Ανάπτυξη του λογισμικού «Η χημεία της Πληροφορικής και της Χημείας»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και δικτύων Εργασία για το μάθημα: Διδακτική της πληροφορικής.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
7.5.2 Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Κεφάλαιο 4 ο Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Ανάπτυξη του λογισμικού «Η Εξερεύνηση των πλανητών»
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
H διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού. Tι θα γνωρίσουμε •Τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού. •Γιατί χρειάζεται να γίνει ανάλυση του προβλήματος. •Τι θα πρέπει.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Λογισμικο συστηματοσ Κεφάλαιο 4ο
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Πτυχιακή εργασία των Κωνσταντίνου Κουρμούση (1604)
« Ηλεκτρονικό Εργαστήριο Φυσικής » Συνέδριο ACSTAC Μάρτιος 2011 Αναστασίου Χρίστος, Βασδέκης Μιχάλης, Μακεδών Νίκος, Σεϊτάνη Μαριάννα, Τσάμη Λυδία Επιβλέποντες.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Πληροφορική Α’ Τάξης.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
ΑΕΠΠ 1ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΑΕΠΠ 1ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων Σαΐτης Θανάσης, δάσκαλος.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Αδάμ Κ. Αγγελής Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Σχέδιο Μαθήματος – Ανάπτυξη Εφαρμογών Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ιωάννης Βλαχόπουλος – Μ1249 Αικατερίνη Δρόσου.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
1. 2 Η Ομάδα Μας Παγκύπριο Λύκειο Λάρνακας  Έμπειρη Ερευνήτρια  Συντονιστής Εκπαιδευτικός  Ονόματα Μαθητριών Νικολέτα Χριστοδούλου Καθηγήτρια Πανεπιστήμιο.
Ανάλυση Συστημάτων ( site) Υπευθ. Καθηγ.: Τσαλγατίδου Αφροδίτη.
Σύνδεση στόχου με Πληροφορική 1 Παραδείγματα κριτικής σκέψης –Δημιουργία ιστοσελίδας ή video clip με καθορισμένα κριτήρια για ένα θέμα της επικαιρότητας.
ΑΕΠΠ 3ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΣΩΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.
1 Θεματικό αντικείμενο  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Γ΄ τάξη Γενικού Λυκείου Τεχνολογική Κατεύθυνση Κύκλος Πληροφορικής.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
TEΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ T.E. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ.
§Από την δεκαετία του ‘60 κάποιοι σκέφτονται ότι ο υπολογιστής μπορεί να αποτελέσει ένα θαυμάσιο εκπαιδευτικό εργαλείο.
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών Β’ τάξη Γενικού Λυκείου Γενικής παιδείας Καθηγητής: Τζουμάκα Χριστίνα.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα»
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Βάσεις Δεδομένων & Έμπειρα Συστήματα
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
ΜΑΘΗΜΑ: «ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ»
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
FIELD MAP ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΧΩΡΑΦΙΟΥ ANDROID
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016 – 2017
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Project.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανάπτυξη του λογισμικού «Η χημεία της Πληροφορικής και της Χημείας» 1ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής –Μάιος 2009 Στεφανία Δημητρίου, Υπερμαχία Ιωάννου, Άννα Μαθοπούλου, Αγγελική Παπαδημητρίου Καθηγητές: Χριστίνα Τίκβα, Κωνσταντίνος Σερεφίδης Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί

Η παραγωγή έργου εφαρμόζοντας όσα διδαχθήκαμε στο μάθημα «Εφαρμογές Πληροφορικής» της Α’ Λυκείου Η προσέγγιση του περιοδικού πίνακα με έναν σαφώς ελκυστικότερο τρόπο Στόχος της εργασίας

Στάδια Ανάπτυξης Για την ανάπτυξη χρησιμοποιήθηκε το εργαλέιο Microsoft Visual Basic 6 Ανάλυση απαιτήσεων Αναζήτηση και επεξεργασία πληροφοριών Σχεδίαση εφαρμογής Υλοποίηση εφαρμογής Έλεγχος

Στάδια Ανάπτυξης Ανάλυση απαιτήσεων Απάντηση στο ερώτημα «Τι λειτουργίες θα εκτελεί η εφαρμογή;» Αναζήτηση και επεξεργασία πληροφοριών Αναζήτηση στην βιβλιογραφία, κυρίως ηλεκτρονική και οργάνωση των πληροφοριών. * Οι πληροφορίες για κάθε στοιχείο δεν είναι πλήρεις λόγω πίεσης χρόνου, αλλά θεωρούνται επαρκείς για την εφαρμογή.

Στάδια Aνάπτυξης Σχεδίαση εφαρμογής Προσδιορισμός των μερών της εφαρμογής και της αλληλεπίδρασης μεταξύ τους Υλοποίηση της εφαρμογής Εφαρμογή των αρχών προγραμματισμού

Στάδια Aνάπτυξης Έλεγχος Διαμοιρασμός της εφαρμογής σε συμμαθητές μας Διατύπωση παρατηρήσεων Βελτίωση της εφαρμογής

Μελλοντική Εργασία Βελτίωση της εφαρμογής  Βελτίωση της εφαρμογής Παρουσίαση της κατανομής των ηλεκτρονίων σε στιβάδες και για τα 112 στοιχεία του Περιοδικού Πίνακα Εμπλουτισμός της με περισσότερες πληροφορίες για κάθε στοιχείο Περισσότερες ερωτήσεις στην δραστηριότητα quiz

Η εργασία μας ως εμπειρία Κατανόηση του πως πρέπει να λειτουργούμε μέσα σε μία ομάδα μέσα από: Ανάθεση ρόλων Εναλλαγή ρόλων Υλοποίηση έργου σε συγκεκριμένο χρόνο Ανάπτυξη της δημιουργικής και της κριτικής μας ικανότητας Τόνωση του ενδιαφέροντος μας τόσο για το μάθημα της Πληροφορικής όσο και της Χημείας

 Ευχαριστίες Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τους καθηγητές μας κα. Τίκβα Χριστίνα και κ. Κωνσταντίνο Σερεφίδη  Βιβλιογραφία Ε.Γιακουμάκης, Κ. Γκυρτής, Β.Σ. Μπελεσιώτης, Π. Ξυνός, Ν. Στεργιοπούλου – Καλαντζή (2002). Εφαρμογές Πληροφορικής - Υπολογιστών – Βιβλίο μαθητή. ( κεφ. 8 σελ. 240-243, κεφ.9.3.3, σελ.264) ΑΘΗΝΑ. ΥΠΕΠΘ. http://el.wikipedia.org/wiki Βικιπαίδεια

Ερωτήσεις; Ευχαριστούμε !