Περιεχόμενο Γραπτής Εργασίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
μακέτα: ομοίωμα ενός τεχνολογικού αντικειμένου σε μικρότερο μέγεθος.
Advertisements

Βασικές πληροφορίες για την Α΄ τάξη
στάδια στην εξέλιξη της Τεχνολογίας
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Μέγεθος: δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις λέξεις περίπου 40 σελίδες. Παράδοση: το αργότερο πριν την εξεταστική περίοδο του δευτέρου.
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Γ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ- ΚΡΙΤΙΚΗ.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Ελλάδα στη χρήση και αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Εκπαίδευση Από Απόσταση
ΣΤΟΧΟΙ: (Σε τι θα σας χρησιμεύσει)
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Επιμορφώτρια Δρ. Αταλόγλου Θ.
Προετοιμασία της κατασκευής
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΈΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΚΘΕΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΚΤΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Κολοβός Φίλιππος Τσανακτσίδου ΕλισάβετΠαπαργύρη.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
ΜΑΘΗΜΑ:. Ψυχολογία ΤΑΞΗ:. Α’ Λυκείου ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Επιλογή έργου για την ατομική εργασία
Η συγγραφή μιας διδακτορικής διατριβής Αριστείδης Ν. Χατζής Ε.Λ.Κ.Ε.16/12/2004.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Σχέδιο Μαθήματος – Ανάπτυξη Εφαρμογών Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ιωάννης Βλαχόπουλος – Μ1249 Αικατερίνη Δρόσου.
Παρουσίαση της Ηλεκτρονικής Έκδοσης των Περιοδικών «Ιστορία» και «Αρχαιολογία»
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΝΑΚΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΠΕ-1703
ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Κατεύθυνση: Θεωρία και Πολιτική Ανάπτυξης και Διεθνούς Οικονομικής Μάθημα: Κοινωνικοοικονομική.
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
Συνεδρίαση διευθυντών
ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Τεχνολογια ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΛΟΣ.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Βιβλιογραφική Αναζήτηση: αναλυτική παρουσίαση και εφαρμογή της Υπηρεσίας Διαδανεισμού Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο Βιβλιοθήκη και Κέντρο.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Αναζήτηση βιβλιογραφίας Σοφία Ζυγά Επίκουρος Καθηγήτρια Νοσηλευτικής Παν/μιο Πελ/σου.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
Οδηγίες Συγγραφής Εργασιών του μαθήματος Φιλοσοφίας/Ηθικής Φ.Α.
Σύνδεση στην πλατφόρμα
Δομή ερευνητικής εργασίας
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
Που και πως ψάχνουμε.
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Πηγές Πληροφόρησης στις Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες 1
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 1)ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ;
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
1. Πού διδάσκω; Τάξη: Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Επίπεδο-αποδοχή μαθητών:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Διδακτική της ιστορίας με ΤΠΕ 3ο μάθημα
Ηλεκτρονικά Περιοδικά
1. Πού διδάσκω; Τάξη: Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Επίπεδο-αποδοχή μαθητών:
1. Πού διδάσκω; Τάξη: Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Επίπεδο-αποδοχή μαθητών:
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Εργασία στην τεχνολογία Θέμα: Κινητό τηλέφωνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Περιεχόμενο Γραπτής Εργασίας Τεχνολογία Α΄ Γυμνασίου Next

Οδηγίες πλοήγησης Στην παρουσίαση αυτή δίδονται οδηγίες για το περιεχόμενο της γραπτής σας εργασίας (ανά κεφάλαιο). Μέσω υπερσυνδέσεων (μπλε υπογραμμισμένες λέξεις) μπορείτε να μεταβείτε σε διάφορες πηγές πληροφόρησης στο διαδίκτυο αλλά και να δείτε κάποια παραδείγματα. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο σχολικό βιβλίο Τεχνολογίας, κεφάλαιο 5. Εικονίδια Για να μεταβείτε στην επόμενη σελίδα Για να επιστρέψετε πίσω (πιέστε την λέξη menu πάνω στο εικονίδιο) Next Menu Next

