Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ρητορικοί Αγώνες» Σχ. έτος
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, θεωρείται μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού, επειδή θέτει τις βάσεις.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «…Από το σποράκι στο …..ψωμί!!!» Σχ. έτος
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Η ΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ Πολιτιστικό πρόγραμμα των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης του12 ου δημοτικού σχολείου Πατρών. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μπεντενίτη Ειρήνη.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Στην καρδιά της Ευρώπης
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Που και πως ψάχνουμε.
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
Πολίτη Τριανταφυλλιά 1ο ΔΣ Ελευθερούπολης
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Προσχολική Παιδαγωγική
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Περπατώντας στα σοκάκια της Πάτρας … Τι εκπλήξεις με περιμένουν;» Σχ. Έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αντιγόνη Κριπαροπούλου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ταξίδι στη βιβλιοχώρα» Σχ. έτος
- Προσεκτικός σχεδιασμός Α΄Φάση - Επιλογή του θέματος - Καθορισμός στόχων       Από τους μαθητές      - Προσεκτικός σχεδιασμός  
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο στο e-book» Υπ. Εκπαιδευτικός: Παναγιωτόπουλος Γιάννης Συνεργαζόμενοι: Ανδριανού Μαρίνα, καθ. Πληροφορικής Χριστοπούλου Δήμητρα, καθ. Εικαστικών Ε3 δημοτικού – 60ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών σχ. έτος 2012 - 13

Ποιοι είμαστε… Το Ε 3 του 60ου δημοτικού σχολείου Πατρών

Πώς ξεκίνησαν όλα… Ο ρόλος των βυζαντινών λογίων μοναχών που διέσωσαν έργα της πατερικής και αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας αντιγράφοντας παπύρους και περγαμηνές, ήταν η αφορμή για να ασχοληθούμε με τον έντυπο λόγο. Η εξέλιξη της τυπογραφίας μάς οδήγησε στο σύγχρονο βιβλίο, το e-book

Μεθοδολογία Αυτενέργεια – τα παιδιά διατύπωσαν ελεύθερα τις ιδέες τους στο σχεδιασμό του προγράμματος, είχαν την πρωτοβουλία στο χωρισμό των ομάδων εργασίας και αναζήτησαν ελεύθερα πληροφορίες και πηγές. Ομαδοσυνεργατική μέθοδος – τα παιδιά χωρίστηκαν σε 4 ομάδες και συνεργάστηκαν σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος Σύνδεση με τη ζωή – τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με πρόσωπα και αντικείμενα της καθημερινής ζωής αποκομίζοντας εμπειρίες, γνώσεις, συναισθήματα

Διαθεματικότητα – στη διαδικασία υλοποίησης του προγράμματος ενεπλάκησαν η Ιστορία (πάπυροι και περγαμηνές στο βυζάντιο, η Γλώσσα (συγγραφή κειμένων εφημερίδας), η Αισθητική Αγωγή (κατασκευή παπύρου-στήσιμο εφημερίδας), τα Μαθηματικά (κόστος-όφελος), το μάθημα των ΗΥ (δημιουργία e-book – χρήση κειμενογράφου- επεξεργασία εικόνας). Εποπτεία - Ο δάσκαλος ως εμψυχωτής ενθάρρυνε τους μαθητές, συμμετείχε στην προσπάθειά τους δημιουργικά

Ποιους στόχους βάλαμε; Να κατανοήσουμε το ρόλο των λογίων μοναχών στο βυζάντιο για τη διάσωση των γραπτών έργων της φιλοσοφίας Να γνωρίσουμε την περγαμηνή και τον πάπυρο Να δούμε την εξέλιξη της τυπογραφίας στην Ευρώπη και τις σύγχρονες εκτυπωτικές μηχανές Να διερευνήσουμε τη διαδικασία παραγωγής ενός βιβλίου Να ανακαλύψουμε το ηλεκτρονικό βιβλίο (e-book), τα θετικά και τα αρνητικά του στοιχεία

