ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Advertisements

Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Γ 1 Παρουσίαση δράσεων της Γ 1 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σαραβαλίου Πατρών Με την υποστήριξη υλικού της.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
Έρευνα για το διαδίκτυο
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
Δράσεις του Κ.Μ.Σ. του Δημ.Σχολείου Δευτεράς κατά τη σχολική χρονιά Μαθητικές Εκλογές Ανακοίνωση-Ενημέρωση όλων των τάξεων Εκλογές Α΄τετραμήνου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
ΛΕΜΕ ΌΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Καλοσωρίσατε στην ιστοσελίδα της τάξης μας! Εδώ μπορείτε να βλέπετε τα νέα της τάξης μας ή ακόμη και τα μαθήματα της ημέρας! Επίσης μπορείται να ανεβάζεται.
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Προαγωγής Υγείας Σχολική Χρονιά Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στυλιανού Λακατάμειας.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
«Περιβάλλον- βότανα : Προστατεύω αυτό που με προστατεύει» είναι το θέμα του προγράμματος με το οποίο ασχολήθηκε η Β΄ τάξη με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Τάξη Γ΄ Σχ. έτος Υπεύθυνη εκπ/κός : Μαρία Τσουλφά.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
«Σχολική Αυλή – Διάλειμμα» 20 Μαΐου Είμαστε οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ2 τάξης του 4 ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας. Ήρθαμε εδώ για να.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Σχολική Δραστηριότητα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
«Τάξη» έξω από την «τάξη»…
Η σημασία και η αναγκαιότητα του αστικού και περιαστικού πρασίνου στις.
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
2ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ
20ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΠΑΙΔΙΑ; ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ Παπαδοπούλου Αθηνά ΠΕ71 ~ Ειδική Παιδαγωγός Κουτρουμπέλη Μαρία – Ιζαμπέλα.
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Καλώς ορίσατε! Σχολική χρονιά [Εισαγωγή έτους] Όνομα σχολείου
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 2Ο Δημοτικό Σχολείο Μεγάρων Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Αγωγής ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Καλώς ήρθατε στην παρέα μας! Είμαστε τα 12 παιδάκια του Γ1 τμήματος του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μεγάρων. Αναλάβαμε στην ώρα της Πληροφορικής, να διερευνήσουμε τις δυνατότητες που υπάρχουν για ομαδικά παιχνίδια στην αυλή του σχολείου μας. Στόχος μας είναι να προτείνουμε και τελικά να σχεδιάσουμε επιδαπέδια ή επιτοίχια παιχνίδια στην αυλή του σχολείου έτσι ώστε όλοι μας οι συμμαθητές να μπορούν να απολαμβάνουν σε κάθε διάλειμμα -και όχι μόνο- την χαρά του παιχνιδιού.

Στάδιο 1ο Αρχικά…

Και κέρδισαν οι Τουλίπες Αρχικά χωριστήκαμε σε τέσσερις ομάδες, των τριών: τις Βιολέτες το Γιασεμί τις Τουλίπες τα Χρυσάνθεμα Έπειτα παίξαμε ένα παιχνίδι: Μέσα σε ένα λεπτό, όποια ομάδα έγραφε τα πιο πολλά παιχνίδια που ήδη έπαιζαν τα μέλη της στην αυλή, θα κέρδιζε. Και κέρδισαν οι Τουλίπες που σημείωσαν 13 ομαδικά παιχνίδια!!!

Και για τον απαραίτητο έλεγχο, τα σκανάραμε κιόλας… Χρυσάνθεμα Γιασεμί Τουλίπες Και για τον απαραίτητο έλεγχο, τα σκανάραμε κιόλας… Βιολέτες

Περιγραφή ενός παιχνιδιού Στάδιο 2ο Περιγραφή ενός παιχνιδιού

Εδώ θα βρείτε τα έντυπα αλλά και τις υπόλοιπες περιγραφές. Στη συνέχεια η κάθε ομάδα έπρεπε να περιγράψει τους κανόνες ενός παιχνιδιού από αυτά που είχε ήδη αναφέρει, σε ένα ειδικό έντυπο, ακολουθώντας κάποιες οδηγίες. Εδώ θα βρείτε τα έντυπα αλλά και τις υπόλοιπες περιγραφές.