Τα κεφάλαια της γραπτής εργασίας 1. Ανάλυση της γενικής τεχνολογικής ενότητας στην οποία ανήκει το έργο. 2. Περιγραφή του αντικειμένου μελέτης 3. Τεχνικά Σχέδια 4. Διαδικασία που ακολουθήθηκε 5. Ιστορική εξέλιξη 6. Επιστημονικά στοιχεία και θεωρίες που σχετίζονται με το έργο που μελετήθηκε - Αρχή λειτουργίας. 7. Χρησιμότητα του έργου για τον άνθρωπο και τη κοινωνία 8. Κατάλογος υλικών και εργαλείων 9. Κόστος κατασκευής 10. Βιβλιογραφία και πηγές πληροφόρησης

Ανάλυση της γενικής τεχνολογικής ενότητας στην οποία ανήκει το έργο Σ΄ αυτό το κεφάλαιο θα αναλύσετε την τεχνολογική ενότητα στην οποία ανήκει το αντικείμενό σας. Οι τεχνολογικές ενότητες είναι: Εργαλεία και μηχανές Ενέργεια και Ισχύς Μεταφορές κι επικοινωνίες Γεωργική τεχνολογία Συγκεκριμένα θα πρέπει να γράψετε: 1. Τα γενικά της χαρακτηριστικά (π.χ για την ενότητα εργαλεία και μηχανές: τι περιλαμβάνει, τι είναι εργαλεία και τι μηχανές, ποια τα είδη τους κλπ.) 2. Ιστορικά στοιχεία 3. Για τη θέση του αντικειμένου (που επιλέξατε) μέσα στην ενότητα, να αιτιολογήσετε δηλαδή γιατί το αντικείμενό σας ανήκει σε αυτή την ενότητα και να το συσχετίσετε με άλλα αντικείμενα. Menu

2. Περιγραφή του αντικειμένου μελέτης Εδώ θα αναλύσετε το αντικείμενο που μελετάτε. Συγκεκριμένα θα πρέπει να παρουσιάσετε: Το αντικείμενο και τις λειτουργίες του. Τα μέρη από τα οποία απαρτίζεται Τα είδη του (αν υπάρχουν). ΠΡΟΣΟΧΗ: Αυτό το κεφάλαιο θα πρέπει εμπλουτιστεί με πολλές φωτογραφίες. Menu

3. Τεχνικά σχέδια Αυτό το κεφάλαιο περιλαμβάνει: Τα σχέδια της κατασκευής σας Φωτογραφίες του αντικειμένου σας από διάφορες οπτικές γωνίες Φωτογραφίες του αντικειμένου κατά τη διάρκεια της κατασκευής Menu

4. Διαδικασία που ακολουθήθηκε Σ΄ αυτό το κεφάλαιο θα παρουσιάσετε τη διαδικασία που ακολουθήσατε καθ’ όλη τη διάρκεια της εργασίας μελέτης και κατασκευής του αντικειμένου σας. Το κεφάλαιο αυτό διακρίνεται σε τρία μέρη: Το διάγραμμα ροής των εργασιών Την αναλυτική περιγραφή της διαδικασίας Το χρονοδιάγραμμα των εργασιών Menu

5. Ιστορική εξέλιξη Εδώ θα πρέπει να γράψετε πως ανακαλύφθηκε και εξελίχθηκε μέσα στην ιστορία το αντικείμενο μελέτης, (ποιες ανάγκες ώθησαν στην ανακάλυψή του, ποια η εξέλιξή του στη χώρα μας κλπ.). ΠΡΟΣΟΧΗ: Αυτό το κεφάλαιο θα πρέπει εμπλουτιστεί με πολλές φωτογραφίες. Menu

