ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

Παιδιά ελάτε να παίξουμε
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Δημιουργικές δραστηριότητες
Φέρη Γαλιατσάτου: Η γλωσσική διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Αλάτι χοντρό – αλάτι ψιλό
Από τις δασκάλες : Θώη Λεωνίδου-Αντωνίου Μαρία Ανδρέου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Σεμινάριο Επιμόρφωσης ΚΕΑ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Ατομικές και Ομαδικές εργασίες από τα παιδιά της Α3
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Ενότητα :1.Γνωριμία με την Κύπρο μας μέσα από εικονικό υλικό
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Στάση Βροχοσταλίδων (συνέχεια)
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Παιχνίδια με Μπαλόνια Ευα ιωαννιδου.
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΣΥΝ-αισθηματα 6 Μαρτίου 2014 Μαρία-Πηγή Ευταξιοπούλου Μάθε πώς τον φόβο να μειώσεις... κι εσύ κεφάλι.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Έχω ένα παπαγάλο είναι τόσο δα μεγάλος! Είναι έξυπνο πουλί και τον αγαπώ πολύ!
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
Συνέντευξη με νήπια.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Αγγελική Θεοδωροπούλου (Οκτώβριος 2014-Ιανουάριος 2015) Ελένη Καμάρη
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Παραγωγή Γραπτού Λόγου
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΚΟΤΥΛΗ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Αριθμός μαθητών/τριών: 20
Μ. Δέρειο Νομού Έβρου Νετσμεττήν Πίσκα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Αγιοχώρι Νομός Ροδόπης
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Τα εργοστάσια ______________προϊόντα τοποθετώ
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ

Α. Περιεχομενο Παρουσίαση περιεχομένου με ποικίλους τρόπους για να υποστηρίζονται όλοι οι μαθησιακοί τύποι. Παρουσίαση λεξιλογίου με τραγούδι όπου αυτό είναι δυνατό (δεν χρειάζεται να είναι όλο το λεξιλόγιο) π.χ. Παρουσίαση λεξιλογίου με εικόνα και λέξη Καρτέλες για επεξεργασία/παιχνίδια στον πίνακα για εξοικείωση με το λεξιλόγιο «Μαντεύω» Κάποιο παιδί επιλέγει μία καρτέλα οι άλλοι μαντεύουν χρησιμοποώντας τη φράση «Είναι ο/η/το …;» «Τι λείπει;» Τα παιδιά διαβάζουν τις λέξεις από τον πίνακα, κλείνουν τα μάτια τους, εξαφανίζονται σταδιακά και λένε ποια λέξη λείπει.

Συνδιασμός λέξης και κίνησης και παντομίμα όπου αυτό προσφέρεται όπως π.χ. ρούχα, μέρη σώματος, ρήματα, αθλήματα Παρακολούθηση σχετικών και σύντομων βίντεο για ακρόαση / επαναφορά λεξιλογίου από you tube. Π.χ. «Η Πέππα το γουρουνάκι» προσφέρεται σε πάρα πολλές ενότητες γιατί υπάρχουν πολλά επεισόδια στα ελληνικά όπως: «Η Πέππα στην πισίνα» (λεξιλόγιο για το καλοκαίρι) https://www.youtube.com/watch?v=9pGr1NqeHgo

Οι κάρτες ψηλά! Δίνουμε στα παιδιά καρτέλες με λέξεις (ή εικόνες) του λεξιλογίου που θέλουμε να εμπεδωθεί. Τα παιδιά ακούνε ένα σχετικό τραγούδι και τους καλούμε να σηκώνουν την κάρτα τους ψηλά όταν ακούνε την λέξη αυτή στο τραγούδι. Π.χ Το τραγούδι ‘Καλημέρα’ Λέξεις (ή εικόνες) : καλημέρα, ήλιος, πουλιά, παιδιά, λουλούδια, δέντρα, αγκαλιά.

Ο Λυκος Περπατώ, περπατώ μες το δάσος Όταν ο δεν είναι εδώ. -Λύκε, λύκε είσαι εδώ; -Εδώ είμαι! Βάζω το παντελόνι μου και σας κυνηγώ.

