* Γεγονός πολύ δύσκολο να εξηγηθεί με δεδομένο ότι το μεγαλύτερο βάρος των εξαγωγών,αφορά την ΦΕΤΑ για την οποία από το 2007 έχουμε κατοχυρώσει την αποκλειστικότητα,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Τρέχουσα Διαχείριση των επιπτώσεων της κρίσης.  Στρατηγικός σχεδιασμός για τον περιορισμό των συνεπειών της.  Αντιστροφή του κλίματος στο μέλλον.
Advertisements

« Ο ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΙΓΝΙΤΗ » Νοέμβριος 2013 Κοντολέων Αντώνης Μέλος Δ.Σ.
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
«Μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη με υψηλό κόστος ενέργειας ;» Investing in Energy 2014 Κοντολέων Αντώνης Μέλος Δ.Σ.
Η Άνοδος και η Πτώση του Ελληνικού Σχεδίου για την Οικονομική Ανασυγκρότηση των Βαλκανίων Χαράλαμπος Τσαρδανίδης - Αστέρης Χουλιάρας.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Αντιπρόεδρος BIC Aττικής Μέλος του ΔΣ του ΕΒΝ - Βρυξέλλες
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014
Κλάδος Βασικών Μετάλλων
Η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΣΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ
Ελληνική Ένωση Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης- Πιστοποίησης ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΟΧΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 02 Μαΐου 2011 ΣΑΒΒΑΣ.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας “Fiber to the Home – Fiber to the Building” e-Business Forum Δημόσια Διαβούλευση Συντονιστές: Αλέξανδρος Καλόξυλος Πανεπιστήμιο.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
18η ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
Εισαγωγή Με τον βιομηχανικό τρόπο παραγωγής παράγονται προϊόντα σε μεγάλες ποσότητες, ικανοποιητική ποιότητα και χαμηλό κόστος, βελτιώνοντας το βιοτικό.
"Πορεία και Προοπτικές του Ελληνικού Ελαιολάδου στη Διεθνή Αγορά" Γρηγόρης Αντωνιάδης Πρόεδρος Δ/Σ ΣΕΒΙΤΕΛ Ημερίδα ΥΠΕΞ-ΥΠΑΑΤ, 16/9/2008.
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Ξανθόπουλος Χρήστος ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
H αιγοπροβατοτροφία στην περίοδο 2004 – 2010 ΒΕΡΔΙΚΟΥΣΙΑ & ΛΙΒΑΔΙ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ – 16&17 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011 (Κυριάκος Ζέρβας – Ιάκωβος Ορφανίδης – Δημήτρης Τσώκος)
ΤΟ Α.Ε.Π. ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ.. Τι ονομάζουμε Α.Ε.Π. ; Το ποσό που αξίζουν τα αγαθά και οι υπηρεσίες που παράγει μια οικονομία σε ένα συγκεκριμένο.
1 Νέα δυναμική για την ανάπτυξη της μελισσοκομίας Γκουλιαδίτη Φρειδερίκη Γεωπόνος, MSc Νοεμβρίου 2013 ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΠΑΣΕΓΕΣ "Εθνική Συνδιάσκεψη.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
ΤΡΙΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΑΜ:Δ15100 ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ &ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Επιλεγμένες δράσεις για την ανάπτυξη της αγροτικής επιχειρηματικότητας Καθηγητής Κων/νος Τσιμπούκας Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Ενοτητα 5. αμεσεσ ξενεσ επενδυσεισ
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών Αμαλία Παπαγιαννοπούλου
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Το παγκόσμιο περιβάλλον του μάρκετινγκ
Ο γνωστός άγνωστος κλάδος της αγροτικής μας οικονομίας Γνωριμία με το 1ο εξαγωγικό προϊόν της χώρας Δρ Γεώργιος Ντούτσιας Πρόεδρος ΔΟΕΠΕΛ.
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Ζαπατινας χαραλαμπος - Α.μ
A Supply-Side Explanation for Current Account Imbalances 2014
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Η μέθοδος της συνεισφοράς
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε.
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
Η επιχείρηση ΜΗΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Θεωρία Διεθνούς Εμπορίου: μονοπωλιακός ανταγωνισμός
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Μεταγράφημα παρουσίασης:

