ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΕΕ-ΕΠΑΛ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βυζαντινή Δράμα Τρία βυζαντινά μνημεία της πόλης
Advertisements

ΘΕΡΜΟ ΑΙΤΟΛΩΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
Τα τείχη της Γορίτσας Αραπίτσα Δήμητρα Γουργιώτης Γιάννης
ΟΔΗΓΟΣ ΞΕΝΑΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
Η εκκλησια τησ Καπνικαρεασ
ΜΑΚΡΙ ΜΑΚΡΗ ΜΠΕΤΤΥ ΤΣΕΛΑ Γ4.
Τουριστικός οδηγός Αγίου Δημητρίου
1. Ο Ελληνορωμαϊκός κόσμος την εποχή του Χριστού στη γη Ισραήλ
Είμαστε οι μαθητές της Γ1΄ τάξης του 4ου Δημ. Σχολείου Ωραιοκάστρου.
ΛΕΥΚΩΣΙΑ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΜΟΙΡΑΣΜΕΝΗ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΧΟΡΟΣ ΤΣΑΜΙΚΟΣ
ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΞΩΚΚΛΗΣΙΑ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΠΟΝΤΟΣ - ΣΜΥΡΝΗ.
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 – 2012 ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ – ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ – ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (Π.Α.Κ.Π.Π.Α.)
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Γενικό Λύκειο Αυλίδας Σχολικό Έτος «Αναζητώντας την παλιά Χαλκίδα»
Η Σάμος διαθέτει πολλά αξιοθέατα για τον επισκέπτη της, αυτό οφείλεται τόσο στην μεγάλη ιστορία της όσο και  στης φυσικές ομορφιές της. ΣΑΜΟΣ.
6ο Δημοτικό Σχολείο Μεγάρων Πρόγραμμα Π. Ε
Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΘΕΡΜΟ ΤΗΣ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Σχολείο: Γυμνάσιο ΛΤ Χάλκης Ημερ/νία: 31/05/2009
Ομαδα : Δ ΜΠΟΥΚΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΛΟΥΔΗ ΜΑΡΙΑ ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΠΑΦΟΣ Αρχαιολογικά μνημεία και αξιοθέατα
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Η πόλη της Κερύνειας – εισαγωγικά Θέση Ονομασία Ιστορία
ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΧΡΥΣΕΛΕΟΥΣΗΣ ΕΜΠΑΣ
Γιάννης Βαρής Ε2’ 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π. Τ. Δ
Μνημεία & Αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης
Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας
ΠΕΝΤΑΛΟΦΟΣ-ΕΒΡΟΥ Το έθιμο του Μπέη.
Η Ρωμαϊκή και Βυζαντινή Φυσιογνωμία της Θεσσαλονίκης
Αρχαιολογικά μνημεία και αξιοθέατα της πόλης της Αμμοχώστου
Μονή Κύκκου.
Χάρης Αλεξίου Νικόλας Βουβάκης
ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
ΘΕΡΜΟ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας
Η Πόλη της Πάφου Θέση Ιστορία Πληθυσμός Πολιτιστικές εκδηλώσεις
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Διαθεματική εργασία: Ιστορία της Νότιας Πιερίας. Πούρλια Οι κάτοικοι εγκαταστάθηκαν στους Παλαιούς Πόρους (Πούρλια) το Οι συχνές κατολισθήσεις,