Περπατώ ..... Βάζω τις μπότες μου και σε κυνηγώ! Βάζω το παλτό μου

ΚΕΦΑΛΙ, ΩΜΟΙ, ΓΟΝΑΤΑ, ΠΟΔΙΑ Κεφάλι, ώμοι, γόνατα, πόδια (2) Μάτια, μύτη, στόμα, αυτιά Χέρια, στήθος, λαιμός, κοιλιά

το φυλλάδιο η ρίγα το βιβλίο το μολύβι το τετράδιο το τραπέζι η καρέκλα το χαλί το σβηστήρι ο πίνακας

Β. ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ Άσκηση μνήμης (as a starter activity) Τοποθετούνται οι κάρτες του λεξιλογίου στον πίνακα (π.χ αν έχω 8 κάρτες –λέξεις τις τοποθετώ σε 2 σειρές των τεσσάρων). Στη συνέχεια ζητείται από τα παιδιά να διαβάσουν τις λέξεις στη σειρά. Μετά, αφαιρούμε την πρώτη κάρτα και διαβάζουμε πάλι όλες τις λέξεις από την αρχή. Συνεχίζεται το ίδιο μέχρι που στον πίνακα δεν μένει καμία κάρτα. Η πρόκληση για τα παιδιά είναι να θυμούνται όλες τις λέξεις από την αρχή με τη σειρά χωρίς να βλέπουν καμία από αυτές. Μπορεί η άσκηση αυτή να γίνει με όλη την τάξη, ομαδικά ή ατομικά. Μπορεί η άσκηση να γίνει μειώνοντας ή αυξάνοντας τον αριθμό των καρτών. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν εικόνες αντί λέξεων (χρήση άρθρων ή μη).

το μολύβι το βιβλίο η τσάντα το σβηστήρι ο χάρακας η ξύστρα το τετράδιο τα χρώματα

Β. ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ Pυθμική / έμμετρη επανάληψη φράσης στα πλαίσια παιχνιδιού για να ενθαρρυνθούν λιγότερο ικανοί / ντροπαλοί μαθητές και να μην είναι απλά μηχανική επανάληψη. Π.χ. την ώρα που οι άλλοι μαθητές κάνουν διάλογο σε ζευγάρια μια ομάδα σε κύκλο επαναλαμβάνει ρυθμικά τη φράση «Πώς σε λένε;» αλλάζοντας χέρι με χέρι ένα παιχνίδι. Σε όποιον σταματήσει απαντάει «Με λένε...» Κύβος με διαφορετικές λέξεις / εικόνες σε κάθε πλευρά. Ένα ζευγάρι παιδιών ( 1 ικανός – 1 λιγότερο ικανός) κάθονται στο χαλί και ρίχνει ο ένας στον άλλο τον κύβο. Σε όποια πλευρά προσγειωθεί το παιδί πρέπει να πει τη λέξη και να το ρίξει πίσω. Αυτό μπορεί να υπάρχει και σαν μόνιμη γωνιά στην τάξη. Ο καλός μαθητής κάνει επανάληψη του λεξιλογίου και ο λιγότερο καλός αποχτά κίνητρο και νιώθει περισσότερη ασφάλεια να μιλήσει.

Β. ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ «Ταχυδρόμος»: Τα παιδιά κλείνουν τα μάτια τους και η δασκάλα αφήνει μπροστά τους είτε λέξεις είτε προτάσεις της τρέχουσας ενότητας. Σε πρώτο επίπεδο διαφοροποίησης η δασκάλα μπορεί να επιλέξει σε ποιον θα δώσει τι ανάλογα με τις ικανότητες του καθενός. Σε δεύτερο επίπεδο διαφοροποίησης λιγότερο ικανά παιδιά μπορούν απλά να διαβάσουν τη λέξη ενώ δίνεται παράλληλα η επιλογή στους άλλους να φτιάχνουν πρότασεις με τη λέξη. Π.χ. στην ενότητα Φαγητά / Σαρακοστή τα παιδιά παίρνουν λέξεις όπως η σοκολάτα, η σαλάτα, το κρέας και φτιάχνουν προτάσεις «Μου αρέσει...» / «Δεν μου αρέσει...», «Η κυρά-Σαρακοστή τρώει.../ δεν τρώει...»

Παιχνίδι παρατηρητικότητας Παρουσιάζεται στα παιδιά μία εικόνα βασισμένη στη θεματική ενότητα που διδάσκεται και καλούνται να την παρατηρήσουν προσεκτικά (ορίζεται χρόνος, π.χ 1 λεπτό). Στη συνέχεια κρύβουμε την εικόνα και τα παιδιά απαντούν σχετικές ερωτήσεις. (Η άσκηση απαιτεί ακρόαση- κατανόηση και χρήση προφορικού λόγου) Μπορούν οι ερωτήσεις να γίνουν στους μαθητές σύμφωνα με το βαθμό δυσκολίας τους. Μπορούν οι απαντήσεις να είναι μονολεκτικές, μία φράση ή ολοκληρωμένη πρόταση. Μπορούν οι ερωτήσεις να δοθούν γραπτώς από τα παιδιά (χρήση ασπροπίνακα) που θα είναι σε ομάδες μικτής ικανότητας (τα παιδιά στην ομάδα διαλέγουν ποια ερώτηση θέλουν να απαντήσουν)

