Από τη ΜΟΥΣΑ, στο ΔΙΑ και στα ΦΤΕΡΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ελληνογερμανική Αγωγή
Παρατηρητήριο Ανάπτυξης Προγραμμάτων Οπτικοακουστικού Αλφαβητισμού στην Ελλάδα Βασιλική Νίκα, εκπαιδευτικός Εργαστήριο Ψυχολογικών Εφαρμογών & Σχεδιασμού.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Ιστορικό: ΓΙΑΤΙ "Pro-Skills";
Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση [ανακοίνωση] δεσμεύει μόνο τον συντάκτη της και η Επιτροπή.
Inspiring Science Education : Ένταξη Σχολικών Μονάδων,
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Ta μικρά Ολιγοθέσια Σχολεία και η Ψηφιακή Εποχή
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΡΓΟ OPEN DISCOVERY SPACE Χρήστος Ραγιαδάκος Υπουργείο Παιδείας Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής Κωδικός εκδήλωσης: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Η Ευρυζωνικότητα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Καθ. Αποστολόπουλος Θεόδωρος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
“Teacher In-Service Training for Roma Inclusion”
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
ΕΥΔΟΞΟΣ Το Ρομποτικό Τηλεσκόπιο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τηλε-Εποπτεία και Τηλε-Καθοδήγηση ενός προτύπου του Καλαμάτα, Ιανουάριος 2003 Νικόλαος.
Το σχέδιο LAB OF TOMORROW: Η διδασκαλία των φυσικών επιστημών στο σχολικό εργαστήριο του αύριο Μιχαήλ Ορφανάκης Ελληνογερμανική Αγωγή Ελληνογερμανική Αγωγή.
Δίκτυο προώθησης της δια βίου κατάρτισης και εξ αποστάσεως πιστοποίησης δεξιοτήτων στις Μ.Μ.Ε. Α.Σ. ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Διάλεξη 5: Περιβάλλοντα Μάθησης στο Διαδίκτυο Μελέτες Περίπτωσης
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Σοφοκλής A. Σωτηρίου ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Πάτρα, 28 Μαρτίου 2003 Χρησιμοποιώντας το.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
1 Lifelong Learning Programme GRUNDTVIG Multilateral project INTEGRA Βασικό Λεξιλόγιο Οικονομικών Όρων για τη συνεννόηση Μεταναστών με Φορείς στην Ελλάδα.
E-pyxis. Εισαγωγή eSchoolLib Γ' ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ, ΚΑΤΑΛΟΓΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΦΗΜΕΡΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΜΕ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Έδρα UNESCO για την Εκπαίδευση στα Δικαιώματα του Ανθρώπου, τη Δημοκρατία και την Ειρήνη.
H ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Η ευρυζωνικότητα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης στις απομακρυσμένες περιοχές Εργαστηριακή συνεδρία χρηστών δορυφορικής ευρυζωνικότητας Ελληνογερμανική Αγωγή,
SciFiEd: Science Fiction in Education LLP-1-CY-Comenius-cmp Επισκόπηση Έργου «Η επιστήμη είναι η επικράτειά μου, αλλά η επιστημονική φαντασία είναι.
Το τοπίο Aλλάζει Δρ. Μιχάλης Παναγιώτου Δ/ντης Τεχνολογιών Επιμόρφωσης Όμιλος 01 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.
Ηλεκτρονική Μάθηση.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ PROJECT.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Add the presentation date via Slide Master Add the partner logo via Slide Master FASTER ICT – Financial and Accounting Seminars Targeting European Regions.
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
Δρ Αδάμ Δαμιανάκης Διευθ. ΣύμβουλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  Παραγωγές εκπαιδευτικών τίτλων πολυμέσων  Δημιουργία συστήματος εκπαίδευσης από απόσταση  Συμμετοχή.
Εργασία στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Υπό του φοιτητή Κωνσταντίνου Πατηνιώτη Υπό των Φοιτητριών Βάγια Τύρελη Σοφία Νανοπούλου.
ERASMUS+ Βασική Δράση 2 Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Building potential of school in areas of healthy lifestyle and.
Διδακτική Μεθοδολογία και Εκπαίδευση Ενηλίκων
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 6 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
 Common Quality Assurance for VET Providers  Έργο που πραγματοποιήθηκε κατά την χρονική περίοδο  Ανάπτυξη ενός μοντέλου για πιστοποίηση εκπαιδευτικών.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» Nίκος Φωτόπουλος.
© 2015 Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου Δημόσιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΟ INSTALL INSTALL Innovative strategy for raising awareness of lifelong learning in Greece.
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
Joint Master Degrees Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Σοφία Φούρλαρη 14/12/2015.
Joint Master Degrees Γενικές Πληροφορίες
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
EΡΓΑΣΙΑ στο μάθημα του ΣΤ’ εξαμήνου Ψηφιακές Βιβλιοθήκες ΘΕΜΑ: The Cyclades Project Εισηγητής: Καπιδάκης Σαράντος Φοιτήτριες:
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Ελληνογερμανική Αγωγή
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Από τη ΜΟΥΣΑ, στο ΔΙΑ και στα ΦΤΕΡΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ Επιμόρφωση από απόσταση εκπαιδευτικών απομακρυσμένων ολιγοθέσιων σχολείων (Δοκιμάζοντας τις δυνατότητες των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και καταλήγοντας στο δορυφόρο) Σοφοκλής Σωτηρίου Παύλος Κουλούρης Ελληνογερμανική Αγωγή

MUSE: MUltigrade School Education (Socrates / Comenius 2.1)

