Διαχείριση φυσικού και εικονικού χώρου – ΚΤ – 15/10/2001 1 Η διαχείριση φυσικού και εικονικού χώρου σε ένα δικτυωμένο σύστημα βιβλιοθηκών : η εμπειρία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Advertisements

Επικοινωνιες-δικτυα-διαδικτυο-ιστοσελιδεσ
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Μάθημα: Διατήρηση Ψηφιακών Τεκμηρίων Διδάσκων:
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
Σχέδιο Δράσης Σ.Δ.Ε. Αγρινίου
Διαδικασία Διεξαγωγής Ηλεκτρονικών Δημοπρασιών. Παραδοσιακή διαδικασία διοργανωτή Στάδιο 1 Απόφαση Αγοράς μέσω διαγωνισμού Στάδιο 6 Στάδιο 6 Αξιολόγηση.
Προστασία Λογισμικού - Ιοί
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Aπ ό το μεγαλύτερο στο μικρότερο του σύμ π αντος.
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Για μια στρατηγική εφαρμογών πληροφορικής στην διαχείριση και αξιοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς: εμπειρία και κατευθύνσεις Στρογγυλό τραπέζι Διημερίδα.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΤΙΡΙΑΚΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΩΝ
Εξελικτική πορεία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
1 Απόσταση και βιβλιοθήκες ή πώς ερμηνεύεται η επικοινωνία των χρηστών με τα κέντρα πληροφορίας και γνώσης στις σημερινές συνθήκες Κατερίνα Τοράκη Τεχνικό.
Κεφ. 7: Χρήμα – πληθωρισμός
Καλή και δημιουργική χρονιά.
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας του ΤΕΙ Σερρών
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Οι απόψεις των υπευθύνων των Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών για τη Συναισθηματική Νοημοσύνη» Ιφιγένεια.
Σελίδα 1 ΕΚΠΑ. «Διαμόρφωση υπηρεσίας καταλόγου Active Directory σε Windows 2003» Τηλέμαχος Ράπτης Εθνικό και Καποδιστριακό.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Έρευνα για το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα Αθήνα 9 Νοεμβρίου ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Ο.Φο.Μ. Ι.Ο.Φο.Μ. – Π.Μ.Σ. Φορολογία και Ελεγκτική.
1.  Μεθοδολογία-Στόχοι-Ερωτήματα  Πειρατεία και οι τρόποι αντιμετώπισης  Πειρατεία στην Ελλάδα  Συνέπειες  Ερωτηματολόγια και σχολιασμοί  Βιβλιογραφία.
ΚΑΤΟΧΗ - ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Παπαδάτου Φιερούλα Φραντζή Μαρία Βιβλιοθήκη & Υπηρεσία Πληροφόρησης Πανεπιστήμιο Πατρών Ηλεκτρονικά Περιοδικά και Υπηρεσίες Διαδανεισμού: Αντίπαλοι ή.
Δυνάμεις του 10: κοσμικό ταξίδι, από το Σύμπαν των γαλαξιών μέχρι το άτομο.
1 ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Γεώργιος Α. Δαουτόπουλος Καθηγητής Γεωπονίας Α.Π.Θ.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Το τμήμα της Β τάξης του ηλεκτρονικού τομέα Σας παρουσιάζει την εργασία του στα πλαίσια της ειδικής θεματικής δραστηριότητας με τίτλο.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
Ταξίδι με τη NASA α π ό το μεγαλύτερο ά π ειρο στο μικρότερο ά π ειρο του σύμ π αντος.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Ψηφιακή Βιβλιοθήκη ΤΕΕ
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Έργα Ψηφιοποίησης στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Άννα Φράγκου Πρ. Δ/σης Βιβλιοθήκης Παν/μίου Μακεδονίας Digitization Projects at the Library.
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
1 «Η χρήση νέων τεχνολογικών εργαλείων για την ενσωμάτωση της διασποράς στην ανάπτυξη του τόπου καταγωγής» Καρδίτσα, 8-10 Φεβρουαρίου ο Αναπτυξιακό.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΟΜΕΑΣ : ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΑΣΤΑΣΙΟΠΟΙΗΣΗΣ.
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
1 Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σ.Δ.Ο. Τμήμα: Διαχείριση Πληροφοριών Ον.Επ.: Μπίκος Κωνσταντίνος Μάντη Χρυσάνθη Χατζημάρκου Αθηνά Καπίταλη Ζωή Εισηγητής: Χατζής Θέμα:
Στατιστική Ι Παράδοση 9 Ο Δείκτης Συσχέτισης.
«…Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε…: Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σεμιναρίων της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου» 17 ο Πανελλήνιο.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 1 Κεφάλαιο 3 Η Σημασιολογία των Γλωσσών Προγραμματισμού Προπτυχιακό.
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Μελέτη για την Επίδραση των Προγραμμάτων Ψηφιοποίησης στη Διαχείριση και στη Σταθερότητα των Συλλογών με Ιστορικές Φωτογραφίες. Φοιτήτρια: Παγώνη Αποστολία.
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
Τα κάστανα Ευστράτιος Ευάγγελος Σωτηριάδης Τσώτσης 1ΟΠρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης τμήμα Δ2 Σχολικό έτος Π.Τ.Δ.Ε. – Α.Π.Θ.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαχείριση φυσικού και εικονικού χώρου – ΚΤ – 15/10/ Η διαχείριση φυσικού και εικονικού χώρου σε ένα δικτυωμένο σύστημα βιβλιοθηκών : η εμπειρία του ΤΕΕ Κατερίνα Τοράκη Μονάδα Τεκμηρίωσης και Πληροφόρησης ΤΕΕ 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, Θεσσαλονίκη, 15/10/2001

