Τα μυστικά ενός ευτυχισμένου Εκπαιδευτικού Εισήγηση στα πλαίσια Επιμορφωτικού Σεμιναρίου με τίτλο Θετική Σκέψη και Δράση στην Εκπαιδευτική κοινότητα «Ψυχική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Advertisements

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
Εκπαιδευτικό υλικό προγράμματος αντιμετώπισης της παιδικής επιθετικότητας για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Διεύθυνσης Π.Ε. Ανατ. Θεσσαλονίκης
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Υπό έμφαση στόχοι της Σχολικής Χρονιάς:  Δ Δ Δ Διαθεματική Προσέγγιση  Ί Ί Ί Ίσες ευκαιρίες για τα δύο φύλα, για όλες τις φυλές και εθνότητες.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΗΛΙΚΙΑΣ
Ο έφηβος και το σχολικό περιβάλλον Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής Υπέυθυνες Προγράμματος: Σπυροπούλου Ελένη Παπαδοπούλου Κρυστάλλω.
Γεωργιοπούλου Πένυ Καλοφωλιά Αφροδίτη Λαμπούση Όλγα Μαθιούδακη Ελένη Μπάκου Γεωργία Ξένος Θεόδωρος.
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
Το μεγάλο ταξίδι προς την ανακάλυψη του εαυτού μας
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
5Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Επιμορφωτικό Σεμινάριο «Ο Εκπαιδευτικός στο σημερινό Σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», οργάνωση: ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ, ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ,
Σχολικός Εκφοβισμός Τι ακριβώς είναι ; Πώς αντιμετωπίζεται από το θύμα ; Πώς αντιμετωπίζεται από τον παρατηρητή ;
Πέτρος Χαραβιτσίδης Διευθυντής στο 132ο Δημοτικό σχολείο Αθήνας
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Συναισθηματικη αγωγη.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
Μαρία Παπαδάκη. Η αντιμετώπιση του προβλήματος πριν την εκδήλωσή του Μείωση της ζήτησης – Προαγωγή της υγείας WHO: Προαγωγή της υγείας αποτελεί η ανάπτυξη.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας (23-26 Νοεμβρίου 2006) Ανακοίνωση του Στέφανου Χρ. Κουμαρόπουλου Δρ. Παν. Αθηνών Υπευθύνου Συμβουλ. Σταθμού.
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
Ψυχολογία έφηβων Είμαι όμορφος; Είμαι άσχημος;
Ο ρόλος του καθηγητή Φυσικής Αγωγής στο Σχολείο Στυλιανίδης Χριστόδουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Νομού Μεσσηνίας Καλαμάτα, Ιούνιος 2009.
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Εθισμός στο διαδίκτυο.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Διαδικτυακά παιχνίδια 10 ερωταπαντήσεις και στο τι τελικά είναι αυτό που πρέπει να γνωρίζει κάθε γονιός και εκπαιδευτικός.
O ΌΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΆ, ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΉΣ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΥΝΔΈΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ,
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Παίρνω τον Έλεγχο: Βρίσκω το δρόμο μου αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Συμβουλευτική κοινωνικά ευάλωτων ομάδων
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΡΟΥΣΗ – ΒΕΡΓΟΥ, PhD Ψυχολόγος
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Το ευ ζην απο την αρχαιοτητα μεχρι σημερα
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
Εφηβεία: Περίοδος κρίσης και εμπειριών..
ΘΕΜΑ: ΟΙ ΓΕΝΕΣΙΟΥΡΓOI ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ
1o Λύκειο Ελευσίνας Πρόγραμμα Σχολικής Διαμεσολάβησης: 4ος χρόνος !
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τα μυστικά ενός ευτυχισμένου Εκπαιδευτικού Εισήγηση στα πλαίσια Επιμορφωτικού Σεμιναρίου με τίτλο Θετική Σκέψη και Δράση στην Εκπαιδευτική κοινότητα «Ψυχική και Σωματική Υγεία των Μαθητών μας» που οργνώθηκε από τον ΣΣΝ και το Γραφείο Αγωγής Υγείας της Διεύθυνσης Δ/θμιας Εκπ[/σης Δ΄ Αθήνας στο 1ο ΓΕΛ Ν. Σμύρνης στις 2-11-2009 Τρόποι αντιμετώπισης της ρουτίνας και της επαγγελματικής εξουθένωσης του Στέφανου Χρ. Κουμαρόπουλου Δρ. Συμβουλευτικής-Εκπαιδευτικού Υπευθύνου Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων Θετική σκέψη και δράση στην εκπαιδευτική κοινότητα