Παραδείγματα ερωτήσεων: Πόσα ζώα βλέπετε στην εικόνα; Ονομάστε ένα πουλί. Τι χρώμα είναι ο παπαγάλος; Ποιο ζώο είναι στα δεξιά της εικόνας; Πού ζουν τα ζώα της εικόνας; Στην εικόνα υπάρχει μια μαϊμού. Σωστό ή Λάθος;

Παραδείγματα ερωτήσεων: Είναι χειμώνας ή καλοκαίρι; Πόσα αντικείμενα υπάρχουν στην εικόνα; Πόσες βαλίτσες υπάρχουν; Τι χρώματα έχει η μπάλα; Τι χρώμα είναι η τέταρτη βαλίτσα; Πού είναι το καπέλο;

Παραδείγματα ερωτήσεων: Πού είναι τα ζώα; Πόσα πρόβατα υπάρχουν στην εικόνα; Τι χρώμα είναι οι μπότες του γεωργού; Πόσα παπάκια υπάρχουν; Τι χρώμα είναι ο σκύλος;

Β. ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ Αύξηση βαθμού δυσκολίας / ενδιαφέροντος για περισσότερο ικανούς με παράλληλη εμπλοκή ολόκληρης της τάξης. Επιλογή περισσότερο ικανών μαθητών να γυρίσουν την πλάτη τους στον πίνακα και να παράγουν προφορικό λόγο χωρίς οποιαδήποτε βοήθεια. Π.χ. στη θεματική ενότητα «Το Σπίτι» η ολομέλεια της τάξης κοιτάζει συγκεκριμένες εικόνες σπιτιών στον πίνακα έχοντας παράλληλα για βοήθεια τις λέξεις και τις συντακτικές δομές ενώ οι περισσότεροι ικανοί προσπαθούν να μαντέψουν ποια μέρη έχει αυτό το σπίτι χωρίς να βλέπουν. Έχει μπάνιο/ κήπο κτλ; Ναι, έχει. Όχι, δεν έχει.

Έχει ... ; Ναι, έχει. / Όχι, δεν έχει. το υπνοδωμάτιο το μπάνιο η κουζίνα το καθιστικό

Έχει ... ; Ναι, έχει. / Όχι, δεν έχει.

Bingo (περιγραφή προσώπων) Η δασκάλα περιγράφει ένα πρόσωπο (σε φράσεις ή προτάσεις ή σύντομη παράγραφο) και τα παιδιά (ανά 2) πρέπει να βρουν αν έχουν το πρόσωπο αυτό στην κάρτα που κρατάνε. Καλούνται κάποιοι μαθητές να πάρουν το ρόλο της δασκάλας και να περιγράψουν αυτοί το πρόσωπο της κάρτας (εξάσκηση προφορικού λόγου).

Ο τροχός της αλφαβήτας Δίνονται καρτέλες στα παιδιά με προτάσεις-οδηγίες. Γυρίζει ο τροχός της αλφαβήτας και σταματά σε ένα γράμμα. Τα παιδιά τότε πρέπει να απαντήσουν τις οδηγίες της καρτέλας γράφoντας λέξεις που ξεκινάνε από το γράμμα αυτό. Ο τροχός της αλφαβήτας σταμάτησε στο ‘Μμ’ Π.χ 1. Γράψε ένα χρώμα από... 2. Γράψε ένα ζώο... 3. Γράψε ένα αντικείμενο... 4. Γράψε ένα φαγητό... 5. Γράψε ένα άθλημα... (ή πες ή ζωγράφισε, ή δείξε...)

Γ. Γραπτος λογος – τελικο προϊον Δίνουμε περισσότερες επιλογές αλλά και την ανάλογη υποστήριξη για να μπορούν όλοι να ανταποκριθούν σύμφωνα με το δικό τους επίπεδο. Θεματική Ενότητα: Σπορτ και Χόμπι α) Πόστερ με αγαπημένα αθλήματα/ δραστηριότητες (δίδονται στην ομάδα εικόνες / λέξεις για υποστήριξη) β) Δίνονται οι απαντήσεις μιας συνέντευξης και πρέπει να ανακαλύψουν τις ερωτήσεις. γ) Μικρή παράγραφος για τις αγαπημένες τους δραστηριότητες (σημεία στον μικρό πίνακα για καθοδήγηση)

Συνέντευξη με τον Άντυ Μάρρι Τι κάνεις όταν έχεις χρόνο, Άντυ; Σου αρέσει να παίζεις μπάλα; Τι χόμπι έχεις; Όταν έχω χρόνο, σίγουρα δεν παίζω τένις ))) Όχι , δεν μου αρέσει να παίζω μπάλα. Διαβάζω βιβλία, ακούω μουσική και τρέχω!

