Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πιλοτική εφαρμογή & παραδείγματα αυτο-αξιολόγησης εκπαιδευτικής μονάδας και εκπαιδευτικού έργου από το ελληνικό σχολείο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης.
Advertisements

ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
AΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ-Διαδικασία αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας Ι.Ε.Π.- Υ.ΠΑΙ.Θ. ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2013.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Αθήνα 2010 Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε. Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Α φάση: Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Συστηματική.
Ετήσια Έκθεση Αξιολόγησης του Σχολείου Γενική Εκτίμηση (άπαξ) Συστηματική Διερεύνηση (προαιρετική) Επιλογή και Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης (υποχρεωτική)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ) Συστηματική Διερεύνηση (προαιρετική) Επιλογή και Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης (υποχρεωτική) Σύνταξη Ετήσιας Έκθεσης του σχολείου (υποχρεωτική)
Βασικές διαδικασίες 1 ου έτους εφαρμογής Γενική Εκτίμηση (άπαξ) Συστηματική Διερεύνηση (προαιρετική) Επιλογή και Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης (υποχρεωτική)
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Η πολιτεία εμπιστεύεται τον εκπαιδευτικό Ανάπτυξη Σχεδίων Δράσης.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση   Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Βασικό Πλαίσιο.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
Έργο : «Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας - Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ)» ΥΠΔΒΜΘ / ΙΕΠ.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
ΔΙΚΤΥΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΕΕ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας Λύκειο Αγίου Ιωάννη Οκτώβριος 2008 Γεώργιος Χατζηιωάννου Καθηγητής Μέσης Εκπαίδευσης.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Ενότητα 1_1 ΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Τίτλος μαθήματος: Εκπαιδευτική αξιολόγηση.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
 Το 1978 τονίζεται ότι ο θεσμός του Επιθεωρητή είναι ξεπερασμένος, καθώς οι δάσκαλοι εκφράζουν την απαγοήτευσή τους απέναντι στο πρόσωπο του Επιθεωρητή,
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Τίτλος μαθήματος: Εκπαιδευτική αξιολόγηση
1ο Βήμα: Γενική εκτίμηση της εικόνας του σχολείου
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Εκπαιδευτική διοίκηση και καινοτομία
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Βασικές διαδικασίες 1ου έτους εφαρμογής
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
΄Ερευνα Δράσης (Action Research)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Περιεχόμενα της Παρουσίασης
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό Σύμβουλο Φυσικής Αγωγής

Υλικό Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα, Διαδικασίες και Εργαλεία (2011), Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ., Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας. Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου, Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα, Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός Παραδείγματα Σχεδίων Δράσης (2011), Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ., Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας. Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου, Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα, Σχέδιο Έκθεσης 2ου Τετραμήνου, (2011), Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ., Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας. Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου, Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα, Σχέδιο Ετήσιας Έκθεσης Αυτοαξιολόγησης (2011), Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ., Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας.

Τομείς εκτός πεδίου 1 Συγκροτεί ομάδες εργασίας για κάθε τομέα Ορίζει κριτήρια ποιότητας δεικτών Ορίζει το χρονοδιάγραμμα εργασιών Η Ολομέλεια Βήμα 1 ο Έργο Ολομέλειας Επιλέγει μεθόδους και εργαλεία άντλησης πληροφοριών Αρχεία σχολείου Εκπαιδευτικοί- μαθητές-γονείς Επιλέγει πηγές πληροφοριών Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων

Πεδίο 3ο : Κλίμα και σχέσεις στο σχολείο Τομέας: α. Κλίμα και σχέσεις στο σχολείο Δείκτης αξιολόγησης: 3.1. Σχέσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών Περιγραφή του δείκτη: Ο δείκτης περιλαμβάνει στοιχεία που απεικονίζουν τις σχέσεις που αναπτύσσονται μεταξύ των εκπαιδευτικών και αφορούν στη συνεργασία, στην επικοινωνία, στην ανταλλαγή πληροφοριών και εμπειριών και στην αμοιβαία εμπιστοσύνη. Ενδεικτικό σχέδιο Ενδεικτικά κριτήρια ποιότητας:  Ποιότητα επικοινωνίας, δημιουργική συνεργασία και συλλογική δράση  Τακτικές συναντήσεις και συνεργασία εκπαιδευτικών  Συνεργασία εκπαιδευτικών με έμφαση σε παιδαγωγικά/διδακτικά θέματα

