Σχολείο: 2ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης Τάξη: Β’2

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
Advertisements

Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Επανομή.
ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΧΑΛΚΟΥ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΛΙΘΟΥ.
Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΧΑΛΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΑ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΤΗΣ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ …
Νεοσύστατη Περιφερειακή Υπηρεσία,
Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΔΩΡΙΕΩΝ (11ος αι πΧ) οι
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ
Μυκηναϊκός πολιτισμός Η θρησκεία και η γραφή των Μυκηναίων
ΣΔΕ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Project: Το Αγρίνιο στο χρόνο
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Ανακαλύπτοντας την εποχή του Μ
ΕΛΛΑΔΑ - GREECE.
ΜΑΘΗΜΑ 1ο - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ Ιστορία Προ -ιστορία
Τι θα γνωρίσουμε στην ιστορία της Δ΄ Τάξης
ΑΡΧΑΙΟ ΙΔΑΛΙΟ Τοπική Ιστορία και Ευρώπη: Αξίες και Θεσμοί του Αρχαίου Ιδαλίου στις Σύγχρονες Ευρωπαϊκές Κοινωνίες.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ
Ομαδα : Δ ΜΠΟΥΚΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΛΟΥΔΗ ΜΑΡΙΑ ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Παναγιώτης Στεμπίλης Ε΄ Τάξη 43ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας
Το κεντρικό κτήριο του Μουσείου βρίσκεται στην ανατολική Θεσσαλονίκη στη λεωφόρο Βασιλίσσης Όλγας 68. Πρόκειται για έπαυλη των αρχών του 20αι., γνωστή.
Δημιουργικότητα και Καινοτομία στο μάθημα της Ιστορίας
Μουσεία της Λευκωσίας Σκοπός του μαθήματος
Μνημεία & Αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης
ΠΕΝΤΑΛΟΦΟΣ-ΕΒΡΟΥ Το έθιμο του Μπέη.
Η Ρωμαϊκή και Βυζαντινή Φυσιογνωμία της Θεσσαλονίκης
Ε2’ 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π. Τ. Δ. ΕΑ. Π
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΗΜΑΘΙΑ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΩΝΙΔΕΙΟΥ ΣΧΟΛΗΣ
Τι σημαίνει ο όρος έκφραση ; ΕΚΦΡΑΣΗ: Ο όρος έκφραση προέρχεται από την αρχαία ελληνικ ή γραμματεία >.Συγκεκριμένα από την αρχαιότητα ο όρος έκφραση σήμαινε.
Νομός Τρικάλων Τα Μετέωρα είναι ένα σύμπλεγμα από τεράστιους σκοτεινόχρωμους βράχους που υψώνονται έξω από την Καλαμπάκα, κοντά στα πρώτα υψώματα της Πίνδου.
Στις αρχές του 4 ου αιώνα βρέθηκαν τα λείψανα ανθρώπινων σκελετών, πλήθος αγγείων, λυχνάρια, μεταλλικά αντικείμενα και νομίσματα διάσπαρτα που χρονολογούνταν.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «ΓΡΑΠΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ.
Μυκηναϊκός πολιτισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ ΝΙΚΟΛ ΦΡΑΚΟΥΛΙ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: 1.ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ 2.ΒΛΑΧΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Οι τέχνες της ελληνιστικής εποχής
1ο Γενικό Λύκειο Μεγάρων
Μέση βυζαντινή περίοδος ( )
ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΑΡΕΤΟΣ. ΕΙΚΟΝΕΣ ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ.
ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΌ ΜΟΥΣΕΊΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ ΜΥΡΣΊΝΗ ΜΑΛΙΌΓΚΑ ΣΤ'
Μνημεία του κόσμου Φανή Λαζάρου-Τρανού Στ ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ.
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης «Αρχαία Ελληνική και Βυζαντινή Ιστορία και Πολιτισμός» Μάθημα 2 ο (Μέση και Ύστερη Εποχή του.
Η ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ. ΓΡΑΦΗ Εξαφάνιση γραμμικής Β΄ μετά την πτώση του μυκηναϊκού κόσμου 8 ος αι.: νέο αλφάβητο, που προέρχεται από το φοινικικό, αλλά.
ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΑΡΑΘΩΝΑ!!!. Το Αρχαιολογικό Μουσείο του Μαραθώνα βρίσκεται στο Βρανά Μαραθώνα, η οποία περιλαμβάνει επίσης το προστατευμένο με νεκροταφείο.
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης «Αρχαία Ελληνική και Βυζαντινή Ιστορία και Πολιτισμός» Μάθημα 1 ο (Εποχή του Λίθου- Πρώιμη Εποχή.
2 ο ΕΠΑΛ Σερρών «Εξωραϊσμός του σχολικού χώρου με εικαστικές παρεμβάσεις» Σχολ. έτος
ΑΡΑΜΠΑΤΖΟΓΛΟΥ ΣΠΥΡΟΣ - ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ - Α 1- ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2015.
Τα μουσεία της Θεσσαλονίκης
Μουσεία της Πάτρας Αρχαιολογικό Μουσείο Βοτανικό Μουσείο
ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Αξιοθέατα Θεσσαλονίκης
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΤΚΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α2’ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ Επιμέλεια : Αγγελική Αναγνώστου , Θαλασσινή Γκρίνια
ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΘΕΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΙΝΟ
ΠΛΑΚΑ.
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας
ΜΥΚΗΝΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ π.Χ.
Ένας mobile «φίλος» για τα ταξίδια σας
Αρχαίοι Πολιτισμοί της Αμερικής: Mάγια
Τα ρωμαϊκά μνημεία Θεοδώρα Μπάφα Ε’2.
ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΡΧAIΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ
Πρόταση τριήμερης εκδρομής
Η εποχή του χαλκού (3000/ π.Χ.)
Αγα-Πάμε Αρχαιολογικό Μουσείο Μεγάρων;
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ χειμερινό εξάμηνο ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ιστορία & Θεωρία Αρχιτεκτονικής Ι Αμαλία Κωτσάκη, αναπληρώτρια καθηγήτρια.
Ναύπλιο.
ΑΜΦΙΠΟΛΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι μαθητές του 2ου Π.Π.Γ. συναντούν την Ιστορία μέσα από το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης Σχολείο: 2ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης Τάξη: Β’2 Εισηγητής: Στεφανίδης Χ. Παύλος Επιβλέπουσα καθ/τρια: Τσώνη Αναστασία

