Κλίμακα Διαβαθμισμένων Κριτηρίων Κωδικοποίηση : Rubric Το σπίτι του κύριου Sun E. Day.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

Επικοινωνία & συναισθηματική αγωγή στην οικογένεια
Σε τι χρειάζονται οι Νέες Τεχνολογίες στην εκπαίδευση;
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
3o ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Θέμα: Χωροταξική οργάνωση της τάξης στα ολιγοθέσια σχολεία – και ειδικότερα: δημιουργία «κέντρων δραστηριότητας»
Μια αφορμή για προβληματισμό
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα της Πληροφορικής.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Αθήνα 2010 Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε. Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Α φάση: Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Συστηματική.
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Όλγα Σταυροπούλου – Σαλαμούρη Μίλητος Αναδυόμενες Τεχνολογίες & Υπηρεσίες.
ΤΑ ΕΠΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Οικοδόμηση Γνώσης ΟΧΙ Κωδικός 1 ΝΑΙ ΟΧΙ Κωδικός 2 ΝΑΙ ΟΧΙ Κωδικός 3
Στο λειτουργικό σύστημα Windows, υπάρχουν εικονίδια (icons) τα οποία αναπαριστούν τις διάφορες οντότητες (φυλαγμένες πληροφορίες, προγράμματα που κάνουν.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
1/6/2012 FASTER LOGO FASTER ICT – Financial and Accounting Seminars Targeting European Regions You are expected to prepare a ppt presentation for each.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Πληροφορική & Μέθοδος Project
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Ο τομέας της Πληροφορικής
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Φυσική Α΄ Γυμνασίου Στόχοι και μέσα
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ – ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Θέματα Σχεδίασης Μέρος 2ο Χρηστοκεντρική & Συμμετοχική Σχεδίαση.
Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Θερινό σχολείο Εκπαιδευτική Ρομποτική και διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
ETWINNING ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Μαίρη Φουρνάρη 1 ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου Αττικής Blog:
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
Forum : Χρήση στη διδακτική πρακτική Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique"
Δομή Επιλογής Χρησιμοποιείται σε προβλήματα όπου χρειάζεται να ληφθούν κάποιες αποφάσεις με βάση κάποια δεδομένα κριτήρια. Περιλαμβάνει τον έλεγχο κάποιας.
Διδακτική της Πληροφορικής
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Βιολογία Γυμνασίου.
1ο Βήμα: Γενική εκτίμηση της εικόνας του σχολείου
ΤΑ ΕΠΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Δομή ερευνητικής εργασίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Τρόποι συλλογής πληροφοριών
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.2 Ο οικονομικός ρόλος της οικογένειας
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κλίμακα Διαβαθμισμένων Κριτηρίων Κωδικοποίηση : Rubric Το σπίτι του κύριου Sun E. Day

Knowledge building - Οικοδόμηση της Γνώσης Χρειάζεται η οικοδόμηση της γνώσης ; Κωδικός Ο στόχος της εργασίας είναι η οικοδόμηση της γνώσης ; Ασχολείται με π ερισσότερα από από ένα θέματα ; Οι μαθητές δεν μπορούν να συμπληρώσουν τη δραστηριότητα εκμάθησης, μόνο με την εφαρμογή απλών διαδικασιών ή με την γραφή απλών πληροφοριών που βρήκαν ή άκουσαν. Πρέπει να κάνουν έρευνα, μετρήσεις, να μοντελοποιήσουν να συγκρίνουν, να καταλήξουν σε αποτέλεσμα και να γράψουν επιστολή στο οποίο να προτείνουν ένα μοντέλο και να αιτιολογούν την απόφαση τους. Η δραστηριότητα εκμάθησης ασχολείται με περισσότερα από ένα θέματα : φυσική, ελληνικά - επιστολή. ΟΧΙ ΝΑΙ ΟΧΙ ΝΑΙ

Collaboration - Συνεργασία Οι μαθητές χρειάζεται να δουλεύουν σε ζευγάρια ή σε ομάδες ; Κωδικός Οι μαθητές μοιράζουν τις υ π ευθυνότητες ; Οι μαθητές π αίρνουν μαζί τις σημαντικές α π οφάσεις ; H συνεργασία στη δραστηριότητα αυτή είναι υποχρεωτική. Οι μαθητές δουλεύουν σε ζεύγη καθ ’ όλη τη διεξαγωγή της δραστηριότητας. Οι μετρήσεις των θερμοκρασιών παίρνονται από την ομάδα οπότε οι μαθητές έχουν εξίσου την ίδια υπευθυνότητα. Η επιστολή που θα παραδοθεί είναι επίσης προϊόν συνεργασίας. ΟΧΙ ΝΑΙ ΟΧΙ ΝΑΙ

ICT – ΤΠΕ Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών Έχουν οι μαθητές την ευκαιρία για χρήση των ΤΠΕ ; Κωδικός Τα ΤΠΕ υ π οστηρίζουν την οικοδόμηση της γνώσης των μαθητών ; Χρειάζονται τα ΤΠΕ για την α π όκτηση αυτής της γνώσης ; Η χρήση τεχνολογίας δεν ήταν υποχρεωτική αλλά προτρέπετε η χρήση της. Πρέπει να κάνουν έρευνα, να βρουν πληροφορίες στο διαδίκτυον για το μοντέλο που έχουν θα φτιάξουν αλλά και να συγκρίνουν τα αποτελέσματα από τις μετρήσεις που θα πάρουν από αυτό. Τα ΤΠΕ δεν είναι απαραίτητα ούτε για τις μετρήσεις που έχουν κάνει αλλά ούτε για την δημιουργία του μοντέλου τους. ΟΧΙ ΝΑΙ ΟΧΙ ΝΑΙ