Διαχείριση φυσικού και εικονικού χώρου – ΚΤ – 15/10/ Εδώ είν’ οι κήποι, οι ναοί και η αιτία που υπάρχουν οι ναοί η μουσική που πρέπει, τα λόγια τα σωστά, τα εξηντατέσσερα εξάγραμμα, τελετουργίες – η μοναδική σοφία που το Στερέωμα παραχωρεί στους ανθρώπους, η εξουσία εκείνου του αυτοκράτορα που αντανακλούσε τη γαλήνη του στον κόσμο – τον καθρέπτη του, έτσι που να καρπίσουν τα χωράφια και να μην ξεχειλίσουν τα ποτάμια από τις όχθες τους, ο πληγωμένος μονόκερος, που ξαναγύρισε για να σημάνει το τέλος, οι μυστικοί αιώνιοι νόμοι, η αρμονία του κόσμου. Όλα αυτά ή η ανάμνησή τους, βρίσκονται εδώ Μες στα βιβλία που φυλάω σ’ αυτόν τον πύργο. …………………………………………………

Διαχείριση φυσικού και εικονικού χώρου – ΚΤ – 15/10/ …………………………………………………… Με λένε Χσιάγκ. Φυλάω τα βιβλία, Που ίσως είναι και τα τελευταία, Γιατί ούτε για την Αυτοκρατορία ξέρουμε πια τίποτα Ούτε και για τον Γιό του Ουρανού. Εδώ είναι, στα ράφια ψηλά, την ίδια ώρα μακρινά και κοντινά, κρυφά και φανερά, όπως τα άστρα. Εδώ είναι οι κήποι, οι ναοί. Borges, Jorge Luis (μετφ. Δημ. Καλοκύρης) (1993). Ο φύλακας των βιβλίων. Στο Περί Βιβλιοθηκών. Αθήνα: Εκδ. Αγρα.

Διαχείριση φυσικού και εικονικού χώρου – ΚΤ – 15/10/2001 6

7

8

9 Ο χώρος λειτουργεί ως συστατικό στοιχείο της δραστηριότητας των ατόμων και των κοινωνικών ομάδων στις μεταξύ τους σχέσεις. Συγχρόνως όμως, οι δραστηριότητες επηρεάζουν τη διαμόρφωση του χώρου, σε σύνδεση με γενικότερους κατευθυντήριους στόχους που καθορίζονται, με τις αξίες και τις τεχνικές που υπάρχουν σε ένα δοσμένο κοινωνικο-οικονομικό σχηματισμό. (Λουκάκης, Π. (1985). Σημειώσεις Χωροταξίας. Τεύχος 1ο: Βασικές έννοιες. Ξάνθη: Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Πολυτεχνική Σχολή.)

