STEVEN HOWKINGS O Στήβεν Χώκινγκ (Stephen Hawking, γενν. 8 Ιανουαρίου 1942) είναι Βρετανός θεωρητικός φυσικός, κοσμολόγος, και συγγραφέας. Μεταξύ των.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σημαντικό Πρόσωπο για μένα Δημήτριος Νανόπουλος. Βιογραφικά στοιχεία  Ο Δημήτριος Νανόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα στις 13 Σεπτεμβρίου1948. Σπούδασε φυσική.
Advertisements

«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Σκοπός - Δράσεις του Έργου Α.Η ποσοτική και ποιοτική διερεύνηση της κατάστασης των γυναικών ερευνητριών που πασχολούνται στον Δημόσιο Τομέα Β.Η αποτύπωση.
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Συμφωνίας Άμεσου Διακανονισμού Ζημιών
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
Ιστορίες Καθημερινής Επισφάλειας νο2.
Γυναίκες που έγραψαν και γράφουν ιστορία: Οι γυναίκες στην επιστήμη
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα ΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Πανελλαδικές. Ποιες κρίσιμες αποφάσεις πρέπει να πάρω; αν θα συμμετάσχω στις πανελλαδικές ή αν θα εξεταστώ ενδοσχολικά αν εξεταστώ πανελλαδικά ποιο ή.
CERN- Εκπαίδευση Τεχνολογία Συνεργασία Έρευνα και Ανακάλυψη Εμμανουήλ Τσεσμελής (CERN) 16 Νοεμβρίου 2011.
Ο Καθηγητής Διεθνών Επιχειρήσεων Θανόπουλος Γιάννης
Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο 1ο Πανελλήνιο Βραβείο ηλικιακή ομάδα Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο.
Νικόλαος Κοπέρνικος. Παιδική ηλικία και μόρφωση Αγαπημένε μου φίλε, Θα σου πω μια ιστορία για τον πιο ονομαστό και φημισμένο σε όλο τον κόσμο, πολίτη.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
H Αξιολόγηση στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
Επισκέπτρια Επίκουρος Καθηγήτρια
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Συντονιστής: ΕΚΤΟΡΑΣ ΜΠΑΛΗΣ
28/1/2012 Συνεντεύξεις για τις Επικοινωνίες σε Διάφορες Εποχές…
Τμήμα Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών Πτυχίο Δημοσιογραφίας Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Ορισμος ευθανασιας Σύμφωνα με την ετυμολογία της λέξης, ευθανασία σημαίνει το καλώς θνήσκειν . Ο όρος ευθανασία είναι αντιδάνειο από την αγγλική γλώσσα.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.: ΧΟΡΗΓΟΣ: Μέλος του δικτύου :

ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Ηλεκτρομαγνητικά πεδία στο σπίτι και στην εργασία.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Ολοκληρωμένα Πληροφοριακά Συστήματα Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων (ΟΠΣΝΑ)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιστημονική μέθοδος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Είναι σωστό να κατεβάζω ταινίες και μουσική μέσω Ίντερνετ? Όχι, καθώς κάποιος άνθρωπος έχει τα πνευματικά δικαιώματα επειδή το δημιούργησε. Ναι, αφού γλυτώνω.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας (23-26 Νοεμβρίου 2006) Ανακοίνωση του Στέφανου Χρ. Κουμαρόπουλου Δρ. Παν. Αθηνών Υπευθύνου Συμβουλ. Σταθμού.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ  Γεννήθηκε στο Ουλμ (Ulm) της Γερμανίας. Σπούδασε στo ETH Ζυρίχης (Πολυτεχνική Ακαδημία της Ζυρίχης) στην Ελβετία όπου ολοκλήρωσε με επιτυχία.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΜΙΣΕΛ ΝΤΕ ΜΟΝΤΑΙΝ.
ΗΜΥ 100: Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διάλεξη 4 Χρήση Βιβλιοθήκης TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ.
KINHTO.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Μελέτη βιωσιμότητας ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά Χρηματοδότηση Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου.
Η βιβλιογραφική έρευνα πηγές. Πρωτογενείς πηγές: άρθρα περιοδικών και συνεδρίων, αναφορές, επίσημες εκδόσεις ευρεσιτεχνίας, προδιαγραφές Δευτερογενείς.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Το Τμήμα (Επιστήμης Υπολογιστών)
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
D. ACEMOGLU, D. LAIBSON, J. A. LIST
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
ΕΡΓΑΣΙΑ του: ΑΝΔΡΕΑ ΧΡΟΝΗ Γ4
Καθηγητής: Κ. Πιτσιλαδής Τάξη-Τμήμα: Α΄1 Μάθημα: Βιολογία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

