Λειτουργίες (Logistics & Operations Management

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σχέση ισοτιμίας και εισοδήματος
Advertisements

Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
Alexander Moore.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
1 “ Η Καινοτομία στα συστήματα παραγωγής.” Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Καθηγητής Γιώργος Τσιότρας.
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
Management - Στρατηγική
Management Κώστας Γαλανάκης Διδάκτορας Μηχανικός Συστημάτων Καινοτομίας και Σχεδίασης & Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Συνολική Ζήτηση Εθνικό Εισόδημα Εθνικό Προϊόν Εθνική Δαπάνη
Εισαγωγή.
Πωλήσεις Αγορά Καθυστερημένα εισερχόμενα Απαξιωμένο απόθεμα Χρόνος
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Management – Διεθνείς τάσεις Κώστας Γαλανάκης Διδάκτορας Μηχανικός Συστημάτων Καινοτομίας και Σχεδίασης & Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λειτουργίες (Logistics & Operations Management Κώστας Γαλανάκης Διδάκτορας Μηχανικός Συστημάτων Καινοτομίας και Σχεδίασης & Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων

Περιεχόμενα Διατύπωση αρχικών συνθηκών λειτουργίας Logistics & Operations Management Δραστηριότητες του Manager: Λήψη αποφάσεων Προγραμματισμός Έλεγχος Αξιολόγηση Κ. Γαλανάκης 2006

Το εξωτερικό περιβάλλον ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ προμηθευτές Μέτοχοι Τράπεζες Σωματεία Πελάτες ΕΠΙΧΕΙ- ΡΗΣΗ Κ. Γαλανάκης 2006

Ανάλυση Εξωτερικών Συνθηκών Λειτουργίας Είσαστε μια τουριστική επιχείρηση εγκατεστημένη στην Κρήτη. Διαθέτεται μια μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα Χ αστέρων, σε μια μεγάλη έκταση δίπλα στη θάλασσα. Ο ανταγωνισμός τα τελευταία χρόνια, κυρίως από τη γειτονική Τουρκία, αλλά και από την Ιταλία και Ισπανία είναι ιδιαίτερα έντονος καθώς μπορούν να προσφέρουν το πακέτο ‘παραλία-θάλασσα-νυχτερινή ζωή’ σε πάρα πολύ χαμηλότερες τιμές και με καλή ‘ποιότητα’. Αναλύστε τους εξωτερικούς παράγοντες του περιβάλλοντος της επιχείρησης ώστε να αναδείξετε τους περιορισμούς και τις ευκαιρίες που αυτό παρουσιάζει. Κ. Γαλανάκης 2006

Logistics & Operations Management

Ένας Ευρύς Ορισμός Η διαχείριση των υλικών από τη στιγμή που αυτά ξεκινούν από την γη μέχρι να καταλήξουν πίσω σε αυτήν Κ. Γαλανάκης 2006

Πυγή Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος Στο σημερινό διεθνοποιημένο περιβάλλον υπάρχει μια συνεχώς αυξανόμενη πεποίθηση, ότι καθένας και οπουδήποτε έχουν πρόσβαση στους ίδιους πόρους, περιλαμβανομένων των νέων τεχνολογιών. Είναι η διαχείριση αυτών των πόρων που προσφέρει τη δυνατότητα για την απόκτηση πλεονεκτήματος έναντι του ανταγωνισμού. Κ. Γαλανάκης 2006

Τι σκοπεύουμε; ΣΩΣΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΣΩΣΤΟ ΤΟΠΟ ΣΩΣΤΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ Να επιτύχουμε το ΣΩΣΤΟ ΠΡΟΪΟΝ στο ΣΩΣΤΟ ΤΟΠΟ τη ΣΩΣΤΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ και στο ΣΩΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ Κ. Γαλανάκης 2006

Μοντέλο Παραγωγικής Μονάδας Προϊόντα Μηχανές Ανθρώπινο Δυναμικό Πρώτες Ύλες Χρήματα Κ. Γαλανάκης 2006

Παραδοσιακή Άποψη Προμηθευτής Πελάτης Αποθήκη Εισερχόμενα Αγορά Παραγωγή Εφοδιασμός Διανομή Logistics: Αγορές Εσωτερικά Σχεδίαση Παραγωγής & Έλεγχος Διαχείριση Υλικών Εξερχόμενα Φυσική Κ. Γαλανάκης 2006

