Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ανάλυση Ανταγωνισμού.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΠΙΧΕΙΡΩ 2009» ΔΡΑΣΕΙΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Παράδοση 6 1 Τα Οικονομικά της Γνώσης Main references: Soo,C.-Devinney,T.-Midgley,D.-Deering,A., (2002), ‘Knowledge Management:Philosophy, Processes and.
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Θεωρία Κεφαλαιακής Διάρθρωσης: Το Υπόδειγμα Κόστους-Οφέλους
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Προγράμματα Εκσυγχρονισμού των Επιχειρήσεων 24 Ιουνίου 2009.
ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Ι
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
Σκοπός της εργασίας Κατά πόσο οι καταναλωτές της Θεσσαλονίκης γνωρίζουν τα βιολογικά προϊόντα Αν αγοράζουν βιολογικά προϊόντα, και ποια είναι αυτά. Η.
Στρατηγική Τιμολόγησης
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Γιάννης Παπαδάκης Υπουργείο Ανάπτυξης Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας Δ/νση Τεχνολογικής.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Η εισφορά του δικαίου του ανταγωνισμού στην ανάπτυξη ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ν. ΤΖΟΥΓΑΝΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΤΟ Α.Ε.Π. ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ.. Τι ονομάζουμε Α.Ε.Π. ; Το ποσό που αξίζουν τα αγαθά και οι υπηρεσίες που παράγει μια οικονομία σε ένα συγκεκριμένο.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Επένδυση στη δημιουργία Ανθρώπινου Κεφαλαίου: Εκπαίδευση και Κατάρτιση Γιώργος Μ. Αγιομυργιανάκης Καθηγητής Οικονομικής Ανάλυσης και Πολιτικής Ελληνικό.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
 Michael Grömling Intereconomics January 2014, Volume 49.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Εισήγηση 4 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Μακροοικονομία Διάλεξη 5. Πληθωρισμός: μετράει τη μεταβολή του γενικού επιπέδου των τιμών Τα αίτια του Πληθωρισμού 1)Η θεωρία του πληθωρισμό ζήτησης:
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Απασχόληση & μισθοί σε μη πλήρως ανταγωνιστική αγορά εργασίας
Υπολογιςμος εθνικης παραγωγης – Πληθωριςμος και ανεργια
Δυνατότητας επέκτασης της παραγωγικής κατεύθυνσης
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
Ελληνική Επιχειρηματικότητα Ευρωπαϊκά Χρηματοδοτικά Εργαλεία
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
A Supply-Side Explanation for Current Account Imbalances 2014
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Η μέθοδος της συνεισφοράς
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
Η επιχείρηση ΜΗΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την.
Η επιχείρηση Κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Η επιχείρηση………………………………… που εδρεύει στην περιφέρεια ……………………
Η επιχείρηση Π. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & Σ. ΣΙΔΕΡΗΣ Ο. Ε
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Η επιχείρηση Α. ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε. Ε
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Η επιχείρηση ΚΑΡΑΜΙΧΑΗΛ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΣΑΒΒΑΣ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας

ΕΠΩΝΥΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Προϊόντα τα οποία αγοράζονται καθημερινά, κυρίως από καταστήματα τύπου supermarket και τα οποία διατίθενται σε εθνικό επίπεδο, χρησιμοποιούν και βασίζονται σε επενδύσεις marketing, όπως η διαφήμιση, για να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν μια ξεχωριστή ταυτότητα, την μάρκα.

ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ è Ανάλυση / προσδιορισμός της σχέσης μεταξύ των επωνύμων προϊόντων, και α) της ανταγωνιστικής τους θέσης στην αγορά και β) τομέων / δεικτών της Οικονομικής δραστηριότητας όπως η οικονομική ανάπτυξη, η απασχόληση, η καινοτομία. è Βάση δεδομένων PΙMS è Δείγμα 210 Ευρωπαικών επιχειρήσεων

