2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
6 Μαρτίου 2013: ΑΦΟΡΜΗ για Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο ΔΙ.Δ.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Μαρία Π. Δοντά Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων.
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
“Το Μάθημα ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον) της Γ’ Τάξης Γενικού Λυκείου – Τεχνικές Διδασκαλίας” Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου η.
Χωροταξία και διαρρύθμιση της Σχολικής τάξης ως κοινωνικό υποσύστημα
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
Διαρρύθμιση Διδακτικού Χώρου
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Εργαστήρι Ονείρων Τ’ αστέρια είναι όμορφα, είναι πολλά, είναι ψηλά, σαν τα όνειρα και τις ελπίδες μου είναι τ’ αστέρια. ένα πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
ΧΟΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
5ο Ιστορικό Λύκειο Θεσσαλονίκης
Διδασκαλείο Δ.Ε. ¨Αλέξανδρος Δελμούζος¨ Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
O ταν κάποιος σκέφτεται χωρίς να θέτει απαραβίαστα σύνορα σε θέματα που αφορούν τους ρόλους των δύο φύλων, μπορεί πιο εύκολα να φανταστεί έναν άνδρα να.
ΕΕ3 Homo sapiens Σοφία Λογκάκη-Καμπανάκη Αναστασία-Νεφέλη Μακρή
ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ ΜΟΝΤΕΡΝΟΣ ΧΟΡΟΣ(HIP-HOP)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Διδακτική Πληροφορικής
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΚΙΑΘΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΡΕΑΤΣΟΥΛΗ.
ΧΟΡΟΙ ΤΗΣ ΛΑΤΙΝΙΚΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ LATIN  Ο χορός LATIN έχει την καταγωγή του στην λατινική Αμερική. LATIN Τσα τσα τσα, Ρούμπα, Σάμπα, Σάλσα, Μάμπο  Οι χοροί.
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
Παραδοσιακοί Χοροί. Περιεχόμενα Εισαγωγικά Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Ιστορική εξέλιξη Παιδαγωγικής Επιστήμης Διεθνής παιδαγωγική σκέψη και πράξη Πρώτες παιδαγωγικές αντιλήψεις: φιλόσοφοι, θεολόγοι Διαμόρφωση καθαρά παιδαγωγικής.
Βιολογία Γυμνασίου.
Βασίλης Χατζηδούρος Δημήτρης Φοινίκης
ΑΜΠΕΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΪΡΟΥ
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Το Νέο Γενικό Λύκειο Μια ανάλυση για τις επιλογές στο Νέο Λύκειο …
ΧΟΡΟΣ ΚΟΜΠΑΤΣΙΑΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2014
Επιμέλεια-παρουσίαση
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013 εεα6 ˝ Ηλεκτρονική εφημερίδα – Ιστολόγιο με τη χρήση ψηφιακών μέσων επικοινωνίας και κοινωνικών χώρων δικτύωσης (web 2.0 ) „ 2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΕΑ5 Παπαδόπουλος Ιορδάνης «Πιστεύεις στα όνειρα» Ναυσικά Μ. Μαριαλένα Π. Μυρσίνη Β. Χρήστος Ν. «Γλού-Γλού-Γλού» Ελένη Τ. Δέσποινα Μ. Χριστιάνα Π. Θεοδώρα Μ. Νικολέτα Γ. «Ανώνυμες» Δανάη Κ. Μαρία Γ. Μαίρη Α. Κατερίνα Τ. Ευτυχία Α. «Ομάδα Βίας» Σάββας Ε. Βασίλης Γ. Θωμάς Ν. Στέφανος Κ. Αλέξανδρος Σ. 2ο Γε. Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013

2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013 ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ 1979-1981 Το σχολείο συστεγάζεται με το 1ο λύκειο το οποίο είναι αρρένων.Αντίθετα το 2ο λύκειο είναι θηλέων.Λειτουργεί σε βάρδιες πρωί-απόγευμα ανά εβδομάδα. Επίσης,οι μαθητές φορούν ποδιές 1996 Το σχολείο μεταφέρεται σε δικό του κτήριο στην οδό Φιλοπάππου 28 στις 14 Οκτωβρίου 1996 2001-2002 Το σχολείο διαθέτει μια σύγχρονη βιβλιοθήκη με το όνομα <<Δημήτρης Γλήνος>>, Γραφείο ΣΕ,δύο εργαστήρια Πληροφορικής, δύο εργαστήρια Φυσικής κια Χημείας, εργαστήρια Βιολογίας και Τεχνολογίας και αναπτύσει ένα μεγάλο βαθμό Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων που αναδεικνύουν και προβάλλουν τον τύπο του Ελληνικού Ευρωπαϊκού σχολείου. 2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013

