ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Advertisements

 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Μάθημα: Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Τμήμα ΔΕΤ, 6ο Εξάμηνο Σπουδών 1 Γενικές Κατευθύνσεις Εργασίας Ι Αξιοποίηση άρθρου [Gardner & Cooper 2003] για τον.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
SWOT ANALYSIS.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – PEST ANALYSIS
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Στοιχεία Επιχειρηματικότητας
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 21 : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧ/ΣΕΙΣ. Αποτελεί το πιο σημαντικό παράγοντα για την ύπαρξη και ευημερία μια τουριστικής- επισιτιστικής επιχ/σης.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών Ενότητα 7 & 8: Επιχείρηση & Περιβάλλον - SWOT, PEST & Porter Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΡΙΣΚΟΥ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ερωτήσεις 1ης και 2ης διάλεξης
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Σχεδιασμός Προγραμματισμός στις Υπηρεσίες Υγείας
ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT Α. Κουτσούρης.
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Ή ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ

Περιεχόμενα Η έννοια της στρατηγικής Οι φάσεις του στρατηγικού προγραμματισμού Η ανάλυση PEST Η ανάλυση SWOT

Η έννοια της στρατηγικής Η στρατηγική περιγράφει τον τρόπο που ένας οργανισμός ή μια επιχείρηση επιδιώκει τους στόχους του, δεδομένων των ευκαιριών και των απειλών του περιβάλλοντος και των διαθέσιμων πόρων και δυνατοτήτων του οργανισμού ή της επιχείρησης

Τι επιδρά στη στρατηγική Τρεις παράγοντες επιδρούν σημαντικά στη στρατηγική το εξωτερικό περιβάλλον οι πόροι της επιχείρησης οι επιδιωκόμενοι στόχοι

Φάσεις στρατηγικού προγραμματισμού Διατύπωση Αποστολής Ανάλυση Εξωτερικού Περιβάλλοντος Αξιολόγηση Εσωτερικής Κατάστασης Καθορισμός Μακροπρόθεσμων Στόχων Δημιουργία Εναλλακτικών Στρατηγικών Καθορισμός Ετήσιων Στόχων Κατανομή Πόρων Αξιολόγηση Απόδοσης

Διατύπωση αποστολής Πρέπει να περιλαμβάνει αναφορές σε: Πελάτες Προϊόντα / Υπηρεσίες Αγορές Τεχνολογία Ανάπτυξη, επιβίωση, αποδοτικότητα Φιλοσοφία Κοινωνική ευθύνη Εργαζόμενοι

Διατύπωση αποστολής Πελάτες Ποιοι είναι οι πελάτες της επιχείρησης; Προϊόντα ή υπηρεσίες Ποια είναι τα κυριότερα προϊόντα ή οι υπηρεσίες της επιχείρησης; Αγορές Σε ποιες αγορές δραστηριοποιείται η επιχείρηση;

Διατύπωση αποστολής Τεχνολογία Είναι η τεχνολογία πρωταρχικής σημασίας θέμα για την επιχείρηση; Αναφορά σε επιβίωση, ανάπτυξη και αποδοτικότητα Είναι η επιχείρηση δεσμευμένη σε οικονομικούς στόχους; Φιλοσοφία της επιχείρησης Ποιες είναι οι βασικές πεποιθήσεις, αξίες, φιλοδοξίες και φιλοσοφικές προτεραιότητες της επιχείρησης

Αυτοπροσδιορισμός Ποιο είναι το πιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχείρησης; Κοινωνική ευθύνη Είναι η επιχείρηση ευαίσθητη στα κοινωνικά και περιβαλλοντικά προβλήματα και στα προβλήματα της κοινότητας στο πλαίσιο της οποίας λειτουργεί; Εργαζόμενοι Θεωρούνται οι εργαζόμενοι της επιχείρησης ότι είναι ένα σημαντικό στοιχείο της;

Παράδειγμα διατύπωσης αποστολής

Παράγοντες του εξωτερικού περιβάλλοντος που επηρεάζουν την επιχείρηση Ανάλυση PEST Παράγοντες του εξωτερικού περιβάλλοντος που επηρεάζουν την επιχείρηση Πολιτικοί (Political) Οικονομικοί (Economical) Κοινωνικοί (Social) Τεχνολογικοί (Technological)

Ανάλυση PEST Political Αντιμονοπωλιακοί νόμοι Φορολογική πολιτική Εργατική πολιτική Social Τρόπος ζωής Κοινωνική κινητικότητα Καταναλωτικά πρότυπα Economical Πληθωρισμός Επενδύσεις Ανεργία Κόστος ενέργειας Τάσεις του ΑΕΠ Technological Ρυθμός αλλαγής τεχνολογικού περιβάλλοντος Κύκλος ζωής προϊόντος Τεχνογνωσία

