Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Βασίλης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα δικτύου Comenius που συνδέει όσους χρησιμοποιούν υλικά μελέτης του χώρου και γεω-πληροφορίες στο σχολείο.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (M.Sc.)
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Απογραφικά Δελτία - Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Μαθήματος/Διδάσκοντα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Εργαστήριο.
Προτεινόμενες αλλαγές στο Λύκειο
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Ημερίδα Χαροκοπείου Πανεπιστημίου με θέμα:
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Εργαστήριο.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – αμοιβαιότητα.
Έρευνα για το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα Αθήνα 9 Νοεμβρίου ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Ο.Φο.Μ. Ι.Ο.Φο.Μ. – Π.Μ.Σ. Φορολογία και Ελεγκτική.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΗ.
Πανε π ιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρω π ιστικών και Κοινωνικών Ε π ιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκ π αίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση –
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πρόγραμμα.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου - Σχολή Καλών Τεχνών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου - Σχολή Καλών Τεχνών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Βασιλέως.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Εκδήλωση «Μεταπτυχιακά και Υποτροφίες: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Διεθνές Πανεπιστήμιο» Μιχαηλίδης Νικόλαος, Αναπλ. Καθηγητής.
Αξιολόγηση του έργου των Εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152/2013)
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
1 Συνολικός προϋπολογισμός έργου «Διεύρυνση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2004 – 2006)» € Συνολικός προϋπολογισμός για.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
Τμήμα επιστημών προσχολικής αγωγής & εκπαίδευσης Μια πρώτη ματιά...
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
DAF Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γερμανικά ως Ξένη Γλώσσα Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Αθήνα 13 Μαρτίου Μαρτίου.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Δημιουργώντας διαδικτυακές κοινότητες μάθησης μέσω wiki Μαρία Νέζη Κατερίνα Τρίμη-Κύρου Νέλλη Τσενόγλου.
Η Διεθνής Κινητικότητα Erasmus+ σε αριθμούς 19η Διημερίδα Τμημάτων-Γραφείων Διεθνών, Δημοσίων Σχέσεων και Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Ελληνικών.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΥΡΝΑΡΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Φορείς Εκπαιδευτικής Έρευνας - Ε.Ε. & Ελλάδα
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Βασίλης Κόλλιας Ερευνα στο ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Ε π ιστημονικές Δημοσιεύσεις ( ελληνικές και ξενόγλωσσες )

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Ε π ιστημονικές Δημοσιεύσεις ( ελληνικές και ξενόγλωσσες )

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Ε π ιστημονικές Δημοσιεύσεις ( Ξενόγλωσσες / Σύνολο ) Βιβλία0%20%17%33% Επιστ περιοδικα63%75%52%86% Πρακτικά συνεδρίων36%67%30%50% Κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους40%50%16%25% Συνέδρια με κριτές25%54%46%71%

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Ετεροαναφορές ( )

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονικά Περιοδικά ( ) (1/2) International Journal of Special education2,990 Educational Psychology Review2,154 Acta Paediatrica1,974 Psychopathology1,816

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονικά περιοδικά (IF ~ 1) ( ) (2/2) The modern language journal Language Assessment Quarterly TESOL Quarterly Journal of Pragmatics School Psychology International Journal of mental health and addiction European Journal of Teacher Education Educational studies in mathematics Procedia - Social and Behavioral Sciences Behaviour change

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Άλλη αναγνώριση του Ερευνητικού Έργου του Τμήματος

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Ερευνητικά και Εκ π αιδευτικά π ρογράμματα (1/3)  Διαφορετικότητα και Ένταξη  Εκ π αίδευση αλλοδα π ών και π αλιννοστούντων μαθητών  Ένταξη Τσιγγανο π αίδων στο σχολείο  Σχολικός εκφοβισμός  Διδακτικές π ρακτικές  Χιούμορ  Κατ οικον εργασίες  Α π οτελεσματικότητα ομαδοσυνεργατικής μεθόδου  Δικτυα εκ π αιδευτικών  Δικτυο Σχολειων  Συνεργασια εκ π αιδευτικών

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Ερευνητικά και Εκ π αιδευτικά π ρογράμματα (2/3)  Εκ π αίδευση εκ π αιδευτικών  Διαφορο π οιημένη διδασκαλία  Χρήση ΤΠΕ στη διδασκαλία  Πρακτική Άσκηση Φοιτητών  Ειδικές διδακτικές  Μαθηματικά  Φυσική  Γλώσσα  ΤΠΕ

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Ερευνητικά και Εκπαιδευτικά Προγράμματα (3/3) Πηγές των π ρογραμμάτων :  Προγράμματα της Ε π ιτρο π ής Ερευνών του ΠΘ  Προγράμματα ΕΠΕΑΕΚ & ΕΣΠΑ  Ευρω π αϊκά π ρογράμματα

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονικές Συνεργασίες (1/4)  Με άλλα μέλη ΔΕΠ ή με άλλους διδάσκοντες του Τμήματος ή της Σχολής Ανθρω π ιστικών και Κοινωνικών Ε π ιστημών  Με άλλα μέλη ΔΕΠ ή με άλλους διδάσκοντες άλλων Ελληνικών Πανε π ιστημίων  Με άλλα μέλη ΔΕΠ ή με άλλους διδάσκοντες α π ό Πανε π ιστήμια του εξωτερικού