STEVEN HOWKINGS O Στήβεν Χώκινγκ (Stephen Hawking, γενν. 8 Ιανουαρίου 1942) είναι Βρετανός θεωρητικός φυσικός, κοσμολόγος, και συγγραφέας. Μεταξύ των σημαντικών επιστημονικών εργασιών του ήταν μια συνεργασία με τον Ρότζερ Πένροουζ επάνω σε θεωρήματα βαρύτητας ιδιομορφιών στα πλαίσια γενικής σχετικότητας και η θεωρητική πρόβλεψη ότι οι μαύρες τρύπες εκπέμπουν την ακτινοβολία, που συχνά καλείται ακτινοβολία Χώκινγκ. O Χόκινγκ ήταν ο πρώτος που εξέθεσε μια κοσμολογία που εξηγήθηκε από μια ένωση της γενική θεωρία της σχετικότητας και της κβαντικής μηχανικής. Είναι φωνητικός υποστηρικτής της ερμηνείας πολλών κόσμων της κβαντικής μηχανικής. Είναι Επίτιμος Συνεργάτης της Βασιλικής Κοινωνίας των Τεχνών, ισόβιο μέλος στην Επισκοπική Ακαδημία Επιστημών, και λήπτης του Προεδρικού μεταλλίου της Ελευθερίας, το υψηλότερο πολιτικό βραβείο στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο Χώκινγκ ήταν Καθηγητής Μαθηματικών στο πανεπιστήμιο του Κείμπριτζ μεταξύ 1979 και 2009.

Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ Howkings Ο Χώκινγκ γεννήθηκε στις 8 Ιανουαρίου 1942 από τον Φρανκ και την Ίζομπελ Χώκινγκ.[1][2] Παρά τους οικογενειακούς οικονομικούς περιορισμούς, και οι δύο γονείς είχαν σπουδάσει στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, όπου ο Φρανκ είχε σπουδάσει ιατρική και η Ίζομπελ Φιλοσοφία,Πολιτική και Οικονομικά.[2] Οι δύο συναντήθηκαν αμέσως μετά την αρχή του Β΄ Παγκοσμίου πολέμου σε ένα ίδρυμα ιατρικής έρευνας όπου η Isobel εργαζόταν ως γραμματέας και ο Frank ως ιατρικός ερευνητής.[2][3] Η οικογένεια Χώκινγκ έζησε στο Χάιγκεϊτ αλλά καθώς το Λονδίνο υφίστατο συνεχείς αεροπορικές επιδρομές κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, η μητέρα του πήγε στην Οξφόρδη για να γεννήσει με μεγαλύτερη ασφάλεια.[4] Έχει δύο νεότερες αδελφές, την Φιλίππα και την Μαίρη και έναν υιοθετημένο αδελφό, τον Έντουαρντ.[5] Ο Χώκινγκ άρχισε την εκπαίδευσή του στο Byron House School, κατηγόρησε αργότερα τις "προοδευτικές μεθόδους του" για την αποτυχία του να μάθει να διαβάζει ενώ ήταν στο σχολείο.[6]

Πανεπιστημιακές σπουδές Ο Hawking πήγε Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης τον Οκτώβριο του 1959 σε ηλικία 17 ετών[28]. Τους πρώτους 18 μήνες ήταν βαριεστημένος και μόνος: ήταν νεότερος από πολλούς άλλους σπουδαστές, και βρήκε την ακαδημαϊκή εργασία "γελοία εύκολη”.[29][30]. Ο Robert Berman ο δάσκαλος φυσικής του του είπε αργότερα, "ήταν μόνο απαραίτητο για αυτόν να ξέρει ότι κάτι θα μπορούσε να γίνει, και θα μπόρεσε να το κάνει χωρίς να κοιτάει να δει πώς οι άλλοι άνθρωποι το έκαναν "[31]. Μια αλλαγή εμφανίστηκε κατά τη διάρκεια του δεύτερου και τρίτου έτους του όταν, σύμφωνα με Berman, ο Χώκινγκ κατέβαλε περισσότερη προσπάθεια "να είναι ένα από τα αγόρια". Αναπτύχθηκε σε ένα δημοφιλές, ζωηρό και πνευματώδες μέλος του κολεγίου , που ενδιαφέρθηκε για την κλασσική μουσική και την επιστημονική φαντασία.[28]. Μέρος του μετασχηματισμού αυτού προέκυψε από την απόφασή του να συμμετάσχει στη λέσχη βαρκών του κολεγίων, όπου αυτός έκανε πηδάλιο σε μια ομάδα κωπηλασίας.[32][33]. Ο προπονητής της κωπηλασίας στο χρόνο σημείωσε ότι ο Χώκινγκ καλλιέργησε μια εικόνα παράτολμου, οδηγώντας το πλήρωμά του στις επικίνδυνες διαδρομές που οδήγησαν σε χαλασμένες βάρκες.[34][35]

