Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις . Μελέτη - Έρευνα :Γεώργιος Ιωάννου Παπατριανταφύλλου .
H Φήμη . Είναι ένα από τα σπουδαιότερα περιουσιακά στοιχεία κάθε επιχείρησης , οργανισμού και μία αστείρευτη πηγή συνεχούς ενδυνάμωσης της προόδου και της επιτυχίας αυτών .
Εταιρική Ταυτότητα . Τα σύμβολα ταυτοποίησης . Όνομα – λογότυπο – χρώματα – ατμόσφαιρα – οπτική παραστατική εικόνα – slogan – διαφημιστική επικοινωνία .
Εταιρική εικόνα . Η άποψη – εκτίμηση που έχει ένας άνθρωπος για έναν οργανισμό . Περιλαμβάνονται η Γνώμη η Εμπιστοσύνη και τα Συναισθήματα.
Εταιρική Φήμη . Οι αξίες που αποδίδονται όταν έρχεται στη σκέψη ο οργανισμός . Περιλαμβάνονται η Αυθεντικότητα , η Τιμιότητα , η Υπευθυνότητα η Ακεραιότητα .
Εταιρεία ηγέτης – ξεχωριστή . Super Brand . H εμπιστοσύνη και η υποστήριξη που ακολουθούν τον άνθρωπο μετά τις αξίες που αυτός αποδίδει στον οργανισμό .
H Σύνδεση των εννοιών .
Ψυχολογία . Ψυχολογικοί – συναισθηματικοί λόγοι ωθούν τους ανθρώπους σε κάποια εταιρεία ή τον απωθούν από κάποια άλλη . Καθοριστικό ρόλο παίζουν οι αξίες της εταιρείας .
Οι Δ/Σ σε σύγκριση με τη Διαφήμιση . Οι παραδοσιακές διαφημιστικές τεχνικές δεν διαμορφώνουν εικόνα και φήμη αλλά ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας .
Οι σχέσεις . Το είδος και η ποιότητα των σχέσεων μίας εταιρείας με τα κοινά της καθορίζουν την επιλογή αυτών πρός την εταιρεία . Οι καλές σχέσεις επηρρεάζουν την επικοινωνία . Ότι τραβά την προσοχή επηρρεάζει .
Το δυνατό όνομα . Οι κοινωνίες εμπιστεύονται τα δυνατά ονόματα . Τα δυνατά ονόματα δημιουργούνται από τις αξίες .
Καλή εικόνα . Όταν ξεχωρίζει για τη διοίκηση της . Τα προιόντα της . Τους ανθρώπους της . Την αναπτυξιακή της πορεία . Τα οικονομικά της μεγέθη . Την εξυπηρέτηση της . Την επίλυση προβλημάτων . Την ηθική της και τις αξίες της .
Δομικά στοιχεία . Όραμα . Κουλτούρα . Στρατηγική – Αποστολή . Σχεδιασμός . Έρευνα – ανάπτυξη .
Κουλτούρα . Το σύστημα δημιουργίας και διαχείρισης των αξιών ενός οργανισμού , τι θεωρεί αυτός σημαντικό , τη δομή των εργασιακών σχέσεων και τους κανόνες – τρόπους συμπεριφοράς .