Ο ρόλος των Επώνυμων Προϊόντων è Προστασία του καταναλωτή è Διευκόλυνση της επιλογής του καταναλωτή è Η διευκόλυνση της καινοτομίας è Λόγω του ανταγωνισμού u Η βελτίωση της σχέσης ποιότητα / τιμή u Η συγκράτηση των τιμών è Η ευρύτερη συνεισφορά τους στην οικονομική δραστηριότητα και ανάπτυξη

Επώνυμα Προϊόντα Γενικό Συμπέρασμα

l Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα l Μερίδια αγοράς l Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα l Μερίδια αγοράς Επώνυμα Προϊόντα Γενικό Συμπέρασμα

l Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα l Μερίδια αγοράς l Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα l Μερίδια αγοράς Συνεισφέρουν στην: l Οικονομική ανάπτυξη l Απασχόληση l Προστιθέμενη αξία l Καινοτομία l Δημιουργία προϊόντων με καλύτερη σχέση τιμή/ποιότητα για τους καταναλωτές Συνεισφέρουν στην: l Οικονομική ανάπτυξη l Απασχόληση l Προστιθέμενη αξία l Καινοτομία l Δημιουργία προϊόντων με καλύτερη σχέση τιμή/ποιότητα για τους καταναλωτές Επώνυμα Προϊόντα Γενικό Συμπέρασμα

Επώνυμα Προϊόντα και Ανταγωνιστικότητα

ΔιαφήμισηΔιαφήμιση ΠροώθησηΠροώθηση ‘Ερευνα &Ανάπτυξη ΔιαδικασιώνΠαραγωγής ΔιαδικασιώνΠαραγωγής Προϊόντων Προϊόντων Τεχνογνωσία Τεχνογνωσία Ταχύτητα στην Αγορά Επώνυμα Προϊόντα και Ανταγωνιστικότητα

ΔιαφήμισηΔιαφήμιση ΠροώθησηΠροώθηση ‘Ερευνα &Ανάπτυξη ΔιαδικασιώνΠαραγωγής ΔιαδικασιώνΠαραγωγής Προϊόντων Προϊόντων Τεχνογνωσία Τεχνογνωσία Ταχύτητα στην Αγορά Αύξηση Πλεονεκτήματος Ποιότητας Ποιότητας Κόστους Κόστους Επώνυμα Προϊόντα και Ανταγωνιστικότητα

Πλεονέκτημα Φήμης/Image Πλεονέκτημα ΔιαφήμισηΔιαφήμιση ΠροώθησηΠροώθηση ‘Ερευνα &Ανάπτυξη ΔιαδικασιώνΠαραγωγής ΔιαδικασιώνΠαραγωγής Προϊόντων Προϊόντων Τεχνογνωσία Τεχνογνωσία Ταχύτητα στην Αγορά Αύξηση Πλεονεκτήματος Ποιότητας Ποιότητας Αύξηση Αξίας για τον καταναλωτή “Value for money” Αύξηση Αξίας για τον καταναλωτή “Value for money” Αύξηση Καινοτομικού Πλεονεκτήματος Πλεονεκτήματος Αύξηση Πλεονεκτήματος Κόστους Κόστους Επώνυμα Προϊόντα και Ανταγωνιστικότητα

Πλεονέκτημα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Υπηρεσιών Πλεονέκτημα Φήμης/Image Πλεονέκτημα ΔιαφήμισηΔιαφήμιση ΠροώθησηΠροώθηση ‘Ερευνα &Ανάπτυξη ΔιαδικασιώνΠαραγωγής ΔιαδικασιώνΠαραγωγής Προϊόντων Προϊόντων Τεχνογνωσία Τεχνογνωσία Ταχύτητα στην Αγορά Αύξηση Πλεονεκτήματος Ποιότητας Ποιότητας Αύξηση Αξίας για τον καταναλωτή “Value for money” Αύξηση Αξίας για τον καταναλωτή “Value for money” Αύξηση Καινοτομικού Πλεονεκτήματος Πλεονεκτήματος Αύξηση Πλεονεκτήματος Κόστους Κόστους Επώνυμα Προϊόντα και Ανταγωνιστικότητα