Νομός Τρικάλων Τα Μετέωρα είναι ένα σύμπλεγμα από τεράστιους σκοτεινόχρωμους βράχους που υψώνονται έξω από την Καλαμπάκα, κοντά στα πρώτα υψώματα της Πίνδου.
ΒΟΛΟΣ.
ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ
Μαρία , Δημήτρης Μαρία , Μαργαρίτα
ΖΩΓΡΑΦΟΥ Η περιοχή του Ζωγράφου έχει ανατολικά το όρος Υμηττός , το αγαπημένο βουνό των κατοίκων της Αθήνας και νοτιοδυτικά τα ποτάμια Ηριδανό και Ιλισό.
ΙΣΤΟΡΙΑ – ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Χρήστος Γιώργος Άρης.
Χαβάνα –Άρτεμις Αχιλλέως
54 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΥΔΡΑΓΩΓΕΙΟ ΧΟΡΤΙΑΤΗ.
Το Πλωμάρι διασχίζεται από το χείμαρρο Σεδούντα.
ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΑΤΡΑΣ. Η θέση της Πάτρας και σημεία ενδιαφέροντος H Πάτρα είναι μια πόλη στην Δυτική Ελλάδα που βρέχεται στα βόρεια από.
ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΑΡΕΤΟΣ. ΕΙΚΟΝΕΣ ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ.
Θέρμο Αιτολωακαρνανίας Το Θέρμο είναι κωμό- πολη της Αιτωλοακα- ρνανίας με επίσημο πληθυσμό κα- τοίκων.
Η βυζαντινή Κύπρος Κεφάλαιο 37 ο Η παρουσίαση διαμορφώθηκε από τον Πέτρο Σαμούχο.
Η ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ Αναστασία Σπηλιοπούλου Μαρία Κοτσίρη Νεφέλη Τσαούση ΤΑΞΗ Δ2 Εργασία 4 ΤΠΕ 2016.
Η Ακρόπολη και τα μνημεία της
ΤΟ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΜΟΥ. Θεοδώρα Ηρακλέους Στ΄
Η ΠΟΛΗ ΦΑΝΤΑΣΜΑ. 2 3 Εικόνες από την Αμμόχωστο Αμμόχωστος Εισαγωγή Η δεύτερη μεγαλύτερη επαρχία της Κύπρου Βρίσκεται στα ανατολικά της Κύπρου Υπάρχουν.
Φανή Λαζάρου-Τρανού 1ο Π.Π.Δ.Σ. Θεσσαλονίκης ΠΤΔΕ- ΑΠΘ Ε
Mμνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς UNESCO
ΠΛΑΚΑ.
ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ.
Μαθητής: Ανδρέας Αναδιώτης Τάξη: Β1α
ΝΟΜΟΣ ΡΟΔΟΠΗΣ ΒΙΛΛΥ ΚΑΝΝΑ Α1.
ΚΑΣΤΡΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ: ΞΕΧΑΣΜΕΝΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Ή ΖΩΝΤΑΝΟ ΠΑΡΟΝ; Το κάστρο του Μυστρά Ο Μυστράς, γνωστός και ως Μυζηθράς στο Χρονικόν του Μορέως, ήταν μία.
ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΚΑΙ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΛΕΣΒΟΥ
ΓΡΙΖΑΝΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΚΑΣΤΡΟ από τα μεγαλύτερα κάστρα της ηπειρωτικής Ελλάδας παρά το μέγεθός του, το κάστρο δεν υπήρξε ποτέ κάποια αξιόλογη πόλη.
ΑΜΦΙΠΟΛΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2006-2007 ΤΕΕ-ΕΠΑΛ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΙΣ 14-5-2007,ΗΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ &ΩΡΑ 10:30 ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ :ΠΑΛΟΥΚΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ-ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ,ΓΕΩΠΟΝΟΙ ΤΟΥ ΤΕΕ-ΕΠΑΛ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ

ΤΑ Δ.Δ. ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΛΑΔΟΧΩΡΙ ΓΡΙΖΑΝΟ ΔΙΑΣΕΛΛΟ ΖΑΡΚΟ ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ ΠΗΝΕΙΑΔΑ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑ

ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ Δ.Δ. ΑΧΛΑΔΟΧΩΡΙΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΙ 162 Δ.Δ. ΑΧΛΑΔΟΧΩΡΙΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΙ 162 Δ.Δ.ΓΡΙΖΑΝΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΙ 1600 Δ.Δ.ΔΙΑΣΕΛΛΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΙ 329 Δ.Δ.ΖΑΡΚΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΙ 1498 Δ.Δ.ΚΕΡΑΜΙΔΙΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΙ 410 Δ.Δ.ΠΑΝΑΓΙΤΣΑΣ ΚΑΤΟΙΚΟΙ 370 Δ.Δ.ΠΗΝΕΙΑΔΑΣ ΚΑΤΟΙΚΟΙ 389 Δ.Δ.ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΚΑΤΟΙΚΟΙ 2387 ΣΥΝΟΛΟ Δ.Δ. ΚΑΤΟΙΚΟΙ 7145

ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΔΗΜΟΣ ΣΥΣΤΑΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ Ι.ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ(Ν.2539/97) ΣΥΝΟΡΕΥΕΙ ΔΥΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟ ΟΙΧΑΛΙΑΣ,ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΝΟΤΙΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΕΣΟΝ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ-ΤΡΙΚΑΛΩΝ

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Δ.Δ. ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Δ.Δ. ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΣΙΟΤΙ ΠΡΟΗΛΘΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΛΕΞΗ ΤΣΙ-ΟΤ, ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΧΛΩΡΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΧΟΡΤΑΡΙ Η ΦΑΡΚΑΔΟΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟΥ ΟΜΩΝΥΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟ ΤΣΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΟΥΤΕ ΣΑΝ ΤΟΠΩΝΥΜΙΟ

ΠΡΩΤΟΕΓΙΝΕ ΔΗΜΟΣ ΤΟ1951 ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ <<ΤΣΙΟΤΙ>>,ΤΟ 1955 ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΣΕ <<ΦΑΡΚΑΔΟΝΑ>> ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΛΑΜΒΑΝΕ ΤΑ ΕΞΗΣ ΧΩΡΙΑ ΚΛΟΚΩΤΟΣ,ΜΠΑΓΙΑ (ΠΕΤΡΩΤΟ) ΝΕΟΧΩΡ (ΟΙΧΑΛΙΑ),ΒΟΣΤΙΔΙ (ΚΡΗΝΗ),ΑΧΛΑΔΟΧΩΡΙ,ΔΙΑΣΕΛΟ, ΓΡΙΖΑΝΟ,ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ, ΠΗΝΕΙΑΔΑ, ΖΑΡΚΟ,ΚΕΡΑΜΙΔΙ

ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ ΠΑΣΑ ΤΟΥΡΑΧΑΝ, ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΦΕΡΕ ΤΟΥΣ <<ΚΟΝΙΑΡΟΥΣ>> , ΓΕΩΡΓΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ <<ΚΟΝΙΟ>> ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΤΣΟΤΙΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1920 ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ <<ΑΚΑΜΑΤΗΣ>> ΑΠΟ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΕ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ

ΔΕΞΙΑ ΤΗΣ ΚΩΜΟΠΟΛΗΣ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1990 ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΟΙΚΙΣΜΟΣ ΜΕ ΛΥΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΠΟΝΤΙΟΥΣ ΠΑΛΛΙΝΟΣΤΟΥΝΤΕΣ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΖΟΥΝ ΕΚΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ( 100) ΕΚΑΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ

ΠΗΡΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΠΟΛΗ <<ΦΑΡΚΑΔΩΝ>> Η ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΧΤΙΣΜΕΝΗ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΟΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΚΛΟΚΩΤΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΤΟΝ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΟΤΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΤΟ ΠΗΡΕ ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΤΟ <<ΦΑΡΚΑ>> ΗΤΑΝ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΙΩΤΙΔΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΝΟΜΙΣΜΑ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΠΟΛΛΑ ΝΟΜΙΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ 5οΑΙΩΝΑ Π.Χ. ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ 6οΑΙΩΝΑ Μ.Χ. ΓΝΩΡΙΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΚΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ 4οΑΙΩΝΑ Π.Χ. ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ 2ο ΑΙΩΝΑ Π.Χ., ΟΤΑΝ ΟΛΗ Η ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΥΠΟΤΑΧΘΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ

ΑΠΟ ΤΟ 1881 ΠΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΗΚΕ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ,ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΑΝ ΘΕΣΜΟΣ ΜΕΓΑΛΗ ΖΩΟΠΑΝΗΓΥΡΗ ΤΟ <<ΤΟ ΠΑΖΑΡΑΚΙ>> ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΒΡΥΣΟΥΛΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΣΤΟΝ ΚΛΟΚΩΤΟ