Σκοπός/Αντικείμενο διερεύνησης του δείκτη:  Η διερεύνηση των τυπικών και άτυπων σχέσεων μεταξύ των εκπαιδευτικών. Εξετάζονται η ποιότητα της επικοινωνίας, οι μορφές συνεργασίας και ανάπτυξης συλλογικότητας μεταξύ των εκπαιδευτικών. Εντοπίζονται προβλήματα και αδυναμίες. Διαπιστώνονται θετικά στοιχεία, όπως η εμπιστοσύνη, ο αλληλοσεβασμός...  Η συγκριτική αξιολόγηση των αποτελεσμάτων που αφορούν τον συγκεκριμένο δείκτη σε σχέση με άλλους δείκτες, όπως συντονισμός σχολικής ζωής, εφαρμογή του προγράμματος σπουδών, ποιότητα της διδασκαλίας, επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, εκπαιδευτικές παρεμβάσεις…  Η πιθανή σύνδεση του δείκτη με την ανάπτυξη σχεδίων δράσης στη σχολική μονάδα.

Μέθοδος Εργασίας: Τα μέλη των ομάδων εργασίας:  Συλλέγουν και επεξεργάζονται στοιχεία που αφορούν στα επιμέρους κριτήρια του δείκτη.  Διαμορφώνουν εργαλεία διερεύνησης των ποιοτικών χαρακτηριστικών του δείκτη.  Εξετάζουν, αναλύουν και συγκρίνουν τα αποτελέσματα του δείκτη με τα αποτελέσματα άλλων δεικτών.  Διερευνούν την προτεραιότητα του δείκτη σε σχέση με άλλους δείκτες και την πιθανή σύνδεση του δείκτη με την ανάπτυξη σχεδίων δράσης στη σχολική μονάδα.

Εργαλεία: Φόρμες καταγραφής δεδομένων του σχολείου, ερωτηματολόγια, σχέδια συνέντευξης, σχέδια παρατήρησης… Πηγές: Βιβλίο πράξεων διευθυντή, βιβλίο πράξεων συλλόγου διδασκόντων, εκπαιδευτικοί…

Ενδεικτικά ποσοτικά στοιχεία για τη διερεύνηση του δείκτη:  Θεσμοθετημένες συναντήσεις του συλλόγου διδασκόντων ετησίως (αριθμός, είδος, συχνότητα, πεδίο δραστηριότητας).  Θεσμοθετημένες συναντήσεις ομάδων εργασίας εκπαιδευτικών ετησίως (αριθμός, είδος, συχνότητα, πεδίο δραστηριότητας).  Συμμετοχή και συνεργασία στην εκπόνηση και υλοποίηση προαιρετικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων (σε εθνικό και διεθνές επίπεδο).  Συνεργασία εκπαιδευτικών σε επιστημονική δραστηριότητα, στην προώθηση εκπαιδευτικών καινοτομιών και στη βελτίωση της ποιότητας της σχολικής εκπαίδευσης.  Μη θεσμοθετημένες συνεργασίες μεταξύ εκπαιδευτικών (αριθμός, είδος, συχνότητα, πεδίο δραστηριότητας).  Υποστηρικτικές δράσεις προς νέους εκπαιδευτικούς στη σχολική μονάδα (είδος, περιγραφή, πλήθος συμμετεχόντων).  Ενθάρρυνση από τη διεύθυνση ανάληψης πρωτοβουλιών από εκπαιδευτικούς (πλήθος, είδος πρωτοβουλιών, πλήθος συμμετεχόντων).  Συνεργασία και συμμετοχή σε οργανωμένες δράσεις προς τη τοπική κοινωνία.  Προσφορές αλληλεγγύης μεταξύ εκπαιδευτικών (π.χ. αιμοδοσία, έρανοι...).  Συμμετοχή σε κοινωνικές εκδηλώσεις (συνεστιάσεις, εκδρομές). Πρόσθετα στοιχεία