6. Επιστημονικά στοιχεία και θεωρίες που σχετίζονται με το έργο που μελετήθηκε - Αρχή λειτουργίας Σ΄ αυτό το κεφάλαιο θα πρέπει : Να παρουσιάσετε συνοπτικά τις βασικές επιστημονικές αρχές μέσα από τα μαθηματικά, τη φυσική , τη χημεία κλπ., πάνω στις οποίες βασίζεται η λειτουργία του αντικειμένου. Βάσει αυτών να περιγράψετε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί. ΠΡΟΣΟΧΗ: Όλα αυτά θα παρουσιαστούν με τρόπο απλό χωρίς πολλές λεπτομέρειες! Menu

7. Χρησιμότητα του έργου για τον άνθρωπο και τη κοινωνία Εδώ θα παρουσιάσετε τις επιπτώσεις (θετικές και αρνητικές) του αντικειμένου μελέτης στους ακόλουθους τομείς: Οικονομικό Κοινωνικό Πολιτιστικό Πολιτικό Περιβάλλον Menu

8. Κατάλογος υλικών και εργαλείων Σ΄ αυτό το κεφάλαιο θα φτιάξετε δύο καταλόγους ένα για τα εργαλεία και έναν για τα υλικά που χρησιμοποιήσατε. Πιο συγκεκριμένα θα γράψετε: Τα υλικά που χρησιμοποιήσατε και σε ποιο τμήμα της κατασκευής σας. Τα εργαλεία – μηχανήματα που χρησιμοποιήσατε και γιατί τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματά τους καθώς και τα προβλήματα ή τους κινδύνους που αντιμετωπίσατε ή ενδεχομένως αντιμετωπίσει κάποιος κατά τη χρήση τους. Menu

9. Κόστος κατασκευής Πρόκειται ουσιαστικά για έναν πίνακα υπολογισμού του συνολικού κόστους της κατασκευής σας, ο οποίος περιλαμβάνει: το κόστος των υλικών που χρησιμοποιήσατε στην κατασκευή σας το κόστος εργασίας, δηλαδή πόσο αξίζει να αμειφθείτε για την εργασία σας, (τον κόπο που καταβάλατε) βάσει των ωρών εργασίας σας. Αν π.χ δούλεψες 10 ώρες και η αμοιβή σου ανά ώρα εκτιμάται σε 10 € τότε το κόστος εργασίας = 10 ώρες Χ 10 € =100 € το κόστος χρήσης εργαλείων και υλικών δηλαδή το ποσό που αντιστοιχεί στις φθορές των εργαλείων και των υλικών που χρησιμοποιήσατε (π.χ. λόγω καταστροφής κάποιου εξαρτήματος ενός εργαλείου ή ενός τμήματος ξύλου) Menu

10. Βιβλιογραφία – Πηγές πληροφόρησης Πρόκειται για την καταγραφή των πηγών απ’ όπου άντλησες τις πληροφορίες για τη γραπτή σου εργασία. Η καταγραφή αυτή γίνεται καθ’ όλη τη διάρκεια συγγραφής της εργασίας σου. Πώς γράφουμε τις πηγές πληροφόρησης; Εγκυκλοπαίδειες Όνομα εγκυκλοπαίδειας, Εκδόσεις, έτος έκδοσης, Τόμος, σελίδες Περιοδικά Συγγραφέας, τίτλος άρθρου, τίτλος περιοδικού, αριθμός τεύχους, χρονολογία, σελίδες Βιβλίο Συγγραφέας, τίτλος βιβλίου, εκδοτικός οίκος, χρονολογία έκδοσης, σελίδες Προφορική επικοινωνία Ονοματεπώνυμο, ειδικότητα, επαγγελματική θέση Διαδίκτυο Γράφεται η ακριβής διεύθυνση της ιστοσελίδας. Menu

Διάγραμμα ροής εργασιών ΜΕΛΕΤΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΕΠΙΛΟΓΗ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΥΛΙΚΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Back