Εσωτερικός πελάτης Διπλά Αποθεματικά Πρώτες Ύλες Παραγωγή Τελικά Προϊόντα Κ. Γαλανάκης 2006

Το Μοντέλο του Porter ΚΕΡΔΟΣ Υποδομές της Εταιρείας Διαχείριση Ανθρωπίνων Πόρων Τεχνολογικές Εξελίξεις Προμήθειες Εισερχόμενα Logistics Εξερχόμενα Διαδικασίες Service Πωλήσεις & Marketing ΚΕΡΔΟΣ Κύριες Δραστηριότητες Υποστηρικτικές Δραστηριότητες Κ. Γαλανάκης 2006

Εξέλιξη ολοκλήρωσης Προμήθεια Έλεγχος Υλικών Παραγωγή Πωλήσεις Διανομή Στάδιο 1: Βασική μορφή Διοίκηση Υλικών Διοίκηση Παραγωγής Διανομή Στάδιο 2: Ολοκλήρωση Τμημάτων Διοίκηση Υλικών Παραγωγής Διανομή Στάδιο 3: Εσωτερική Ολοκλήρωση Προμηθευτές Εσωτερική αλυσίδα εφοδιασμού Πελάτες Στάδιο 4: Εξωτερική Ολοκλήρωση Ροή Υλικών Υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών Κ. Γαλανάκης 2006

Αλυσίδα Παραγωγικών Μονάδων Πρώτες Ύλες Χρήματα Προϊόντα Εταιρεία Α Εταιρεία Γ Εταιρεία Β Κ. Γαλανάκης 2006

Αλυσίδα Εφοδιασμού «Μια αλυσίδα εφοδιασμού είναι ένα σύστημα στο οποίο τα μέρη του περιλαμβάνουν τον προμηθευτή των πρώτων υλών, την παραγωγή, την υπηρεσία διάθεσης των προϊόντων και τους πελάτες, τα οποία συνδέονται μεταξύ τους μέσω μιας ροής από υλικά και μια ροή ανάδρασης των πληροφοριών» Stevens 1989 Κ. Γαλανάκης 2006

Ανάλυση Εσωτερικών Συνθηκών Λειτουργίας Στην παραπάνω τουριστική μονάδα: Σχεδιάστε την αλυσίδα προμηθειών (προμηθευτές και πελάτες) Σχεδιάστε την ροή πληροφοριών που απαιτείται για καλύτερο σχεδιασμό από όλους τους φορείς. Κ. Γαλανάκης 2006

Σύγχρονη διαχείριση λειτουργιών Υποδομές της Εταιρείας Διαχείριση Ανθρωπίνων Πόρων Τεχνολογικές Εξελίξεις Προμήθειες Εισερχόμενα Logistics Εξερχόμενα Διαδικασίες Service Πωλήσεις & Marketing ΚΕΡΔΟΣ Κύριες Δραστηριότητες Υποστηρικτικές Δραστηριότητες Δημιουργία αυτόνομου τμήματος Κεντρική Διοίκηση για Αγορές και Logistics σε κάθε SBU Κ. Γαλανάκης 2006

Τα Εργαλεία των LOMs Χωρητικό- Αποθεματικά τητα Παράδοση/ Προγραμματισμός Σωστό ΠΡΟΪΟΝ Σωστό ΤΟΠΟ Σωστή ΣΤΙΓΜΗ Σωστό ΚΟΣΤΟΣ Κ. Γαλανάκης 2006

Τα Στοιχεία των Logistics ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΕΛΕΓΧΟΥ STATISTICAL STOCK CONTROL JIT OPT MRP MRPII Supply Chain Management Industrial Engineering Forecasting Αποθεματικά Χωρητικό- τητα Παράδοση/ Προγραμματι- σμός Κ. Γαλανάκης 2006

Επίδραση της Διακύμανσης Ζήτηση Χρόνος Κ. Γαλανάκης 2006

Κόστος Χωρητικότητας ΚΟΣΤΟΣ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΖΗΤΗΣΗ Χωρητικότητα μεγαλύτερη από τη ζήτηση Χωρητικότητα μικρότερη από τη ζήτηση Κόστος χαμένης ή αργοπορημένη παραγωγής Κόστος αχρησιμοποίητης χωρητικότητας Κ. Γαλανάκης 2006

