GRAFFITI:ΤΕΧΝΗ ‘Η ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟΣ;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
Advertisements

Ερωτήσεις και απαντήσεις σχολικού
Tα χρoνια του Περικλh.
O έλεγχος της διαφήμισης
2 ο Γυμνάσιο Κω Περιβάλλον-Ευθύνη-Δράση Νοιαζόμαστε για τον τόπο μας Περικλής Σαχίνης Επιτελικός ΣύμβουλοςCISD.
Μέθοδοι Υδατοσήμανσης για την Προστασία της Πνευματικής Ιδιοκτησίας
ΡΟΛΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΣ ΤΣΕΡΙΟΥ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2013.
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
, Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Ατε2 Ομάδα: Rebels Ελευθερία: Αναζητώντας το πραγματικό νόημα της λέξης.
Κοινωνικη και πολιτικη αγωγη
Ζητήματα Πολιτικής και Στρατηγικής για την ΚτΠ και την Οικονομία της Γνώσης Γιάννης Καλογήρου Θόδωρος Καρούνος Νατάσα Κωνσταντέλου.
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ.
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
Η ΤΕΧΝΗ ΩΣ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΣΤΗ ΒΙΑ…!
ΚΛΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
GRAFFITI, Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ
Τι είναι; Ποιος κάνει τι;
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Ρόλος Εκτελεστικής λειτουργίας Ο ρόλος της είναι η εκτέλεση των νόμων που θεσμοθετήθηκαν από τη Βουλή.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ
1 ο Βήμα  Ανάλυση θέματος σε επιμέρους παραρτήματα.  Διαχωρισμός των μαθητών σε 4 ομάδες και επιλογή θέματος για κάθε ομάδα.
Το 1965 η Ρόζα Ιμβριώτη έγραφε για την αισθητική αγωγή και διακήρυσσε την αναγκαιότητα αισθητικά φροντισμένων αιθουσών, σχολείων και βιβλίων στα πλαίσια.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ; Οι βασικοί οικονομικοί λόγοι για την κυβερνητική παρέμβαση είναι:  Ο επιχειρηματικός κύκλος- οι αποφάσεις σχετικά με.
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
Eφαρμοσμένα προγράμματα Ολυμπιακής Παιδείας στο εξωτερικό Μοντέλα ηθικής ανάπτυξης Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής.
Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Αξιοποίησης της Δημοτικής Περιουσίας.
Όνομα ομάδας: Γαλαζοπράσινο Μαθητές: Καραίσκου Ρανια, Γιαμαίου Σπυριδούλα, Παπαδόπουλος Ευσέβιος, Τσατσαράγκος Θανάσης Θέμα: Φώς, Χρώμα και τέχνη Σχολείο:6ο.
Σεμινάριο με τη μορφή δειγματικής διδασκαλίας: '' Το μονοφωνικό τραγούδι στο σχολείο'' Για τους εκπ/κους μουσικής των νομών Έβρου και Ροδόπης στο Πρότυπο.
Βλάσση Μαρία, Κωσταρίδης Παναγιώτης, Παυλάτου Α. Ευαγγελία.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΚΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ.
Φόρος δαπάνης.. Φόρος επί της δαπάνης. Το ποσό του εισοδήματος που μεταβιβάζεται από την φορολογούμενη μονάδα στο δημόσιο εξαρτάται από το μέγεθος της.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
 Το 1978 τονίζεται ότι ο θεσμός του Επιθεωρητή είναι ξεπερασμένος, καθώς οι δάσκαλοι εκφράζουν την απαγοήτευσή τους απέναντι στο πρόσωπο του Επιθεωρητή,
Graffiti ΕΡΕΥΝΕΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 2ου ΛΥΚΕΙΟ Α 1 ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠ. Π., Γ. ΟΡ., Ζ. Ν., Ζ. Λ., Κ. Δ.
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης
Διαχείριση Σχολικής Τάξης
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Επιμέλεια: Αντιγόνη- Μαρία Καρανίκα Τμήμα: Β’2 Σχολικό Έτος:
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Η πρακτική της Κοινωνικής Εργασίας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ρόλος Εκπαιδευτικού.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΤΑΞΗ- ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Η Δύναμη Του Εθελοντισμού
“ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ”
1ο Ε.ΠΑΛ. ΙΘΑΚΗΣ   Α’ Τάξη   Ερευνητική Εργασία Πρώτου Τετραμήνου  Graffiti ιστορία - θέματα - υλικά - τεχνικές.
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2014 κινυρα νομου ροδοπησ
Savoir Vivre Το Savoir Vivre (σαβουάρ βιβρ) είναι εγχειρίδιο σύμφωνα με το οποίο ο αναγνώστης μαθαίνει να εφαρμόζει στο σύνολο της ζωής του, κανόνες καλής.
Γενικές Αρχές Συντήρησης Πέτρας
Project Εργασία Α ΄ τετραμήνου Μέλη ομάδας:
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
ΟΙΚΙΑ - ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (ΧΑΛΕΠΑ ΧΑΝΙΩΝ)
ΤΟ GRAFFITI ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ……
Σημειολογία και σχεδιασμός
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D
Ομάδα Πρεσβευτών eSafetyLabel+
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Το Πανεπιστήμιο στη Σύγχρονη Κοινωνία: Φοιτητικό Κίνημα/Συνδικαλισμός, Δημοκρατία, Κοινωνικοποίηση και Γκράφιτι ΕΠΑ 304: Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

GRAFFITI:ΤΕΧΝΗ ‘Η ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟΣ; Στις μέρες μας παρά την εξοικείωση με τα graffiti και την αποδοχή όλων ότι αποτελούν μερικές φορές πραγματικά αριστουργήματα , η πράξη αυτή καθ’αυτή θεωρείται ακόμη παράνομη με τους δημιουργούς να δρουν μυστικά με το φόβο να πιαστούν επ αυτοφώρω από τα αρμόδια όργανα. Σε πολλά μέρη του κόσμου οι νόμοι εφαρμόζονται σκληρά για τους δράστες των graffiti ενώ στην Ελλάδα το συγκεκριμένο ‘’αδίκημα’’ υπάγεται στους νόμους για φθορά ξένης περιουσίας και επιφέρει και τις ανάλογες τιμωρίες. Ενώ λοιπόν τα graffiti καταδικάζονται, καθημερινά χιλιάδες κτήρια βομβαρδίζονται από αφίσες με πολιτικά και διαφημιστικά μηνύματα, κάτι που γεννά το ερώτημα αν το graffiti δεν γίνεται αποδεκτό εξαιτίας του ότι δεν αποφέρει οικονομικά οφέλη. Παρά τις αντιδράσεις ωστόσο, στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό έχουν γίνει αξιόλογες προσπάθειες για ανάδειξη των graffiti από τους υποστηρικτές τους και απόδειξη ότι οι νέοι μπορούν να βελτιώσουν τη τέχνη και την αισθητική. Εν κατακλείδι σίγουρα το graffiti παίρνει την μορφή βανδαλισμού όταν εφαρμόζεται σε ιδιωτικές περιουσίες, σε κτίρια ή μνημεία που πρέπει να μένουν ατόφια, όμως όταν εφαρμόζεται σωστά και σε επιτρεπτά μέρη γίνεται η εκφραστικότερη μορφή τέχνης.

GRAFFITI

Η Αλφαβήτα των graffiti

Τρισδιάστατα graffiti

Τα graffiti της Νάουσας

Από τους μαθητές-τριες: Τρύφων Ελένη Στογιάννη Δάφνη Βιλαδέρη Πετρούλα Καραβίτη Χρήστο