Εαρινο εξαμηνο η παραδοση ( )

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Aristote, Physique (extrait 1) D.Augé. Un constat initial : οον γρ τπον τιν κα γγεον τ κενν τιθασιν ο λγοντες, δοκε δ πλρες μν εναι, ταν χ τν γκον ο δεκτικν.
Advertisements

Achilles Tatius Leucippé et Clitophon Dominique Augé.
ΠΛΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ Π.Γ. ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ.
Φιλία εστί μία ψυχή εν δύσι σώματιν ενοικουμένη .
Αρχιμήδη Ψαμμίτης.
Βακχυλίδης Δευτερη παραδοση (11/3/2014).
Εαρινο ΕξαΜηνο Η Παραδοση (6/5/2014)
Ακαδ. ‘Ετος Α Ρ Χ Ι Τ Ε Κ Τ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Σ Χ Ε Δ Ι Α Σ Μ Ο Σ 9: Α Σ Τ Ι Κ Ο Σ Σ.
Το Διαδίκτυο στη ζωή μας!
Νερο και ποιηση 1)Θεόδωρος Τσούνης 2)Παναγιώτης Φιορέτος
ΕΝΩΣΗ ΕΙΣΗΓΜΕΝΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ Θέμα που απασχόλησε την Δικαιοσύνη: • Αποτίμηση θυγατρικών εταιρειών Θέματα που μπορεί να απασχολήσουν την Δικαιοσύνη: • Εφαρμογή.
Αρχαϊκή εποχή( π.Χ.) Η ΤΕΧΝΗ
Η Κέρκυρα.
Θεά Άρτεμη Όλυμπος.
Γεωπονικό πανεπιστήμιο αθηνών (Γ. Καλπουζάνης). Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης 2000 – 2006 Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακό Ανάπτυξης (Ε.Τ.Π.Α.) Τομεακό Επιχειρησιακό.
Το Διαδίκτυο στη ζωή μας!
Δημιουργία παρουσίασης:
Ξενοφώντα, ελληνικά, Β.Ι.16-21
ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ ΚΕΦ. 39
Βακχυλίδης ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ. 4 η ωδή – σύνοψη  Maehler, Herwig [ελλ. μτφρ. Κ. Δημοπούλου] Πίνδαρος. Βακχυλίδης. Ανθολογία.
Βακχυλίδης 11 Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ, 3/6/ η ωδή (στ )  τ ὰ πρόσθεν [ ἐ χ]θρ ὰ φίλα· θανε ῖ ν γλύκιστον.»[]»  Τόσ’ ε ἶ πε, κα ὶ ἁ β[ρο]βάταν κ[έλε]υσεν[][]
Εαρινο εξαμηνο η παραδοση, 14/5/2014
Ἀληθής Ἱστορία Ένα ταξίδι επιστημονικής φαντασίας Τμήμα Α’4
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Ένα παράδειγμα σεβασμού προς τους γονείς
Κάντε ‘κλικ’ για να μετακινηθείτε ανάμεσα στις διαφάνειες
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
(και επανάληψη πόλη-κράτος)
Γλυπτική της κλασικής περιόδου του 5ου αι. π.Χ.
Βακχυλίδης ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ (20/5/2014)
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ( ) ( ) ( )
Εκκλησία Η λέξη Εκκλησία έχει συνεχή χρήση στην ελληνική γλώσσα από τηνελληνική γλώσσα αρχαιότητα. Ετυμολογείται απο το ρήμα εκ-καλώ, με χρήση του θέματος.
ΟΙ ΔΕΣΜΟΙ ΠΟΥ ΕΝΩΝΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
Αρχαϊκή εποχή( π.Χ.) Η ΤΕΧΝΗ
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
Η ίδρυση των Ολυμπιακών αγώνων
Ομήρου Οδύσσεια Α΄ Γυμνασίου Εισαγωγή
Αρχαίο κείμενο ● Ἐ ν Ἀ θ ή ναις το ὺ ς πα ῖ δας μετ’ ἐ πιμελε ί ας διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. Νέα Ελληνικά ● Στην.
Υποθετικοί λόγοι.
Εργασία στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών.
Μαρία Μπαλωμένου Γ’3.  Πότε: 525 π.Χ  Πού: Ελευσίνα  Έζησε: Αθήνα  Πέθανε: 456 π.Χ  Πού: Γέλα της Σικελίας.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Τι λένε οι Τρεις Ιεράρχες για τον πλούτο
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΤΑ Μ Ε Τ Α Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Ω Ν Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν.
Αναστασία Κώτσα Α’ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά {μάθημα 16}
3. Πλάγιες ερωτήσεις Ορισμός: ονομάζονται έτσι, διότι μεταφέρονται εμμέσως (πλαγίως) από ένα πρόσωπο σε άλλο.
1 ΑΕΦΦ 155 ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ ΒΑΚΧΑΙ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ: ΒΑΣΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΕΦΦ 142 ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ ΟΙΔΙΠΟΥΣ ΤΥΡΑΝΝΟΣ.
Μέρος της παρουσίασης από το αφιέρωμα για το Πάσχα Από κείμενο του
Ταυτοποίηση (Unification). Πίνακας Ταυτοποίησης Όρος 1 Όρος 2 C1 X1 F (τ 1,…,τ ν ) C2 Επιτυχές αν C1 == C2 Επιτυχές {Χ1 = C2} Αποτυγχάνει Χ2 Επιτυχές.
Croy—Lesson 22 Liquid Verbs Verbs ending in λ μ ν ρ CLASS REPRESENTATIVES!!!!
Α Ρ Χ ΑΙ Ο Κ ΕΙ Μ Ε Ν Ο Τ Ο Υ Σ Ο Λ Ω Ν Α Ε ἰ μέλλουσιν ἡ μ ῖ ν ἐ νθένδε ε ἴ τε ἀ ποδιδράσκειν, ε ἴ θ’ ὅ πως δε ῖ ὀ νομάσαι το ῦ το, ἐ λθόντες ο ἱ νόμοι.
Αθήνα πορεία προς την Δημοκρατία και Οι Πανελλήνιοι δεσμοί
1ο Πειραματικό 12\Θ δημοτικό σχολείο
Παυσανίας, Ελλάδος Περιήγησις (διασκευή)
ΗΝΙΟΧΟΣ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ.
Capítulo 10: Ejercicios de Lectura ἡ Παν ή γυρις Ariadna: Recursos para Athenaze, de John Gruber Miller Traducción de Ángel Luis Gallego Real.
Νικόλας - Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας 1 ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΠΤΔΕ - ΑΠΘ Τάξη Ε 2.
Οι δεσμοί που ένωναν τους Έλληνες
Ολυμπιακοί Αγώνες.
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Η ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ Ἡ ρόδοτος Ἡ ρόδοτος, Ἱ στορίη (διασκευή) Δημιουργία παρουσίασης: Αλεξάνδρα Γερακίνη.
Σιμωνίδης ὁ Κεῖος 556/2-468/4. Ιουλίδα, Κέα Ο κούρος (περ. 530) και το λιοντάρι της Κέας (περ. 540)
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Οι Εβδομήντα μεταφράζουν την εβραϊκή λέξη berith στα ελληνικά διαθήκη Απαντάται στις εκφράσεις.
 Το ευαγγελικό κήρυγμα στην αρχή διαδίδονταν μόνο προφορικά.  Οι Χριστιανοί είχαν τη συνείδηση ότι αυτό που διδάσκονταν από τους αποστόλους ήταν λόγος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 Η εκπαίδευση των παιδιών στην αρχαία Αθήνα Το Φύλλο Εργασίας προέρχεται από το εκπαιδευτικό υλικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου Πειραματικό.
TΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΣΥΛΙΑΘΕΟΔΩΡΑΕΛΕΝΗΕΛΕΝΑ.
Όμηρος Ιλιάδα Οδύσσεια.
 ΣΤΑΔΙΟ  ΔΙΑΥΛΟΣ  ΔΟΛΙΧΟΣ  ΠΕΝΤΑΘΛΟ ΚΑΙ ΠΑΛΗ  ΠΥΓΜΗ  ΤΕΘΡΙΠΠΟ  ΠΑΓΚΡΑΤΙΟ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΙΠΠΟΥ ΚΕΛΗΤΟΣ  ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΗ ΠΑΙΔΩΝ  ΠΕΝΤΑΘΛΟ ΠΑΙΔΩΝ 
Η παράδοση της Αθήνας. ε ἰ σι ό ντας δ’ α ὐ το ὺ ς ὄ χλος περιεχε ῖ το πολ ύ ς, φοβο ύ μενοι μ ὴ ἄ πρακτοι ἥ κοιεν· ε ἰ σι ό ντας δ’ α ὐ το ὺ ς ὄ χλος.
για να σχηματίσω τη λέξη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εαρινο εξαμηνο 2013-14 12η παραδοση (10.6.2013) Βακχυλίδης Εαρινο εξαμηνο 2013-14 12η παραδοση (10.6.2013)

