Dental Game ‘Glenn Martin, DDS: Dental Adventure’ Ρήγος Αθανάσιος Στύλας Αλέξανδρος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τα νοσήματα του στόματος
Advertisements

Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Το απλούστερο πρόγραμμα διαχείρισης για οδοντιάτρους.
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
Η πληροφορική στην προαγωγή της οδοντικής υγείας σε παιδιά
Μίγδη Άννα Πληροφορίες για οδοντίατρους και ασθενείς στο διαδίκτυο.
Οδοντιατρική πληροφορική
Προαγωγή της οδοντικής υγείας των καπνιστών με τη βοήθεια της πληροφορικής.
Παπαδάκη Αθανασία-Σίντι Φυτσιλή Ευγενία Γιαννή Μυρσίνη-Ειρήνη
Τηλεοδοντιατρική σε σχολεία απομακρυσμένων περιοχών της Αριζόνας Επιβλέπουσα καθηγήτρια : Αθανασοπούλου Χ. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Αθανασοπούλου Χριστίνα
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Μάθημα: Πληροφορική Οδοντιάτρων 4 ο εξάμηνο Ομάδα: Αργυρού Αντώνης Δαμιανού Στεφανία Ιωάννου Παναγιώτα
Η Σύγχρονη Τεχνολογία Επεξεργασίας Εικόνας Στην Οδοντιατρική.
Serious Games Μάθημα: Ηλεκτρονική Υγεία Ονόματα: Χριστιάνα Αλκιβιάδου
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΑ ΠΑΧΝΙΔΙΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ
ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΑΞΗ Α ΤΜΗΜΑ 1ο
Ανδρεάδης Δημήτριος Οδοντίατρος-Στοματολόγος Λέκτορας
Χρύσια Τρίγγου Ηρακλής Ευαγγέλου. Σε απομακρυσμένες περιοχές όπου οδοντιατρικές κλινικές είναι δυσεύρετες, οι οδοντικοί υγιεινολόγοι επισκέπτονται τα.
Virtual Dentist Game URL: tual-dentist-game.html tual-dentist-game.html.
D ENTAL D ISTRESS Το π ούρογλου Μερτ Τζαν Σκανδάλης Στέφανος Κουμαραμπής Κωνσταντίνος.
ΑΜΠΛΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ ΑΝΝΑ ΣΤ’ΕΞΑΜΗΝΟ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Ορθοδοντικά προβλήματα
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
DENTSIM Λογισµικό προσοµοίωσης για Οδοντιατρική Εκπαίδευση Κυτίδης Αναστάσιος Ζουρούδη Στυλιανή.
Το άγχος για τον οδοντίατρο
jEQ&feature=related.
Cbct και ενδοδοντολογια
Παναγιώτα Φωτίου Ελένη Κωνσταντίνου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Τα Clinical Decision Support Systems (CDSSs) είναι προγράμματα σχεδιασμένα να παρέχουν εξειδικευμένη υποστήριξη σε επιστήμονες υγείας που καλούνται να.
Ε ΡΓΑΣΙΑ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΕΜΑ : ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ : Εμμανουηλίδης Γεώργιος & Καρατζιούλας Κωνσταντίνος.
ΛΙΑΣΗ ΙΩΑΝΝΑ ΛΙΟΣΑΤΟΥ ΡΕΓΓΙΝΑ 12/3/2012. DENTAL DISTRESS Το παιχνίδι αυτό βρίσκεται στον ιστότοπο : Distress.html.
Χρήση εικονικών μοντέλων στην ορθοδοντική(Orthocad-iTero) Σεργίδης Ανδρέας Δημητρίου Σωτήρης.
Οδοντιατρική Επιστήμη Επιστήμη Yγείας Στόματος – Δοντιών
Το Dental adventure by Glenn Martin,DDS (πηγή/Google,shockware.com) Είναι ένα παιχνίδι το οποίο βοηθά τους προπτυχιακούς φοιτητές οδοντιατρικής να θέσουν.
ΕφαρμογΕς οδοντιατρικης πληροφορικης
ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ.
Εφαρμογές οδοντιατρικής πληροφορικής εργασία οδοντιατρικού ιστολόγιου
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα» Αντωνίου Θεοδώρα Κυριάκου Ελπίδα Παπαδοπούλου Ευθυμία Τορτούρη Κατερίνα.
PLAY DENTAL ADVENTURE 1η ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Εργασία πληροφορικής 1ο μάθημα Ελένη Μούτου Ιωάννα Πέτρου
Παιχνίδια Σοβαρού Σκοπού (Serious Games)
Αναζήτηση οδοντιατρικού παιχνιδιού και αξιολόγηση της χρησιμότητάς του
Εργασία Οδοντιατρικής Πληροφορικής ΙI Σιάβος Νίκος Τσεβεκίδης Γιάννης Χρυσομάλλης Θοδωρής.
Στέλιος Ευσταθίου Βλαδένης Θεόδωρος ΘΕΜΑ: ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟ BLOG.
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα: ανάλυση άρθρων/ενημερωτικών video και καταχώρησή τους σε OER» Δημήτρης Στόκκος Παναγιώτης.
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Οδοντιατρική Πληροφορική
WWW. DENTAL-BLOG. GR Στέφανος Χριστοδουλίδης Παυλίνα Αλευροπούλου.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ανδρεάδης Δημήτριος Οδοντίατρος-Στοματολόγος Λέκτορας
Εργασία Οδοντιατρικής Πληροφορικής Θέμα: Οδοντιατρικό Blog Θεοδοσίου Σωτήρης Μαρία Κάββουρα.
SusCity: κατασκευάζοντας ψηφιακά παιχνίδια αειφόρων πόλεων Ν. Γιαννούτσου Μ. Δασκολιά Μ. Ξένος Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Η ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΣΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΟΥ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 1.Καταθλιπτική διάθεση. 2.Απώλεια ενδιαφέροντος και ευχαρίστησης. 3.Μειωμένη ενέργεια.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Οδοντιατρική Επιστήμη Επιστήμη Yγείας Στόματος – Δοντιών
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Τσενικλίδου Αλεξάνδρα
Με αξιοποίηση του 9 και του 8 Κων/νος Κλουβάτος, Σχ. Σύμβουλος
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα»
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Συνέντευξη σε εκπαιδευτικούς για ΑΠ
Δηλαδή, θέλουμε να αξιολογήσουμε αν πετύχαμε ή όχι τη θεραπεία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Dental Game ‘Glenn Martin, DDS: Dental Adventure’ Ρήγος Αθανάσιος Στύλας Αλέξανδρος