Πλεονέκτημα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Υπηρεσιών Πλεονέκτημα Φήμης/Image Πλεονέκτημα ΔιαφήμισηΔιαφήμιση ΠροώθησηΠροώθηση ‘Ερευνα &Ανάπτυξη ΔιαδικασιώνΠαραγωγής ΔιαδικασιώνΠαραγωγής Προϊόντων Προϊόντων Τεχνογνωσία Τεχνογνωσία Ταχύτητα στην Αγορά Αύξηση Πλεονεκτήματος Ποιότητας Ποιότητας Αύξηση Αξίας για τον καταναλωτή “Value for money” Αύξηση Αξίας για τον καταναλωτή “Value for money” Αύξηση Καινοτομικού Πλεονεκτήματος Πλεονεκτήματος Ανταγωνιστικότητα (αύξηση μεριδίου αγοράς)Ανταγωνιστικότητα αγοράς) Αύξηση Πλεονεκτήματος Κόστους Κόστους Επώνυμα Προϊόντα και Ανταγωνιστικότητα

Ανταγωνιστικότητα Επώνυμων Προϊόντων 3 Πλεονεκτήματα è Μεγαλύτερη ´Ωφέλεια´ για τον καταναλωτή (Value for Money) è Καινοτομία è Φήμη (Image)

Η αύξηση της «αξίας» προκύπτει από υψηλότερη ποιότητα και χαμηλότερες τιμές Επώνυμα Προϊόντα και “Value for money”

Η αύξηση της «αξίας» προκύπτει από υψηλότερη ποιότητα και χαμηλότερες τιμές Υψηλή ΧαμηλήΥψηλή Σχετική ποιότητα Χαμηλή Σχετικήτιμή

Επώνυμα Προϊόντα και “Value for money” Η αύξηση της «αξίας» προκύπτει από υψηλότερη ποιότητα και χαμηλότερες τιμές Υψηλή ΧαμηλήΥψηλή Σχετική ποιότητα Χαμηλή αξία Χαμηλή Σχετικήτιμή

Επώνυμα Προϊόντα και “Value for money” Η αύξηση της «αξίας» προκύπτει από υψηλότερη ποιότητα και χαμηλότερες τιμές Βελτίωση της αξίας Υψηλή ΧαμηλήΥψηλή Σχετική ποιότητα Υψηλή αξία Χαμηλή αξία Χαμηλή Σχετικήτιμή

Εξέλιξη ΤιμώνΕπωνύμων /Τυποποιημένων και μη Προιόντων Δεκαετία Δεκαετία l Λαχανικά 2.715% l Φρούτα 2.149% l Κρέας 1.768% l Τυριά 2.286% l Τυποποιημένα Τροφιμα1.173% l Τυποποιημένα είδη νοικοκυριού1.324%

Επώνυμα Προϊόντα και “Value for money” Η αύξηση της «αξίας» προκύπτει από υψηλότερη ποιότητα και χαμηλότερες τιμές Βελτίωση της αξίας Υψηλή ΧαμηλήΥψηλή Σχετική ποιότητα Υψηλή αξία Χαμηλή αξία Χαμηλή Σχετικήτιμή

Ποσοστά Δαπανών Έρευνας & Ανάπτυξης στις Διαδικασίες Παραγωγής Μείωση του κόστους Κόστος σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό Κόστος σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό

Ποσοστά Δαπανών Έρευνας & Ανάπτυξης στις Διαδικασίες Παραγωγής Μείωση του κόστους Κόστος σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό Κόστος σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό

Πλεονέκτημα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Υπηρεσιών Πλεονέκτημα Φήμης/Image Πλεονέκτημα ΔιαφήμισηΔιαφήμιση ΠροώθησηΠροώθηση ‘Ερευνα &Ανάπτυξη ΔιαδικασιώνΠαραγωγής ΔιαδικασιώνΠαραγωγής Προϊόντων Προϊόντων Τεχνογνωσία Τεχνογνωσία Ταχύτητα στην Αγορά Αύξηση Πλεονεκτήματος Ποιότητας Ποιότητας Αύξηση Αξίας για τον καταναλωτή “Value for money” Αύξηση Αξίας για τον καταναλωτή “Value for money” Αύξηση Καινοτομικού Πλεονεκτήματος Πλεονεκτήματος Ανταγωνιστικότητα (αύξηση μεριδίου αγοράς)Ανταγωνιστικότητα αγοράς) Αύξηση Πλεονεκτήματος Κόστους Κόστους Επώνυμα Προϊόντα και Ανταγωνιστικότητα