Δοκιμάζω και προτείνω… Στάδιο 3ο Δοκιμάζω και προτείνω…

Σκεφτήκαμε να φέρουμε από το σπίτι μας κάποια παιχνίδια για να τα παίξουμε στην αυλή. Την άλλη μέρα λοιπόν φέραμε ένα παιχνίδι με κάρτες, το UNO καθώς επίσης και ένα μικρό επιτραπέζιο, το Φιδάκι. Βγήκαμε λοιπόν στην αυλή και αφού αποφασίσαμε το κατάλληλο σημείο, στήσαμε το παιχνίδι μας. Εδώ βγάλαμε συμπεράσματα σχετικά με το ποιού τύπου παιχνίδια είναι δυνατό να υλοποιηθούν στην αυλή μας και με ποιες προϋποθέσεις.

Έπειτα η κάθε ομάδα έπρεπε να προτείνει από ένα παιχνίδι που θα ήθελε να παίζει στο μέλλον στην αυλή του σχολείου και που φυσικά να μπορεί να υλοποιηθεί. Να λοιπόν οι προτάσεις μας: Χρυσάνθεμα Φιδάκι Τουλίπες Κύβος Βιολέτες Σκάκι Γιασεμί Τρίλιζα

Γιατί πρέπει να παίζω στο διάλειμμα; Στάδιο 4ο Γιατί πρέπει να παίζω στο διάλειμμα;

Σκεφτήκαμε και καταγράψαμε όλοι μαζί, σε ηλεκτρονική μορφή, τους λόγους για τους οποίους είναι καλό τα παιδιά να παίζουν στο διάλειμμα, και σας τους παρουσιάζουμε.

Οι άλλες τάξεις παίζουν; Στάδιο 5ο Οι άλλες τάξεις παίζουν;

Ερωτηματολόγιο Θέλοντας να ανακαλύψουμε τι κάνουν οι μαθητές των άλλων τάξεων στο διάλειμμα, σκεφτήκαμε να τους κάνουμε κάποιες ερωτήσεις. Από τάξη σε τάξη λοιπόν, μοιράσαμε το ερωτηματολόγιο που είχαμε συντάξει, και αφού κάναμε ομαδικά την αποδελτίωση, να τα αποτελέσματα που πήραμε:

Προσωπικές πληροφορίες

1.Προτιμάς παιχνίδια που παίζονται σε εσωτερικό ή σε εξωτερικό χώρο;

2.Παίζεις παιχνίδια στο διάλειμμα, έξω στην αυλή του σχολείου;

3. Αν ναι ποιο παιχνίδι παίζεις συνήθως; (σημείωσε ένα παιχνίδι)

4. Για το παιχνίδι αυτό πόσα άτομα απαιτούνται;

5. Γιατί είναι καλό να παίζεις παιχνίδια στο διάλειμμα;

6. Γνωρίζεις τι είναι το bullying ή σχολικός εκφοβισμός;

7. Αν ναι ποιος σε έχει ενημερώσει;

Λουλούδια στο σχολείο μας… Στάδιο 6ο Λουλούδια στο σχολείο μας…

Φυτεύοντας φυτά στην αυλή μας Οι συμμαθητές μας, τα παιδάκια της Δ’ τάξης με την δασκάλα τους, στα πλαίσια ενός δικού τους προγράμματος, φύτεψαν στην αυλή του σχολείου μας πολλά λουλούδια αλλά και αρκετά δεντράκια. Τα χρώματα των λουλουδιών και η δροσιά των δέντρων θα ομορφύνουν την αυλή του σχολείου μας, θα την κάνουν πιο προσιτή και φιλική για τα παιχνίδια και την ανάπαυλά μας .

Τα “υλικά” μας

Αρχικά οι συμμαθητές μας ενημερώθηκαν για τα φυτά που θα φυτεύανε. Την δραστηριότητα αυτή, ανέλαβε η υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Αγωγής ΠΕ, κα Τσίγκου Αλεξάνδρα. Αρχικά οι συμμαθητές μας ενημερώθηκαν για τα φυτά που θα φυτεύανε. Με την κα Τσίγκου συζήτησαν, εξέφρασαν απορίες, υποσχέθηκαν να αναζητήσουν στο διαδίκτυο πληροφορίες για κάποια από τα είδη των φυτών και τελικά…

σκάψαμε φυτέψαμε

Τα λουλούδια έφτασαν στο σχολείο μας με δυο τρόπους: Από το βοτανικό κήπο με την συμβολή του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας Από την ευγενική συνεισφορά των συμμαθητών μας Σας ευχαριστούμε πολύ

Τμήμα Γ1 2ο Δημοτικό Σχολείο Μεγάρων Τμήμα Γ1 2ο Δημοτικό Σχολείο Μεγάρων Για την ολοκλήρωση αυτού του προγράμματος εργάστηκαν οι μαθητές: Άρτεμης Μάριος Αλέξανδρος Ιάσoνας Βιολέτης Παναγιώτης Μελίνα Μαριλία