέδου 3 (Ν / 1992) 14

Επαγγελματικά Προσόντα Μελλοντικού Τεχνίτη Αμπελουργίας – Οινοτεχνίας Ι Προετοιμασία του εδάφους για φύτευση, επιλογή πολλαπλασιαστικού υλικού, φύτευση και εγκατάσταση φυτειών Εκτέλεση καλλιεργητικών φροντίδων της αμπέλου Χειρισμό και συντήρηση μηχανημάτων, εργαλείων, οργάνων και οινοποιητικού εξοπλισμού Συμμετοχή σε όλα τα στάδια παραγωγής αμπελοοινικών προϊόντων (από την συγκομιδή του σταφυλιού έως την εμφιάλωση του κρασιού Συμμετοχή στην διενέργεια ποιοτικών ελέγχων στα αμπελοοινικά προϊόντα 15

Επαγγελματικά Προσόντα Μελλοντικού Τεχνίτη Αμπελουργίας – Οινοτεχνίας ΙΙ Επίσης ο μελλοντικός τεχνίτης Αμπελουργίας Οινοτεχνίας: Επίσης ο μελλοντικός τεχνίτης Αμπελουργίας Οινοτεχνίας: Θα πρέπει να μεριμνά για την προστασία του περιβάλλοντος Πρέπει να τηρεί οικονομικά στοιχεία για την αγροτική του επιχείρηση Πρέπει να εκτελεί εργασίες υπό την επίβλεψη ή καθοδήγηση ενός ανώτερου από αυτόν στην κλίμακα 16

Απαραίτητη μελλοντικά  Η κατοχύρωση Επαγγελματικών δικαιωμάτων για τον επαγγελματία αγρότη ¨Τεχνίτη Αμπελουργίας – Οινοτεχνίας¨  Χορήγηση στον επαγγελματία αγρότη ¨Τεχνίτη Αμπελουργίας – Οινοτεχνίας¨ άδειας ασκήσεως επαγγέλματος Επαγγελματικά Δικαιώματα Μελλοντικού Τεχνίτη Αμπελουργίας – Οινοτεχνίας 17

Δε φτάνει ο ήλιος μοναχά καρπούς η γη να δώσει χρειάζονται και άλλα πολλά και προπαντός η γνώση Κωστής Παλαμάς “ “ Ευχαριστώ 18