Τα μυστικά ενός ευτυχισμένου Εκπαιδευτικού Δεν σταματά ποτέ να έχει Σχέδια Ζωής, στόχους, οράματα για τα οποία συνεχώς αγωνίζεται. Οι στόχοι του είναι κίνητρα ζωής που ενισχύουν τις σωματικές και ψυχικές του αντοχές (π.χ. ένα 2ο πτυχίο, να ασχοληθεί με τον εθελοντισμό, τα κοινά κ.α.) Θετική σκέψη και δράση στη σχολική κοινότητα

Τα μυστικά ενός ευτυχισμένου Εκπαιδευτικού Φροντίζει τη σωματική και την ψυχική του υγεία. Αυτά είναι τα οχήματά του για να πετύχει στη ζωή. Γυμνάζεται συχνά αλλά χωρίς υπερβολές και ανταγωνιστικότητα. Θετική σκέψη και δράση στη σχολική κοινότητα

Τα μυστικά ενός ευτυχισμένου Εκπαιδευτικού Διακρίνεται από υγιή και ισορροπημένη θρησκευτική πίστη (πηγή δύναμης στις αντιξοότητες) Έχει πνευματικές και καλλιτεχνικές αναζητήσεις Εμπνέεται από ανθρώπινες αξίες και αγωνίζεται γι’ αυτές Αποφεύγει όμως τις εμμονές, τους φανατισμούς και τις ακρότητες. Θετική σκέψη και δράση στη σχολική κοινότητα

Τα μυστικά ενός ευτυχισμένου Εκπαιδευτικού «Το να μιλάς ελευθερώνει»: Είναι έκφραση του υγιούς ενηλίκου που μιλάει με συνομηλίκους για τα προβλήματά του. Οι συνομήλικοι αυτοί μπορεί να είναι οι σύντροφοι, οι φίλοι, οι συνάδελφοι ή ένα συγγενικό πρόσωπο. Θετική σκέψη και δράση στη σχολική κοινότητα

Τα μυστικά ενός ευτυχισμένου Εκπαιδευτικού Επενδύει στην επικοινωνία και στις ευκαιρίες διασκέδασης με την οικογένεια του. Στα παιδιά του μιλάει με διάκριση για τα προβλήματά του, για να μην επιβαρύνει τον ευάλωτο συναισθη-ματικό τους κόσμο. Τα παιδιά στηρίζονται στους γονείς και όχι οι γονείς στα παιδιά. Θετική σκέψη και δράση στη σχολική κοινότητα

Τα μυστικά ενός ευτυχισμένου Εκπαιδευτικού Επίσης ο καθηγητής δε μιλάει για τα προσωπικά του προβλήματά στους μαθητές του. Μπορεί όμως ο Εκπαιδευτικός να αναφερθεί σε προσωπικές του εμπειρίες, που σχετίζονται με τη δημιουργική αντιμετώπιση προβλημάτων της εφηβείας. Θετική σκέψη και δράση στη σχολική κοινότητα

Τα μυστικά ενός ευτυχισμένου Εκπαιδευτικού Ο πετυχημένος Παιδαγωγός περισσότερο ακούει παρά μιλάει στους νέους (άσκηση στην τέχνη της ενεργητικής ακρόασης). Θετική σκέψη και δράση στη σχολική κοινότητα

Τα μυστικά ενός ευτυχισμένου Εκπαιδευτικού Δεν ντρέπεται όμως να απευθυνθεί για συμβουλευτική βοήθεια και σε φορείς αρωγής (συμβουλευτικούς σταθμούς, ψυχολόγους κ.α.), όταν διαπιστώνει ότι δεν μπορεί μόνος του να αντιμετωπίσει κάποια αδιέξοδα. Θετική σκέψη και δράση στη σχολική κοινότητα