ΤΟ <<ΠΑΖΑΡΑΚΙ>> ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 70 Ο ΔΗΜΟΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ & ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΔΕΚΑΠΕΝΘΗΜΕΡΟ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΕΜΠΟΡΟΠΑΝΗΓΥΡΗ ΜΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕΙ 19-20 ΜΑΪΟΥ ΤΟΥ ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΤΗΝ ΚΩΜΟΠΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΛΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ & ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΚΩΜΟΠΟΛΗΣ ΑΛΛΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ,ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ,ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΡΙΖΑΝΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΠΟΔΕΣ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ ΓΡΙΖΟΣ ΠΙΘΑΝΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΟΤΙ Η ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΦΘΟΡΑ <<ΤΟΥ ΒΡΥΖΑΝΟΥ Η ΒΛΥΖΑΝΟΥ>> ΚΑΙ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΡΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΓΡΙΖΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΣΑΝ <<ΒΛΥΖΑ>> ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΦΡΟΥΡΙΟ ΤΟ ΕΠΑΝΟΜΑΖΟΜΕΝΟ ΩΣ <<ΓΡΙΖΟΣ>> ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΙΣΧΥΡΟΣ , ΑΠΟΡΘΗΤΟΣ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΚΑΣΤΡΟ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΤΡΟ ΠΟΛΛΩΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΚΑΙ ΥΨΟΣ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ 7-8 ΜΕΤΡΑ ΥΨΩΝΕΤΑΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΟΛΥΜΠΟ ΕΛΛΑΣΣΟΝΑ ΠΡΟΣ ΔΥΤΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΙΑ <<ΩΡΑΙΑ) ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΗΜΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣΕ ΕΝΑΝ ΑΠΛΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ ΟΧΙ ΑΡΕΣΤΟ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΦΥΛΑΚΗ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΙΧΗ ΤΟΥ ΚΑΣΤΡΟΥ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΟΝΟΜΑ ΣΥΝΑΝΤΑΤΑΙ ΣΤΑ ΜΕΤΑΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΕΝΘΥΜΗΣΕΙΣ ΝΑΩΝ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΩΝ

Ι.Μ.Ν ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΘΕΤΙΚΑ Η ΗΡΕΜΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ,ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΦΥΛΑΣΣΕΙ ΤΟ ΠΑΝΥΨΗΛΟ ΤΕΙΧΟΣ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΥΔΡΑΓΩΓΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΟΧΩΡΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΧΩΡΙΟ ΖΩΝΤΑΝΟ ,ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΦΥΖΕΙ ΑΠΟ ΖΩΗ ΚΥΡΙΕΣ ΑΣΧΟΛΕΙΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ Η ΓΕΩΡΓΙΑ,ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ ,ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Δ.Δ. ΖΑΡΚΟΥ ΤΟ ΖΑΡΚΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ Η ΛΕΞΗ ΖΑΡΚΟ ,ΣΛΑΒΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΖΕΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΤΟΠΙΣΘΗΚΕ Η ΑΡΧΑΙΑ ΠΟΛΗ ΦΑΫΤΤΟΣ, ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ 1957 ΒΡΕΘΗΚΕ ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΠΟΥ ΧΡΟΝΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΤΟ 264π.χ. ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛ. ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΕΝΤΟΠΙΘΗΚΑΝ ΙΧΝΗ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΝΕΟΛΙΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ ΧΑΛΚΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΙΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΖΑΡΚΟΥ

ΑΠΟ ΤΟΝ 9ο ΑΙΩΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1884 ΗΤΑΝ Η ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΓΑΡΔΙΚΙΟΥ ΤΟ 1972 ΣΕ ΑΝΑΣΚΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΤΑ ΕΡΕΙΠΙΑ ΤΡΙΚΛΙΤΗΣ ΠΑΛΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΜΕ ΨΗΦΙΔΩΤΟ ΔΑΠΕΔΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΟ

ΕΝΤΟΠΙΘΗΚΑΝ ΙΧΝΗ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΝΕΟΛΙΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ ΧΑΛΚΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΙΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΖΑΡΚΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ 9ο ΑΙΩΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1884 ΗΤΑΝ Η ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΓΑΡΔΙΚΙΟΥ ΤΟ 1972 ΣΕ ΑΝΑΣΚΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΤΑ ΕΡΕΙΠΙΑ ΤΡΙΚΛΙΤΗΣ ΠΑΛΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΜΕ ΨΗΦΙΔΩΤΟ ΔΑΠΕΔΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΟ

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΣΩΖΕΤΑΙ Ο Ι.Ν.ΚΟΙΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΤΡΙΚΛΙΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΕ ΥΠΕΡΥΨΩΜΕΝΟ ΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΚΛΙΤΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΓΡΑΦΗ ΤΙΣ ΧΡΟΝΟΛΟΓΕΙ ΤΟ 1621 ΣΤΑ ΒΔ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η Ι.Μ. ΑΓ.ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΕΧΕΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΜΟΝΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΕΝΑ ΑΞΙΟΘΑΥΜΑΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ ΥΨΟΥΣ ΠΕΡΙΒΟΛΟΣ ΦΡΟΥΡΙΑΚΟΥ ΤΥΠΟΥ Η ΜΟΝΗ ΕΧΕΙ ΣΥΝΔΕΘΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΚΤΙΣΜΑ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ , ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΤΕΛΩΝΕΙΟΥ ΑΦΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1912 ΕΩΣ ΕΚΕΙ ΕΦΤΑΝΑΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ

ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΟΜΑΔΙΚΩΝ ΤΑΦΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΠΙΘΑΝΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΛΟΙΜΟΣ Η ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΡΕΙΠΙΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΚΑΣΤΡΑ ΣΤΟ ΛΟΦΟ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΛΗΟΚΑΣΤΡΙ ΝΟΤΙΑ ΤΟΥ ΖΑΡΚΟΥ ΣΤΟΝ ΠΗΝΕΙΟ ΠΟΤΑΜΟ ΣΤΟ ΖΑΡΚΟ ΗΤΑΝ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΗ Η ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΚΑΤΕΙΧΑΝ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΜΕΤΑ ΤΑ ΑΜΠΕΛΑΚΙΑ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ, ΑΚΟΜΑ ΑΚΟΥΣΤΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΒΑΜΒΑΚΕΡΑ ΤΟΥ ΥΦΑΣΜΑΤΑ ΩΣ <<ΖΑΡΚΙΝΑ ΠΑΝΙΑ>> ΤΟ 1881 ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΕΙΧΕ 3500 ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ

ΟΙ ΖΑΡΚΙΝΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΔΕΝ ΛΕΙΠΟΥΝ ,ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΟΥΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΛΟΤΡΙΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΣΙΦΛΙΚΙΩΝ ΣΤΟΥΣ ΑΚΤΗΜΟΝΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΧΩΡΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΚΟΝΤΙΝΗ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΛΑΡΙΣΑ ΖΩΝΤΑΝΟ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΝΕΟ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟ ΖΑΡΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΤΡΙΤΑΞΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΥΡΙΑ ΑΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΣΗΜΕΡΑ Η ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ Η ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Δ.Δ. ΚΕΡΑΜΙΔΙΟΥ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΕΡΑ ΟΧΘΗ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ ΠΗΝΕΙΟΥ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΕ ΤΟ Ν.ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟ 1850-1870 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΑΛΟΤΕ ΣΥΝΟΙΚΙΣΜΟΥ <<ΔΟΥΒΛΑΤΑΝΙ>> ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΤΟ ΔΟΥΒΛΑΤΑΝΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΧΕΙΜΑΔΙΟ ΛΙΒΑΔΙ ΤΩΝ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ

ΕΓΙΝΕ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟ 1912 ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟ ΠΗΡΕ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΦΤΙΑΧΝΑΝ ΚΕΡΑΜΙΔΙΑ ΑΞΙΟΘΕΑΤΟ ΤΟ ΤΡΙΤΟΞΟ ΓΕΦΥΡΙ ΜΗΚΟΥΣ 38μ ΚΑΙ ΠΛΑΤΟΥΣ 3.60μ ΧΡΟΝΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΤΟΝ 18ο ΑΙΩΝΑ ΚΥΡΙΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ

ΙΣΤΟΡΙΚΑΣΤΟΙΧΕΙΑ Δ.Δ. ΠΗΝΕΙΑΔΑΣ ΟΝΟΜΑΖΟΤΑΝ ΖΑΡΚΟ ΜΑΡΙ ΑΠΟ ΤΟ ΖΑΡΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΤΣΙΦΛΙΚΑ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΜΑΡΙΑ Ο ΤΣΙΦΛΙΚΑΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΚΑΤΕΙΧΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΤΟ 1881 ΕΔΩΣΕ ΣΑΝ ΠΡΟΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΜΑΡΙΑ , ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΠΗΝΕΙΑΔΑΣ

ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΩΤΕΡΟ Δ.Δ. ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΣΑΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟ 1902-03 ΚΑΙ ΤΟ 1958 ΠΗΡΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΗΝΕΙΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΚΑΙ Η ΑΡΧΑΙΑ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΑΤΡΑΓΑ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΕΡΕΙΠΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

ΓΝΩΡΙΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΚΜΗ ΤΟΝ 5ο ΑΙΩΝΑ Π.Χ. Η ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΑΤΡΑΓΑ ΕΙΧΕ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΝΟΜΙΣΜΑ ΤΟ 146Π.Χ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥΕΤΕΙΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΟΠΩΣ & Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΤΡΟ ΤΑ 3000 ΜΕΤΡΑ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΡΧΑΙΑ ΛΑΤΟΜΕΙΑ

Ι ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΟΝ ΔΙΑΣΧΙΖΕΙ Ο ΠΗΝΕΙΟΣ ΠΟΤΑΜΟΣ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΣΥΝΕΧΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΤΗΣ ΚΟΙΤΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΕΦΕΡΕ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΑΡΧΑΙΑ

ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ,ΕΠΙΤΥΜΒΙΕΣ Η ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΚΗ ΔΙΑΛΕΚΤΟ ΑΚΟΜΑ Η ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΗ ΣΚΑΠΑΝΗ ΕΦΕΡΕ ΣΤΟ ΦΩΣ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΑΓΡΟΙΚΙΩΝ ΠΟΥ ΧΡΟΝΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΧΑΛΚΟΥ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΤΑΦΟΙ ΤΗΣ ΡΩΜΑΙΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΚΥΡΙΕΣ ΑΣΧΟΛΕΙΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ,ΟΙ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Δ.Δ. ΠΑΝΑΓΙΤΣΑΣ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΑΛΛΟΤΕ ΛΕΓΟΤΑΝ <<ΤΣΙΟΤΑΚΙ ΚΑΙ ΤΣΙΟΤΟΥΛΙ,ΜΙΚΡΟ ΤΣΙΟΤΙ,ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ>> ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΣΙΟΤΙ(ΦΑΡΚΑΔΟΝΑ) ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟ ΠΗΡΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΠΌ ΤΟ ΞΩΚΚΛΗΣΙ ΤΗΣ ΖΩΟΔΟΧΟΥ ΠΗΓΗΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΑ ΜΙΑ ΕΚΔΟΧΗ ΗΤΑΝ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΚΑΙ ΣΩΘΗΚΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΑΘΟΛΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΓΙΩΝ ΧΡΟΝΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 1834 ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΣΑΜΑΡΙΝΑΙΟΥΣ ΖΩΓΡΑΦΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΝΑΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΧΩΡΙΩΝ

Η Ι.Μ. ΖΩΟΔΟΧΟΥ ΠΗΓΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΧΤΙΣΤΗΚΕ ΠΡΙΝ ΤΟ 1761μ.χ. ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ Ι.Ν.ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΤΟΥ 1880,ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ ΑΝΗΚΕΙ ΔΟΙΙΚΗΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΚΥΡΙΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ Η ΓΕΩΡΓΙΑ ,ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΔ ΔΙΑΣΕΛΛΟΥ ΤΟ ΠΙΟ ΒΟΡΕΙΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΕ ΥΨΟΜΕΤΡΟ 500 ΜΕΤΡΩΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕΛΛΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΑΙΔΟΥΡΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΤΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΟ 1955 ΕΝΩ ΩΣ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΟ ΣΑΝ <<ΜΠΑΝΙΣΑ>> ΑΠΟ ΤΟ ΡΗΜΑ <<ΜΠΑΝΙΖΩ>> ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΑΓΝΑΝΤΕΥΩ

ΑΠΟ ΤΟ 1881-1912 , ΗΤΑΝ Ο ΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΠΙΤΙ ΦΥΛΑΚΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΕΙΝΑ ΗΤΑΝ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΑΝΗΚΑΝ ΣΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΟΥΝ, ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΔΕΙΑ

ΔΙΑΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΙΧΝΗ ΑΡΧΑΙΟΥ ΚΑΣΤΡΟΥ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΣΕ ΕΝΑ ΥΨΩΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΕΒΛΕΠΕ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΔΙΑΒΑΣΗΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ Ο ΠΑΡΑΠΟΤΑΜΟΣ ΤΟΥ ΣΑΡΑΝΤΑΠΟΡΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ Ι.Ν.ΚΟΙΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΤΟΥ 1843 ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΜΕΝΟΣ ΛΟΓΩ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ ΠΑΝΥΓΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟ ΜΕ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΟΡΧΗΣΤΡΕΣ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΑΠΟΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Δ.Δ. ΑΧΛΑΔΟΧΩΡΙΟΥ ΙΔΡΥΣΗ ΑΥΤΟΤΕΛΟΥΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟ 1912 ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΑΠΌ ΤΟΝ 13ο ΑΙΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΙΧΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΠΩΣ Μ.ΒΟΡΓΙΑΝΗ,ΒΟΡΓΙΑΝΗ,ΣΤΡΑΒΟΥΡΓΙΑΝΗ,ΓΟΡΓΙΑΝΗΓΕΩΡΓΙΑΝΗ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΧΛΑΔΙΩΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΚΜΗ ΓΝΩΡΙΣΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ

Η Ι.ΜΟΝΗ ΚΟΙΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΣΤΙΣ ΠΑΡΥΦΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ Η ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΑΝΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΠΑΛΙΟΣ ΚΑΙ ΕΡΕΙΠΩΜΕΝΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΑ ΕΘΙΜΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 500 ΧΡΟΝΙΑ , ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΘΙΜΟ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΗΣ ΒΡΕΦΟΚΡΑΤΟΥΣΑΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ Η ΕΙΚΟΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΧΑΛΙΑ ΣΤΟ ΑΧΛΑΔΟΧΩΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΟΙΧΑΛΙΑΣ ΟΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ-ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΟΤΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ , ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΧΑΛΚΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΑ ΑΡΚΕΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΘΕ Δ.Δ. ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ

ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ ΤΗ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕ Ο ΠΗΝΕΙΟΣ ΠΟΤΑΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΤΗ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΙΑΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΔΑΜΕ ΟΠΩΣ Π. Χ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΔΑΜΕ ΟΠΩΣ Π.Χ.ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΑΤΡΑΓΑ ΣΤΗΝ ΠΗΝΕΙΑΔΑ ΟΠΟΥ Η ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΤΟΥ ΑΡΧ.ΧΩΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΕΝΑ ΠΟΙΜΝΙΟΣΤΑΣΙΟ(ΜΑΝΔΡΙ), ΤΗΝ ΨΟΦΙΑ ΚΑΤΣΙΚΑ ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΤΑ ΜΠΑΖΑ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ Κ.Λ.Π

ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΜΑΘΑΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΤΙ <<ΒΑΡΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ>> ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΚΑΙ Η ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ

ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΑΚΟΜΗ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ (ΑΡΧΑΙΑ,ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ) ΑΝΑΠΤΥΣΟΝΤΑΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΖΩΪΚΗΣ & ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΒΑΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ & ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ

ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ,ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΩΡΕΣΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΑ ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ Η ΛΑΘΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΧΩΡΙΩΝ

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΠΑΛΟΥΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΟ & ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ , ΓΕΩΠΟΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑ, ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ,ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΝΤΥΠΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ Η ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ & ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ-ΕΠΑΛ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΕ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΛΥΒΑΣ ΘΩΜΑΣ ΚΟΓΚΟΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΙΟΥΚΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΛΑΜΙΩΤΗ ΜΟΡΦΙΑ ΦΕΛΕΚΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