Διαχείριση φυσικού και εικονικού χώρου – ΚΤ – 15/10/ Ο φυσικός χώρος λειτουργεί ως χώρος προστασίας των περιεχομένων της γνώσης §από φυσικά φαινόμενα, όπως βροχή, αέρα, θερμοκρασία, υγρασία §από υλικά που υπάρχουν και μολύνουν το περιβάλλον, όπως σκόνη, καυσαέρια κλπ. §από αναίτιες ανθρώπινες δραστηριότητες όπως κλοπή, καταστροφή, βλάβη κλπ.

Διαχείριση φυσικού και εικονικού χώρου – ΚΤ – 15/10/ Ο φυσικός χώρος λειτουργεί ως χώρος συνάντησης συνεύρεσης συνομιλίας συνεργασίας ερωτικής συνάντησης

Διαχείριση φυσικού και εικονικού χώρου – ΚΤ – 15/10/ Ο φυσικός χώρος χρησιμοποιήθηκε για να αποθηκεύσει και διαφυλάξει το περιεχόμενό τους για να στεγάσει τους ανθρώπους που το επεξεργάζονται και το διαχειρίζονται για να φιλοξενήσει τους ανθρώπους που το χρησιμοποιούν για τις πληροφοριακές, ερευνητικές, ψυχαγωγικές και άλλες ανάγκες τους.

Διαχείριση φυσικού και εικονικού χώρου – ΚΤ – 15/10/ Ενα δικτυωμένο σύστημα βιβλιοθηκών Έχει τους στόχους: να δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες να βρουν πληροφόρηση που υπάρχει στις διάφορες συνιστώσες του συστήματος  να δώσει τη δυνατότητα στις επί μέρους συνιστώσες να οργανώσουν τις συλλογές και τις υπηρεσίες τους συντονισμένα  να δώσει τη δυνατότητα στους κατόχους των βιβλιοθηκών να εξοικονομήσουν χρήματα και χώρο

Διαχείριση φυσικού και εικονικού χώρου – ΚΤ – 15/10/ Για το προσωπικό των βιβλιοθηκών αναπτύσσεται πνεύμα συνεργασίας και αποδοχής κοινών κανόνων εργασίας γίνεται αποδεκτή η πολιτική πρόσκτησης και ανάπτυξης των συλλογών στο πνεύμα ότι δεν μπορούν όλα να βρίσκονται παντού προκαλείται πρόσθετη εργασία για την επικοινωνία ανάμεσα στις συνιστώσες βιβλιοθήκες, το συντονισμό, την παρακολούθηση της εξέλιξης των σχετικών εργασιών γίνεται ορατή η εργασία σε κάθε συνιστώσα και υπόκειται σε έλεγχο, κριτική, επιδοκιμασία ή απόρριψη

Διαχείριση φυσικού και εικονικού χώρου – ΚΤ – 15/10/ “Ολες οι βιβλιοθήκες που γνωρίζω αντανακλούν εκείνη την αρχαία Βιβλιοθήκη. Η σκοτεινή Βιβλιοθήκη του Δασκάλου στο Μπουένος Αϊρες, όπου μπορούσα να κοιτάξω έξω από το παράθυρο και να δω τα δέντρα τζακαράντα να καλύπτουν το δρόμο με τα γαλάζια άνθη τους. Η έξοχη Βιβλιοθήκη Χάντινγκτον στην Πασαντίνα της Καλιφόρνια, που περιστοιχίζεται από άψογα διαρρυθμισμένους κήπους σαν ιταλική βίλα. Η σεβάσμια Βρετανική Βιβλιοθήκη, όπου κάθισα (όπως μου είπαν) στην καρέκλα όπου είχε καθίσει ο Κάρλ Μάρξ όταν έγραψε το Κεφάλαιο. Η Βιβλιοθήκη με τα τρία μόνο ράφια στην πόλη Τζανέτ της Αλγερινής Σαχάρας, όπου ανάμεσα στα αραβικά βιβλία είδα ένα μυστηριώδες αντίτυπο του Αγαθούλη του Βολταίρου στα γαλλικά. Η Εθνική Βιβλιοθήκη στο Παρίσι, όπου το τμήμα ερωτικής λογοτεχνίας αποκαλείται Κόλαση. Η καλαίσθητη Πληροφοριακή Βιβλιοθήκη Μέτρο του Τορόντο, όπου κανείς μπορεί να παρατηρήσει το χιόνι να πέφτει στα επικλινή παράθυρα καθώς διαβάζει – όλες οι παραπάνω αντιγράφουν, με τις παραλλαγές τους, το συστηματικό όραμα του Καλλίμαχου”.

