Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη – Περισσότερο από Επιχειρηματική Πρακτική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Ανδρέας Δημητρίου Πρόεδρος
Advertisements

2000 – 2012 Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Μάρτιος 2004 ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΣΤΟΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΤΟΜΕΑ Χρήστος Βλ. Γκόρτσος Γενικός Γραμματέας Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών Επίκουρος Καθηγητής Διεθνούς.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
ΕΚΕ: Η προσέγγιση της S&B
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε. / "SEMI-REGULATED" ΑΓΟΡΑ
Royal FrieslandCampina
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Διεθνές πρόγραμμα επιμόρφωσης V.I.E
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
1 “ Η Καινοτομία στα συστήματα παραγωγής.” Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Καθηγητής Γιώργος Τσιότρας.
Οικονομική κρίση και καταναλωτική συμπεριφορά
CEO & CSR Money Conference 2012 Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2012 Ρ. Σουλάκη Δντρια ΕΚΕ Ομίλου.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
Ελληνικό Επαγγελματικό Ποδόσφαιρο & Επιχειρηματικότητα Αναγνωστόπουλος Χρήστος ( PhD cand ) Salford Business School.
« Global Product Strategy » SUSTCHEM ENGINEERING ΕΠΕ
ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΚΟΡΤΖΗΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
2. ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Ερωτήσεις Televoting 9 th HealthWorld 21/4/2010. Α – Β Γ Την περίοδο η απασχόληση στις φαρμακευτικές.
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Οδηγός Βιωσιμότητας Παραγωγής Προϊόντων και Υπηρεσιών του ΟΟΣΑ
1 Εταιρική Υπευθυνότητα και Βιώσιμη Ανάπτυξη Ο ρόλος των εργαζομένων 10ο ετήσιο συνέδριο Ελληνο-Αμερικάνικου Εμπορικού Επιμελητηρίου «Κτίζοντας Υπεύθυνες.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Page 1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Εμείς δεν βλέπουμε ένα απλό σχεδιάγραμμα. Βλέπουμε τον τρόπο.
O ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
Ο ρΟλοΣ και η συνεισφορΑ των γραφιστΩν προς την αειφορΙα
Διεθνής Καριέρα Στελεχών στο σύγχρονο περιβάλλον
Source: MEDA Communication - VPRC Research 2013 Awareness & Social Behavior Index ΕΝΟΤΗΤΑ: ΔΕΙΚΤΗΣ: 1 Αποδοχή ανταπόκρισης φορέων σε κοινωνικές & περιβαλλοντικές.
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Γιάννης Παπαδάκης Υπουργείο Ανάπτυξης Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας Δ/νση Τεχνολογικής.
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
ΙΤΕ - Ινστιτούτο Πληροφορικής
Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Πτυχιακή Εργασία Έρευνα για την ηθική κατανάλωση,
Αρχές οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων 1.3 Η Επιχείρηση ως Κοινωνική Οργάνωση.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
 Στόχος – να ερευνηθεί κατά πόσο προβάλλονται οι ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης από τις 100 καλύτερες εταιρείες πληροφορικής στην Ινδία  Στόχος.
Εισαγωγή Αντικείμενο Αποσαφήνιση βασικών εννοιών της ΕΚΕ Εμπλεκόμενα μέρη Σκοπός Αξιολόγηση της εφαρμογής της ΕΚΕ από την Nestle Ελλάς Μεθοδολογία Επισκόπηση.
Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
Κοινωνική Ευθύνη. Κ. Γαλανάκης Υπερ-φιλελεύθεροι Η κοινωνική ευθύνη αφορά το κράτος Οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιολογούν τη απόδοση Στόχος των.
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη & επιχειρηματικότητα
Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Αξιοποίησης της Δημοτικής Περιουσίας.
ΜΑΦ 517: Επαγγελματική Δεοντολογία Δρ. Νίκος Ροδοσθένους Διάλεξη 5 26/11/20141Δρ Νίκος Ροδοσθένους.
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ΠEK/ΑμεΑ Σοφία Πετρολέκα ΕΛΣΑ SILGAN METAL PACKAGING.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΕΠΔΕ 2206: Επαγγελματική Δεοντολογία Δρ. Νίκος Ροδοσθένους Διάλεξη 6 26/11/20141Δρ Νίκος Ροδοσθένους.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων «Ο Ρόλος του Μάρκετινγκ στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη» Καραγιάννη Δέσποινα, Αναπλ. Καθηγήτρια Μάρκετινγκ,
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ 11 Ιουνίου 2016 Ηλίας Τσουτσοπλίδης Σύμβουλος.
ΔΙΑΛΕΞΗ 5 Κοινωνικά Υπεύθυνες Επιχειρήσεις και Κοινωνική Ευθύνη Χρηματοπιστωτικών Οργανισμών (κοινωνικά υπεύθυνη επένδυση)
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Ο ρόλος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην προστασία του Περιβάλλοντος και στην εφαρμογή της αρχής «o ρυπαίνων πληρώνει» στο ευρωπαϊκό πλαίσιο Παντελίτσα.
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
Το παγκόσμιο περιβάλλον του μάρκετινγκ
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (Εταιρικη Κοινωνικη Ευθυνη)
Αθήνα 22 Σεπτεμβρίου 2017 Ημερίδα »Προς μια Εθνική Στρατηγική Μεταφορών» «Οι Νέες Προκλήσεις στην Παγκόσμια Εφοδιαστική Αλυσίδα και ο Ρόλος της.
Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Αξιοποίησης της Δημοτικής Περιουσίας
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Συμβάλλουμε στην υγεία του πολίτη
Πολιτικές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ένας διάλογος Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα Βερώνη Παπατζήμου, Γενική Διευθύντρια Μάιος 2018.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη – Περισσότερο από Επιχειρηματική Πρακτική