Βακχυλίδης, 3η και 4η ωδή, σύνοψη Ιέρων Α΄ Τύραννος των Συρακουσών (478-467) Αρματοδρομική νίκη του Ιέρωνα στους Δελφούς (470 π.Χ.) Ιπποδρομικές νίκες στα Πύθια (482 και 478) Ιπποδρομικές νίκες στους Ολυμπιακούς αγώνες (476 και 472) Αρματοδρομική νίκη στην Ολυμπία (468)

Νίκη του Ιέρωνα στην Ολυμπία 468 π.Χ

Παυσανίας 8. 42. 8-9 Ἱέρωνος δὲ ἀποθανόντος πρότερον πρὶν ἢ τῷ Ὀλυμπίῳ Διὶ ἀναθεῖναι τὰ ἀναθήματα ἃ εὔξατο ἐπὶ τῶν ἵππων ταῖς νίκαις, οὕτω Δεινομένης ὁ Ἱέρωνος  ἀπέδωκεν ὑπὲρ τοῦ πατρός. Ὀνάτα καὶ ταῦτα ποιήματα, καὶ ἐπιγράμματα ἐν Ὀλυμπίᾳ, τὸ μὲν ὑπὲρ τοῦ ἀναθήματός ἐστιν αὐτῶν,   