2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013 ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ 2000 Το σχολείο παίρνει την ονομασία “Ρήγας Φεραίος” στις 18 Ιουλίου 2002 Λυκειάρχης γίνεται ο κ.Γιάννης Μπολονάκης ο οποίος είναι λυκειάρχης του σχολείου έως και σήμερα 2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013

2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013 ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ 2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013

2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013 ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ 1891: Το μπάσκετ επινοείται στο Πανεπιστήμιο της Μασαχουσέτης, από τον καθηγητή Τζ. Νέισμιθ που έψαχνε να βρεί ένα ομαδικό παιχνίδι που θα τραβούσε το ενδιαφέρον των μαθητών του . 1983 Έγινε ο πρώτος αγώνας στην Ευρώπη 1932 Ιδρύεται η FIBA (Διεθνής ομοσπονδία καλαθοσφαίρισης) από τις εθνικές Ομοσπονδίες της Αργεντινής, της Τσεχοσλοβακίας, της Ιταλίας, της Λετονίας, της Πορτογαλίας, της Ρουμανίας, της Ελλάδας και της Ελβετίας 1936 Για πρώτη φορά το ανδρικό μπάσκετ περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αγώνων του Βερολίνου 1949 Ιδρύεται στην Αμερική το πρωτάθλημα του ΝΒΑ Η Εθνική ομάδα καλαθοσφαίρισης Παίδων Ελλάδας εκπρόσωπεί την Ελλάδα στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα 2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ «ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ» Το ενιαίο μοντέλο Φυσικής Αγωγής, πρέπει να προωθεί την ανάπτυξη των μαθητών/τριών σε όλους τους τομείς, με σκοπό το κτίσιμο και τη βελτίωση δεξιοτήτων, πολλές από τις οποίες θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ποικιλοτρόπως στη διάρκεια της ζωής τους. Φιλοστράτου, Γυμναστικός Το 1880 με απόφαση του Υπουργού Παιδείας εντάχθηκε η Φ.Α. ως υποχρεωτικό μάθημα στη Μέση Εκπαίδευση, με διάρκεια δύο ώρες κάθε εβδομάδα, και διορίστηκαν ο πρώτοι γυμναστές σε ορισμένα σχολεία της Αθήνας. Δύο χρόνια αργότερα οι ώρες αυξήθηκαν σε τρεις Το 1982, με το νόμο πλαίσιο 1268/1982, άρθρο 47, ιδρύθηκαν στα Πανεπιστήμια των Αθηνών και Θεσσαλονίκης τα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α.) 2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013

2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013 Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ Το βασικό κριτήριο για να πούμε ότι ένας καθηγητής είναι καλός είναι να εξετάσουμε εάν αυτός ο καθηγητής έχει χιούμορ Ο καλός καθηγητής θα πρέπει ακόμη να έχει μεταδοτικότητα. Να δίνει στα παιδιά να καταλάβουν το μάθημα μέσα από πολλά και εύκολα παραδείγματα Αν ένας καθηγητής έχει αγάπη για τη δουλειά του τότε όλα τα στοιχεία του χαρακτήρα του θα είναι ιδανικά για να γίνει αγαπητός από τα παιδιά. Θα πρέπει η αίθουσα να είναι καθαρή και επιμελημένη και να εκπέμπει στους μαθητές ζεστασιά κάνοντάς τους να βγάλουν μια θετικότητα για το μάθημα «Ο καλύτερος τρόπος για να μάθει κανείς οτιδήποτε είναι να το ανακαλύψει ο ίδιος». Πάνω στην παραπάνω διαπίστωση-αξίωμα στηρίζεται η παιδαγωγική αρχή της ενεργού μάθησης. Είναι μια πολύ παλαιά αρχή. Έχει σαν υπόβαθρο την ιδέα της «Σωκρατικής μεθόδου». 2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013