Η Σύμπραξη ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ CHYDENIUS ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΝΤΙΘ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Στο σχέδιο συμμετείχαν και 4 ολιγοθέσια σχολεία πιλοτικής εφαρμογής του σχεδίου στην Ελλάδα, τη Φιλανδία και την Ισπανία

Στόχοι του σχεδίου H ανάπτυξη προγράμματος εν υπηρεσία κατάρτισης για τους δασκάλους σε ολιγοθέσια σχολεία Η ενίσχυση των επαγγελματικών δεξιοτήτων των δασκάλων και η βελτίωση της ικανότητας τους να αναπτύσσουν σχέδια μαθήματος σε συμφωνία με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του περιβάλλοντος εργασίας τους Η ανάπτυξη μιας πρότυπης ηλεκτρονικής πύλης κατάρτισης που επιτρέπει τη συνεχή εν υπηρεσία επιμόρφωση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών Η ενίσχυση της επικοινωνίας ανάμεσα στο απομονωμένο περιβάλλον του ολιγοθέσιου σχολείου και την ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα

Πρόγραμμα κατάρτισης

NEMED: Η συνέχεια της ΜΟΥΣΑΣ Ως δίκτυο, για περαιτέρω ανταλλαγή γνώσης, εμπειριών και καλών πρακτικών, στο πλαίσιο του Socrates / Comenius 3. Εταίροι: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ UNIVERSITY OF LONDON Institute of Education UNIVERSITY OF TAMPERE UNIVERSITY OF BARCELONA UNIVERSITY OF LISBON ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ UNIVERSITY OF LECCE POLYTECHNIC UNIVERSITY OF BUCHAREST EOTVOS LORAND UNIVERSITY EUROPEAN DISTANCE EDUCATION NETWORK INSTITUTE OF FUTURE STUDIES Η αξιολόγηση του σχεδίου ΜUSE ανέδειξε ως κυρίαρχο στοιχείο το έντονο ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών για το πρόγραμμα κατάρτισης. Κατά συνέπεια η συμμετοχή τους κρίνεται ιδιαίτερα πετυχημένη κάτι που ανακλά και στην επίτευξη των στόχων του σχεδίου

(ΓΓΕΤ - Ηλεκτρονική Μάθηση)                                                                                                                        (ΓΓΕΤ - Ηλεκτρονική Μάθηση)

ΔΙΑΣ: Η Σύμπραξη ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ OTE HELLAS SAT Q-PLAN INTRACOM ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Αξιοποιούνται προηγμένοι επικοινωνιακοί δίαυλοι, όπως είναι τα δορυφορικά συστήματα, για την παροχή κατάρτισης υψηλής ποιότητας σε εκπαιδευτικούς ολιγοθέσιων σχολείων της ελληνικής περιφέρειας. Η επιμόρφωση αφορά ένα δίκτυο 10 σχολείων, τόσο από την νησιωτική Ελλάδα, όσο και από την ηπειρωτική ενδοχώρα.

Αρχιτεκτονική Συστήματος ΔΙΑΣ Αρχιτεκτονική Συστήματος

Μορφές εκπαιδευτικού περιεχόμενου: Video Παρουσιάσεις Κείμενα προς μελέτη Websites

RURAL WINGS: Τα Φτερά της Γνώσης

Η Σύμπραξη University of Potsdam UoP Germany NET Finland Karjalan Nettinikkarit Ltd FORTHNET Greece FORTHnet ERC Belgium European Resuscitation Council TELEMEDICINE France Telemedicine Technologies BGU Israel Ben Gurion University – Center For Futurism In Education FOURIER Fourier Systems Ltd GB Turkey Goerceada Belediyesi PBF Poland Progress & Business Foundation UoF Chile University of La Frontera – Instituto De Informática Educatica FVG Colombia Fundación Volvamos A La Gente IEP Peru Instituto De Estudios Peruanos UNSA Argentina National University of Salta CCD Corporación Colombia Digital

ICCS Greece Institute of Communication and Computer Systems ASTRIUM France EADS Astrium AVANTI United Kingdom Avanti Communications EMS Canada EMS Technologies MIT/ML-2B1 USA MIT Media Lab – 2B1 Foundation EUTELSAT EA Ellinogermaniki Agogi INSEAD Insead IIE -MULTIMEDIA Sweden Institute For International Education / Multimedia – Stockholm University EDEN European Distance And E-Learning Network CRC Communication Research Center Q-Plan Q-PLAN S.A. HELLAS SAT Cyprus HELLAS SAT Consortium LTD AU Athabasca University UB Spain University of Barcelona, Department of Didactics and Educational Organisation FORTH Institute of Computer Science, Foundation for Research and Technology UPB Romania Universitatea "Politehnica" din Bucuresti A&O Estonia Alfa – Omega Communications Progress TV UoA University of Aegean

Περιοχές δορυφορικής κάλυψης

Kαινοτομίες Στην τεχνολογία: Στο περιεχόμενο: Στη μεθοδολογία: Δορυφορική σύνδεση για upload ΚΑΙ download Στο περιεχόμενο: Learning@school Learning@work Learning@home Στη μεθοδολογία: Έμφαση στην καθοδηγούμενη αυτενέργεια των χρηστών / καταρτιζομένων

σε σχέση με προηγούμενα έργα Το RURAL WINGS σε σχέση με προηγούμενα έργα TECHNOLOGY PUSH BARRD RURAL WINGS TWISTER RIA SCHOOLSAT ZEUS VERDI RCST MUSE USER DEMAND

Κέντρα υποστήριξης της μάθησης (learning hubs)

Κοινότητα μάθησης (μέσω σύνδεσης wi-fi )