Πλεονέκτημα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Υπηρεσιών Πλεονέκτημα Φήμης/Image Πλεονέκτημα ΔιαφήμισηΔιαφήμιση ΠροώθησηΠροώθηση ‘Ερευνα &Ανάπτυξη ΔιαδικασιώνΠαραγωγής ΔιαδικασιώνΠαραγωγής Προϊόντων Προϊόντων Τεχνογνωσία Τεχνογνωσία Ταχύτητα στην Αγορά Αύξηση Πλεονεκτήματος Ποιότητας Ποιότητας Αύξηση Αξίας για τον καταναλωτή “Value for money” Αύξηση Αξίας για τον καταναλωτή “Value for money” Αύξηση Καινοτομικού Πλεονεκτήματος Πλεονεκτήματος Ανταγωνιστικότητα (αύξηση μεριδίου αγοράς)Ανταγωνιστικότητα αγοράς) Αύξηση Πλεονεκτήματος Κόστους Κόστους Επώνυμα Προϊόντα και Ανταγωνιστικότητα

l Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα l Μερίδια αγοράς l Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα l Μερίδια αγοράς Συνεισφέρουν στην: l Οικονομική ανάπτυξη l Απασχόληση l Προστιθέμενη αξία l Καινοτομία l Δημιουργία προϊόντων με καλύτερη σχέση τιμή/ποιότητα για τους καταναλωτές Συνεισφέρουν στην: l Οικονομική ανάπτυξη l Απασχόληση l Προστιθέμενη αξία l Καινοτομία l Δημιουργία προϊόντων με καλύτερη σχέση τιμή/ποιότητα για τους καταναλωτές Επώνυμα Προϊόντα Γενικό Συμπέρασμα

Επώνυμα Προϊόντα & Συνεισφορά στην Οικονομία

ΔιαφήμισηΔιαφήμιση ΠροώθησηΠροώθηση Έρευνα & Ανάπτυξη Προϊόντων Προϊόντων Διαδικασιών Διαδικασιών ΤεχνογνωσίαΤεχνογνωσία Ταχύτητα στην αγορά Ταχύτητα Επώνυμα Προϊόντα & Συνεισφορά στην Οικονομία

ΔιαφήμισηΔιαφήμιση ΠροώθησηΠροώθηση Έρευνα & Ανάπτυξη Προϊόντων Προϊόντων Διαδικασιών Διαδικασιών Μειωμένο κόστος Βελτίωση ποιότητας ποιότηταςΒελτίωση ΤεχνογνωσίαΤεχνογνωσία Ταχύτητα στην αγορά Ταχύτητα Επώνυμα Προϊόντα & Συνεισφορά στην Οικονομία

Image / Φήμη Αξία προς τον καταναλωτή καταναλωτή ΚαινοτομίαΚαινοτομία ΔιαφήμισηΔιαφήμιση ΠροώθησηΠροώθηση Έρευνα & Ανάπτυξη Προϊόντων Προϊόντων Διαδικασιών Διαδικασιών Μειωμένο κόστος Βελτίωση ποιότητας ποιότηταςΒελτίωση ΤεχνογνωσίαΤεχνογνωσία Ταχύτητα στην αγορά Ταχύτητα Επώνυμα Προϊόντα & Συνεισφορά στην Οικονομία

Παρεχόμενες Υπηρεσίες Image / Φήμη Αξία προς τον καταναλωτή καταναλωτή ΚαινοτομίαΚαινοτομία ΔιαφήμισηΔιαφήμιση ΠροώθησηΠροώθηση Έρευνα & Ανάπτυξη Προϊόντων Προϊόντων Διαδικασιών Διαδικασιών Μειωμένο κόστος Βελτίωση ποιότητας ποιότηταςΒελτίωση ΤεχνογνωσίαΤεχνογνωσία Ταχύτητα στην αγορά Ταχύτητα Επώνυμα Προϊόντα & Συνεισφορά στην Οικονομία

