SWOT, Αποστολή, όραμα και η κουλτούρα της επιχείρησης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Advertisements

Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ EXECUTIVE MBA ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Management - Στρατηγική
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
SWOT ANALYSIS.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 1.Επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με τρόπο που να βελτιστοποιεί.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Βλάσσης Νικόλαος Α.Μ Γεωργακόπουλος Παναγιώτης Α.Μ Δεπάστα Χαρίκλεια Α.Μ Κουτσιώρα Τριανταφυλλιά Α.Μ
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕΡΡΕΣ 2013 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Strategy and the Internet Γιώργος Θάνος Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Παρουσίαση Μαθήματος Eric Soderquist Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Ευελπίδων 47Α & Λευκάδος 33, Τηλ.:
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων GERRY JOHNSON, KEVAN SCHOLES, RICHARD WHITTINGTON 1-1.
Στρατηγική Μάρκετινγκ
Τραπεζικό Μάρκετινγκ Kαραγιάννη Δέσποινα, Αν. Καθηγήτρια Παν. Πατρών
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΡΙΣΚΟΥ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT Α. Κουτσούρης.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

SWOT, Αποστολή, όραμα και η κουλτούρα της επιχείρησης Dr. Γεώργιος Μιχαήλ Κλήμης

Ανάλυση SWOT Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats Σε τι είμαστε καλοί? Τι καινούργιες ικανότητες έχει ο οργανισμός σας? Τι μπορείτε να κάνετε που δεν μπορούν οι άλλοι? Πως μπορείτε να επαναλάβετε μία πρόσφατη επιτυχία? Τι σας κάνει μοναδικούς? Γιατί οι πελάτες έρχονται σε εσάς?

Ανάλυση SWOT (συν.) Weaknesses (Aδύνατα σημεία) Σε τι δεν είμαστε καλοί? Ποιες ικανότητες λείπουν από τον οργανισμό σας? Τι μπορούν να κάνουν οι άλλοι που δεν μπορείτε εσείς? Ποιες πρόσφατες αποτυχίες είχατε? Γιατί? Ποια γκρουπ πελατών δεν μπορείτε να ικανοποιήσετε ολοκληρωτικά? Ποιους πελάτες χάσατε πρόσφατα? Γιατί

Ανάλυση SWOT (συν.) Opportunities (Ευκαιρίες) Υπάρχουν αλλαγές στην αγορά υπέρ σας? Ποίες ικανότητες μπορείτε να μάθετε? Ποια καινούργια προϊόντα/υπηρεσίες μπορείτε να προσφέρετε? Ποια καινούργια γκρουπ πελατών μπορείτε να ικανοποιήσετε? Πως μπορείτε να κάνετε τον εαυτό σας μοναδικό? Πως θα φαίνεται ο οργανισμός σας σε 5-10 χρόνια?

Ανάλυση SWOT (συν.) Threats (Απειλές) Υπάρχουν αλλαγές στην αγορά που δημιουργούν μειονέκτημα για σας? Τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας? Αλλάζουν οι ανάγκες των πελατών εις βάρος των συμφερόντων σας? Υπάρχουν οικονομικές και πολιτικές αλλαγές που σας βλάπτουν? Υπάρχει κάτι που μπορεί να απειλήσει τον οργανισμό σας με εξαφάνιση?

Ανάλυση SWOT (συν.) Πρέπει να αναλύσετε και το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης Εσωτερικό: Δομή marketing παραγωγή συνεργασία τμημάτων Ανάπτυξη νέων προϊόντων Oικονομικά Ικανότητα καινοτομιών Ταχύτητα αντίδρασης Ανθρώπινοι πόροι Επίπεδο τεχνολογίας Διοικητική Ικανότητα

Ανάλυση SWOT (συν.) Εξωτερικό: Ανταγωνιστική τοποθέτηση Μακροοικονομικές τάσεις Αλλαγές στις ανάγκες καταναλωτών Κατάσταση προμηθευτών Νέες τεχνολογίες Κοινωνικές τάσεις Πολιτικά γεγονότα Κινήσεις ανταγωνιστών Αλλαγές νομοθεσίας

Mεγάλος αριθμός ευκαιριών στο περιβάλλον Ανάλυση SWOT Mεγάλος αριθμός ευκαιριών στο περιβάλλον Αναδίπλωση επιχείρησης Επιθετική στρατηγική Κριτικές εσωτερικές αδυναμίες Αξιόλογες εσωτερικές δυνάμεις Αμυντική στρατηγική Διαφοροποίηση Δραστηριοτήτων Σοβαρές απειλές στο περιβάλλον

Εξωτερικοί παράγοντες Εσωτερικοί παράγοντες Maxi - mini Maxi - Maxi Ευκαιρίες Εξωτερικοί παράγοντες Mini - mini Mini - maxi Απειλές Εσωτερικοί παράγοντες Αδυναμίες Δυνάμεις

