ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Advertisements

ΜΕΙΩΝΩ– ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ
«Δημιουργώντας μια Εικονική Επιχείρηση στην Σχολική Μονάδα »
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΑΡΧΑΪΚΗ ΤΕΧΝΗ.
το αμπέλι 1ο 12/θ Δημοτικό Σχολείο Σουφλίου Δ΄ Τάξη
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ The ecologists Τσαλαμανδρή Αθανασία Δεύτου Ασπασία
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΟΜΑΔΑ (Γ) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ
κριτική ανάλυση παραδειγμάτων αστικού σχεδιασμού:
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Εργαστήριο : «Αξιοποίηση ή Ολοκληρωμένη Διαχείριση του Χώρου του Παλαιού Εργοστασίου Λιπασμάτων (μέθοδος Ιστοριογραμμής)» Σεμινάριο του Δικτύου : «Τα Λιμάνια.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Η Ακρόπολη των Αθηνών 5ος αιώνας π.Χ Ο Χρυσός Αιώνας του Περικλή
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Παρίσι: Πόλη Τέχνης και Πολιτισμού
Το Ερέχθειο Λεωνίδας Κραλίδης 1ο Πρότυπο Πειραματικό Θεσσαλονίκης
 ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 1 7/10/2011: ΚΑΘΟΡΙΣΜΩΣ ΟΜΑΔΩΝ.  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 2 4/11/2011: ΧΡΟΝΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ.  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 3 11/11/2011:ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ.  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Ο«ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» 5ος αι.π.Χ.
«ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ‘Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ’»
Η Αθήνα σε 1 μέρα! Σωτηρούλα Σταύρου.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Ε. Ε. ανά τρίωρο
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
Τίποτα δεν πάει χαμένο Σχολείο: 4ο ΓΕΛ Πετρούπολης Σχ.Έτος:
Κωνσταντίνος Τρυπαρόλης
‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Δημιουργικότητα και Καινοτομία στο μάθημα της Ιστορίας
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
Αρχαίοι ελληνικοί ναοί
εποχές στην ευρωπαϊκή αλλά και στην παγκόσμια ιστορία.
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ διαφημισηΣ
Οι υπολογιστές στη ζωή μας Συμβόλαιο χρήσης διαδικτύου.
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
ΑΣΚΗΣΗ 11. ΑΣΚΗΣΗ 11 Ποιοι είναι οι άλλοι δύο πιθανοί συνδυασμοί ; ΑΣΚΗΣΗ 11 1ος 4ος Ποιοι είναι οι άλλοι δύο πιθανοί συνδυασμοί ;
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ:ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο Ιστορική αναδρομή Οι υπολογιστές στη ζωή μας ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Βασικές έννοιες της Πληροφορικής Κώδικες αναπαράστασης.
Computers: Information Technology in Perspective By Long and Long Copyright 2002 Prentice Hall, Inc. Προγραμματισμός Η / Υ 6 η Διάλεξη.
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ , δωρικός ρυθμός 1
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Μέση βυζαντινή περίοδος ( )
Σύγχρονα κτίρια που έχουν επηρεαστεί
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Η Ακρόπολη και τα μνημεία της
Η ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ Α. Μητρογιαννοπούλου Σχ. σύμβουλος ΠΕ3 - Επιμορφώτρια Ε.Ε.
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο) Ενότητα 1: Εισαγωγή Κλεάνθης Συρακούλης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, T.E.I. Θεσσαλίας.
O Παρθενώνας Δ1ΣΠΥΡΟΣΧΡΙΣΤΙΝΑ. Τι σημαίνει η λέξη Ακρόπολη Το ψηλότερο σημείο μιας πόλης που κατά την αρχαιότητα το οχύρωναν με τείχη.
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
1Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΝ ΑΡΧΑΊΚΗ ΕΠΟΧΗ ( π.Χ.)
Ερευνητικη Εργαςια Α1 ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ
ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΕΡΕΧΘΕΙΟ-ΚΑΡΙΑΤΙΔΕΣ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ
Πολίτη Τριανταφυλλιά 1ο ΔΣ Ελευθερούπολης
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ.
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΕΣ Ποία είναι η εξέλιξη της κατοικίας; Τετώρου Κωνσταντίνα Τριχείλη Βάνα Τσανακτσή Διάνα Τσαλαμανδρή Αθανασία Χαραλάμπους Πόπη