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονικές Συνεργασίες (2/4) Εντός της Σχολής Ανθρω π ιστικών και Κοινωνικών Ε π ιστημών  Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (21 συνδημοσιεύσεις και 10 παρουσιάσεις σε συνεδρια με κριτές) Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής (4 συνδημοσιεύσεις και 8 παρουσιάσεις σε συνέδρια με κριτές)  Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης (2 συνδημοσιεύσεις)

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονικές Συνεργασίες (3/4) Με μέλη ΔΕΠ σε άλλα Ελληνικά Πανε π ιστήμια ( μέσω συνδημοσιεύσεων )  Πανεπιστήμιο Κρήτης  Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας  Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης  Εθνικο και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών  Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης  Πανεπιστήμιο Αιγαίου  ΑΣΠΑΙΤΕ  Πανεπιστήμιο Πατρών

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονικές Συνεργασίες με μέλη ΔΕΠ ξένων Πανεπιστημίων ( μέσω συνδημοσιεύσεων ) (4/4)  Flinders University, South Australia  Waikato University New Zeland  University of Illinois  Ben Gurion University of Negev  University of Stavanger, Norway  Kristianstad University  University of Sussex  Canterbury Christ Church University  Paris III  University of Vienna  University of Utrecht  Twente University  Σχολή Δημόσιας Υγείας του Παν/μίου Βρυξελλών (ULB)  Leibnitz University of Hannover  University of Cyprus  Cyprus Technological University  University of Lisbon

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συνδεση έρευνας και διδασκαλίας  Οι φοιτητές ενημερώνονται για τις π ρόσφατες ε π ιστημονικές εξελίξεις στις θεματικές π εριοχές π ου θερα π εύονται α π ό το τμήμα  Εκ π αιδεύονται σε θέματα μεθοδολογίας  Α π οκτούν εμ π ειρία σε βιβλιογραφικές αναζητήσεις  Συμμετοχή φοιτητών στις ημερίδες του τμήματος και σε συνέδρια π ου διοργανώθηκαν στο ΠΘ

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Παραδείγματα συμμετοχών φοιτητών σε ημερίδες και συνέδρια  στην οργάνωση του συνεδρίου ΕΛΨΕ Βόλος Μαΐου 2009  στην οργάνωση του 4 ου Φεστιβάλ Αφήγησης Ολύμ π ου, Όλυμ π ος 3 & 4 Ιουλίου 2009  στην οργάνωση του 8 ου συνεδρίου Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Ε π ικοινωνιών στην Εκ π αίδευση, Βόλος Σε π τεμβρίου 2012  στην οργάνωση του 10 ου Διεθνούς Συνεδρίου Σημειωτικής (π λήρης υ π οστήριξη α π ό το ΕΜΔΔΕΓ ), Βόλος 4-6 Οκτωβρίου 2013

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Μερικοί π ρο π τυχιακοί φοιτητές συμμετέχουν στην έρευνα Πχ στο «10ο Διεθνές Συνέδριο Σημειωτικής »

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Σύνδεση έρευνας και διδασκαλίας ( οι διδάσκοντες )( ενδεικτικά ) (1/2)  « οι εργασίες … με βοήθησαν να δουλέψω με τους φοιτητές / τριες θέματα π ου αφορούν τη διαμόρφωση στρατηγικών για την αντιμετώ π ιση του σχολικού εκφοβισμού σε ε π ί π εδο σχολικής τάξης »  «… Για π αράδειγμα, μετά την εμ π λοκή μου με το Ευρω π αϊκό π ρόγραμμα π ου αφορούσε τις κοινότητες μάθησης, εισήγαγα νέα ενότητα στο μετα π τυχιακό μάθημά μου π ου αφορούσε τις κοινότητες μάθησης »  «.. π ροσ π άθησα να δημιουργήσω το γενικότερο θεωρητικό υ π όβαθρο με τη συγγραφή δύο συγγραμμάτων … Ακολούθησε η π ρακτική εφαρμογή α π ό τους φοιτητές στα σχολεία … με π ολύ θετικά α π οτελέσματα »

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Σύνδεση έρευνας και διδασκαλίας ( ενδεικτικά ) (2/2)  «μια ομάδα προπτυχιακών φοιτητριών ανέλαβε να αρχειοθετήσει, να κωδικοποιήσει και να επεξεργαστεί τους φακέλους των εκπαιδευτικών που εργάστηκαν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα και περιείχαν παραδοτέα όπως: ημερολόγιο, πορτφόλιο, γραπτές παραγωγές μαθητών, project, οπτικοακουστικό υλικό και αναφορά υλοποίησης της διδασκαλίας και λειτουργίας του θερινού τμήματος, με στόχο τον εντοπισμό και την επιλογή καλών πρακτικών που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της λειτουργίας των θερινών τμημάτων»  « Aπό το μικρό ερευνητικό που έχω … οι μελλοντικοί εκπαιδευτικοί … δηλώνουν ότι ως δάσκαλοι αισθάνονται …. πιο τυπική μορφή λόγου ενώ άλλοι … πώς θα πρέπει ο λόγος τους να είναι καθημερινός και άμεσος Για μένα, ὀλη αυτή η διαδικασία έχει ως αποτέλεσμα στις συναντήσεις ανατροφοδότησης που κάνουμε πλέον στο επίπεδο ΙΙ της ΣΠΑ για τη γλώσσα ……. δηλαδή όχι μόνο τι γράφω αλλά και πώς και γιατί το γράφω έτσι και τι δηλώνω με αυτό. »