Την εργασία αυτή επιμελήθηκαν οι παρακάτω μαθητές του 2ου Π. Π. Γ Την εργασία αυτή επιμελήθηκαν οι παρακάτω μαθητές του 2ου Π.Π.Γ. Θεσσαλονίκης: ΜΟΣΧΟΥ-ΡΙΖΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΠΟΥΤΣΙΟΥΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΑΤΣΙΚΟΥ ΣΟΦΙΑ ΝΟΪΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΝΤΩΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΠΑΛΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΣΣΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΕΙΣΜΑΝΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΟΠΟΒΙΔΗ ΕΛΙΝΑ ΡΕΒΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΒΒΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΣΠΥΡΙΔΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΣΤΕΠΚΟΥ ΟΛΓΑ-ΜΑΡΙΑ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ ΤΣΙΑΜΠΙΡΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΤΣΙΓΓΑΝΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ-ΦΑΙΔΡΑ ΤΣΙΓΓΙΖΗ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΤΣΟΡΜΠΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΦΡΟΝΙΜΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΛΕΝΗ ΧΑΤΖΗΪΩΑΝΝΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

Ο ρόλος ενός σύγχρονου μουσείου είναι: να διαφυλάσσει τη μνήμη μας για το παρελθόν να μεταδίδει γνώση στον επισκέπτη να ψυχαγωγεί τον επισκέπτη

Το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης Εγκαινιάστηκε στις 27 Οκτωβρίου 1962. Δημιουργήθηκε από τον αρχιτέκτονα Πάτροκλο Καραντινό. Από το 1980 νέα πτέρυγα φιλοξενεί τα ευρήματα από τους Βασιλικούς Τάφους της Βεργίνας Κηρύχθηκε διατηρητέο μνημείο από το Υπουργείο Πολιτισμού το 2001.

