Η διδασκαλία της τριγωνομετρίας στην Β΄Λυκείου με χρήση λογισμικού δυναμικής γεωμετρίας (Sketchpad) Αργύρη Παναγιώτα Μαθηματικός , Πρότυπο Πειραματικό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Ένα παράδειγμα διαθεματικής αξιοποίησης ψηφιακών εργαλείων έκφρασης στα Μαθηματικά και στην Πληροφορική. Α. Ψαλτίδου Σ. Δουκάκης Ένα παράδειγμα διαθεματικής.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Σοφία Πιτέρη, Μαθηματικός, M.Sc., Ph.D.
Για τη διδασκαλία της Τριγωνομετρίας
Στοιχεία διδακτικής Φυσικών Επιστημών
Η αξιοποίηση δυναμικών μοντέλων και μοτίβων ως συνδετικών κρίκων στα Μαθηματικά που διδάσκονται στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο Η αξία του μοτίβου στη διδασκαλία.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Γ΄ κατεύθυνση Προβληματισμοί για τους ορισμούς, θεωρήματα, παραδείγματα και τις ασκήσεις του 3ου κεφαλαίου
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σενάριο.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
Ιδιότητες ευθ. τμήματος που ενώνει τα μέσα των πλευρών τριγώνου
Ανακαλυπτική θεωρία μάθησης
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ PROJECT.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΘΕΩΡΙΑ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σχολική Βαθμίδα : Β κατεύθυνσης Διάρκεια μαθήματος : 1 διδακτική ώρα 1) Να μελετούν τη συμπεριφορά της συνάρτησης f με τύπο στο μέσω της.
«Πλακόστρωση» Μαρίνα Πάλλα.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
EXCEL – λογιστικά φύλλα. Χρήση επεξεργασία, αναπαράσταση και επικοινωνία αριθμητικών (η γενικότερα ποσοτικών) δεδομένων Ειδικότερα Εφαρμογή εκπαιδευτικών.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Διδακτική Πληροφορικής
ΤΙΤΛΟΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΦΑΓΟΓΕΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ / Ομάδα ανάπτυξης 5 ο ΓΕΛ ΚΕΡΚΥΡΑΣ.
ΤΙΤΛΟΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΦΑΓΟΓΕΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ / Ομάδα ανάπτυξης 5 ο ΓΕΛ ΚΕΡΚΥΡΑΣ.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΛΥΜΑΤΟΣ ΜΑΛΑΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, ΠΕ 0402 ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ /2014 Ομάδα ανάπτυξης ΓΕΛ ΜΑΡΓΑΡΙΤΙΟΥ.
Περίμετρος- Εμβαδόν: Διάκριση με τη χρήση ψηφιακού γεωπίνακα ( Μαθηματικά Δ΄ τάξης, Ενότητα 33 «Υπολογίζω Περιμέτρους κι Εμβαδά»)
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Εξορθολογισμός της ύλης Μαθηματικά Α και Β Λυκείου
Δημιουργία σεναρίου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Δραστηριότητα στο ΑΠΣ Α΄ Λυκείου
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Νικόλαος Τρουπιώτης - Γεωργία Βελέντζα
Παρουσίαση κρίσιμου συμβάντος
Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής-Επικοινωνιών στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία Μπολοτάκης Γιώργος Μαθηματικός, Επιμορφωτής Β’ Επιπέδου
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η διδασκαλία της τριγωνομετρίας στην Β΄Λυκείου με χρήση λογισμικού δυναμικής γεωμετρίας (Sketchpad) Αργύρη Παναγιώτα Μαθηματικός , Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκειο Ευαγγελικής Σμύρνης ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ ΔΟΥΚΑ 26/01/2013 .

Α) Περιγραφή Μαθήματος Τάξη : Β΄Λυκείου Γνωστικό αντικείμενο διδασκαλίας Α) Τριγωνομετρικοί αριθμοί οποιασδήποτε γωνίας Β) Μελέτη των ιδιοτήτων των συναρτήσεων f(χ)=ημχ και της g(χ)=ρημ(αχ), 2

ΒΑΣΙΚΗ ΙΔΕΑ : Καθοδηγούμενες δραστηριότητες σε φύλλα εργασίας που υλοποιούνται με την βοήθεια των ιδιοτήτων που προσφέρει το λογισμικό Sketchpad

Οι μαθητές : πειραματίζονται&αυτενεργούν για την ανακάλυψη της νέας γνώσης. Συνεργάζονται για την ταξινόμηση και οργάνωσητων αποτελεσμάτων , την εξαγωγη κανόνων & τη διατύπωση των γενικών συμπερασμάτων.