Ενδεικτικά ερωτήματα διερεύνησης των ποιοτικών χαρακτηριστικών του δείκτη:  Οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν σε συναντήσεις και συνεργάζονται μεταξύ τους για εκπαιδευτικά ζητήματα σε κλίμα αλληλοσεβασμού και συλλογικότητας.  Το περιεχόμενο της συνεργασίας των εκπαιδευτικών αφορά κυρίως παιδαγωγικά/διδακτικά θέματα, όπως αξιολόγηση των μαθητών, διατύπωση θεμάτων γραπτών εξετάσεων, οργάνωση εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων, κατανομή του προγράμματος και καθηκόντων, αντιμετώπιση προβλημάτων που προκύπτουν στο πλαίσιο της σχολικής ζωής.  Ανάμεσα στο μόνιμο προσωπικό και τους αναπληρωτές/ωρομίσθιους αναπτύσσονται σχέσεις υποστήριξης και συνεργασίας.  Στις συνεδριάσεις του συλλόγου των διδασκόντων ισχύουν δημοκρατικές διαδικασίες λήψης αποφάσεων και καλλιεργείται η συλλογικότητα.  Οι σχέσεις και οι συνεργασίες μεταξύ των εκπαιδευτικών έχουν συμβάλει θετικά στην ενίσχυση των δράσεων και στο άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία.  Μεταξύ των εκπαιδευτικών έχει αναπτυχθεί υψηλός βαθμό αλληλεγγύης.  Η διεύθυνση του σχολείου ενθαρρύνει και αφήνει χώρο για πρωτοβουλίες στους εκπαιδευτικούς.  Στο σχολείο είναι συνηθισμένο φαινόμενο να ανταλλάσσεται εκπαιδευτικό υλικό μεταξύ των εκπαιδευτικών (π.χ. σημειώσεις, βιβλία). Πρόσθετα ερωτήματα

Η Ομάδα Εργασίας Βήμα 2 ο Έργο Ομάδας Εργασίας Συλλέγει και αναλύει τα δεδομένα Ερμηνεύει τα αποτελέσματα

Η Ολομέλεια Βήμα 3 ο Έργο Ολομέλειας Συνθέτει τις ερμηνείες Συντάσσει έκθεση τομέα Καταλήγει σε ομόφωνη απόφαση για κάθε τομέα* Διατυπώνει δυνατές και αδύνατες πτυχές Συγκρίνει τα αποτελέσματα με τα κριτήρια ποιότητας * Στην περίπτωση που δεν επιτευχθεί συναίνεση για τον τομέα, καταγράφονται οι δύο πλειοψηφικές θέσεις.

Ποσοτική παρουσίαση της εικόνας του σχολείου ως προς το δείκτη: … 1234 Αποτύπωση Αποτελεσμάτων Χρήση της τετραβάθμιας αριθμητικής κλίμακας: 4. Πολύ καλή (εικόνα χωρίς προβλήματα) 3. Καλή (τα θετικά στοιχεία περισσότερα από τα αρνητικά) 2. Μέτρια (κάποια σοβαρά προβλήματα) 1. Προβληματική (αρκετά σοβαρά προβλήματα)

Έκθεση Συστηματικής Διερεύνησης Επιλεγμένων Τομέων 1 Τομέας/Δείκτης αξιολόγησης:… Διαδικασίες αξιολόγησης (200 λέξεις)  Χρόνος και διάρκεια της αξιολόγησης  Αριθμός των ομάδων που δημιουργήθηκαν  Σύνθεση των ομάδων  Αριθμός των συναντήσεων κάθε ομάδας  Συναντήσεις με γονείς, μαθητές και άλλους εμπλεκόμενους  Άξονες συζήτησης …

Σχέδιο Αξιολόγησης (500 λέξεις)  Ποια κριτήρια χρησιμοποιήθηκαν για την αξιολόγηση του δείκτη;  Ποια ερευνητικά εργαλεία και ποιες πηγές χρησιμοποιήθηκαν για την άντληση δεδομένων; 2 3 Κύρια Αποτελέσματα Αξιολόγησης (700 λέξεις) Συμπεράσματα:  Ως προς τον τομέα/δείκτη που διερευνήθηκε  Τεκμηρίωση με συγκεκριμένα δεδομένα

Προτεραιότητες για δράση (200 λέξεις) Επιλογή τομέων-δεικτών για δράση που προέκυψαν από την εκτίμηση των αποτελεσμάτων 4 Παράρτημα έκθεσης  Υλικά καταγραφής διαδικασιών (π.χ. ημερολόγιο ομάδων εργασίας)  Εργαλεία άντλησης πληροφοριών (π.χ. ερωτηματολόγια, σχέδια συνέντευξης)