Γ. Γραπτος λογος Θεματική Ενότητα: Ζώα α) Κατηγοριοποίηση Ζώων: Κατοικίδια, Ζώα της Φάρμας , Άγρια Ζώα (Δίνονται οι λέξεις για βοήθεια) β) Αίνιγμα για κάποιο ζώο Πού ζει; Ζει στο δάσος/ στο νερό/ στη ζούγκλα / στην έρημο / στο σπίτι Πώς είναι; Είναι: μεγάλο ≠ μικρό δυνατό ≠ αδύνατο χοντρό ≠ λεπτό γρήγορο ≠ αργό Τι χρώμα είναι; Είναι ... γ) Παράγραφο «Το αγαπημένο μου ζώο»

ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Πού ζει; Ζει στη φάρμα/ στο σπίτι/ στο δάσος Πώς είναι; Είναι μεγάλο≠ μικρό Είναι αργό≠γρήγορο ζώο Είναι δυνατό≠αδύνατο Είναι χοντρό≠λεπτό Τι χρώμα είναι; Είναι ... Τι έχει; Έχει ουρά / τρίχωμα / φτερά... Τι κάνει; Τρέχει / Πηδάει / Περπατά / Κολυμπά / Πετά

Δημιουργία παραμυθιού Σε αυτή την δραστηριότητα χρησιμοποιούνται ιστορίες που είναι ήδη γνώριμες στα παιδιά για να φτιάξουν τη δική τους ιστορία. (Π.χ Handa’s surprise – Η έκπληξη της Χάντα) Τα παιδιά μπορούν να δουλέψουν σε ομάδες για να φτιάξουν τη δική τους ιστορία. Θα τους δοθεί ένα template (και βοηθητικό λεξιλόγιο όπου χρειάζεται) και πάνω σε αυτό θα εικονογραφήσουν την ιστορία τους και θα γράψουν τις εκφράσεις που θα επιλέξουν με την ομάδα τους. Π.χ τι φρούτα θα βάλει το κορίτσι στο καλάθι της (λεξιλόγιο των φρούτων, χρήση επιθέτων-π.χ ‘ζουμερό’ πορτοκάλι-, χρήση ερωτηματικών προτάσεων—τι φρούτο της αρέσει;-, λεξιλόγιο των ζώων) 1. Γνωστό παραμύθι στα παιδιά 2. Δημιουργία εικόνων 3. Επανάληψη εκφράσεων 4. Ομαδική εργασία (καταμερισμός υπευθυνοτήτων) 5. Παρουσίαση και ανάγνωση της ιστορίας Μπορεί η ιστορία να γίνει σαν ένα μικρό φιλμάκι (με χρήση φιγούρων). Θα κατασκευαστούν οι φιγούρες-αντικείμενα του παραμυθιού από κάποια παιδιά, άλλα θα γραψουν το κείμενο (με την στήριξη της δασκάλας και της βοηθού) και άλλα θα διαβάσουν τους ρόλους κατά τη βιντεοσκόπηση.

Διαθεματική διδασκαλία Π.χ ‘Τα αθλήματα- ενδιαφέροντα’, ‘Τα φαγητά’, ‘Το σχολείο’. Τα παιδιά φτιάχνουν ένα πίνακα με τα αθλήματα ή με τα φαγητά κ.ο.κ και πάνε στις υπόλοιπες τάξεις του σχολείου για να κάνουν έρευνα ποιο άθλημα αρέσει περισσότερο στους μαθητές. Θα καταγράψουν τους αριθμούς και επιστρέφοντας στην τάξη θα φτιάξουν μια γραφική παράσταση (ιστόγραμμα) για να βρουν τι αρέσει περισσότερο στους μαθητές του σχολείου. Μπορούν στη συνέχεια να γράψουν για τα αποτελέσματά τους και να τα παρουσιάσουν (ή να απαντήσουν σχετικές ερωτήσεις) (Τα παιδιά θα χωριστούν σε μικρές ομάδες μικτής ικανότητας.)