Πώς παίζεται; Ο παίκτης αναλαμβάνει το ρόλο του οδοντιάτρου Αντιμετωπίζει κάθε ασθενή με ξεχωριστό τρόπο χάρη στο ιστορικό του ασθενούς και τη λίστα με τα προβλήματά του Με τη βοήθεια οδηγιών από το παιχνίδι ο παίκτης επιχειρεί να θεραπεύσει τον ασθενή Κάθε επιλογή στην οδοντιατρική πράξη, καθώς και η επιδεξιότητα του παίκτη παίζει ρόλο στο πόσο ικανοποιημένος θα μείνει ο ασθενής Ο παίκτης πρέπει να προσέχει τον μετρητή πόνου του ασθενή Δυνατότητας επιλογής δυσκολίας (εύκολο-κανονικό)

Εντοπισμός του προβλήματος Ο παίκτης… Εντοπίζει με το καθρευτάκι το πρόβλημα Ή με ακτινογραφία, όταν το πρόβλημα δεν είναι ορατό

Αναισθησία Ο οδοντίατρος-παίκτης: Χρησιμοποιεί αναισθησία σε ενέσιμη μορφή Ή σε σπρέι Ανάλογα με την προτίμηση του ασθενή

Σιελαντλία Ο οδοντίατρος πρέπει να κάνει αναρρόφηση του σάλιου (πατώντας space bar) ώστε να είναι ορατές οι λεπτομέρειες στο στόμα Αλλιώς το πεδίο είναι θολό και το πρόβλημα του ασθενούς δυσδιάκριτο

Παραδείγματα εργασιών που μπορούμε να πραγματοποιήσουμε Καθαρισμός των δοντιών (αφαίρεση πέτρας) Φθορίωση Εξαγωγή δοντιού Σφράγισμα Αποκατάσταση ραγισμένου δοντιού Λεύκανση Διόρθωση ορθοδοντικής θεραπείας

Εξαγωγή δοντιού Επίπεδο σάλιου Μετρητής πόνου

Ακτινογραφία Προβληματικά δόντια

Σφράγισμα δοντιού

Επιδιόρθωση ραγισμένου δοντιού Γέμισμα του ραγίσματος

Αφαίρεση πλάκας Πέτρα

Βούρτσισμα δοντιών πριν τη λεύκανση

Πολυμερισμός πριν την τοποθέτηση ναρθήκων για τη λεύκανση

Δόντια μετά τη λεύκανση καθρέφτης

Αξιολόγηση Το παιχνίδι αξιολογεί τον παίκτη με ποσοστό και αριθμό πόντων, ανάλογα με την επίδοσή του Αξιολογείται συγκεκριμένα για: 1. Ακρίβεια 2. Πόντους επιδεξιότητας 3. Προβλήματα που κατάφερε να αντιμετωπίσει ο οδοντίατρος 4. Προβλήματα που προκάλεσε 5. Ικανοποίηση του ασθενούς

Αξιολόγηση του παίκτη

Αξιοποίηση του παιχνιδιού για εκπαιδευτικούς σκοπούς Το παιχνίδι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εξοικείωση των φοιτητών με τις κλινικές διαδικασίες σε μια μορφή προσομοίωσης Εξοικείωση με τα οδοντιατρικά εργαλεία Προσαρμογή στην πίεση του χρόνου Ανάπτυξη σταθερότητας και ακρίβειας στους χειρισμούς Εξοικείωση με τα βήματα που ακολουθούνται για μια θεραπεία (π.χ. αναισθησία πριν την απόξεση) Η παρουσία συμβουλών και η καθοδήγηση συνδυάζει την ανάπτυξη πρωτοβουλίας και την αφομοίωση της θεωρίας

Ωστόσο… Το συγκεκριμένο παιχνίδι δεν έχει δημιουργηθεί για τη χρήση από εκπαιδευόμενους οδοντιάτρους, αλλά από οποιοδήποτε χρήστη του διαδικτύου Χρησιμοποιούνται εκλαικευμένοι και απλουστευμένοι όροι και διαδικασίες αναγκαία η αναμόρφωση του πριν την αξιοποίησή του για εκπαιδευτικούς σκοπούς

ΤΕΛΟΣ