Εκθέματα του Μουσείου Προέρχονται από την περιοχή της Θεσσαλονίκης και των γύρω Νομών. Χρονολογούνται από τα προϊστορικά χρόνια μέχρι την ύστερη αρχαιότητα. Παρουσιάζεται συνολικά ο πολιτισμός της Μακεδονίας.

Ενότητες της Έκθεσης του Μουσείου Α: Προϊστορική Μακεδονία Β: Προς τη γένεση των πόλεων Γ: Η Μακεδονία από τον 7ο αι. π. Χ. ως την ύστερη αρχαιότητα Δ: Θεσσαλονίκη, Μακεδονίας μητρόπολις Ε: Ο χρυσός των Μακεδόνων ΣΤ: Αγρός, Οικία, Κήπος, Τόπος

Προϊστορική Μακεδονία Εκμαγεία κρανίων του «μακεδονικού ουρανοπιθήκου» Αντίγραφο του κρανίου των Πετραλώνων (200.000 π.Χ.) Ευρήματα σχετικά με τη γεωργία, την κτηνοτροφία, την αλιεία, το κυνήγι, την κατασκευή εργαλείων, την αποθήκευση τροφίμων, το μαγείρεμα, την υφαντική τέχνη, την κεραμική και την τεχνολογία του προϊστορικού ανθρώπου Οπτικοακουστική παρουσίαση

Χώρος έκθεσης Ενότητας Α

Προς τη γένεση των πόλεων Παρουσίαση οικισμών και νεκροταφείων της εποχής του Σιδήρου (1100 – 700 π. Χ.) από τον Άθω έως τον Όλυμπο Πολιτιστικά χαρακτηριστικά όπως: διαχείριση αγροτικών προϊόντων από μια κεντρική εξουσία, οργάνωση χώρου βάσει πολεοδομικού σχεδίου, ανοδική πορεία βιοτικού επιπέδου

Χώρος έκθεσης Ενότητας Β

Η Μακεδονία από τον 7ο αι. π.Χ. ως την ύστερη αρχαιότητα Από τα αρχαϊκά χρόνια έως τους αυτοκρατορικούς χρόνους (1ος – 4ος αι. μ.Χ.) Πτυχές της δημόσιας και ιδιωτικής ζωής σχετικές με: πολιτική, στρατιωτική, κοινωνική, οικονομική οργάνωση Τέχνες, γράμματα, θρησκεία, λατρεία και έθιμα των Μακεδονικών πόλεων Διαδραστικές πολυμεσικές εφαρμογές (οθόνες αφής, βίντεο κλπ)

Ο ενιαίος Ελληνικός χώρος της Μακεδονίας Ευρήματα από ανασκαφές σε αρχαίες πόλεις της Μακεδονίας, όπως τα Άβδηρα, η Θάσος, τα Στάγειρα, η Αμφίπολη, η Όλυνθος, η Πέλλα, το Δίον, οι Αιγές κ.λ.π. Ελληνιστικές επιγραφές κτερισμάτων και αναθημάτων Χρήση Ελληνικών ονομάτων Κοινή θρησκεία (δωδεκάθεο) Κοινή τεχνοτροπία σε αντικείμενα τέχνης (αγάλματα, αγγεία, κοσμήματα, ψηφιδωτά, αρχιτεκτονική κτηρίων)

Ανασκαφικά ευρήματα Χάλκινο κράνος με χρυσό νεκρικό προσωπείο από ένα αρχαϊκό τάφο του νεκροταφείου της Σίνδου. Χρονολογείται γύρω στο 520 π.Χ.

Ανασκαφικά ευρήματα Μαρμάρινη θύρα του μακεδονικού Τάφου της Αγίας Παρασκευής. Εξαίρετο δείγμα μνημειώδους αρχιτεκτονικής αλλά και έργο τέχνης, με τεχνική τελειότητα και άριστη διατήρηση των χάλκινων διακοσμητικών εξαρτημάτων της Έργο της Ελληνιστικής περιόδου, τέλη του 4ου αι. π.Χ.

Ανασκαφικά ευρήματα Ο κρατήρας του Δερβενίου, είναι οστεοφυλάκιο και τεφροδόχο σκεύος. Βρέθηκε σε κιβωτιόσχημο τάφο, βορειοδυτικά της Θεσσαλονίκης. Η παράσταση του αγγείου αναφέρεται στο κύκλο του θανάτου και της ζωής. Τον κάτοχο του αγγείου δηλώνει η επιγραφή στο χείλος: «ο Αστιούνειος Αναξαγοραίοι ες Λάρισας», δηλαδή του Αστίωνα, του γιου του Αναξαγόρα από την Λάρισα.