Παραδοσιακός τρόπος διδασκαλίας -έλλειψη αναπαραστασιακών μέσων ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ : Παραδοσιακός τρόπος διδασκαλίας -έλλειψη αναπαραστασιακών μέσων -περιορίζεται στην εργαλειακή ή διαδικαστική κατανόηση 5

-μηχανική αφομοίωση και εφαρμογή κανόνων,τύπων&αλγοριθμικών - Οι μαθητές είναι παθητικοί ακροατές -μηχανική αφομοίωση και εφαρμογή κανόνων,τύπων&αλγοριθμικών διαδικασιών -υιοθέτηση λανθασμένων στάσεων και πεποιθήσεων για την μάθηση των μαθηματικών

Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών βελτιώνει τις διδακτικές προσεγγίσεις και εισάγει νέες μορφές και ευκαιρίες στη μάθηση. -Οι νέες τεχνολογίες δημιουργούν ένα ανοιχτό μαθησιακό περιβάλλον - Διερευνητική μάθηση 7

Το μαθηματικό περιεχόμενο μέσω ανακαλυπτικών προσεγγίσεων είναι πιο ισχυρό από διανοητικής απόψεως. Πολλαπλές αναπαραστάσεων και η σύνδεση τους με εικονικό , ενεργητικό και συμβολικό τρόπο (Bruner) , δημιουργεί κίνητρα για μάθηση.

- Η δυνατότητα του ‘συρσίματος’ (drag mode) ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΑ : - Η δυνατότητα του ‘συρσίματος’ (drag mode) - Οι υπολογιστικές δυνατότητες του λογισμικού - Η δυνατότητα της πινακοποίησης των μετρήσεων - Η ταχύτητα ανταπόκρισης του λογισμικού στις αιτούμενες ενέργειες

‘ο μαθητής μυείται στον πλήρη κύκλο της μαθησιακής δημιουργίας με στόχο την βελτίωση και την κατοχύρωση της μαθησιακής διαδικασίας’ .

Ο διδακτικός σχεδιασμός θα δομηθεί με βάση το κατασκευαστικό μοντέλο ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ : Ο διδακτικός σχεδιασμός θα δομηθεί με βάση το κατασκευαστικό μοντέλο (κονστρουκτιβισμός).

ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ  Σε ποιους απευθύνεται. Β΄Λυκείου Χρόνος υλοποίησης. (2)+(2) διδακτικές ώρες. Χώρος υλοποίησης. Αίθουσα διδασκαλίας Απαιτούμενα βοηθητικά υλικά και εργαλεία Βιντεοπροβολέας Φύλλα εργασίας τετράδιο εργασιών για σημειώσεις.

Κοινωνική ενορχήστρωση της τάξης : Ομαδοσυνεργατική Ο διδάσκων : συντονιστής , βοηθός, ο καθοδηγητής και ο διαμεσολαβητής για την οικοδόμηση της νέας γνώσης σε κάθε ομάδα μαθητών.

Προαπαιτούμενες γνώσεις Α) Ορισμός και κατανόηση των τριγωνομετρικών αριθμών των οξειών γωνιών του ένός ορθογωνίου τριγώνου

Β) Τριγωνομετρικοί αριθμοί ημιτόνων των χαρακτηριστικών τόξων, -η έννοια της περιοδικότητας μίας συνάρτησης, -οι έννοιες της μονοτονίας και των ακροτάτων μίας συνάρτησης.

Επιδιωκόμενοι διδαχτικοί στόχοι: Οδηγίες του αναλυτικού προγράμματος σπουδών του Π.Ι Κοινωνικοί στόχοι - Συνεργασία - Ανάπτυξη συνθετικής και δημιουργικής ικανότητας - Καλλιέργεια πνεύματος αναζήτησης και έρευνας

ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ – ΔΟΜΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Φύλλο Εργασίας 1 Δραστηριότητα 1η -2η - Διδακτικός Στόχος : Ορισμός των τριγωνομετρικών αριθμών οποιασδήποτε γωνίας σε σύστημα συντεταγμένων.

1.Απο το ορθογώνιο τρίγωνο ΟΚΜ ή ΟΚΜ να υπολογίσετε τριγωνομετρικούς αριθμούς της γωνίας ω . 2.Υπολογίζουμε με την βόηθεια του λογισμικού Sketchpad, τα μέτρα των ΟΚ,ΟΛ,ΟΜ και τους λόγους : ΟΛ/ΟΚ, ΟΜ/ΟΚ,ΟΜ/ΟΛ,ΟΛ/ΟΜ. 3. Πινακοποιώ τα αποτελέσματα.

Μετακινώ την ημιευθεία ΟΚ και μετακινώ δυναμικά και το σημείο Κ , κατά μήκος της ημιεθείας. Τι μεταβάλλεται και τι παραμένουν σταθερά ; Παρατηρήσεις – εικασίες –πειραματισμός – Εξαγωγή συμπερασμάτων και κανόνων.

Δραστηριότητα 3η Τριγωνομετρικός κύκλος Δραστηριότητα 3η  Τριγωνομετρικός κύκλος Α. Δυνατές τιμές των τριγωνομετρικών αριθμών Β. Πρόσημα των τριγωνομετρικών αριθμών σε κάθε τεταρτημόριο. Γ. μεταβολή των τιμών όταν αυξάνεται η γωνία σε κάθε τεταρτημόριο Δ. Άξονες αναπαράστασης του ημιτόνου και του συνημιτόνου

Δ. Το τυχαίο σημείο μπορεί να εκτελέσει απεριόριστο αριθμό περιστροφών κ στον τριγωνομετρικό κύκλο. ημ(κ 360+ω) =ημω, συν(κ 360+ω) =συνω, εφ(κ 360+ω)= εφω Ε. Οι τιμές των τριγωνομετρικών αριθμών εξαρτόνται μόνο απο την γωνία που σχηματίζεται με τον θετικό ημιάξονα Οχ.

Φύλλο Εργασίας 2 Δραστηριότητα 1η - Διδακτικός Στόχος : Ανακάλυψη , αναγνώριση και κατανόηση των ιδιοτήτων της συνάρτησης f(x)= ημχ :

Α. Περιοδικότητα Β. μονοτονία Γ. ακρότατα Δ. πρόσημο των τιμών της Ε Α. Περιοδικότητα Β. μονοτονία Γ. ακρότατα Δ. πρόσημο των τιμών της Ε.συμμετρία της γραφικής παράστασης ΣΤ.συμπλήρωση πίνακα τιμών

Δραστηριότητα 2η - Διδακτικός Στόχος : Α Δραστηριότητα 2η - Διδακτικός Στόχος : Α. Ανακάλυψη , αναγνώριση και κατανόηση των ιδιοτήτων της συνάρτησης f(x)= ρημ(αχ). Β.Ο ρόλος των παραμέτρων ρ και α

Ο ρόλος του λογισμικού Sketchpad είναι καθοριστικής σημασίας Πορεία μάθησης απο το μερικό στο γενικό Σταδιακή γενίκευση των κανόνων – συμπερασμάτων

Φαση 1η Για α=1 σταθερό , να μεταβάλλεται το ρ : i)H περίοδος της f(χ)=ρημχ είναι................. ii) Είναι γνησίως αύξουσα στα διαστήματα ........................και γνησίως φθίνουσα στα διαστήματα ............................... iii) Έχει μέγιστο στη θέση ......... το ........και ελάχιστο στη θέση........... το............

Φαση 2η Για ρ=1 σταθερό , να μεταβάλλεται το α : i)H περίοδος της f(χ)=ημ(αχ) είναι............. ii) Είναι γνησίως αύξουσα στα διαστήματα ........................και γνησίως φθίνουσα στα διαστήματα ............................... iii) Έχει μέγιστο στη θέση ......... το........και ελάχιστο στη θέση........... το............

Αξιολόγηση -Έλεγχος επίτευξης των γνωστικών στόχων Εμπέδωση και εφαρμογή σε ασκήσεις του σχολικού βιβλίου. Επέκταση-προσαρμογή για τη διδασκαλία των τριγωνομετρικών εξισώσεων.

Βιβλιογραφια Ανδρεαδάκης, Σ., Κατσαργύρης, Β.,Παπασταυρίδης, Σ., Πολύζος, Γ. & Σβέρκος, Α.(2011).Άλγεβρα Β’ τάξης Γενικού Λυκείου. Αθήνα: Ινστιτούτο τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόδεων ( ΙΤΥΕ) “Διοφαντος’’ Οδηγίες για τη διδακτέα ύλη και τη διδασκαλία των Μαθηματικών του Γενικού Λυκείου κατά το σχολικό έτος 2012 - 2013

ΙΤΥ(2010). Επιμορφωτικό υλικό για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης. Τεύχος 4: Κλάδος ΠΕ03, Β΄ έκδοση Αναθεωρημένη & Eμπλουτισμένη. Πάτρα: ΙΤΥ Οδηγός Βοήθειας για το Sketchpad Οδηγίες για τη διδακτέα ύλη και τη διδασκαλία των Μαθηματικών του Γενικού Λυκείου κατά το σχολικό έτος 2012 - 2013

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας !!! Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας !!!