Χρονοδιάγραμμα κατασκευής (Παράδειγμα χρονοδιαγράμματος κατασκευής ανεμογεννήτριας) ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ 1η 2η 3η 4η 5η 6η 7η 8η 9η 10η 11η 12η Δημιουργία σχεδίων Συλλογή εργαλείων και υλικών Κατασκευή βάσης Κατασκευή κορμού Κατασκευή φτερωτής Χρωματισμός Συναρμολόγηση- ηλεκτρολογικές συνδέσεις Τελικό φινίρισμα Back

Πίνακας εργαλείων α) Κατάλογος εργαλείων ΕΡΓΑΛΕΙΑ Χρήση Back Στην πρώτη στήλη του πίνακα γράφεις το εργαλείο που χρησιμοποίησες τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματά τους καθώς και τα προβλήματα ή τους κινδύνους που αντιμετώπισες ή ενδεχομένως να αντιμετωπίσει κάποιος κατά τη χρήση τους. Μην ξεχάσεις να σβήσεις αυτή την εικόνα πριν την τελική παράδοση της εργασίας σου!!!! Back

Πίνακας Υλικών α) Κατάλογος εργαλείων ΥΛΙΚΑ Χρήση Back Πίνακας Υλικών ΥΛΙΚΑ Χρήση Στην πρώτη στήλη του πίνακα γράφεις το υλικό και στη δεύτερη το σημείο που το χρησιμοποίησες. τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματά τους καθώς και τα προβλήματα ή τους κινδύνους που αντιμετωπίσατε ή ενδεχομένως αντιμετωπίσει κάποιος κατά τη χρήση τους. Μην ξεχάσεις να σβήσεις αυτή την εικόνα πριν την τελική παράδοση της εργασίας σου!!!! Back

Πίνακας κόστους κατασκευής Παράδειγμα Α/Α ΥΛΙΚΟ, ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΟΣΤΟΣ (€) 1 Κόντρα πλακέ 5 2 Βίδες 3 Ξυλόκολλα 4 Χρώμα Πινέλο 6 Χαρτί οντουλέ 1,50 7 Ξυλάκια για σουβλάκι 8 Κόστος χρήσης εργαλείων - μηχανημάτων 9 Κόστος της εργασίας που καταβλήθηκε (κόπος) 10 ώρες Χ 10€ =100 € 100 ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ 115,50 Back

Εργαλεία και Μηχανές Χρήσιμες Συνδέσεις http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%AE http://schooltec.wordpress.com/2011/04/02/tech-history/ https://www.aegean.gr/gympeir/mixan_texn.htm http://www.slideboom.com/presentations/650661 Back

Ενέργεια και Ισχύς Χρήσιμες Συνδέσεις http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%BD%CE%AD%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%B1 http://www.cie.org.cy/sxoliko.html#main1 http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%8E%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%B5%CF%82_%CF%80%CE%B7%CE%B3%CE%AD%CF%82_%CE%B5%CE%BD%CE%AD%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CF%82 http://users.sch.gr/organopoulos/ekpaideytiko_yliko/kpe_kalamatas_energeia_2001.pdf http://users.sch.gr/imarinakis/sources_energy.htm http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%99%CF%83%CF%87%CF%8D%CF%82 https://www.youtube.com/watch?v=U_Z1X7b90pw http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL101/560/3669,15928/ Back

Μεταφορές κι επικοινωνίες Χρήσιμες Συνδέσεις http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AD%CF%82 http://energy-transportation.wikidot.com/istor http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B1 http://www.edc.uoc.gr/~odysseas/webs/sxedia_Didaskalias/sxedia/epikoinonoume/epikoinonoume_istoria_epikoinonias.pdf Back

Γεωργική Τεχνολογία Χρήσιμες Συνδέσεις http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-C113/77/631,2288/ http://el.science.wikia.com/wiki/%CE%93%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1 http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-C113/77/631,2289/ http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1_(%CE%B4%CF%81%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B9%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1) http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-C113/77/631,2284/ Back