Αξιολόγηση της εσωτερικής κατάστασης Μάνατζμεντ Μάρκετινγκ Χρηματοοικονομικά Παραγωγή Έρευνα & Ανάπτυξη Πληροφορικά συστήματα

Ανάλυση SWOT ΔΥΝΑΜΕΙΣ (ΔΥ) 1. 2. 3. ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ (ΕΥ) ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ (ΑΔ) ΔΥΝΑΜΕΙΣ (ΔΥ) 1. 2. 3. ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ (ΕΥ) ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ (ΑΔ) ΑΠΕΙΛΕΣ (ΑΠ)

Ανάλυση SWOT Καταγράψτε τις σημαντικότερες Ευκαιρίες της επιχείρησης Απειλές - ‘’ - Δυνάμεις - ‘’ - Αδυναμίες - ‘’ -

Ανάλυση SWOT Ταιριάξτε τις δυνάμεις με τις ευκαιρίες και βάλτε το αποτέλεσμα στο αντίστοιχο χώρο ΔΕ-ΕΥ Ταιριάξτε τις αδυναμίες με τις ευκαιρίες και βάλτε το αποτέλεσμα στο αντίστοιχο χώρο ΑΔ-ΕΥ

Ανάλυση SWOT Ταιριάξτε τις δυνάμεις με τις απειλές και βάλτε το αποτέλεσμα στο αντίστοιχο χώρο ΔΕ-ΑΠ Ταιριάξτε τις αδυναμίες με τις απειλές και βάλτε το αποτέλεσμα στο αντίστοιχο χώρο ΑΔ-ΑΠ

Ανάλυση SWOT ΔΥΝΑΜΕΙΣ - ΔΥ - ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ - ΑΔ - ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ - ΕΥ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΥ-ΕΥ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΔ-ΕΥ ΑΠΕΙΛΕΣ - ΑΠ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΥ-ΑΠ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΔ-ΑΠ

Ανάλυση SWOT Γενικά, για κάθε στρατηγική που προκύπτει σαν αποτέλεσμα του συνδυασμού των δυνάμεων, αδυναμιών, ευκαιριών και απειλών και οι οποίες καταγράφονται στα αντίστοιχα τετράγωνα, είναι χρήσιμο να σημειώνουμε τον συνδυασμό των επιμέρους παραγόντων από τις οποίες προέκυψε. Δηλαδή μια στρατηγική ΔΥ-ΕΥ που είναι στον αριθμό 1 έχει προκύψει από το συνδυασμό των παραγόντων (ΔΥ2, ΕΥ3).

Εναλλακτικές στρατηγικές Στρατηγικές Ανάπτυξης ι. Στρατηγικές Ολοκλήρωσης ιι. Επεκτατικές Στρατηγικές ιιι. Στρατηγικές διαφοροποίησης Αμυντικές Στρατηγικές Συνδυασμός Στρατηγικών

Καθορισμός μακροπρόθεσμων στόχων Σ - συγκεκριμένοι Τ - τεκμηριωμένοι Ο - οικονομικοί Χ - χρονικοί Υ - υλοποιήσιμοι

Μακροπρόθεσμος στόχος επιχείρησης Διπλασιασμός των εσόδων της επιχείρησης σε δύο χρόνια με ανάπτυξη της αγοράς και διείσδυση στην αγορά (Τρέχοντα έσοδα 17.5 εκατομ. ευρώ)

Τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης Ετήσιος στόχος Αναπτύξτε αυτό το έτος δύο νέα προϊόντα επιτυχημένα στην αγορά

Τμήμα Παραγωγής Ετήσιος στόχος Αυξήστε την αποτελεσματικότητα της παραγωγής κατά 30% αυτό το έτος

Τμήμα Μάρκετινγκ Ετήσιος στόχος Αυξήστε τον αριθμό των πωλητών κατά 40 αυτό το έτος

Τμήμα Οικονομικό Ετήσιος στόχος Εξασφαλίστε μακροπρόθεσμο δάνειο ύψους 2.5 εκατομ. ευρώ στους επόμενους 6 μήνες

Τμήμα Προσωπικού Ετήσιος στόχος Μειώστε τις απουσίες του προσωπικού από 10% σε 5% αυτό το έτος

Μονάδα Ι Ετήσιος στόχος Αύξηση των εσόδων της μονάδας κατά 40% αυτό το έτος και κατά 40% το επόμενο έτος

Η έννοια της πολιτικής στην εφαρμογή της στρατηγικής Η έννοια της πολιτικής στην εφαρμογή της στρατηγικής Με τον όρο πολιτική εννοούμε τις εξειδικευμένες οδηγίες, τις μεθόδους, διαδικασίες, μορφές και διοικητικές πρακτικές οι οποίες καθιερώνονται για να στηρίξουν και να ενθαρρύνουν την εργασία προς του στόχους που έχουν τεθεί. Οι πολιτικές είναι τα εργαλεία για την εφαρμογή της στρατηγικής.