Οι δράσεις που υλοποιήσαμε: 1Η ΦΑΣΗ Διερεύνηση του πεδίου – καταιγισμός ιδεών Αναζήτηση υλικού και πηγών στο διαδίκτυο – έρευνα στο εργαστήριο ΗΥ του σχολείου μας Κατάθεση ιδεών και συζήτηση προτάσεων

Οι δράσεις που υλοποιήσαμε: 2Η ΦΑΣΗ Γνωριμία με τον πάπυρο και την περγαμηνή Κατασκευή παπύρου Το βυζαντινό αλφάβητο

Επίσκεψη στη βιβλιοθήκη της Αγ Επίσκεψη στη βιβλιοθήκη της Αγ. Λαύρας στα Καλάβρυτα όπου φυλάσσονται παλιοί κώδικες, πάπυροι και περγαμηνές

Οι δράσεις που υλοποιήσαμε: 3Η ΦΑΣΗ Η εξέλιξη της τυπογραφίας στην Ευρώπη Παρουσίαση της προσωπικότητας του Γουτεμβέργιου ως εφευρέτη της εκτυπωτικής μηχανής Επίσκεψη στο τυπογραφείο «ΑΦΟΙ ΚΟΛΛΙΟΠΟΥΛΟΙ» – Ακρωτηρίου 55

Οι δράσεις που υλοποιήσαμε: 4Η ΦΑΣΗ Στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας για βιβλία Η συγγραφή ενός βιβλίου – ποιοι εμπλέκονται Τι είναι το e-book; Έρευνα στο διαδίκτυο για e- books Καταγραφή των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων του έντυπου και ηλεκτρονικού βιβλίου - Σύγκριση

Οι δράσεις που υλοποιήσαμε: 5Η ΦΑΣΗ Φτιάξαμε όλοι μαζί ένα e-book, μια εφημερίδα… Μοιράσαμε τα θέματα, γράψαμε οι ίδιοι στον υπολογιστή τα κείμενα, ζωγραφίσαμε σκίτσα και ψηφιοποιήσαμε τις ζωγραφιές μας. Η εφημερίδα μας τα είχε όλα: editorial, δημοσκόπηση, σελίδα μαγειρικής, άρθρα, περιγραφές, παιχνίδια, κόμικ, φωτογραφίες δικές μας από τις εκδρομές, γιορτές και εκδηλώσεις μας, ως και διαφημίσεις. Ο δάσκαλός μας ανέλαβε να στήσει την εφημερίδα, εμείς βρήκαμε το όνομα και τον κεντρικό τίτλο. Κάναμε και τις διορθώσεις. Το αποτέλεσμα υπέροχο!

24 έγχρωμες σελίδες Διατίθεται δωρεάν μόνο στο διαδίκτυο Δεκάδες φωτογραφίες Δείτε μερικές σελίδες

Τι πετύχαμε; (αξιολόγηση) Την ενασχόληση ΟΛΩΝ των μαθητών με κάτι δημιουργικό που τους κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον επί ένα εξάμηνο Τη συνεργασία και τη συνεννόηση στα πλαίσια της ομάδας για δραστηριότητες πιο σύνθετες Την οργάνωση της εκδρομής στα Καλάβρυτα που σκόρπισε χαρά και ενθουσιασμό Την ανακάλυψη του πόσο πολύπλοκη διαδικασία είναι η έκδοση ενός βιβλίου και πόσοι διαφορετικοί άνθρωποι εργάζονται γι’ αυτό Τη συνειδητοποίηση ότι το e-book είναι το μέλλον στο βιβλίο. Την έκδοση μιας ηλεκτρονικής εφημερίδας που υπήρξε διαδικασία επίπονη και χρονοβόρα. Το τελικό αισθητικό, και όχι μόνο, αποτέλεσμα δικαίωσε όλους μας.