2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013 Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ Η λέξη project σημαίνει σχεδιάζω, σκοπεύω, βάζω κάτι στο μυαλό μου και χρησιμοποιήθηκε από τους παιδαγωγούς στις αρχές του αιώνα μας. Άρα project σημαίνει ένα σχέδιο εργασίας Απαιτεί έναν τρόπο ομαδικής εργασίας, στην οποία συμμετέχουν αποφασιστικά όλα τα μέλη της σχολικής τάξης. Συμμετέχουν όλοι αλλά και η ίδια η διδασκαλία διαμορφώνεται και διεξάγεται από όλους Διαθεματική προσέγγιση: Η μέθοδος χρησιμοποιεί γνώσεις από όλα τα μαθήματα που πρέπει να συνδυασθούν για να προκύψει το ανάλογο αποτέλεσμα Όλες οι παραπάνω απόψεις οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η αντιμετώπιση των μαθητών εκ μέρους των καθηγητών πρέπει να είναι αντικειμενική 2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013

2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013 ΧΟΡΟΣ O χορός γεννήθηκε από πολλές και διαφορετικές ανάγκες του ανθρώπου, όπως το να επικοινωνήσει με τους άλλους ανθρώπους να εκφράσει τα συναισθήματα του με διαφορετικούς τρόπος από την ομιλία να διασκεδάσει κ.α. ο χορός αυξάνει το ρυθμό του μεταβολισμού, βοηθάει στις καύσεις του οργανισμού και επομένως συμβάλλει στην απώλεια κιλών. Επίσης μέσα από το χορό μαθαίνουμε να στεκόμαστε και να περπατάμε σωστά. Τα οφέλη, όμως, δεν είναι μόνο σωματικά. Η μουσική συμβάλλει στην ψυχική ισορροπία και ο χορός είναι μια δυνατότητα έκφρασης, μια διέξοδος από την καθημερινότητα και το στρες 2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013

2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013 ΧΟΡΟΣ Κατηγορίες: Οι ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί, Οι ελληνικοί λαϊκοί χοροί, Λάτιν, Εθνικοί χοροί, Street dance και Κλασσικοί. Το Χιπ χοπ (Street dance) αναπτύχθηκε σε υποβαθμισμένες περιοχές των ΗΠΑ, όπως το Μπρονξ στη Νέα Υόρκη και σε άλλες μεγάλες πόλεις όπου υπήρχε μεγάλη ανεργία και φτώχεια. Ο χορός λάτιν έχει την καταγωγή του στην λατινική Αμερική. Τυπικοί χοροί λάτιν είναι οι Τσα τσα τσα, Ρούμπα, Σάμπα, Σάλσα, Μάμπο, . Ο χορός οριεντάλ (Εθνικοί χοροί) (η χορός της κοιλιάς, όπως είναι ως επι το πλείστον γνωστός στον δυτικό κόσμο) είναι ο σημερινός κατ' εξοχήν χορός της ανατολής Ο σύγχρονος χορός ξεκίνησε στην Αμερική στα τέλη του 1920 ως μια αντίδραση στον αυστηρά δομημένο χορό, μπαλέτο. 2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013

2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013 ΧΟΡΟΣ 2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΜΑΤΖΑΡΗ Πως βλέπετε ότι πηγαίνει μέχρι στιγμής η ομάδα σας και πώς πιστεύτε πως θα είναι η πορεία της στο φετινό πρωτάθλημα? «Θεωρώ ότι η πορεία μας μέχρι τώρα είναι πολύ καλή και ευελπιστώ να σωθούμε από την ζώνη του υποβιβασμού όσο πιο νωρίς γίνεται και μετά να πάμε για το ότι καλύτερο» Πως θα θέλατε ή θα ονειρευόσασταν να συνεχιστεί η καριέρα σας? «Ονειρεύομαι να βρώ μια ομάδα στο εξωτερικό και να ζήσω για κάποιες σεζόν εκεί για να δω το μπάσκετ εκτός Ελλάδας και δουλεύω σκληρά για να το πετύχω αυτό!!» 2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΜΑΤΖΑΡΗ Πως νιώθετε για την μέχρι στιγμής πορεία του αδελφού σας Βαγγέλη Μάτζαρη και πώς νιώσατε όταν τον είδατε ως αντίπαλό σας στο παρκέ? «Μόνο περιφάνια μπορώ να νιώθω για τον Βαγγέλη. Για 40 λεπτά τον έβλεπα σαν οποιοδήποτε αντίπαλο αλλά αμέσως μετά σαν μικρό μου αδελφό.» 2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013

ΑΦΙΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ «Ο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΛΑΖΑΡ» 2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013

2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013 Ευχαριστούμε για την παρουσία σας, την υπομονή σας καθώς επίσης και τον χρόνο που διαθέσατε για να μας παρακολουθήσετε. 2ο Γε.Λ. Χαϊδαρίου\ Σχολ. Έτος 2012-2013