Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΩΝΦΟΙΤΗΤΩΝ-ΦΟΙΤΗΤΡΙΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, το Πρόγραμμα Erasmus ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2007 δίνοντας τη δυνατότητα σε δεκάδες φοιτητές να σπουδάσουν και να.
Advertisements

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ; I’m somebody you live with every day.. Είμαι κάποια με την ποία ζεις μαζί… κάθε μέρα..
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης Τ.Ε.Ι. Αθήνας.
1/ Anastasia Pseiridis | Assistant Professor Hellenic Republic University of Central Greece Department of Regional Economic.
Δεξιότητες και Ικανότητες Στελεχών για Διεθνή Καριέρα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΟΛΟΓΙΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου - Σχολή Καλών Τεχνών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου - Σχολή Καλών Τεχνών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Βασιλέως.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Ημέρα Γνωριμίας Σάββατο, 26 Ιανουαρίου Στόχοι και Αποστολή Τμήματος Γαλλικών Σπουδών & Σύγχρονων Γλωσσών Καλλιέργεια Διαπολιτισμικότητα και διάλογο.
Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Η ανάγνωση, το βιβλίο και ο κόσμος μας. Από το μαθητή στον αναγνώστη
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
Τίτλος Προγράμματος: Eκπαίδευση με στόχο την ειρήνη
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
DAF Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γερμανικά ως Ξένη Γλώσσα Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Αθήνα 13 Μαρτίου Μαρτίου.
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός Τμηματικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Γ. Μαρνέλλος Διαχείριση: Κ. Βαφειάδης Ημερίδα Απολογισμού.
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
Η σύγχρονη παιδαγωγική σκέψη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ρεύματα, της κοινωνικής ανανέωσης και της κοινωνικής συντήρησης. Τα νέα άτομα στη διαδικασία της.
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
Υπεύθυνοι Προγράμματος: Προδρόμου Χρυσούλα (ΠΕ. 05) Γαβριηλίδου Ευθυμία (ΠΕ. 02) Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης Τμήμα: Γ2 Επιμέλεια:
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων.
1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή.
Απασχόληση φοιτητών Erasmus για πρακτική άσκηση στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Αριάδνη Λ. Χάγερ-Θεοδωρίδου.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
εκπαιδευτικη μεταβαση
School of Pedagogical & Technological Education
ERASMUS EXPERIENCE ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ.
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
Περίοδος αναφοράς: Ακαδημαϊκό έτος
28 Νοεμβρίου 2011 Aθήνα, ξενοδοχείο Παρκ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ-ΗΓΕΤΕΣ ΚΑΙ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Στην καρδιά της Ευρώπης
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Αγωγή Ειρήνης και Διαπολιτισμική Αγωγή
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Παναγιώτης Σαραντόπουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών
Erasmus EMaTTech.
Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011 Αθήνα, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Μια Ελληνίδα στη Βενετία
Erasmus+ International Credit Mobility
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Συμμετοχή στο πρόγραμμα ERASMUS
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΩΝΦΟΙΤΗΤΩΝ-ΦΟΙΤΗΤΡΙΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΩΝΦΟΙΤΗΤΩΝ-ΦΟΙΤΗΤΡΙΩΝ

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Για την καταγραφή της αξιολόγησης των εμπειριών των φοιτητών (-τριών) του Erasmus, αντλήθηκαν στοιχεία από τις μαρτυρίες τους, τις οποίες κατέθεσαν στο σχετικό Γραφείο Συνεργασίας μετά την ολοκλήρωση της συμμετοχής τους στο πρόγραμμα. Οι μαρτυρίες αφορούν τόσο εξερχόμενους από το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών φοιτητές όσο και εισερχόμενους φοιτητές από πανεπιστημιακά ιδρύματα του εξωτερικού με τα οποία το Τμήμα μας έχει υπογράψει διμερείς συμβάσεις.

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών 1. Όσο αφορά τους στόχους συμμετοχής στο πρόγραμμα, αναφέρονται συνολικά από τους φοιτητές ως σημαντικότεροι : η απόκτηση νέων προσωπικών εμπειριών, η ενίσχυση των γλωσσικών δεξιοτήτων, η γνωριμία με νέες κουλτούρες, η διεύρυνση πνευματικών και καλλιτεχνικών οριζόντων, η ενίσχυση της δημιουργικότητας και της καλλιτεχνικής- θεατρικής εμπειρίας (σε επίπεδο θεωρίας και πράξης), η διαπολιτισμική κοινωνικοποίηση και η δυνατότητα μελλοντικής επαγγελματικής εμπειρίας και εξέλιξης

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών 2. Σχετικά με τα αποτελέσματα της συμμετοχής των φοιτητών στο πρόγραμμα Erasmus, εξάγονται πρωτίστως τα παρακάτω συμπεράσματα: διαφαίνεται ότι πραγματοποιήθηκαν όλοι ανεξαιρέτως οι στόχοι συμμετοχής στο πρόγραμμα, τα οφέλη συμμετοχής στο πρόγραμμα ήταν πολλά και ποικίλα και αφορούν τόσο το προσωπικό όσο και το γνωστικό επίπεδο.