Διαχείριση φυσικού και εικονικού χώρου – ΚΤ – 15/10/ Για τους τελικούς χρήστες δίνεται η δυνατότητα να ενημερωθούν τι υπάρχει σε όλες τις συνιστώσες του συστήματος και να το αποκτήσουν γίνεται αποδεκτό ότι δεν μπορούν να δουν ή/και να αποκτήσουν άμεσα όλο το περιεχόμενο του συστήματος εξοικειώνονται με ένα περιβάλλον απομακρυσμένης εξυπηρέτησης

Διαχείριση φυσικού και εικονικού χώρου – ΚΤ – 15/10/ Το σύστημα δικτυωμένων βιβλιοθηκώνΤΕΕ

Διαχείριση φυσικού και εικονικού χώρου – ΚΤ – 15/10/ Περιεχόμενα της εικονικής Βιβλιοθήκης ΤΕΕ

Διαχείριση φυσικού και εικονικού χώρου – ΚΤ – 15/10/

Διαχείριση φυσικού και εικονικού χώρου – ΚΤ – 15/10/

Διαχείριση φυσικού και εικονικού χώρου – ΚΤ – 15/10/ ΤΟΠΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΕΠ, ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ Ταξ.αρ.: Τ Αντ.: 1 Δανεισμένο ΤΕΠ, ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ Ταξ. αρ.: Τ Αντ.: 2 Διαθέσιμο ΤΕΠ,ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΤαξ. αρ.: ΑΡΧ Τ Αντ.:3 Βιβλιοδεσία ΑΚΡ, ΒΙΒΛ/ΗΡΑΚΛΕΙΟ Ταξ. αρ.: Τ Στο ράφι ΔΕΛ, ΒΙΒΛ/ΠΑΤΡΑ Ταξ. αρ.: Τ Αντ.: 1 Στο ράφι ΔΕΛ, ΒΙΒΛ/ΠΑΤΡΑ Ταξ. αρ.: Τ Αντ.: 2 Στο ράφι ΔΚΡ, ΒΙΒΛ/ΧΑΝΙΑ Ταξ. αρ.: Τ Στο ράφι ΚΔΘ, ΒΙΒΛ/ΛΑΡΙΣΑ Ταξ. αρ.: Τ Στο ράφι ΚΕΡ,ΒΙΒΛ/ΚΕΡΚΥΡΑ Ταξ. αρ.: ΤΟΡ Αντ.: 1 Δανεισμένο ΚΜΑ,ΒΙΒΛ/ΘΕΣΣΑΛΟΝ Ταξ.αρ.:005.74ACCESS ΤΟΡΑντ.:1 Στο ράφι

Διαχείριση φυσικού και εικονικού χώρου – ΚΤ – 15/10/ δεν γίνονται όλες οι εργασίες με ηλεκτρονικό τρόπο ο φυσικός και ο εικονικός χώρος συνυπάρχουν διαχειριστής του συστήματος, για την παρακολούθηση των λειτουργιών, την εκπαίδευσης και τον αυστηρό καθορισμό δικαιωμάτων παράμετροι για τη διάκριση και τον εντοπισμό του περιεχομένου προσωπικό που θα ασχολείται συστηματικά και με συνέπεια με τις διάφορες εργασίες εξασφάλιση της ροής των εργασιών, ώστε να εξασφαλίζεται η συνεχής λειτουργία του συστήματος οι άνθρωποι εξακολουθούμε να παίζουμε καθοριστικό ρόλο στην οργάνωση και διαχείριση του συστήματος Συμπεράσματα