ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Advertisements

Παρουσίαση στην ΕΧΑΕ 18 Νοεμβρίου 2013
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 8/12/2010 Εύη Αποστολάκη Δ.Σ. Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΑΣΦΑΛΕΙΑ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΛΛΑΓΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΕΧΒ, ΔΕΥΤΕΡΑ 4 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011 Άρης Τσαουσάκης BASF ΕΛΛΑΣ ΑΒΕΕ.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΣΤΟΧΙΑΣ ΣΕ ΑΛΕΥΡΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ  ΚΟΚΚΑΛΗ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ.
Έρευνα για το διαδίκτυο
ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ
ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ – ΜΕΡΑ
Η ΔΕΣΜΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΉ ΓΟΗΤΕΊΑ ΤΟΥ Ε ΛΛΗΝΙΚΟΎ Κ ΙΝΗΜΑΤΟΓΡΆΦΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΜΗΜΑ Β4.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΦΥΣΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΝΕΚΦΕ 7 & 8 Ιουλίου 2014
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 26/11/2010 Βάλια Αρανίτου, Πανεπιστήμιο Κρήτης, ΙΝ. ΕΜ.Υ Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ 1ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Tattoo VS Piercing Ερωτηματολόγιο για τα tattoos και το piercing.
Μονάδες μήκους και μονάδες επιφάνειας Μετατροπές
Sevastoupoleos 5, Athens Tel.: , Fax: , qed Omn  bus Οκτώβριος 2013.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Project Αειφόρο Σχολείο
Κοστολόγηση Μάθημα 16.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ Πατήστε στα ποσά για ερώτηση
Κοστολόγηση Μάθημα 10.
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
ΑΛΕΞΑΝΔΡEIO Τ.E.I. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ:ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ(LOGISTICS) ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΓΙΑ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Φυσική Α΄ Γυμνασίου Στόχοι και μέσα
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Νίκος Ψαρουδάκης Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μποτσορισβίλι Ξένια Πτυχιακή εργασία Διερεύνηση δημιουργίας Εφοδιαστικής Αλυσίδας επιστρεφόμενου φαγητού στα πλαίσια « Ανθρωπιστικών Logistics » Επιβλέποντες.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΡΦΕΥΣ ΒΕΙΝΟΓΛΟΥ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Δρ ΦΩΛΙΝΑΣ Δ. ΦΟΙΤΗΤΕΣ: ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΣΚΑΡΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Α. Τ. Ε. Ι ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Η πλατφόρμα Βασίλης Γαργανουράκης Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Μουσικό Σχολείο Πατρών
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ ΞΕΝΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ Δ. ΦΩΛΙΝΑΣ Δ. ΚΑΤΕΡΙΝΗ, 2011

ΔΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΣΤΟΧΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

ΣΤΟΧΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ Διερεύνηση τρόπου λειτουργίας του Μουσικού Σχολείου Κατερίνης Εντοπισμός προβλημάτων σχετικά με τη διαχείριση του εξοπλισμού Δημιουργία οργανωμένου αρχείου καταγραφής Προτάσεις για τη διαμόρφωση της αποθήκης

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Τα Μουσικά Σχολεία στην Ελλάδα Το πρώτο Μουσικό Σχολείο ιδρύθηκε στην Παλλήνη το 1988 Σκοπός: «Η προετοιμασία και η κατάρτιση των νέων που επιθυμούν να ακολουθήσουν την επαγγελματική κατεύθυνση της μουσικής χωρίς να υστερούν σε γενική παιδεία» Το 61% του συνολικού χρόνου μαθήματα γενικής παιδείας, 39% μουσικής παιδείας Σήμερα υπάρχουν 35 Μουσικά Σχολεία σε όλη την Ελλάδα - Πολλαπλά προβλήματα στη λειτουργία τους

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Πρωτογενής έρευνα: Δευτερογενής έρευνα: Καταγραφή εξοπλισμού Ερωτηματολόγια για: Τον Διευθυντή του Σχολείου Τους μαθητές 3 υπεύθυνους μουσικών οίκων Συνεντεύξεις Δευτερογενής έρευνα: Διαδικτυακές πηγές Επιστημονικά άρθρα Βιβλία Επιστημονικές μελέτες

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Μελέτη περίπτωσης: Μουσικού Σχολείου Κατερίνης Ερευνητικό υλικό: Επί τόπου έρευνα. Προσωπική παρατήρηση των εγκαταστάσεων. Ερωτηματολόγιο 40 ερωτήσεων για τον Διευθυντή. Ερωτηματολόγιο 20 ερωτήσεων για τους μαθητές. Απάντησαν 69 από 135 συνολικά. Ερωτηματολόγιο 8 ερωτήσεων για οίκους μουσικών οργάνων. Απάντησαν 3 από 10. Συνέντευξεις.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Γενικά Στοιχεία για το Μουσικό Σχολείο. Φοιτούν 135 μαθητές: 80 στο Γυμνάσιο και 55 στο Λύκειο Απασχολεί 70 καθηγητές: 40 μόνιμους 10 αναπληρωτές 20 ωρομίσθιους Λειτουργούν: 37 αίθουσες μουσικής 1 αίθουσα καλλιτεχνικών 1 αίθουσα θεάτρου 16 αίθουσες μαθημάτων γενικής παιδείας 1 studio ηχογράφησης - βιντεοσκόπησης