Ανασκαφικά ευρήματα Το άγαλμα του Αρποκράτη, αξιόλογο ρωμαϊκό γλυπτό, βρέθηκε στο Σαραπείο της Θεσσαλονίκης και αποδεικνύει τη διείσδυση της λατρείας Αιγυπτιακών θεοτήτων στην Ελλάδα. Ο Αρποκράτης, γιος του Όσιρι και της Ίσιδας, είναι γνωστός στο Αιγυπτιακό πάνθεον ως Ώρος και θεωρείται προστάτης των παιδιών. Χρονολογείται στα τέλη του 2ου αι. π.Χ.

Αρχαιολογικοί χώροι Δίον Αιγές

Αρχαιολογικός χώρος των Φιλίππων

Χώρος έκθεσης Ενότητας Γ

Θεσσαλονίκη, Μακεδονίας μητρόπολις Έκθεση ευρημάτων από την ίδρυση της πόλης (315 π.Χ.) Συσχετισμός με τους χώρους και τα μνημεία ως σκηνικά ζωής για πρόσωπα, δραστηριότητες και λειτουργίες της πόλης, αναδεικνύοντας τον πολιτισμό της Πολυμεσικές εφαρμογές για «περιήγηση» στους αρχαιολογικούς χώρους και μνημεία της πόλης

Αρχαιολογικοί χώροι της Θεσσαλονίκης Αρχαία αγορά Το ανάκτορο του Γαλερίου Μαξιμιανού

Αρχαιολογικοί χώροι της Θεσσαλονίκης Ροτόντα Παλαιοχριστιανική κατακόμβη

Χώρος έκθεσης Ενότητας Δ

Ο χρυσός των Μακεδόνων Εξαιρετικής τέχνης εκθέματα, κυρίως από νεκροταφεία αρχαϊκών και κλασικών χρόνων Περιγραφή διαδικασίας επεξεργασίας ευγενών μετάλλων, από την εξόρυξη και εκμετάλλευση του χρυσού μέχρι τις περίπλοκες τεχνικές διακόσμησης των πολύτιμων αντικειμένων Η σχέση του χρυσού με τις αντιλήψεις των ανθρώπων της εποχής για τη ζωή και το θάνατο

Ο χρυσός των Μακεδόνων

Ο χρυσός των Μακεδόνων

Χώρος έκθεσης Ενότητας Ε

Ο θησαυρός της Βεργίνας Φιλοξενήθηκε για μεγάλο χρονικό διάστημα στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης Προέρχεται από τα ευρήματα των ανασκαφών των βασιλικών τάφων της Βεργίνας από 1977, από τον Μανώλη Ανδρόνικο Αποτελείται από ανέγγιχτα κτερίσματα του τάφου και προσωπικά είδη του Φιλίππου του Β΄ και άλλων τριών βασιλικών τάφων

Ο θησαυρός της Βεργίνας

Ο θησαυρός της Βεργίνας

Αγρός, Οικία, Κήπος, Τόπος Έκθεση στον αύλειο χώρο του Μουσείου Δύο βασικές ενότητες Τα νεκροταφεία της Θεσσαλονίκης μέσα από τα χαρακτηριστικότερα ταφικά μνημεία, σαρκοφάγους και βωμούς Αναπαράσταση κατοικίας της ρωμαϊκής εποχής Στόχος της έκθεσης η σύνδεση ανάμεσα στο παρελθόν και το σύγχρονο αστικό περιβάλλον

Αγρός, Οικία, Κήπος, Τόπος

Αποτελέσματα επίσκεψης στο μουσείο Μέσω   των  αντικειμένων  το μουσείο διαφυλάσσει  τη  μνήμη  μας  για το παρελθόν  και  παρουσιάζει την εικόνα του. Μεταδίδει γνώση στον  επισκέπτη  ώστε να   αποκτήσει  μια  εκτίμηση  των έργων  που  εκθέτονται. Μέσα από  τους  συμβολισμούς  τους και  τις  εκπαιδευτικές  δυνατότητες που προσφέρουν αποτελούν επίσης μια  πλούσια πηγή γνώσης. Τα μουσειακά αντικείμενα προσφέρουν δυνατότητα  για επαφή με πρωτογενείς πηγές μάθησης  Τα μουσεία σχετίζονται με τη δια βίου μάθηση καθώς αποτελούν  χώρο στον  οποίο  μπορούν  να  αναπτύξουν  γνώση  και  καλύτερη κατανόηση των πραγμάτων άτομα όλων των  ηλικιών.