To μοντέλο του Design School Εσωτερική ανάλυση Εξωτερική ανάλυση Δυνάμεις και αδυναμίες του οργανισμού Απειλές και ευκαιρίες στο περιβάλλον Δημιουργία της στρατηγικής Key Success Factors Ξεχωριστές ικανότητες Κοινωνική ευθύνη Αξιολόγηση και επιλογή στρατηγικής Αξίες διοίκησης Εφαρμογή

Αποστολή και Όραμα ΑΠΟΣΤΟΛΗ: ΟΡΑΜΑ: Εκθέτει τον βασικό σκοπό της επιχείρησης Καθορίζει τη σχέση της εταιρίας με άλλους οργανισμούς Θέτει συγκεκριμένους στόχους ΟΡΑΜΑ: Σκιαγραφεί το σχήμα της επιχείρησης μελλοντικά Θέτει γενικούς στόχους Οδηγεί σε στρατηγική και αποστολή Matsushita 14 χρονών εταιρία όταν ο Konosuke Matshustita είδε ζητιάνο να πίνει νερό το 1932 και σκέφτηκε την αφθονία (abudance) “The task of the industrialist is to make products widely available at the lowest possible cost to bring a better living to the people of the world”MOTTO Θα σκεφτείτε ότι λείπει “and make a killing out of it” . 250 year corporate strategy in the 90’s (3το 25ετές πλάνο) true internationalisation of the Matsushita Electric Company. Το αρχικό σημείο παίζει ρόλο στο αν θα ανακατευτού οι εργαζόμενοι στην διαδικασία του οράματος

Ανάγκη για Αποστολή Εξασφαλίζει ομοφωνία σχετικά με τον επιχειρησιακό σκοπό Βοηθά στην λήψη στρατηγικών αποφάσεων Δίνει το γενικό επιχειρησιακό στίγμα και κλίμα Λειτουργεί ως κεντρικό σημείο αναφοράς Διευκολύνει την μετάφραση των επιχειρησιακών στόχων σε καθημερινές λειτουργικά κατανεμημένες αρμοδιότητες Καθορίζει τους επιχειρησιακούς σκοπούς με τέτοιο τρόπο ούτως ώστε κόστος, χρόνος και απόδοση να μπορούν να ελεγχθούν.

Στοιχεία μιας αποστολής Παραδοσιακά: Βασικό προϊόν ή υπηρεσία Πρωτεύουσα αγορά ή τεχνολογία Στόχοι για επιβίωση, ανάπτυξη και κερδοφορία Βασικές αξίες, πιστεύω ή φιλοσοφία της εταιρίας Δημόσιο image Το ιδιαίτερο προσωπικό στοιχείο της επιχείρησης Καινούργια Πελάτες Ποιότητα Κοινωνική/περιβαντολογική ευθύνη

Παραδείγματα οραμάτων/αποστολών McKinsey & company: To help leading corporations and governments be more successful Merck: To preserve and improve human life Nike: To experience the emotion of competition, winning, and crushing competitors Sony: To experience the joy of advancing and applying technology for the benefit of the public Wal-Mart: To give ordinary folk the chance to buy the same things as rich people Walt Disney: To make people happy Komatsu “Encircle Caterpillar” Matshusita “To contribute to the well being of mankind by providing reasonably priced products and services in sufficient quantities to achieve peace, happines and prosperity for all.”

Παραδείγματα οραμάτων/αποστολών (συν.) Become number one or number two in every market we serve and revolutionize this company to have the strengths of a big company combined with the leanness and agility of a small company (General Electric Company, 1980s) Become a $125 billion company by the year 2000( Wal Mart, 1990) Democratize the automobile (Ford Motor Company, early 1900s) Become the company most known for changing the worldwide poor quality image of Japanese products(Sony, early 1950s) Become the most powerful, the most serviceable, the most far-reaching world financial institution that has ever been(Citibank, predecessor to Citicorp, 1915) Crush Adidas (Nike, 1960s0 Yamaha wo tsubusu! We will destroy Yamaha! (Honda, 1970s)

Στόχοι Κάνουν πιό συγκεκριμένη την αποστολή Ασχολούνται με οικονομικά και μή θέματα Διευκολύνουν τα trade-offs Είναι διαλειτουργικά Μπορούν να επιτευχθούν με stretch

Aντικειμενικοί σκοποί Operational ορισμοί των στόχων, συστήνουν δράσεις Μετρήσιμοι Χρονοθετημένοι Μειώνουν την σύγκρουση, αποτελώντας βάση για την συνεργασία των managers

Πλάνα Περιγράφουν συγκεκριμένες τακτικές Αναθέτουν ευθύνες Μοιράζουν τους πόρους Προγραμματίζουν τις δράσεις Συγκεκριμενοποιούν διάφορους στόχους