Παυσανίας 8. 42. 8-9 σόν ποτε νικήσας, Ζεῦ Ὀλύμπιε, σεμνὸν ἀγῶνα     τεθρίππῳ μὲν ἅπαξ, μουνοκέλητι δὲ δίς,  (5)   δῶρα Ἱέρων τάδε σοι ἐχαρίσσατο· παῖς δ’ ἀνέθηκε     Δεινομένης πατρὸς μνῆμα Συρακοσίου·

Βακχυλίδης, 3 ωδή –μυθολογικά παραδείγματα Το παράδειγμα του Κροίσου Το παράδειγμα του Άδμητου Οι σχέσεις των μυθολογικών παραδειγμάτων με άλλες λογοτεχνικές ή εικαστικές εκδοχές

Βακχυλίδης, 4η ωδή, για την αρματοδρομική νίκη του Ιέρωνα στους Δελφούς Σύντομη ωδή χωρίς μυθολογικό παράδειγμα Σύνθεση για εκτέλεση στους Δελφούς αμέσως μετά τη νίκη Για την ίδια νίκη ο Πίνδαρος συνέθεσε τον 1ο Πυθιόνικο (εκτενής σύνθεση)

Κρίσσα

Ο ηνίοχος του Πολύζηλου Αφιέρωμα του νεώτερου αδελφού του Ιέρωνα Πολύζηλου (Πολύζαλου) για κάποια αρματοδρομική νίκη στα Πύθια Πρβλ. το αφιέρωμα του Δεινομένη στην Ολυμπία (χάλκινο άγαλμα με ηνίοχο και τέσσερα άλογα

Ο ηνίοχος

Παυσανίας 6. 12. 1 πλησίον δὲ ἅρμα τέ ἐστι χαλκοῦν καὶ ἀνὴρ ἀναβεβηκὼς ἐπ’ αὐτό, κέλητες δὲ ἵπποι παρὰ τὸ ἅρμα εἷς ἑκατέρωθεν ἕστηκε καὶ ἐπὶ τῶν ἵππων καθέζονται παῖδες· ὑπομνήματα δὲ ἐπὶ νίκαις Ὀλυμπικαῖς ἐστιν Ἱέρωνος τοῦ Δεινομένους τυραννήσαντος Συρακουσίων μετὰ τὸν ἀδελφὸν Γέλωνα. τὰ δὲ ἀναθήματα οὐχ Ἱέρων ἀπέστειλεν, ἀλλ’ ὁ μὲν ἀποδοὺς τῷ θεῷ Δεινομένης ἐστὶν ὁ Ἱέρωνος, ἔργα δὲ τὸ μὲν Ὀνάτα τοῦ Αἰγινήτου τὸ ἅρμα, Καλάμιδος δὲ οἱ ἵπποι τε οἱ ἑκατέρωθεν καὶ ἐπ’ αὐτῶν εἰσιν οἱ παῖδες. 

Επίνικος – τα χαρακτηριστικά του είδους Μυθολογικά παραδείγματα και αναφορές (+/-) Έπαινος του νικητή, του οίκου, της πατρίδας – εξύμνηση και μνεία της συμπαράστασης των θεών (βλ. ωδή 3 Θεόν, θ[εό]ν τις/ ἀγλαϊζέθὠ γὰρ ἄριστος [ὄ]λβων) Νίκη: πόνος/κάματος, καιρὸς, θεϊκή εύνοια βλ. π.χ. ωδή 4, Ἔτι Συρακοσίαν φιλεῖ/πόλιν ὁ χρυσοκόμας Ἀπόλλων,/ ἀστύθεμίν θ’ Ἱέ[ρω]να γεραίρει·

Ο ρόλος του ποιητή – ωδή 4 Ε[….] ἁδυεπὴς ἀ[να- Ε[….] ἁδυεπὴς ἀ[να-   ξιφόρ]μιγγος Οὐρ[αν]ίας ἀλέκτωρ [……]εν· ἀλλ’ ἑκ[όν]τι νόῳ [….. ο]υς ἐπέσεισ˻εν˼ ὕμνους. 

Ο ρόλος του ποιητή – ωδή 3 κάλλιστ’ ἐπεδ[είξ]αο θνα-   τοῖς ἄνθεα· πράξα[ντι] δ’ εὖ οὐ φέρει κόσμ[ον σι]ωπά·  (95)   σὺν δ’ ἀλαθ[είᾳ] καλῶν καὶ μελιγλώσσου τις ὑμνήσει χάριν   Κηΐας ἀηδόνος. 

Κοιτώντας το μέλλον Αντώνης Αυγουστάκης Πανεπιστήμιο Κρήτης (1990-1994) Brown University (1995-2000) University of Illinois at Urbana-Champaign (2009-