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών 3. Σε προσωπικό επίπεδο, τα οφέλη τα οποία αποκόμισαν οι φοιτητές συγκλίνουν ως επί το πλείστον: στη συμβολή στην ωρίμανσή τους, στην ανεξαρτητοποίηση λόγω γεωγραφικής απομάκρυνσης από το οικείο περιβάλλον, στην εξωτερίκευση κι πίστη στις δυνάμεις τους μέσα από μικρές ή μεγάλες δοκιμασίες με σκοπό να αντεπεξέλθουν στις νέες απαιτήσεις της διαβίωσής τους, στην ανάγκη επίδειξης υπευθυνότητας, συνέπειας και άμεσης λήψης ορθών αποφάσεων, στην κοινωνικοποίησης με στόχο τη διευκόλυνση της καθημερινής προσωπικής και εκπαιδευτικής ζωής, στην καλλιέργεια και ενδυνάμωση ενεργειών αλληλεγγύης και αλληλοβοήθειας, στη διεύρυνση διαπολιτισμικών οριζόντων μέσα από τη γνωριμία της νέας χώρας και στην καθημερινή πρακτική ξένης γλώσσας

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών 4. Σε εκπαιδευτικό επίπεδο (μαθησιακό, γνωστικό, καλλιτεχνικό), τα οφέλη που αποκομίστηκαν συγκλίνουν στα παρακάτω: στην εμπέδωση και στον εμπλουτισμό κεκτημένων γνώσεων μέσα από τη συμμετοχή σε νέα αντικείμενα, στην ενδυνάμωση της δημιουργικότητας και της ευρηματικότητας, στην ανταλλαγή απόψεων με συμφοιτητές και διδάσκοντες, στη διεύρυνση πνευματικών οριζόντων διαμέσου της πολυπολιτισμικότητας που χαρακτηρίζει το πρόγραμμα Erasmus, στη γνωριμία και δράση σε σημαντικούς καλλιτεχνικούς χώρους, στη δυνατότητα για μελλοντική εκπαιδευτική επίσκεψη, πρακτική άσκηση ή επαγγελματική σταδιοδρομία με στόχο την ενδυνάμωση της θεωρητικής και πρακτικής γνώσης, στην ψυχολογική ενδυνάμωση της προσωπικής εκπαιδευτικής και καλλιτεχνικής ταυτότητας του φοιτητή, και άρα, στην ενδυνάμωση της αυτοπεποίθησης, της ωριμότητας και της παρακίνησης για παραγωγικότητα κατά την επιστροφή στην πατρίδα.

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών «Απίστευτα μεγάλη εμπειρία ύπαρξης και συνύπαρξης! Αυτό είναι το δικό μου Erasmus. Ήρθα πιο κοντά στον εαυτό μου, τον εξερεύνησα, τον δοκίμασα, τον γνώρισα καλύτερα. Ένα δώρο ανεκτίμητης αξίας! Έτσι θα χαρακτήριζα τη δυνατότητα που μου δόθηκε να ζήσω στη μαγευτική Πράγα και να γνωρίσω ανθρώπους τόσο διαφορετικούς από εμένα, μα με κοινούς στόχους. Τα μαθήματα που διδάχτηκα διεύρυναν απερίγραπτα τους πνευματικούς μου ορίζοντες. Η σχολή, το πρόγραμμα, οι καθηγητές, οι αναρίθμητες επιλογές μαθημάτων, οι δυνατότητες και οι επιλογές που είχε ο φοιτητής, με εξέπληξαν και με σαγήνευσαν ταυτόχρονα. Γύρισα πίσω με διαφορετική ενέργεια, με περισσότερη όρεξη για αναζητήσεις, πειραματισμούς και ανακαλύψεις και αυτό το οφείλω στο πρόγραμμα Erasmus.» Μαρτυρία Ειρήνης Αμανατίδους, φοιτήτρια ΤΘΣ

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών «Τι να πω για το Erasmus όλα είναι χιλιοειπωμένα και πλέον κοινότυπα. Ήταν μια εκπληκτική εμπειρία την οποία δεν θα άλλαζα με τίποτα στον κόσμο. Γνώρισα νέους ανθρώπους από όλη την Ευρώπη, έκανα φιλίες τις οποίες κρατάω ακόμα και τώρα που επέστρεψα… Η επαφή με άλλες κουλτούρες και το γεγονός ότι ήμουν μόνη σε μια ξένη χώρα μπορώ να πω ότι με ωρίμασαν και με έκαναν να αλλάξω νοοτροπία και στάση ζωής… Τα λόγια είναι περιττά, το Erasmus αποτελεί την καλύτερη επιλογή μου και δεν θα το άλλαζα με τίποτα.» Μαρτυρία Μελίνας Κούρτη, φοιτήτρια ΤΘΣ

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών «This university allows to the students to discover by themselves their creativity. Because I am an Erasmus student and because I don’t have the same lessons in my university I can choose whatever I want. I choose the practical lessons. It’s a great thing to progress as a director, choreographer, in creation… It was a great human experience: All this year I met so many students from so many countries... We discover the world in one year, different cultures, different languages, and different manners to think! I discovered a world of charity in this community of Erasmus students. Because we live the same experience, we help every student who has a problem, like a big family! That was the best…» Μαρτυρία Fanchon Wante, φοιτήτρια Université Charles de Gaulle, Lille III, Γαλλία, πραγματοποίησε το πρόγραμμα Erasmus στο ΤΘΣ

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!