Η πραγματοποιηθείσα στρατηγική ως αποτέλεσμα της επιτήδευσης και της ανάδυσης Επιτηδευμένη στρατηγική Προτιθέμενη στρατηγική Πραγματοποιηθείσα στρατηγική Περιβάλλον, τυχαίες ανακαλύψεις, απρόβλεπτες δράσεις σε διάφορα επίπεδα του οργανισμού κτλ. Οδηγεί σε Αναδυόμενη στρατηγική Απραγματοποίητη στρατηγική

Ανάλυση 7S της McKinsey Δομή Συστήματα Κοινές Αξίες Στυλ Στρατηγική Προσωπικό Δεξιότητες Source:Peters,T. &R.H. Waterman (1982)”In Search of Excellence”, Harper Collins: New York

Ανάλυση 7S της McKinsey (συν.) Στρατηγική (Strategy): Βραχυ-, μεσο-, μακροπρόθεσμος σχεδιασμός με σκοπό την δημιουργία και διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, βελτίωση θέσης, ή κατανομή πόρων Δομή (Structure): Αντικατοπτρίζεται στο οργανόγραμμα και δείχνει ποιος αναφέρεται σε ποιόν και πως κατανέμονται και ολοκληρώνονται τα καθήκοντα Συστήματα (Systems): Οι διαδικασίες που δείχνουν πως λειτουργεί καθημερινά ο οργανισμός (π.χ. IT συστήματα, παραγωγής κτλ.)

Ανάλυση 7S της McKinsey (συν.) Στυλ (Style): Χαρακτηρισμός του πως οι managers συμπεριφέρονται για να πετύχουν τους στόχους. Δεξιότητες (Skills): Οι ικανότητες του προσωπικού και της εταιρίας συνολικά Προσωπικό (Staff): Δημογραφική περιγραφή των κατηγοριών προσωπικού της επιχείρησης (ΜΒΑs, μηχανικοί κτλ.) Κοινές αξίες (shared values): Kαθορίζουν τι μπορεί και δεν μπορεί να γίνει στην επιχείρηση. Μοιράζονται από όλους τους υπαλλήλους.

Εταιρική κουλτούρα Αλληλοεπίδραση Εταιρική Κουλτούρα Μακροκουλτούρα Η Εταιρική κουλτούρα είναι οι κοινές αξίες, ο τρόπος σκέψης και τα πιστεύω της εταιρίας τα οποία συνδυαζόμενα με την δομή και τις πολιτικές της παράγουν νόρμες συμπεριφοράς. Αλληλοεπίδραση Εταιρική Κουλτούρα Μακροκουλτούρα Υποκουλτούρα

Aνάλυση Charles Handy Φορμαλιστική Απόλλων (role culture) Αθηνά (task culture) Κεντρικο-ποιημένη Αποκεντρι- κοποιημένη Δίας (club culture) Διόνυσος (existential culture) Μη φορμαλιστική Source:Handy,C. (1993)”The Gods of management”, Arrow Business Books: London

Ταχύτητα ανάδρασης (πληροφορία αν το ρίσκο ήταν πετυχημένο) Κατάταξη κουλτούρας Ταχύτητα ανάδρασης (πληροφορία αν το ρίσκο ήταν πετυχημένο) Χαμηλή Υψηλή Στοιχημάτισε την επιχείρηση π.χ. πετρέλαιο Macho π.χ. φιλμ Υψηλό Ποσοστό ρίσκου Σκληρή δουλειά π.χ. ρεστωράν Διαδικασία π.χ. ασφάλειες Χαμηλό Source:Deal, T. & A. Kennedy (1982)”Corporate culture: the rites and rituals of corporate life”, Addison-Wesley: Reading, Mass.

Επίπεδο ενδιαφέροντος Ανάλυση συμ(μέτοχων) Επίπεδο ενδιαφέροντος Χαμηλό Υψηλό Κράτα τους ενήμερους Ελάσσων προσπάθεια Υψηλή Δύναμη Παίκτες κλειδιά Κράτα τους ικανοποιημένους Χαμηλή

Στυλ Μάνατζμεντ Αναφέρεται στις δομές και συστήματα ενός οργανισμού Δεν αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο οι μάνατζερς παίρνουν αποφάσεις Περιγράφει το εύρος κεντρικοποίησης του οργανισμού σε σχέση με το κέντρο ή το “αρχηγείο“ της εταιρίας-ομίλου.

Ανάλυση Goold & Campbell Υψηλή Τελείως κεντροποιημένη Στρατηγικοί σχεδιαστές Στρατηγικοί ελεγκτές Επιρροή κέντρου στον σχεδιασμό Οικονομικοί ελεγκτές holding company Χαμηλή Υψηλή Επιρροή κέντρου στον έλεγχο Χαμηλή Source: Goold M. & A. Campbell (1987) “Strategies and Styles”, Blackwell:Oxford

Ανάλυση Goold & Campbell (συν.)