Αποτελέσματα επίσκεψης στο μουσείο Γενικά τα μουσεία έχουν τη δυνατότητα  διαδραματίσουν  σημαντικό  ρόλο στη διαδικασία διάδοσης του  πολιτισμού και στην απόδοση νοήματος στην ζωή.   Στοχεύουν  στην εξοικείωση  των  παιδιών  από  μικρή  ηλικία  με  τον χώρο  του  μουσείου  και στη σταδιακή  διαμόρφωση ενός ώριμου  κοινούπου θα έχει  κατανοήσει τα  οφέλη  του  μουσείου  και  θα  αποτελεί  τακτικό  επισκέπτη  του. Μέσα  στο  πλαίσιο  της  μάθησης  το  άτομο  στηρίζεται  στο  γνωστικό  πεδίο  που  έχει  διαμορφώσει  προσθέτοντας  πάνω  σε  αυτό  νέες  εμπειρίες Μολονότι  οι επισκέπτες  των  μουσείων  εκτίθενται  σε  ένα  πλήθος  πληροφοριών, ωστόσο  συγκεκριμένα  αντικείμενα  τους  κινητοποιούν  για μάθηση  προσελκύοντας  το  ενδιαφέρον  τους

Αποτελέσματα επίσκεψης στο μουσείο Κοινωνική διάσταση της μάθησης (Social mediation). Η μάθηση  είναι μια διαδικασία που πραγματοποιείται σχεδόν πάντοτε μέσα από την κοινωνική αλληλεπίδραση.  Τα άτομα ως κοινωνικά όντα μαθαίνουνκαλύτερα καθώς μιλούν, ακούν ή  παρατηρούν  άλλους.  Επομένως  ο κοινωνικός χαρακτήρας  του μουσείου μπορεί να επιδράσει στη μάθηση των επισκεπτών του.   Σημαντική επίδραση  στη  διαδικασία  της  μάθησης  ασκούν  και  τα φυσικά χαρακτηριστικά του χώρου όπως ο φωτισμός, ο περιβάλλον,  ακόμα και η  μυρωδιά.  Οι  επιδράσεις  αυτές  είναι  ιδιαίτερα  σημαντικές  και  στην ανάπτυξη  της  κριτικής  σκέψης. Οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν  με τα αντικείμενα και να τα προσεγγίσουν κριτικά. Επίσης  τα  μουσεία  μπορούν  να  ανταποκριθούν  στην  πρόκληση  της πραγματικής  κατανόησης  του  κόσμου.

Αποτελέσματα επίσκεψης στο μουσείο Ως χώροι διαφύλαξης και ερμηνείας  της  υλικής  και  άυλης  κληρονομιάς εκφράζουν ποικίλες ιδέες για τον κόσμο που μπορεί να αλλάζουν με το πέρασμα του χρόνου. Τα μουσεία μέσα από την ποικιλία  των  θεμάτων  τους  μπορούν  να προσεγγίσουν  ολιστικά  τον κόσμο  με  στόχο την πραγματική κατανόησή του. Τα  αντικείμενα  που εκθέτουν  είναι  δείγματα  της  ανθρώπινης  εμπειρίας  και  του  φυσικού κόσμου  τα  οποία  μπορούν  να  κατανοήσουν οι  επισκέπτες  του,  καθώς  τα παρατηρούν  μέσα  από  το  πέρασμά  τους  στο χρόνο. Μέσα  από  την επαφή  και  τη  γνωριμία  με  την  ιστορία τα άτομα μπορούν να κατανοήσουν  καλύτερα  τον  εαυτό  τους  και τον κόσμο, ενώ ταυτόχρονα αποκομίζουν σημαντικά οφέλη για το μέλλον.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