ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ IV: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Φαίδων Θεοφανίδης Διδακτικό υλικό: www.unipi.gr/faculty/theofan E-mail: theofan@unipi.gr.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
The riverside school DESING FOR CHANGE Greece 2011 ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ Μια απλή διαδικασία που αποτελείται.
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Δασική Διαχειριστική Ι
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ I: ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ II: ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Η σημασία των άϋλων περιουσιακών στοιχείων για τη βελτίωση της ποιότητας στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες Στέφανος Ασωνίτης & Πέτρος Κωσταγιόλας Τμήμα Αρχειονομίας.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
MANAGEMENT Εναρμόνιση Πόρων Προς Επίτευξη Στόχων.
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Μάθημα: Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις 11-Μαρτίου-2008
Sense of Initiative and Entrepreneurship Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ III: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
ΠΡΟΒΟΛΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 21 : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 Οι Δημόσιες Σχέσεις ως Διαδικασία Στάδια της Διαδικασίας.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
Αξιολόγηση Απόδοσης Εργασίας Νικόλαος Κωνσταντόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής.
1 Σχέσεις με τους εργαζόμενους & τα μέλη Εσωτερικές Επικοινωνίες.
Πολιτιστική διαχείριση (Cultural management)- α΄ μέρος
Ολοκληρωμένες Χωρικές Επενδύσεις (Στρατηγικού χαρακτήρα)
Στρατηγική Μάρκετινγκ
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Έρευνα δράσης (action research) Η έρευνα δράσης είναι μια ερευνητική διαδικασία που οι ίδιοι οι άνθρωποι της πράξης διενεργούν, με στόχο να βελτιώσουν.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
Αξιολόγηση Εναλλακτικών Επιλογών.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΡΙΣΚΟΥ)
Η επιστήμη της Διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Δυνατότητας επέκτασης της παραγωγικής κατεύθυνσης
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Ερωτήσεις 1ης και 2ης διάλεξης
Προγραμματική Περίοδος
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας

Σχεδιασμός – Προγραμματισμός
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Προγραμματισμός Δράσης Επιχείρησης.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Προγράμματα Προαγωγής Υγείας
Η Αξιολόγηση & οι Απαιτήσεις του Σχεδίου Αξιολόγησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ IV: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Φαίδων Θεοφανίδης Διδακτικό υλικό: www.unipi.gr/faculty/theofan E-mail: theofan@unipi.gr

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΩ; Εστιάζει την προσπάθεια. Βελτιώνει την αποτελεσματικότητα-αποδοτικότητα. Προωθεί την μακροχρόνια προσέγγιση. Επιδεικνύει υψηλό value-for-money Περιορίζει τις ατυχίες Επιλύει συγκρούσεις Proactivity

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ: είναι ο προσδιορισμός των μακροχρόνιων σκοπών και στόχων μιας επιχείρησης, η υιοθέτηση ενεργειών και η κατανομή των απαραίτητων πόρων για να επιτευχθούν οι σκοποί και στόχοι. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ: περιλαμβάνει την πρόβλεψη ή την επίτευξη μιας επιθυμητής μελλοντικής κατάστασης, προσδιορίζοντας τις δυνάμεις που θα σε βοηθήσουν ή εμποδίσουν να κινηθείς προς αυτήν και την χάραξη στρατηγικής προς επίτευξη των στρατηγικών στόχων (επιθυμητή κατάσταση).

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Αναγνώρισε τα κοινά-στόχους. Διέγνωσε την σημαντικότητα τους. Επέλεξε τα κοινά-στόχους που επηρεάζουν περισσότερο την εταιρεία σου και θέσε στρατηγικούς επικοινωνιακούς στόχους για το κάθε ένα από αυτά. Επέλεξε τακτικές ενέργειες για να επιτευχθούν οι στρατηγικοί επικοινωνιακοί στόχοι. Αξιολόγησε την αποτελεσματικότητα των τακτικών ενεργειών σε σχέση με την επίτευξη των στρατηγικών επικοινωνιακών στόχων.

ΣΤΑΔΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Προσδιορισμός αποστολής Προσδιόρισε που θα επενδύσεις χρόνο, ενέργεια και ταλέντο. Καθόρισε δείκτες αποτελεσματικότητας. Επέλεξε μετρήσιμους σκοπούς. Δημιούργησε σχέδια δράσης (προγραμματισμός, χρονοδιάγραμμα, προϋπολογισμός, κατανομή ευθυνών, αναθεώρηση-προσαρμογή). Υποστήριξε τα σχέδια δράσης και παρακίνησε τους εργαζόμενους. Εφάρμοσε τα σχέδια δράσης. Αξιολόγησε την αποτελεσματικότητα των σχεδίων δράσης.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ RACE 4 σημαντικές ενέργειες: Research (Έρευνα): πρέπει να διερευνούμε κάθε πρόβλημα δημοσίων σχέσεων πριν προβούμε στην επίλυσή του, προκειμένου να προσδιορίσουμε την έκταση του προβλήματος. Action (Δράση): πρέπει να δημιουργήσουμε ένα σχέδιο δράσης για να επιλύσουμε το πρόβλημα. Τα επικοινωνιακά μηνύματα αναπτύσσονται σε αυτό το στάδιο. Communication (Επικοινωνία): Πρέπει να επικοινωνήσουμε με τα σχετικά κοινά-στόχους. Τα επικοινωνιακά μηνύματα μεταφέρονται στα κοινά-στόχους σε αυτό το στάδιο. Evaluation (Αξιολόγηση): τα μηνύματα έφτασαν στα κοινά-στόχους; Τι επίδραση είχαν (πληροφόρηση, αλλαγή στάσης, αλλαγή συμπεριφοράς);

ΑΣΚΗΣΗ Χρησιμοποιώντας την διαδικασία RACE γράψτε ένα παράδειγμα μιας προσπάθειας επίλυσης ενός προβλήματος δημοσίων σχέσεων. Μπορείτε να επιλέξετε το κάπνισμα ανηλίκων ή το πέταγμα σκουπιδιών στα πεζοδρόμια (δημόσιες σχέσεις που χρησιμοποιεί το Κράτος), ή να επιλέξετε ένα δικό σας πρόβλημα. Επιπρόσθετα, μπορείτε στην απάντηση σας να περιλαμβάνετε και τα 8 στάδια στρατηγικού σχεδιασμού, χρησιμοποιώντας την υποθετική κατάσταση που επιλέξατε.