Παρεχόμενες Υπηρεσίες Image / Φήμη Αύξηση Αγοράς, Απασχόλησης και Παραγωγι- κότητας και Παραγωγι- κότητας Αύξηση Αγοράς, Απασχόλησης και Παραγωγι- κότητας και Παραγωγι- κότητας Αξία προς τον καταναλωτή καταναλωτή ΚαινοτομίαΚαινοτομία ΔιαφήμισηΔιαφήμιση ΠροώθησηΠροώθηση Έρευνα & Ανάπτυξη Προϊόντων Προϊόντων Διαδικασιών Διαδικασιών Μειωμένο κόστος Βελτίωση ποιότητας ποιότηταςΒελτίωση ΤεχνογνωσίαΤεχνογνωσία Ταχύτητα στην αγορά Ταχύτητα Επώνυμα Προϊόντα & Συνεισφορά στην Οικονομία

Παρεχόμενες Υπηρεσίες Image / Φήμη Αύξηση Αγοράς, Απασχόλησης και Παραγωγι- κότητας και Παραγωγι- κότητας Αύξηση Αγοράς, Απασχόλησης και Παραγωγι- κότητας και Παραγωγι- κότητας Αξία προς τον καταναλωτή καταναλωτή ΚαινοτομίαΚαινοτομία ΔιαφήμισηΔιαφήμιση ΠροώθησηΠροώθηση Έρευνα & Ανάπτυξη Προϊόντων Προϊόντων Διαδικασιών Διαδικασιών Μειωμένο κόστος Βελτίωση ποιότητας ποιότηταςΒελτίωση ΤεχνογνωσίαΤεχνογνωσία Ταχύτητα στην αγορά Ταχύτητα Επώνυμα Προϊόντα & Συνεισφορά στην Οικονομία Ανταγωνιστικότητα (αύξηση μεριδίου αγοράς)Ανταγωνιστικότητα αγοράς)

Συνεισφορά Επωνύμων Προϊόντων u Ανάπτυξη της Αγοράς u Αύξηση απασχόλησης / παραγωγικότητας

Νέα Προϊόντα και Ανάπτυξη της Αγοράς % Πωλήσεων Νέων Προίόντων % Πραγματική Ανάπτυξη της Αγοράς % Πραγματική Ανάπτυξη της Αγοράς 10.0% 8.0% 0.0% 2.0% 4.0% 6.0%

% Πωλήσεων Νέων Προίόντων % 2,1% 5.3% 8.4% % Πραγματική Ανάπτυξη της Αγοράς % Πραγματική Ανάπτυξη της Αγοράς 10.0% 8.0% 0.0% 2.0% 4.0% 6.0% Νέα Προϊόντα και Ανάπτυξη της Αγοράς

Αύξηση Απασχόλησης / Παραγωγικότητα è Ανάπτυξη αγορών è Ανταγωνισμός è Διαδικασίες / Δαπάνες Έρευνας & Ανάπτυξης è Διαδικασίες / Δαπάνες Εισαγωγής και προώθησης προϊόντων στην αγορά

Δαπάνες Έρευνας & Ανάπτυξης Επώνυμα Προϊόντα και Προστιθέμενη Αξία ανά εργαζόμενο Προστιθέμενη αξία / εργαζόμενο εργαζόμενο 50 0

Δαπάνες Έρευνας & Ανάπτυξης Επώνυμα Προϊόντα και Προστιθέμενη Αξία ανά εργαζόμενο Προστιθέμενη αξία / εργαζόμενο εργαζόμενο Όλες οι επιχειρήσεις Επιχειρήσεις επωνύμων Επιχειρήσεις επωνύμων