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΕΣ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΚΑΤΟΙΚΙΑ) ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ   ΔΙΑΡΚΕΙΑ (3ΩΡΑ) ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1ο 2ο 3ο 4ο 5ο 6ο 7ο 8ο 9ο 10ο *ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ PROJECT *ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΝΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ *ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΩΝ * 1ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ *ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ *ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΥΠΟΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ *2ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ / ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ (ΘΥΡΕΟΥ) *ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ *3ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ :ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ ΒΙΝΤΕΟ / ΑΦΙΣΑΣ /ΜΑΚΕΤΑΣ/ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ *ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ *ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ *4ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΓΧΡΩΜΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥ ΦΥΛΛΑΔΙΟΥ / *ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ *5ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΣΥΝΤΑΞΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ *ΕΡΕΥΝΑ ΠΕΔΙΟΥ *6ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ :ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΑΡΙΘΜΟΥ ΟΡΟΦΩΝ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ/ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΣΚΑΡΙΦΗΜΑΤΟΣ *ΕΡΕΥΝΑ ΠΕΔΙΟΥ *7ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ :ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΡΟΗΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ/ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ *ΕΡΕΥΝΑ ΠΕΔΙΟΥ *ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ *8ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ- ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ/ ΠΙΝΑΚΕΣ/ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ *ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΦΑΚΕΛΛΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ *9ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ / ΣΥΝΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ/ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ *ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ *10ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 4ο ΓΕΛ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ: 2011-12

ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΕΣ Συμπλήρωση ερωτηματολόγιου – γνωριμία με την ομάδα Εννοιολογικός χάρτης – θυρεός Διαφημιστικό βίντεο Οικονομική μελέτη Έρευνα πεδίου – δημιουργία χάρτη Έρευνα πεδίου - επεξεργασία δεδομένων Ερωτηματολόγιο – γραφήματα – συμπεράσματα Παρουσίαση PowerPoint – αξιολόγηση – σύνθεση εργασίας Δημιουργία blog ή wiki - ανάρτηση εργασίας στο διαδίκτυο – προετοιμασία εκδήλωσης 1ο ΣΤΑΔΙΟ 2ο ΣΤΑΔΙΟ 3ο ΣΤΑΔΙΟ 4ο ΓΕΛ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ: 2011-12

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ Η ομάδα μας ασχολήθηκε με την εποχή της Αναγέννησης- Νεοκλασικισμού, 19ος – 20ος αιώνας. Κατά τη διάρκεια αυτής της εποχής οι κατοικίες ήταν φτιαγμένες κυρίως από μάρμαρο και τα χαρακτήριζε η λιτότητα. Αυτή η αρχιτεκτονική ήταν επηρεασμένη από τον Παρθενώνα και άλλα σημαντικά μνημεία. Το θέμα της ερευνητικής εργασίας είναι ενδιαφέρον, γιατί μας δείχνει πως ήταν τα χαρακτηριστικά των κατοικιών πριν από κάποια χρόνια. Βασικός σκοπός της έρευνάς μας, είναι να μάθουμε να συνεργαζόμαστε και να γνωρίσουμε καλύτερα τους συμμαθητές μας, μέσω αυτής της ερευνητικής εργασίας. Επιπλέον, σκοπός μας είναι να μελετήσουμε τις κατοικίες της κάθε εποχής και τα χαρακτηριστικά τους και μέσα από αυτό να μάθουμε για την εξέλιξη των οικισμών. Τέλος, να ασχοληθούμε με κάποια προβλήματα που υπάρχουν στις μέρες μας και να ευαισθητοποιηθούμε, ώστε να μειωθούν και να εξαλειφθούν. Οι περιορισμοί της ερευνητικής μας εργασίας ήταν ότι είχαμε περιορισμένο χρονικό διάστημα και είχαμε μικρό δείγμα και ελάχιστους πόρους.

   

ΘΥΡΕΟΣ

ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ-ΝΕΟΚΛΑΣΙΚΙΣΜΟΥ   Η κυριαρχία της ευθείας γραμμής απειλείται μόνον από τον κύκλο, τον τρούλο (πάνθεον) και τα μισά τους, που αποδίδονται ως εξώστες, κόγχες, ημικυλινδρικοί θόλοι ή επίπεδα τόξα. Ο αγέρωχος και ανάλαφρος χαρακτήρας του όψιμου Μπαρόκ αντικαθιστάται απ ‘την ενοποίηση και το βάρος. Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ-ΝΕΟΚΛΑΣΙΚΙΣΜΟΥ Την εποχή της Αναγέννησης δημιουργήθηκαν δύο τύποι κατοικίας που επέζησαν επί αιώνες στην Ευρώπη, το μέγαρο και η έπαυλη. Το μέγαρο ακολουθούσε την ελληνορωμα’ι’κή αρχιτεκτονική και συνήθως ήταν τριώροφο και πέτρινο. Οι επαύλεις ήταν μεγαλοπρεπή κτίρια που χτίζονταν στην εξοχή. Ο Νεοκλασικισμός που εμφανίστηκε γύρω στα μέσα του 18ου αιώνα, ως συνέχεια του κλασικισμού, είναι το πρώτο μεγάλο στυλ που ζήτησε όχι μόνο μια απ ’ευθείας επαφή και έμπνευση απ’ την αρχαιότητα, αλλά και μιμήθηκε τα αρχαία πρότυπα .   Παλάτια, δημόσια και ιδιωτικά κτίρια απορρίπτουν το Μπαρόκ για χάρη απλούστερων συνθέσεων με αυστηρούς γεωμετρικούς όγκους, με όψεις και κατόψεις απλές, σαφείς δίχως ποικίλματα σε μια αρχιτεκτονική που ανακαλύπτει και πάλι το δωρικό, ιωνικό και κορινθιακό ρυθμό. Ο Νεοκλασικισμός επιζητά τη συνεχή ευθεία γραμμή και τη γυμνή παρθένα επιφάνεια σε ό ,τι αφορά την εξωτερική όψη των κτισμάτων, το λευκό είναι το αγαπημένο του χρώμα.

Στην Αθήνα, αποτελεί την περίοδο της αρχιτεκτονικής, που σύμφωνα με το οικοδομικό πρόγραμμα του Περικλή, οικοδομείται η κλασσική Ακρόπολη, ο Παρθενώνας, τα Προπύλαια και το Ερέχθειο. <<Σε οποιοδήποτε άλλο μέρος του κόσμου, ο κλασικισμός αφορούσε δημόσια κτίρια και κατοικίες αποκλειστικά των ανώτερων τάξεων. Στην Αθήνα, η νεοκλασική τέχνη επεκτάθηκε, γιατί ήταν εκείνος ο αρχιτεκτονικός ρυθμός που συνέδεε τον κάτοικο της πρωτεύουσας του νεοσύστατου ελληνικού κράτους με το παρελθόν του, της κλασσικής αρχαιότητας, που τον δικαίωνε και του επέτρεπε να σταθεί με αυτοπεποίθηση απέναντι στους Ευρωπαίους>>. Γι’αυτό και οι Έλληνες τεχνίτες μετέφεραν το νεοκλασικό ρυθμό ακόμη και στις πιο ταπεινές κατοικίες της πόλης. <<Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι από τα πρώτα νεοελληνικά δείγματα κατοικίας ήταν ένα νεοκλασικό σπιτάκι>> Όμως, πολλά νεοκλασικά κτίρια κατεδαφίστηκαν με απόφαση των Αθηναίων πολιτών. Έτσι, χάθηκε όλος αυτός ο πλούτος για τη χώρα μας, και αντικαταστάθηκε από πολυόρωφες πολυκατοικίες.  

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ-ΝΕΟΚΛΑΣΙΚΙΣΜΟΣ

ΤΑ ΕΞΥΠΝΑ ΚΤΙΡΙΑ Έξυπνο κτίριο είναι το κτίριο που μπορεί να διαχειρίζεται τις λειτουργίες του μέσω κάποιου κεντρικού συστήματος και ν' αλληλεπιδρά με το περιβάλλον του. Τα έξυπνα κτίρια εξοικονομούν ενέργεια καθώς σβήνουν τα ξεχασμένα φώτα, κλιματιστικά και μειώνουν τις θερμοκρασίες στα δωμάτια όταν δεν υπάρχει κάποιος άνθρωπος μέσα σ’αυτά. Ένα έξυπνο κτίριο μπορεί να προσφέρει μεγάλη ασφάλεια. Η αυξημένη εγκληματικότητα και τ' ατυχήματα αποφεύγονται με αυτόματη δράση του κεντρικού συστήματος. Σε μια εισβολή ενός κακόβουλου, πέραν της σειρήνας συναγερμού και του κέντρου σημάτων, οι κάμερες μπορούν να στείλουν φωτογραφίες και κινούμενη εικόνα του εισβολέα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και του Διαδικτύου, γενικότερα, ενώ παράλληλα μπορούμε να δεχτούμε τηλεφώνημα ή SMS, το οποίο μας πληροφορεί συγκεκριμένα για το τι συμβαίνει. Όπου κι αν βρισκόμαστε μπορούμε μέσω σταθερού ή κινητού τηλεφώνου ή του Διαδικτύου, να χειριστούμε το κτίριο σαν να είμασταν εκεί.

ΟΙ ΑΣΤΕΓΟΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ το ποσοστό των αστέγων την περίοδο της οικονομικής κρίσης έχει αυξηθεί κατά 20 %- 25 %.Η πολιτεία θα μπορούσε να είχε κατασκευάσει χώρους, όπου θα φιλοξενούνταν όλοι εκείνοι που το σπίτι τους είναι ένα παγκάκι, και τρέφονται από τα σκουπίδια και ιδιαίτερα στην περίοδο που διανύουμε που πολλοί χάνουν τη δουλειά και αναγκάζονται να αφήσουν το σπίτι τους επειδή δεν μπορούν να καλύψουν τις βασικές τους ανάγκες. Υπάρχουν κάποια σωματεία όπως είναι το Κέντρο Αστέγων της << Κλίμακας >> που παρέχουν φαγητό σε αστέγους, αλλά και τη δυνατότητα δύο φορές την εβδομάδα να κάνουν μπάνιο. Ένα άλλο σωματείο είναι το Κ.Υ.Α.Δ.Α το οποίο παρέχει ρούχα, τρόφιμα και υποδήματα. Καθημερινά παρέχει 2.500- 3.000 γεύματα σε αστέγους, άπορους και αλλοδαπούς. Άστεγοι υπάρχουν σε όλοι την Αθήνα σε περιοχές όπως το Ζάππειο, το Γκάζι, η Ομόνοια κ.α.

ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ Γ.ΕΠΙΛΟΓΟΣ Συμπεράσματα Η πρώτη μας δημοσκόπηση, έδειξε πως η πλειοψηφία των αγοριών, των κοριτσιών, των καθηγητών και των γονέων μένουν σε πολυκατοικία, και συγκεκριμένα σε τριώροφη πολυκατοικία.Τα περισσότερα σπίτια είναι παλιά.Στους περισσότερους από τους ερωτηθέντες αρέσει η διαρρύθμιση του σπιτιού, η εξωτερική όψη και ο περιβάλλων χώρος. Συμπεράναμε ότι η περιοχή που ζει η πλειοψηφία των ερωτηθέντων είναι πυκνοκατοικημένη. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν συνήθως είναι η έλλειψη χώρων πρασίνου ή κάτι άλλο. ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ Από την πρώτη μας έρευνα, στη γειτονιά μας, συμπεράναμε ότι η πιο πολυσύχναστη διασταύρωση ήταν η Αγίου Πολυκάρπου-Κερασόβου σε αυτοκίνητα, ποδήλατα, μηχανάκια και φορτηγά. Η πιο πολυσύχναστη διασταύρωση σε λεωφορεία είναι η Πανοράματος- Κερασόβου. Οι περισσότερες πολυώροφες πολυκατοικίες στην γειτονιά μας, βρίσκονται στο οικοδομικό τετράγωνο Πανοράματος- Κερασόβου.  

ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ Από την αντίστοιχη έρευνα που κάναμε στο κέντρο της Αθήνας, συμπεράναμε ότι τα περισσότερα ποδήλατα, μηχανάκια,φορτηγά . Ο πιο πολυσύχναστος δρόμος σε αυτοκίνητα και λεωφορεία ήταν η διασταύρωση Ερμού- Ηφαίστου. Οι περισσότερες πολυώροφες πολυκατοικίες μετρήθηκαν στο οικοδομικό τετράγωνο Εφεστίων- Ηλία Πουλοπούλου.