Ο Χώκινγκ έχει υπολογίσει ότι μελέτησε περίπου 1000 ώρες κατά τη διάρκεια των τριών ετών του στην Οξφόρδη. Αυτές οι μη εντυπωσιακές συνήθειες μελέτης έκαναν το κάθισμα στις τελικές εξετάσεις του μια πρόκληση, και αποφάσισε να απαντήσει μόνο θεωρητικές ερωτήσεις φυσικής παρά εκείνες που απαιτούσαν την πραγματική γνώση. Ο πρώτης τάξεως βαθμός τιμών ήταν ένας όρος της αποδοχής για την προγραμματισμένη μεταπτυχιακή μελέτη του στην κοσμολογία στο Πανεπιστήμιο του Κέμπριτζ.[36][37] Ανήσυχος, κοιμήθηκε λίγο τη νύχτα πριν από τις εξετάσεις και το τελικό αποτέλεσμα ήταν στη διαχωριστική γραμμή μεταξύ πρώτης και δεύτερης κατηγορίας τιμών , που κάνουν το ζήτω απαραίτητο.[37][38]. Ο Χώκινγκ ανησυχούσε για το ότι αντιμετωπίστηκε ως οκνηρός και δύσκολος σπουδαστής, έτσι όταν κλήθηκε στην προφορική εξέταση να περιγράψει τα μελλοντικά του σχέδιά του απάντησε: "εάν μου απονείμετε έναν πρώτο τίτλο, θα πάω στο Κέμπριτζ. Εάν λάβω ένα δεύτερο, θα μείνω στην Οξφόρδη, έτσι αναμένω ότι θα μου δώσετε έναν πρώτο.[37][39] Κέρδισε υψηλότερο σεβασμό από αυτόν που πίστευε: όπως σχολίασε ο Berman, οι εξεταστές "ήταν αρκετά ευφυείς να συνειδητοποιήσουν ότι μιλούσαν σε κάποιο μακράν εξυπνότερο από τους περισσότεροι από αυτούς. [37] Αφού έλαβε έναν πρώτης τάξεως βαθμό, και μετά από ένα ταξίδι στο Ιράν με έναν φίλο του, άρχισε τη μεταπτυχιακή του εργασία στο Trinity Hall του Κέμπριτζ τον Οκτώβριο του 1962

Στον τομέα της φυσικής, από το 2003,είναι αυξανόμενη η ομοφωνία ότι ο Hawking είχε άδικο για την απώλεια των πληροφοριών σε μια μαύρη τρύπα. [188] Σε μια διάλεξη του το 2004 στο Δουβλίνο, ο φυσικός παραδέχθηκε το στοίχημά του με τον Preskill το 1997, αλλά περιέγραψε τη δική του, κάπως αμφισβητούμενη λύση στο πρόβλημα του παραδόξου των πληροφοριών ,που αφορούν τη δυνατότητα στις μαύρες τρύπες να έχουν περισσότερες από μία τοπολογία. [189][190] Στο έγγραφο του 2005 που δημοσίευσε για το θέμα, υποστήριξε ότι το παράδοξο των πληροφοριών που εξηγήθηκε εξετάζοντας όλες τις εναλλακτικές ιστορίες συμπάντων, με απώλεια πληροφοριών σε εκείνες με τις μαύρες τρύπες που ακυρώνονται σε σχέση με εκείνες χωρίς απώλεια. [191] [192] Στο πλαίσιο μιας άλλης μακροχρόνιας επιστημονικής διαμάχης, ο Hawking εμφατικά υποστήριξε, και στοιχημάτισε, ότι το Higgs Boson δεν θα βρεθεί ποτέ.[193] Το σωματίδιο, προτείνεται να υπάρχει ως μέρος της θεωρίας πεδίου Higgs από τον Peter Higgs το 1964, ανακαλύφθηκε με την έλευση του Fermilab κοντά στο Σικάγο και του Large Electron Positron και του Large Hadron Collider στο CERN. [194] Ο Hawking και ο Higgs ασχολούνται με μια έντονη και δημόσια συζήτηση για το θέμα αυτό το 2002 και ξανά το 2008, με τον Higgs να κριτικάρει τη δουλειά του Hawking και να παραπονιέται για τον Hawking ότι "η διασημότητα του δίνει μια στιγμιαία αξιοπιστία που οι άλλοι δεν έχουν". [194] Το σωματίδιο ανακαλύφθηκε στο CERN, τον Ιούλιο του 2012: ο Hawking γρήγορα παραδέχθηκε ότι είχε χάσει το στοίχημά του [195][196] και είπε ότι ο Higgs θα πρέπει να κερδίσει το βραβείο Νόμπελ στη Φυσική[197]