H Genesis Pharma Α.Ε. Η Genesis Pharma A.E. είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες με ηγετική θέση στον κλάδο της φαρμακευτικής βιοτεχνολογίας Ιδρύθηκε το 1997 και εδραιώθηκε ως η ηγέτιδα εταιρεία διάθεσης εξειδικευμένων φαρμακευτικών προϊόντων στην Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια Συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες εταιρείες βιοτεχνολογίας παγκοσμίως (Amgen, Biogen Idec, Chiron, Shire)

H Genesis Pharma Α.Ε. Δραστηριοποιείται σε θεραπευτικούς τομείς σχετικούς με την Αιματολογία, τις Γενετικές Διαταραχές, το Κεντρικό Νευρικό Σύστημα, τη Νεφρολογία και την Ογκολογία Ο κύκλος εργασιών από € 34 εκατομμύρια το 2002, ξεπέρασε τα € 76 εκατομμύρια το 2003

Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως επιχειρηματική πρακτική Επιχειρηματική κοινότητα: προσαρμόσιμη – ευέλικτη - δεκτική στα μηνύματα του πολίτη Τεχνολογία - διεθνοποίηση - μικρός κύκλος ζωής προϊόντων Κερδίζουμε εμπιστοσύνη όταν έχουμε κοινές αξίες

Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως επιχειρηματική πρακτική Κερδοφόρος επιχείρηση - βιώσιμη ανάπτυξη Κοινωνικά υπεύθυνες εταιρείες - δέσμευση πέρα από τα στενά επιχειρηματικά όρια Κέρδη που θα βελτιώνουν την ποιότητα ζωής, με σεβασμό τους συνανθρώπους μας

Συμπαθούμε τους υποψηφίους που έχουν σπουδάσει ΕΚΕ. Και συμπαθούμε ακόμα περισσότερο αυτούς που απέτυχαν σ’ αυτήν. *

Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως επιχειρηματική ανάγκη 17% καταναλωτών αποκλείει προϊόντα εταιρειών ως αντίδραση σε θέματα ηθικής 19% επιλέγει προϊόντα εταιρειών που θεωρεί ηθικές 28% κάνει και τα δύο Πηγή: MORI, 1998, έρευνα σε Βρετανούς ενήλικες

Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως επιχειρηματική ανάγκη 70% των Ευρωπαίων καταναλωτών δίνει σημασία στη δέσμευση των εταιρειών να είναι κοινωνικά υπεύθυνες 1 στους 5 θα πλήρωνε παραπάνω για ένα προϊόν που θα ήταν κοινωνικά και περιβαλλοντικά «υπεύθυνο» Πηγή: MORI, 2000, έρευνα σε 12 Ευρωπαϊκές χώρες

Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως επιχειρηματική ανάγκη Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ενισχύει την Εταιρική Φήμη: Βελτιώνει τις σχέσεις με τις τοπικές κοινωνίες και με ειδικές ομάδες κοινού Δημιουργεί αφοσίωση (loyalty): έχει αποδειχθεί ότι μεταξύ δυο ίδιων προϊόντων οι καταναλωτές επιλέγουν αυτό της εταιρείας που επιδεικνύει κοινωνική δραστηριότητα Δημιουργεί ένα υπόστρωμα προστασίας σε περιόδους κρίσης

Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως επιχειρηματική ανάγκη 34ο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Νταβός - Ιανουάριος 2004 Εταιρική Φήμη: πιο σημαντική από τη χρηματιστηριακή πορεία της μετοχής, την κερδοφορία και την απόδοση των επενδύσεων Ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών: ο μόνος παράγοντας που ξεπερνά την εταιρική φήμη στην αποτίμηση της επιτυχίας

Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως επιχειρηματική πρακτική 34ο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Νταβός - Ιανουάριος % των συμμετεχόντων: η εταιρική φήμη εκπροσωπεί το 40% της κεφαλαιοποίησης της εταιρείας Περισσότερο από 77%: η αξία της εταιρικής φήμη έγινε πιο σημαντική τα δύο τελευταία χρόνια

Η φαρμακευτική βιομηχανία και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Προκλήσεις Να ξεπεράσουμε την προκατάληψη Να αποδείξουμε ότι δεν υπάρχει ιδιοτέλεια

Η φαρμακευτική βιομηχανία και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Προοπτικές Ο Έλληνας καταναλωτής θα γίνεται επιλεκτικός όπως και οι Δυτικοί Ευρωπαίοι και Αμερικανοί καταναλωτές Εταιρείες με πιο εκπαιδευμένα και πιο ευαισθητοποιημένα στελέχη για τα οφέλη της ΕΚΕ Ανάπτυξη φορέων που θα προάγουν τη συνεργασία μεταξύ πολιτείας, εταιρειών, ευαίσθητων ομάδων κοινού και ΜΚΟ

Η Genesis Pharma και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Πιστεύουμε ότι: Είναι χρέος μας να βοηθούμε αυτούς που έχουν ανάγκη Είναι ευθύνη μας να σεβόμαστε τους καταναλωτές, τους εργαζόμενούς μας και το περιβάλλον Εάν τα παραπάνω μας ωφελήσουν είμαστε διπλά ικανοποιημένοι!

Η Genesis Pharma και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη δεν μετράει μόνο τι αλλά και πώς: Στη Genesis Pharma πιστεύουμε ότι: Δεν μετράει το ίδιο εάν είναι υποχρεωτικό! Δεν ξοδεύουμε 1000 για να προσφέρουμε 200! Δεν το κάνουμε μόνο για να το πούμε!

Η Genesis Pharma και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Κοινωνικά υπεύθυνοι συνεργάτες στο χώρο της βιοτεχνολογίας : Amgen: “The Amgen Foundation”- €8 εκατομμύρια ετησίως σε τοπικές και εθνικές ΜΚΟ Biogen Idec: Corporate Citizen of the Υear, Cambridge Chamber of Commerce

Η Genesis Pharma και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Κοινωνικά υπεύθυνοι συνεργάτες στο χώρο της βιοτεχνολογίας: Shire: FTSE4Good – 1 st Corporate Responsibility Index 2002, 17η θέση στην “The Giving List”, “The Guardian” Chiron: 21 κοινωφελείς οργανώσεις για τις τοπικές κοινωνίες, την εκπαίδευση, και την ιατρική περίθαλψη

Η Genesis Pharma και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Η δράση μας επικεντρώνεται σε 3 τομείς: Υγεία (ασθενείς με χρόνια νοσήματα) Παιδί (παιδιά με ειδικές ανάγκες, παιδιά με χρόνια νοσήματα, αθλητισμός) Πολιτισμός (πολιτισμική παράδοση)

Η Genesis Pharma και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Για εμάς η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι περισσότερο από επιχειρηματική πρακτική Είναι προέκταση της ανθρώπινης ανάγκης για προσφορά Είναι δείγμα πολιτισμού