Επίδραση της Διακύμανσης ΜΕΣΗ ΖΗΤΗΣΗ Αυξάνοντας τη μεταβολή της ζήτησης αυξάνεται το βέλτιστο μέγεθος του εργοστασίου και του κόστους λειτουργίας ΚΟΣΤΟΣ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ Κ. Γαλανάκης 2006

Λειτουργίες των αποθεματικών Το ελάχιστο ποσό στοκ που χρειαζόμαστε ώστε να διατηρήσουμε συνεχή παραγωγή Στοκ ροής ή μετακίνησης Οργανωτικό ή αποσυνδεμένο στοκ Κυκλικό στοκ Στοκ χωρητικότητας ή πρόβλεψης Στοκ ασφαλείας Επενδυτικό στοκ Ποια είδη να κρατάμε σε στοκ Πότε να κάνουμε μια παραγγελία Αποφάσεις: Πόσα να παραγγείλουμε Λόγο διαχωρισμού ή αποσύνδεσης διαδοχικών σταδίων παραγωγής Δημιουργείται σαν αποτέλεσμα παραγωγής ή προμήθειας σε παρτίδες παρά σε ποσότητες που απαιτούνται για την άμεση παραγωγή Διατηρούμε στοκ για να καλύψουμε τις κορυφώσεις της ζήτησης Για να προστατευτούμε απέναντι σε αστοχία Ως επένδυση σε πιθανή μελλοντική αύξηση της αξίας των υλικών ή αύξησης της τιμής των προϊόντων Κ. Γαλανάκης 2006

Συνήθως… Προβλήματα Αποθεματικά Κ. Γαλανάκης 2006

Εργαλεία Ελέγχου Forecasting (πρόβλεψη) π.χ. Αθροιστικά Διαγράμματα Ανάλυση Break-Even Γραμμικός Προγραμματισμός Εξομοίωση Διακριτών Γεγονότων (Discrete Event Simulation) Κ. Γαλανάκης 2006

Αθροιστικά Διαγράμματα Κ. Γαλανάκης 2006

Αθροιστικό Διάγραμμα Κ. Γαλανάκης 2006

Break Even Πάγιο Κόστος Fixed Cost Μερικός Πάγιο Κόστος (3η βάρδια) Πωλήσεις Συνολικό κόστος Αξία (ευρό) Παραγωγή (μονάδες) Μερικός Πάγιο Κόστος (2η βάρδια) Semi-fixed Cost Χωρητικότητα 2ης βάρδιας Μερικός Πάγιο Κόστος (3η βάρδια) Semi-fixed Cost Πάγιο Κόστος Fixed Cost Μερικός Πάγιο Κόστος (1η βάρδια) Semi-fixed Cost Μεταβλητό Κόστος (1η βάρδια) Variable Cost Χωρητικότητα 1ης βάρδιας Κ. Γαλανάκης 2006

Ανάλυση Ζήτησης - Χωρητικότητας Στην παραπάνω τουριστική μονάδα: Προσδιορίστε τα χαρακτηριστικά της ζήτησης Σχεδιάστε την χωρητικότητα της μονάδας Κ. Γαλανάκης 2006

Στοιχεία της Στρατηγικής των Logistics Supply Chain Structure Process Facilities Capacity Materials Management Organisation Human Resource Management Quality Management Information Management Κ. Γαλανάκης 2006

Ανάλυση Εσωτερικών Συνθηκών Λειτουργίας Στην παραπάνω τουριστική μονάδα διατυπώστε μια στρατηγική διαχείρισης των λειτουργιών της επιχείρησης για να δημιουργήσετε ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Κ. Γαλανάκης 2006

Συμπεράσματα Αναγνώρισε τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της εταιρείας Αναγνώρισε το στάδιο ζωής του προϊόντος Σχεδίασε κατάλληλη στρατηγική για τα Logistics & Operations διατηρώντας την ισορροπία μεταξύ αποθεματικών, χωρητικότητας και σχεδιασμού Παρακολούθησε την εξέλιξη όποιας αλλαγής και συνέχισε να αλλάζεις Κ. Γαλανάκης 2006