Ένα ακόμα σκαλί Δ’ τάξη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Advertisements

Δημιουργικές δραστηριότητες
Δ’ Τάξη Ενότητα 13: Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίδιοι
Ενότητα 20 Παραδοσιακά Επαγγέλματα
Ένας πατέρας με οικονομική άνεση,
‘Aπιστος Σύντροφος ?.
Πώς μπορούμε να διδάξουμε ορθογραφία με τη βοήθεια της εικονογραφικής μεθόδου και των Νέων Τεχνολογιών Καζάρα Ελένη Ξυλουργίδου Ελισάβετ Δημοτικό Σχολείο.
ΣΤΟ WIKI (Σιδηροπούλου Ελένη ΠΕ15- Οικιακής Οικονομίας)
Ο ΡΟΖ ΚΑΡΧΑΡΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΑ – ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
Κεφ.15 Τακτικεσ επιτυχιασ στο σχολείο
Πρόγραμμα αγωγής υγείας: «Γερά δόντια…. Καλύτερη υγεία»
Είμαστε οι μαθητές της Γ1΄ τάξης του 4ου Δημ. Σχολείου Ωραιοκάστρου.
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
Το παιχνίδι των πράξεων
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Τάξη Ε Ενότητα 1 Συμπληρώνοντας τις πράξεις Μαρία Μ. Χαραλάμπους
Γάτα και παπαγάλος Σελ
Ξημερώνει μια νέα μέρα. Ώρα για σχολείο…
Το σχολείο ταξιδεύει στο χρόνο
Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων Ημαθίας
Τάξη Β Ενότητα 4 Διαχωρισμός σχημάτων σε κατηγορίες Μαρία Μ. Χαραλάμπους.
Στο δρόμο για το σχολείο
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΤΖΕΝΕΜΠΑ Το παραμύθι του 2 ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας, στα πλαίσια της δράσης «όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους». ( Τα παιδιά.
Μαρία Μιχαήλ Β’3 25/04/2012 Χάνσελ και Γκρέτελ (…μια σύγχρονη εκδοχή)
Τα Ζώα της Φάρμας! ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ.
Τα μέρη του λόγου επόμενο πληροφορίες επίρρημα ουσιαστικό επίθετο
Τιτίνα, η κότα σ
Πανελληνιοσ διαγωνισμοσ
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΩ ΑΛΙΣΣΟΥ ΤΑΞΗ Ε’
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Ενότητα 20 Ζώα υπό εξαφάνιση Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Το κείμενο είναι από την υπ’ αριθμ. Φ.12/428/85241/Γ1/ εγκύκλιο με τον ίδιο τίτλοίδιο τίτλο.
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Προαγωγής Υγείας Σχολική Χρονιά Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στυλιανού Λακατάμειας.
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
ΤΟ ΥΓΙΕΙΝΟ ΣΠΙΤΙ Η ομάδα μας Μαρία Άννα Ιωάννα.
1Κεφάλαιο 4 Κανόνες Σύνταξης HTML Όλες οι ετικέτες εσωκλείονται μεταξύ των χαρακτήρων “ “. Κάθε τι που βρίσκεται μεταξύ των χαρακτήρων “ ”, αποτελεί σχόλιο.
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Σχέδιο Μαθήματος στα Ελληνικά Ενότητα 4: Το σύννεφο έφερε βροχή. Μάθημα: Χωρίς φως,σελ Επεξεργασία του Φφ.
Πώς σχηματίζουμε την προστακτική των σύνθετων ρημάτων
Sxoleio.info δικτυακή εφαρμογή για μαθητές και δασκάλους δημιουργία - προοπτικές Απόστολος Τσομπανόπουλος, Καβάλα 2008/05/17.
Ομαδικά παιχνίδια που επινόησαν οι μαθητές του Ε1 Το μονοπάτι του χαμένου θησαυρού Λεξομαχίες.
 Ήταν κάποτε, μία παρέα παιδιών που συναντήθηκε σε μια όμορφη παραλία. Ενώ τα παιδιά συζητούσαν, άκουσαν βήματα. Κρύφτηκαν πίσω από τα αρμυρίκια, γιατί.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Γλωσσικά Ζητήματα: Δεξιότητες και Προγράμματα Μελέτης
Ο βασιλιάς και το αλάτι Παραμύθι από τη Λιβύη
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
To test της κουνιάδας.
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλo Εργασίας 4 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Λ. Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
έχει δύο άνισες λύσεις τις:
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
Ο Ιησούς και οι μαθητές του
Δομή Επιλογής , 8.1.
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΒΟΛΟΥ
Η αναπηρία δεν είναι κολλητική η αγάπη όμως είναι!
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ένα ακόμα σκαλί Δ’ τάξη

Άσκηση 1 Ένα σχολείο που στη θέση των παιδιών είναι τα ζώα και δασκάλα η αλεπού. Τα παιδιά συμπληρώνουν τις λέξεις με –δισ ή – δυσ. Δεν αφήνεται περιθώριο λάθους.

Η αλεπού δείχνει μια – μια τις πινακίδες. Οι λέξεις που δηλώνουν ότι το δεύτερο συνθετικό της λέξεις υπάρχει δύο φορές (π.χ. δίτροχος = με δύο τροχούς), γράφονται με –δι(σ)- . Οι λέξεις που δηλώνουν ότι κάτι είναι δύσκολο ή κακό, γράφονται με –δυς, π.χ. δυσοσμία.

Εμφανίζεται από κάτω πληκτρολόγιο Εμφανίζεται από κάτω πληκτρολόγιο. Με πάτημα τοποθετείτε το γράμμα στη λέξη.

> Παιδιά, συμπληρώστε τις λέξεις του κειμένου ανάλογα με το τι ταιριάζει: δυσ- ή δισ-

Ήταν ένα πολύ ωραίο απομακρυσμένο, διώροφο σπίτι, με δίκλινα δωμάτια και με μεγάλο κήπο. Έμεινα ένα δίωρο να το κοιτάζω, ήταν τόσο εντυπωσιακό που ήθελα να το δω από κοντά. Όμως ήταν δύσκολή η πρόσβαση σε αυτό, γι’ αυτό από περιέργεια και μόνο αποφάσισα να βάλω μια μικρή σκαλίτσα και να περάσω το δύσβατο μονοπάτι. Δυστυχώς όμως, δεν τα κατάφερα και προκάλεσα δυστύχημα….