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Όπως είχαμε εκτιμήσει οι περισσότεροι ερωτηθέντες από την πρώτη μας δημοσκόπηση κατοικούν σε πολυκατοικία συνήθως σε τριώροφη, γεγονός που αποδεικνύει ότι πλέον δύσκολα κάποιος κατοικεί σε μονοκατοικία. Η εκτίμηση μας, σχετικά με το πόσο παλιό είναι το σπίτι των ερωτηθέντων ήταν λανθασμένη. Θεωρήσαμε πως οι περισσότερες πολυκατοικίες έχουν χτιστεί πρόσφατα, διότι στις γειτονιές μας βλέπουμε καινούριες πολυκατοικίες, αλλά η πλειοψηφία τους είναι παλιές διότι στην περιοχή μας τα περισσότερα σπίτια χτίστηκαν πριν το 2000. Εκτιμήσαμε ότι στους περισσότερους ερωτηθέντες αρέσει ο περιβάλλων χώρος και ότι ζουν σε πυκνοκατοικημένη περιοχή, όπως και συνέβη. Τέλος, η έλλειψη χώρων πρασίνου ήταν το βασικό πρόβλημα για εμάς και για τους ερωτηθέντες

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Σχετικά με την καταγραφή κίνησης στην γειτονία μας, επαληθευτήκαμε ως το προς το ότι τα αυτοκίνητα ήταν το μεγαλύτερο ποσοστό οχημάτων που πέρασαν από τις διασταυρώσεις που ήμασταν. Η γειτονιά μας έχει όντως μεγάλο αριθμό σε τριώροφα. Στην αντίστοιχη έρευνα που κάναμε στο κέντρο της Αθήνας είχαμε υπολογίσει ότι θα υπάρχει μεγάλος αριθμός από μηχανάκια και όντως υπάρχει, αλλά ο αριθμός των αυτοκινήτων είναι μεγαλύτερος. Αυτό ίσως συμβαίνει διότι οι πολίτες προτιμούν ,παρ’όλη την αυξημένη κίνηση, να χρησιμοποιούν το δικό τους αυτοκίνητο και όχι τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Τέλος, θεωρήσαμε λόγω της αυξημένης οικοδομικής δράσης στην εποχή μας, ότι θα υπήρχαν περισσότερα τετραώροφα, αλλά υπάρχουν περισσότερα διώροφα. Πιθανών αυτό συμβαίνει διότι υπάρχουν ακόμα διατηρητέα νεοκλασικά κτίρια.

ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ-ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ Στις εργασίες μας, υπήρχε από την αρχή ως το τέλος, αρκετά καλή συνεργασία και σωστός καταμερισμός εργασιών και ρόλων. Όλα τα μέλη της ομάδας μας, πήραν τουλάχιστον τρεις ρόλους με αποτέλεσμα να υπάρχει πολύπλευρη κριτική. Θεωρούμε ότι σε όλα τα στάδια καλύψαμε όλες μας τις υποχρεώσεις. Μας βοήθησαν πολύ οι αναρτήσεις στο blog της ερευνητικής μας εργασίας. Όλα τα μέλη της ομάδας επισκεπτόντουσαν τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα το site για να είμαστε προετοιμασμένοι για την επόμενη μας εργασία. Κάποιες φορές, δυσκολευτήκαμε στη σύνθεση πληροφοριών και όταν ο χρόνος μας πίεζε. Όλα τα μέλη της ομάδας μας νιώσαμε ότι τα πήγαμε καλά σε διάφορες δραστηριότητες, όπως στην δημιουργία αφίσας, στην δημιουργία βίντεο και στη σύνθεση πληροφοριών.

ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΕΣ Τα περισσότερα μέλη της ομάδας μας, θεωρούν ότι τους ταίριαζε καλύτερα ο ρόλος του γραμματέα. Η πλειοψηφία των μελών της ομάδας θα λειτουργούσαν το ίδιο σε επομένη εργασία. Πιστεύουμε ότι συνεργαστήκαμε πολύ καλά και ισότιμα και αυτό είχε αποτέλεσμα στην εργασία μας. Υπήρχε μεγάλη ευκολία στην λήψη των αποφάσεων, δεν χρειάστηκε να διαφωνήσουμε. Σε γενικές γραμμές υπήρχε σωστή διαχείριση του χρόνου, αλλά κάποιες φορές ο χρόνος ήταν περιορισμένος. Τα περισσότερα μέλη της ομάδας θεωρούμε ότι βοηθήσαμε όλοι σε όλους τους τομείς και ότι δεν υπήρχε κανένας που δεν προσέφερε τίποτα. Η ομάδα που θεωρούμε ότι συνεργάστηκε καλύτερα είναι οι πέντε ερευνητές, διότι μας άρεσε η αφίσα τους και το βίντεο τους. ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΕΣ

DUM SPIRO SPERO