Αύξηση Απασχόλησης / Παραγωγικότητα è Ανάπτυξη αγορών è Ανταγωνισμός è Διαδικασίες / Δαπάνες Έρευνας & Ανάπτυξης è Διαδικασίες / Δαπάνες Εισαγωγής και προώθησης προϊόντων στην αγορά

l Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα l Μερίδια αγοράς l Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα l Μερίδια αγοράς Συνεισφέρουν στην: l Οικονομική ανάπτυξη l Απασχόληση l Προστιθέμενη αξία l Καινοτομία l Δημιουργία προϊόντων με καλύτερη σχέση τιμή/ποιότητα για τους καταναλωτές Συνεισφέρουν στην: l Οικονομική ανάπτυξη l Απασχόληση l Προστιθέμενη αξία l Καινοτομία l Δημιουργία προϊόντων με καλύτερη σχέση τιμή/ποιότητα για τους καταναλωτές Επώνυμα Προϊόντα Γενικό Συμπέρασμα

l Κριτήρια ανταγωνιστικότητας και κερδοφορίας l Ειδικά Συμπεράσματα H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας

Κριτήρια ανταγωνιστικότητας και κερδοφορίας è Μερίδιο αγοράς è Σχέση ποιότητας-εικόνας (image) è Σχέση τιμής/απόδοσης è Χαμηλά άμεσα κόστη

Ποιότητα - Μερίδιο Αγοράς - Κέρδη è Μειονεκτήματα εταιρειών με μικρότερο μερίδιο è Επιχειρήσεις με υψηλά μερίδια και κερδοφόρα αποτελέσματα

Η ποιότητα είναι αποτελεσματικότερη για τις επιχειρήσεις επωνύμων è Σε κατηγορίες εξασθενημένες è Σε κατηγορίες αναπτυσσόμενες

è Επιχειρήσεις με υψηλά μερίδια αλλά με προϊόντα χαμηλής αξίας σε σχέση με τις τιμές που αποκομίζουν υπέρμετρα κέρδη χάνοντας όμως παράλληλα μερίδιο

è Η ύπαρξη μεριδίου μπορεί να είναι επικερδής αλλά όχι μακροπρόθεσμα

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ l Οι δείκτες αύξησης της ανταγωνιστικότητας έχουν μεγαλύτερη επίδραση στις αγορές καταναλωτικών ταχυκίνητων επωνύμων προϊόντων l Το συγκριτικό πλεονέκτημα των επωνύμων ταχυκίνητων προϊόντων είναι η ποιότητα, η τιμή σε σχέση με την αξία τους και η εισαγωγή νέων προϊόντων l Οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν ένα επιπλέον ποσό μόνο αν θεωρούν ότι η ποιότητα του προϊόντος είναι καλύτερη

l Η μη βελτίωση της αξίας προϊόντων leaders συνήθως οδηγεί σε απώλειες μεριδίων l Η αλλαγή στην ποιότητα επηρεάζει περισσότερο το μερίδιο αγοράς απ’ ότι η αλλαγή τιμής l Η φήμη επιτρέπει σε έναν κατασκευαστή να “περνά το μήνυμα του” σχετικά με την “βελτίωση στην ποιότητα” l Επιχειρήσεις με υψηλό μερίδιο αγοράς που όμως δεν διαθέτουν ισχυρή φήμη, κινδυνεύουν περισσότερο να χάσουν μερίδιο

l Η υψηλή και αυξανόμενη καινοτομία σχετίζεται με αυξανόμενο μερίδιο αγοράς και με ανάπτυξη της επιχείρησης l Βασικός παράγοντας επιτυχίας αποτελεί η ταχύτητα ανάπτυξης νέων προϊόντων l Η καινοτομία επηρεάζει την ανταγωνιστικότητα, την ποιότητα, το image και το μερίδιο αγοράς l Η καινοτομία συσχετίζεται με την αύξηση απασχόλησης l Ελαστικότητα τιμής επωνύμων έναντι προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας

ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΙΜΗΣ ΕΠΩΝΥΜΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΤΙΚΕΤΑΣ ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΤΙΜΗΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣΚΑΙΜΕΡΙΔΙΑΠΡΟΪΟΝΤΩΝΠΩΛΗΣΕΙΣΚΑΙΜΕΡΙΔΙΑΠΡΟΪΟΝΤΩΝ 5%10% 20%40%

H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας