ΚΠΕ ΚΙΣΣΑΒΟΥ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ «Ήπιες Εναλλακτικές Αθλητικές Δραστηριότητες ως στοιχείο Αειφορικής Ανάπτυξης της Νοτιοδυτικής παρα-ολύμπιας Περιοχής» Εισηγητής:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Λειτουργία και Αξιοποίηση του Portal του Δικτύου RISE - ΔΡΑΣΗ 1 Δίκτυο Ερευνητικών φορέων και Επιχειρήσεων για την Ανάπτυξη Συστημάτων Περιβαλλοντικής.
Advertisements

“Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πρόγραμμα LIFE+ “Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πολύνα Γκιόκα Οικολογική Εταιρεία.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΣΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
Περιβαλλοντική Πιστοποίηση Λιμένων
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΕΚΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ (BEng. , MEng.)
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Lamans s.a. 1 / 9 INTERREG III A ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ Πρόγραμμα : Δίκτυο Κέντρων Υπηρεσιών για τον ολοκληρωμένο εναλλακτικό τουρισμό (TRIA net) ΕΡΕΥΝΑ.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Άννα Μίχου 1 ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ο Ρόλος του μηχανικού από την κρίση στην ανάπτυξη Άννα Μίχου Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
Διαχείριση Γνώσης &Τεχνολογίες Υποστήριξης Καταστάσεων Επικινδυνότητας Καναβός Αναστάσιος Μεταπτυχιακό Μάθημα: «Τεχνολογίες Υποστήριξης Συνεργασίας» Διδάσκων:
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Αριστοτέλειο Παν. Θεσσαλονίκης 22/05/2008 Πανεπιστήμιο και Βιώσιμη Ανάπτυξη: Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Παρουσίαση στα πλαίσια της ημερίδας: “Περιβάλλον:
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Κ. Αλεξανδρής. Υπαίθρια Αναψυχή Οργανωμένη Μορφή Ελεύθερη Αναψυχή.
«Δρω εθελοντικά για ένα Αειφόρο Περιβάλλον, για ένα καλύτερο αύριο»
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ. Προστατεύοντας την ύπαιθρο Η προστασία του αγροτικού περιβάλλοντος εκφράζεται μέσα από προγράμματα που σχετίζονται με τη διαφύλαξη.
Σύστημα Εταιρικής Περιβαλλοντικής Διαχείρισης (Corporate Environmental Management System)* Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Πατρών Δημήτριος Τζελέπης,
Γιάννης Αυγουστάκης Β1  Συχνό φαινόμενο των πόλεων, αλλά όχι μόνο. Η ρύπανση χωρίζεται σε φυσική και τεχνητή. Η φυσική προέρχεται από διάφορα φυσικά.
Το Ε. Π. ΥΜΕΠΕΡΑΑ και η διαχείριση προδιαλεγμένων βιοαποβλήτων
Προώθηση / Επικοινωνία
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Περιβαλλοντική Νομοθεσία 1. Νόμος 1650/86 Για την προστασία του Περιβάλλοντος.
Αστικός Τουρισμός Ο αστικός τουρισμός είναι μία από τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού οι οποίες φαίνονται να έχουν ιδιαίτερη απήχηση στη σημερινή εποχή.
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Θεωρία της Διαπολιτισμικής Νοσηλευτικής της Madeleine Leininger
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΥΦΥΟΥΣ ΠΟΛΗΣ
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
Περιβαλλοντική Νομοθεσία
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 4
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 1
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ‘Διαχείριση Πιθανών Κινδύνων’
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Η έννοια της επιχείρησης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΠΕ ΚΙΣΣΑΒΟΥ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ «Ήπιες Εναλλακτικές Αθλητικές Δραστηριότητες ως στοιχείο Αειφορικής Ανάπτυξης της Νοτιοδυτικής παρα-ολύμπιας Περιοχής» Εισηγητής: Κουθούρης Χαρίλαος, Αν. Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Αν. Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. 13 Ιουνίου 2014

Στη σημερινή ενότητα θα αναφερθούν στοιχεία για :  Φύση των Υπαιθρίων Δραστηριοτήτων  Κατηγορίες προγραμμάτων Υπαιθρίων Δραστηριοτήτων  Σύνδεση των Υπαιθρίων δραστηριοτήτων με την έννοια του ρίσκου και της περιπέτειας  Επίδραση των υπαιθρίων δραστηριοτήτων στο φυσικό περιβάλλον  Αειφόρο μάρκετινγκ και προγράμματα Υπαίθριας αναψυχής  Φιλικές στο περιβάλλον υπηρεσίες για τη σωστή προετοιμασία και ανάπτυξη της αγοράς των υπαιθρίων δραστηριοτήτων στην Νοτιοδυτική Παραολύμπια Περιοχή Κισσάβου - Ελασσόνας

Advent ure tourism & Exploration Development training Adventure therapy Expeditions Outdoor recreation / Sports Development Outdoor Education 1. Η φύση των Υπαίθριων Δραστηριοτήτων

2. Κατηγορίες προγραμμάτων Υπαίθριων Δραστηριοτήτων

.

Ανάπτυξη Ανθρώπινων Δεξιοτήτων

Θεραπευτική Υπαίθρια Αναψυχή

3.Σύνδεση των Υπαίθριων δραστηριοτήτων με την έννοια του ρίσκου και της περιπέτειας Η έννοια ‘ρίσκο’ Είναι ευρέως αποδεκτό ότι αναπόσπαστο στοιχείο στην διάρκεια υλοποίησης Προγραμμάτων Υπαιθρίων Κινητικών Δραστηριοτήτων είναι το ‘ρίσκο’. Το στοιχείο αυτό, αποτελεί μέρος της φιλοσοφίας των προγραμμάτων υπαίθριας κινητικής αναψυχής ενώ τα διαχωρίζει από άλλες κοινές δράσεις αναψυχής.

Μοντέλο της «Εμπειρίας της Περιπέτειας»

4. Επίδραση των υπαίθριων δραστηριοτήτων στο φυσικό περιβάλλον Η ξαφνική συγκέντρωση μεγάλου αριθμού τουριστών – επισκεπτών σε φυσικού κάλους προορισμούς… προκαλεί ένταση στη φύση μεγάλη αύξηση του αριθμού των επισκεπτών των ευαίσθητων περιοχών πχ εθνικών δρυμών και δασών δημιουργία ή επέκταση θεματικών πάρκων και χώρων αναψυχής σε ευαίσθητες περιβαλλοντικά περιοχές χωρίς ανάλογες μελέτες κατασκευή μόνιμων αθλητικών εγκαταστάσεων (χιονοδρομικά κέντρα, ποδηλατοδρόμια κλπ ) χωρίς μελέτες διοργάνωση υπαίθριων αθλητικών γεγονότων & εκδηλώσεων (πρωταθλήματα 3άθλου, συναυλίες,) χωρίς τη λήψη άδειας

Ασυμβατότητα & συγκρούσεις διαφορετικών χρηστών της υπαίθρου Η κοινή χρήση μίας περιοχής από διαφορετικούς χρήστες δύο ή και περισσοτέρων – αθλητικών δραστηριοτήτων (ΜΒ, Πεζοπόροι) Οι διαφορετικές αντιλήψεις, αξίες και ανάγκες των διαφορετικών ομάδων χρηστών, δημιουργούν συγκρούσεις (δημιουργούμενος θόρυβος, διαφορετικό ωράριο και συνηθειών διαβίωσης, ρύπανση κλπ) Η συνύπαρξη ‘ειδικών ’/‘φανατικών’ & μη ‘ειδικών - φανατικών’ Χρήση περιοχών με παρθένα φυσική ομορφιά για διοργανώσεις όπως river parties κλπ

Outdoo r Active Leisure Ήπιας μορφής Υπαίθριες Κινητικές Δραστηριότητες OUT IN 5. ΑΕΙΦΟΡΙΑ και προγράμματα Υπαίθριας αναψυχής

Αξιοποίηση Εκμετάλλευση ΑΝΑΠΤΥΞΗ Green Marketing ‘Σύγχρονη Φιλοσοφία Προώθησης προγραμμάτων Υπαίθριων Δραστηριοτήτων’ Green Marketing στόχος νούμερα αριθμός επισκεπτών κατασκευή επί πλέον κτηρίων αύξηση κύκλου εργασιών 22,2 εκ τουριστών Ζ Ω Ν Η Α Ν Ο Χ Η Σ στόχος αειφόρος ανάπτυξη 1.Προϊόν συγκεκριμένο με προδιαγραφές 2.Ορισμός Ομάδων στόχων πελατών 3. Επιλογή προώθησης / προβολής BRAND NAME ΕΠΩΝΥΜΟ ΠΡΟΪΟΝ

vs Παραδοσιακό vs Πράσινο Μάρκετινγκ Μάρκετινγκ Αφ' ενός, το μάρκετινγκ έχει επικριθεί για τη συμβολή του στην περιβαλλοντική υποβάθμιση αφού προτρέπει τη μεγιστοποίηση της κατανάλωσης Αφ’ ετέρου, το μάρκετινγκ μπορεί να γίνει σημαντικό όργανο ‘προώθησης’ ενός νέου τρόπου ζωής και συνεπώς αλλαγής των συνηθειών του ατόμου έναντι της κατανάλωσης

Zephyros adventure sports Κύπρος ( ) Οι δραστηριότητες θα πρέπει να γίνονται με τη μικρότερη δαπάνη ενέργειας (μεταφορά, υλοποίηση κλπ) Διάσπαση του αριθμού των πελατών σε μικρές ομάδες Ισορροπία μεταξύ δραστηριότητας και εκπαίδευσης πελατών αλλά και στελεχών για το περιβάλλον…Ισορροπία μεταξύ δραστηριότητας και εκπαίδευσης πελατών αλλά και στελεχών για το περιβάλλον… Η εταιρία συνεργάζεται και υποστηρίζει τοπικές περιβαλλοντικές ομάδες Συμβουλές στην υλοποίηση (Leave No Trace, μείνε στο μονοπάτι κλπ) 7

Σχεδιασμός καινοτόμων προϊόντων, «πράσινη ετικέτα» Πίεση προς τους συνεργάτες προκειμένου να αναπτύξουν οικολογική συνείδηση ή ακόμη και η επιλογή συνεργατών με βάση την οικολογικότητά τους ή όχι Χτίσιμο μιας νέας εταιρικής-επιχειρηματικής κουλτούρας, άμεσα προσανατολισμένης στις «πράσινες μεθόδους» λειτουργίας, μέσα από στοχοθέτηση, παροχή κινήτρων, εκπαίδευση αλλά και χρησιμοποίηση κατάλληλων εργαλείων

6. Φιλικές στο περιβάλλον υπηρεσίες Την εφαρμογή των νόμων για την προστασία του περιβάλλοντος; Την εφαρμογή νέων εναλλακτικών μορφών ενέργειας (αέρας, ηλιακή ενέργεια, κτλ); Την εφαρμογή περιβαλλοντικής διαχείρισης των σκουπιδιών και αποβλήτων (συγκέντρωση, ανακύκλωση και απομάκρυνση); Την αποφυγή συστηματικής ρύπανσης του υδροφόρου ορίζοντα του κέντρου (με μηχανικά ή χημικά απόβλητα); Την εφαρμογή προγραμμάτων περιορισμού της σπατάλης ηλεκτρικής ενέργειας και των φυσικών πόρων, όπως το νερό; Την διατήρηση της παραδοσιακής αρχιτεκτονικής γενικότερα του περιβάλλοντος χώρου; Την εφαρμογή αειφόρου πολιτικής στις λειτουργίες του κέντρου; Την εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού σε θέματα οικολογικής συμπεριφοράς; Την ενημέρωση των πελατών για τη σοβαρότητα του θέματος της φιλικής προς το περιβάλλον πολιτικής; Την εφαρμογή καινοτόμων φιλικών προς το περιβάλλον μεθόδων αναψυχής και άθλησης;.

Οι υπηρεσίες χιονοδρομίας ασκούν αναπόφευκτες επιδράσεις στη φύση λόγω της εγκατάστασης και του τρόπου λειτουργία των αναβατήρων λιφτ. Επομένως ο κύριος στόχος είναι να ελαχιστοποιηθούν αυτές οι επιδράσεις με τη βοήθεια πχ χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (Grundey & Zaharia, 2008)

Συνεργασία των εταιριών με σχολεία της περιοχής για ενίσχυση των «πράσινα» διαμορφωμένων σχολικών προαύλιων χώρων και βελτίωση της ποιότητας της φυσικής δραστηριότητας των μαθητών ( σύνδεση με την κοινωνία, ερευνητικό project Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)

Προϋπόθεση, η αποδοτική συνεργασία των φορέων που εμπλέκονται στην προσπάθεια Αποδοχή της συγκεκριμένης στρατηγικής από το σύνολο της τοπικής κοινωνίας και φορέων Δημιουργία κανονισμού διαχείρισης Σύστημα επόπτευσης της τήρησης των κανόνων λειτουργίας των εταιριών. Δυνατότητα επιβολής ‘ποινών’ Συνεχής πληροφόρηση των ΜΜΕ για τις ενέργειες, τις δράσεις και τα αποτελέσματα αυτών Δημιουργία δικτύου χορηγών και υποστηρικτών της προσπάθειας Ενίσχυση του τμήματος Μάρκετινγκ για συνέχιση των προωθητικών ενεργειών..

καλές αναβάσεις με οικολογική συνείδηση « φροντίστε… για να έχετε……»