* Γεγονός πολύ δύσκολο να εξηγηθεί με δεδομένο ότι το μεγαλύτερο βάρος των εξαγωγών,αφορά την ΦΕΤΑ για την οποία από το 2007 έχουμε κατοχυρώσει την αποκλειστικότητα, τουλάχιστον στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΥΡΙΩΝ ΣΤΙΣ 15 ΠΡΩΤΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

ΟΙ 15 ΠΡΩΤΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΓΙΑ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ

 Οφείλεται σε υγιή αίτια ? π.χ. Αύξηση Παραγωγικότητας και οικονομίες κλίμακος, τεχνολογικές επενδύσεις [αμφίβολα :γιατί δεν μεταφράζεται αντίστοιχα πτώση και στην εγχώρια αγορά ? ]  Οφείλεται σε κακή διαχείριση του Εθνικού Προϊόντος Φέτα? Παραγωγές φασόν και προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας για μεγάλες αλυσίδες Κακώς εννοούμενος ανταγωνισμός των Ελλήνων παραγωγών, επάνω σε ένα Εθνικό προϊόν ? ** Ειδικά σε μια χρονιά όπου ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ οι τιμές γάλακτος αυξήθηκαν δυσανάλογα!!! ΜΕΙΩΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΙΜΗΣ ΚΙΛΟΥ **

 Οφείλεται σε κακή διαχείριση των αγορών που παρουσιάζουν τις καλές ευκαιρίες ? π.χ. Γερμανία, Μ.Βρετανία  Οφείλεται σε καθαρά ανταγωνιστικούς λόγους απέναντι στους διεθνείς παίκτες για να διεισδύσουμε στις αγορές τους και εάν ναι πότε και πως θα το διορθώσουμε ?  Οφείλεται στην έλλειψη Εθνικής κατεύθυνσης και πυξίδα στρατηγικής για το Εθνικό μας προϊόν? π.χ.Γαλλία : ροκφόρ, Ιταλία : Grana Padano ΜΕΙΩΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΙΜΗΣ ΚΙΛΟΥ !

 Στην εικόνα του προϊόντος απέναντι στα ευθέως ανταγωνιστικά λευκά τυριά των ανταγωνιστών του εξωτερικού, με διαφορές τιμής για ένα ΠΟΠ προϊόν [θεωρητικά ίδιο μεταξύ διαφορετικών παραγωγών] που ξεπερνούν το 1 € /kg.  Στην Χρηματοδότηση των επενδύσεων από Τράπεζες που θα βοηθούσαν να αντεπεξέλθουμε στην αυξανόμενη ζήτηση, λόγω χαμηλών ή ανύπαρκτων περιθωρίων κέρδους, που καθιστούν τις επενδύσεις από πλευράς εταιριών μη βιώσιμες.  Στην διαφήμιση και προώθηση του προϊόντος σε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά με μεγάλους διεθνείς «παίκτες» στο λευκό τυρί με ισχυρές μάρκες π.χ.Salakis, Patros,Apetina. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ANΕΚΥΨΑΝ

 Στην τιμή στον παραγωγό που πρέπει να συμπιεσθεί για να αντιμετωπισθούν τα κόστη  Στην χρηματοδότηση του προγράμματος προώθησης ΠΟΠ τυροκομικών του ΟΠΕ, ΣΕΒΓΑΠ,ΕΛΟΓ,όπου το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης απέσυρε την αρχική δήλωση και δέσμευσή του και απαγόρευσε στον ΕΛΟΓ την καταβολή της ίδιας συμμετοχής. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ANΕΚΥΨΑΝ

 Μήπως κινδυνεύουμε να χάσουμε την ευκαιρία με αποτέλεσμα : Το λευκό τυρί [ η ψευδεπίγραφη φέτα ] να ισχυροποιήσει τη θέση της ? Οι παραγωγοί φέτας να γίνουν αντικείμενο «φθηνών εξαγορών» από ισχυρούς πολυεθνικούς παίκτες?  Ο ανταγωνισμός μεταξύ Ελλήνων παραγωγών φέτας με συνεχείς μειώσεις τιμών, να οδηγήσει σε πρακτικές που θα προκαλέσουν την Εθνική απώλεια του ΠΟΠ? ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΥΠΤΟΥΝ

 Παραδοσιακά, μία από τις καλύτερες αγορές για τα Ελληνικά Προϊόντα  Δυστυχώς και εκεί, «καταφέραμε» να καταστρέψουμε την αγορά.  Άνοδος των αλυσίδων Discount & Hard Discount (Aldi, Lidl, Plus), τα οποία πωλούν Ελληνική Φέτα 200g προς 0,99 £/τεμ (προμηθευτής SHM Hellas, Βόλος)  Η Μεγαλύτερη Αλυσίδα SM της Αγγλίας “Tesco” μειώνει τιμές σε μία σειρά προϊόντων (συμπεριλαμβανομένης και της Φέτας) για να ανταγωνιστεί τα Discount, από 1,47£ σε 0,99 £/τεμ. (προμηθευτής Κολιός) TO ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ

Τι σημαίνει 0,99£/τεμ. τιμή στο ράφι:  Μείον 35-40% margin των αλυσίδων = 0,6465  Μείον 15-20% margin του Αντιπροσώπου = 0,5469  0,5469 x 1,2578 (Ισοτιμία £ με €) = 0,6879 ή 3,4399 € το κιλό (!?), παραδοτέα στην Αγγλία.  Συμπεράσματα:  Η Αυθεντική Ελληνική Φέτα πωλείται στο ράφι φθηνότερα από τις απομιμήσεις με αγελαδινό γάλα που παράγονται σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες π.χ. Apetina με τιμή ραφιού 1,19 £/τεμ. 200g.  H τιμολογιακή πολιτική καθορίζεται από 2-3 παραγωγούς και τις Αλυσίδες discount.  Πως να προσφέρουμε ψηλότερες τιμές στους παραγωγούς γάλακτος, όταν οι προσφερόμενες τιμές δεν καλύπτουν το κόστος γάλακτος στον κτηνοτρόφο?

 Άμεση ενεργοποίηση εθνικής στρατηγικής για τα τυριά Π.Ο.Π. και κύρια για τη ΦΕΤΑ με ξεχωριστό οργανισμό/φορέα που θα ελέγχει: Τυροκομεία / παραγωγούς φέτας Τρόπο παραγωγικής διαδικασίας βάση προδιαγραφών ΠΟΠ Ισοζύγια γάλακτος Και θα θέτει κατώτατη τιμή πώλησης της φέτας, σε συνεργασία με : Παραγωγούς φέτας, Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, Νέο φορέα, [ αντίστοιχο φορέα της Grana Padano, & Ροκφόρ] Την ευθύνη και την πρωτοβουλία σύστασης του νέου φορέα θα πρέπει να την έχει το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Έγκαιρη ενεργοποίηση των κονδυλίων που μας έχει παραχωρήσει η Ε.Ε. καθώς και αυτών που διαθέτει ο ΕΛΟΓ, για προβολή των Ελληνικών Τυριών σε επιλεγμένες αγορές στόχους του εξωτερικού. Μέχρι πρότινος η αξιοποίηση αυτών των κονδυλίων πρέπει να χαρακτηρισθεί- αν όχι με πλήρη- με μεγάλη αποτυχία λόγω κακού συντονισμού των ενεργειών, που αφορούσαν το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης.  Συντονισμός των φορέων ελέγχου της α’ ύλης, της ποιότητας και της πιστοποίησης των προϊόντων, ώστε να «περιχαρακώσουμε» τον χώρο των Π.Ο.Π. τυροκομικών και να μην κινδυνεύσουμε από τις εκθέσεις των ανταγωνιστών του εξωτερικού [για να μην κινδυνεύσουμε από τις δειγματοληψίες των ανταγωνιστών του εξωτερικού- σύνθεση γάλακτος και τιμή] ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

 Έλεγχος στα σύνορα για εισαγωγές αιγοπρόβειου γάλακτος και ιχνηλασιμότητά του, μέχρι την τελική παραγωγή του. Συγκεκριμένα: Για γάλα με προέλευση Βουλγαρία και Ρουμανία που «βαφτίζεται» Ελληνικό, προτείνουμε αυστηρότερο, αστυνομικού χαρακτήρα έλεγχο στα ισοζύγια των εταιριών ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ  Ε θνική τιμολογιακή πολιτική για να αναβαθμίσει το προϊόν στην διεθνή αγορά με συνέπεια να διασφαλίσουμε καλές τιμές στον παραγωγό και υγιές κέρδος στη Βιομηχανία  Καλύτερος συντονισμός Υπουργείων και Φορέων, για την προώθηση της Ελληνικής Επιχειρηματικότητας

Π.Χ. ΕΛΒΕΤΙΑ

TO ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ

 Να μην είμαστε «Θεατές Λόγων και Ακροατές έργων» όπως έλεγε ο παλαιός δημαγωγός Κλέων !!