Τα μυστικά ενός ευτυχισμένου Εκπαιδευτικού Διασκεδάζει, κυρίως όμως ψυχαγωγείται. Μαθαίνει να μετατρέπει σε παιχνίδι όλα όσα κάνει. Προτιμά τις ποιοτικές και ήπιες απολαύσεις και αποφεύγει τα επικίνδυνα (π.χ. γρήγορη οδήγηση) και τους κάθε είδους εθισμούς (ποτό, ουσίες, κ.α.). Θετική σκέψη και δράση στη σχολική κοινότητα

Τα μυστικά ενός ευτυχισμένου Εκπαιδευτικού Χρησιμοποιεί τον Η/Υ, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, το διαδίκτυο, την τηλεόραση αλλά δεν είναι «κολλημένος» με αυτά. Προτιμά δημιουργικούς τρόπους ψυχαγωγίας όπως: την επαφή με τη φύση, την τέχνη, την καλλιτεχνική δημιουργία, τα ταξίδια κ.α. Θετική σκέψη και δράση στη σχολική κοινότητα

Τα μυστικά ενός ευτυχισμένου Εκπαιδευτικού Έχει παρέες και οικογενειακούς φίλους, με τους οποίους μοιράζεται στιγμές χαράς, χαλάρωσης, διασκέδασης, αλλά και κοινές δραστηριότητες (π.χ. γυμναστική, ενασχόληση με την προστασία του περιβάλλοντος κ.α.) Θετική σκέψη και δράση στη σχολική κοινότητα

Τα μυστικά ενός ευτυχισμένου Εκπαιδευτικού Αγαπάει και έχει ισορροπημένη σχέση με τον/την σύντροφό του και τα παιδιά του. Συντροφεύει και στηρίζει στις δύσκολες στιγμές τους γονείς και τους συγγενείς του. Αγαπάει το σώμα του γι’ αυτό φροντίζει να τρέφεται σωστά και υγιεινά χωρίς ακρότητες (αυστηρή δίαιτα ή βουλιμία). Θετική σκέψη και δράση στη σχολική κοινότητα

Τα μυστικά ενός ευτυχισμένου Εκπαιδευτικού Αποδέχεται τα δύσκολα συναισθήματά του (ματαιώσεις, λύπη, φόβο, θυμό) και τα εκφράζει με όμορφο τρόπο. Ο υγιής ενήλικος υπερασπίζεται τον εαυτό του, διεκδικεί τα δικαιώματά του και δεν αφήνει τους άλλους να τον κακοποιούν λεκτικά, σωματικά, συναισθηματικά. Θετική σκέψη και δράση στη σχολική κοινότητα

Τα μυστικά ενός ευτυχισμένου Εκπαιδευτικού Εργάζεται ή μελετά με πρόγραμμα και χωρίς ακρότητες. Φροντίζει να του αρέσουν αυτά που κάνει και κυρίως η διδασκαλία. Θετική σκέψη και δράση στη σχολική κοινότητα

Τα μυστικά ενός ευτυχισμένου Εκπαιδευτικού Αντιμετωπίζει δημιουργικά τις προσωπικές του δυσκολίες όπως διαζύγιο, πένθος ή και προβλήματα υγείας (δικά του ή των οικείων του). Θετική σκέψη και δράση στη σχολική κοινότητα

Τα μυστικά ενός ευτυχισμένου Εκπαιδευτικού Κατανοεί τους εφήβους μαθητές και τα παιδιά του (π.χ. ότι περνούν την κρίση της ηλικίας). Διορθώνει τα παιδαγωγικά του ατοπήματα και προχωράει για μια καλύτερη σχέση με τους νέους. Θετική σκέψη και δράση στη σχολική κοινότητα

Θετική σκέψη και δράση στη σχολική κοινότητα Για τους ευτυχισμένους εκπαιδευτικούς το Σχολείο είναι ένας χώρος που συνήθως περνάνε καλά και όπου τα αρνητικά συναισθήματα και οι συγκρούσεις επιλύονται δημιουργικά Θετική σκέψη και δράση στη σχολική κοινότητα

Συμβουλευτικός Σταθμός Νέων Δ΄ Διεύθ. Δευτ/μιας Εκπ. Αθήνας Ιστότοπος: www.ssneond.sch.gr Τηλε-συμβουλευτική μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Σε περίπτωση ανάγκης γράψτε μας E-mail: ssneond@sch.gr ή τηλεφωνήστε μας στο 210 93 74 322 Θετική σκέψη και δράση στη σχολική κοινότητα