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Στοιχεία για τα μουσικά όργανα. Στοιχεία για την αποθήκη. 200 μουσικά όργανα Η προμήθεια των μουσικών οργάνων έγινε από 2000-2009 Το ποσό που δαπανήθηκε υπολογίζεται στα 600.000 € Επιλογή προμηθευτών μέσα από δημοπρασίες του Ο.Σ.Κ Προς το παρόν δεν χρησιμοποιούνται. Στοιχεία για την αποθήκη. Μέγεθος 50 m2 Φυλάσσονται 200 περίπου μουσικά όργανα και 500 δίσκοι σε χαρτοκιβώτια με τυχαία διάταξη 4 άτομα υπεύθυνα.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Απαντήσεις μαθητών

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Η αποθήκευση των μουσικών οργάνων. Φύλαξη στις θήκες τους, όχι σε χαρτοκιβώτια Τα ποσοστά υγρασίας να κυμαίνονται μεταξύ 45% - 65% Ιδανικές συνθήκες θερμοκρασίας είναι 18 οC – 24 οC ή 20 οC - 25 οC Φύλαξη όχι πολύ κοντά σε παράθυρα Τα έγχορδα όταν δεν χρησιμοποιούνται απαιτούν κούρδισμα 1- 2 τόνους πιο κάτω. Η συντήρηση στα έγχορδα γίνεται 2-3 φορές το χρόνο, τα πνευστά 1 φορά το χρόνο.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Τα ηλεκτρονικά όργανα φυλάσσονται χωρίς μπαταρίες Οι φθορές που μπορεί να προκληθούν από τις λάθος συνθήκες φύλαξης είναι: οξείδωση των μεταλλικών εξαρτημάτων σκέβρωμα στην ταστιέρα ξεκόλλημα κόλλας σκέβρωμα του μπράτσου στα έγχορδα βλάβη στα ηλεκτρικά μέρη από τη σκόνη

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Σύστημα καταγραφής εξοπλισμού

ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ Δεν υπάρχουν διαθέσιμα όλα τα είδη μουσικών οργάνων Η ποσότητα των οργάνων σε χρήση ελάχιστη – χρησιμοποιείται μόνο ένα πιάνο Οι μαθητές σχετικά ικανοποιημένοι με την ποιότητα Μαθητές και καθηγητές μπορούν να χρησιμοποιούν το δικό τους μουσικό όργανο στο μάθημα Περιορισμένη προσβασιμότητα στον εξοπλισμό του Σχολείου Δεν υπάρχει σύστημα δανεισμού μουσικών οργάνων και δίσκων Η πλειοψηφία των μαθητών επιθυμεί σύστημα δανεισμού και αίθουσες με απαραίτητο εξοπλισμό

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ Ράφια Μεσαίου τύπου (midi racks) Διαστάσεις: Μήκος 4,5 m (2 οριζόντιοι δοκοί των 2,225 m) και 4 m (ένας οριζόντιος δοκός μήκους 2,225 m και ένας 1,825 m) Ύψος 3,50 m 6 επίπεδα ύψους 0,50 m και 0,60 m τα χαμηλότερα Βάθος 0,90 m και 0,60 m

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ Διάτρητα ράφια Διαστάσεις: 40 mm x 40 mm x 200 cm για τα γωνιακά ελάσματα 30,5 x 122 cm2 για τις επιφάνειες των ραφιών 6 επίπεδα ύψους 30 cm και 40 cm

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ Τακτοποίηση ειδών στα ράφια Ομαδοποίηση μουσικών οργάνων ανάλογα το είδος τους Ορισμένα όργανα δεν γίνεται να τοποθετηθούν σε ράφια Διαμοιρασμός σε αίθουσες μουσικής Διαμόρφωση ραφιών ώστε να μπουν στο κάτω μέρος τους Οι δίσκοι θα τοποθετηθούν ανάλογα το είδος και κατά αλφαβητική σειρά σε ειδικές θήκες οργάνωσης

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ Κωδικοποίηση ειδών Παράδειγμα: ΚΘ.Η01 νούμερο 1 Κιθάρα ηλεκτρική Κωδικοποίηση θέσεων Αλφαβητική αρίθμηση στους διαδρόμους Αντιστοίχιση ενός αριθμού σε κάθε «μάτι» ραφιού και σε κάθε επίπεδο Παράδειγμα: Η θέση Β42 στον Β διάδρομο, τέταρτο «μάτι», δεύτερο επίπεδο.

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ Σύστημα δανεισμού

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Το Μουσικό Σχολείο Κατερίνης αντιμετωπίζει προβλήματα που αφορούν την αξιοποίηση του εξοπλισμού του. Με τη σωστή διαχείριση του εξοπλισμού θα βελτιωθούν οι εκπαιδευτικές διαδικασίες. Απαραίτητη προϋπόθεση για την υλοποίηση των προτάσεων η συμβολή της πολιτείας. Μελλοντική έρευνα: Διερεύνηση εφαρμογής ενός συστήματος ποιότητας στη διαχείριση της αποθήκης και στη γενικότερη λειτουργία του Σχολείου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!