Η επιδείνωση της ασθένειας του Hawking συνεχίστηκε, και το 2005 άρχισε να επικοινωνεί με συσκευή επικοινωνίας μέσω των κινήσεων των μυών των μαγούλών του, [198][199][200] με ποσοστό περίπου μιας λέξης ανά λεπτό.[199] Με αυτήν την πτώση της υγείας του υπάρχει κίνδυνος να αποκτήσει το σύνδρομο του εγκλεισμού, έτσι ο Hawking συνεργάζεται με ερευνητές σε συστήματα που θα μπορούσαν να μεταφράσουν τα σχέδια του εγκεφάλου του ή τις εκφράσεις του προσώπου του Hawking με ενεργοποιήσεις διακοπτών. [[159][200][201] Μέχρι το 2009 δεν θα μπορούσε πλέον να οδηγήσει την αναπηρική καρέκλα του μόνος. [202] έχει αυξήσει τις δυσκολίες αναπνοής, που απαιτούν αναπνευστικό μηχάνημα κατά περιόδους, και έχει νοσηλευθεί αρκετές φορές. [159] Το 2002, μετά από μια ευρεία ψηφοφορία στο Ηνωμένο Βασίλειο, το BBC τον συμπεριέλαβε στον κατάλογο με τους 100 Greatest Britons. [203]Στον Χώκινγκ απονεμήθηκε Μετάλλιο Copley από τη Royal Society (2006), [204]., Προεδρικό μετάλλιο της ελευθερίας(2009), [205][206] και το βραβείο της Russian Fundamental Physics (2012).[207]

Πολλά κτίρια έχουν πάρει το όνομά του, συμπεριλαμβανομένου του Stephen W. Hawking Science Museum στο Σαν Σαλβαδόρ, Ελ Σαλβαδόρ, [208]το Stephen Hawking Building στο Cambridge, [209] και το Stephen Hawking Centre στο Ινστιτούτο Perimeter στον Καναδά. [210] [211][211] Ταυτόχρονα, δεδομένης της σχέσης του Hawking με το χρόνο, παρουσίασε το μηχανικό "Chronophage" (ή time- eating) Corpus Clock στο Corpus Christi College του Cambridge το Σεπτέμβριο του 2008.[212][213] Όπως απαιτείται από τους κανονισμούς του πανεπιστημίου, Hawking αποσύρθηκε ως Lucasian Professor of Mathematics το 2009. Παρά τις υποθέσεις ότι θα μπορούσε να εγκαταλείψει το Ηνωμένο Βασίλειο σε ένδειξη διαμαρτυρίας, λόγω περικοπών στις δημόσιες χρηματοδότησης για τη βασική επιστημονική έρευνα, [214] ο Hawking συνέχισε να εργάζεται ως διευθυντής ερευνών στο Τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Θεωρητικής Φυσικής, και έχει δηλώσει ότι δεν σκοπεύει να αποσυρθεί

AΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ ΤΟΥ HOWKINGS Ο Θεός όχι μόνο παίζει ζάρια αλλά δεν ξέρει και πού τα ρίχνει. (Απάντηση στον Einstein για το ότι ο Θεός δεν παίζει ζάρια) Η επιστημονική φαντασία του σήμερα είναι η επιστημονική αλήθεια του αύριο. Ο στόχος μου είναι απλός. Είναι μια πλήρης κατανόηση του κόσμου, γιατί είναι όπως είναι και γιατί υπάρχει. Δεν μπορεί κάποιος να διαφωνήσει πραγματικά με ένα μαθηματικό θεώρημα

ΤΕΛΟΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΌ ΤΟΝ ΠΑΡΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ THANKS FOR WATCHING